Új hozzászólás Aktív témák

  • D55

    aktív tag

    Reduce Memory nevű segédprogit használtam miután engem is kivágott out of memory-val 20 perc után, így tovább bírta, érzésre úgy másfél órát. Majd egy Y-t nyomva (achievementset akartam megnyitni) beállt az egész úgy, hogy tálcára sem engedte magát tenni és kilépni sem (feljött alt+tab-ra és hasonlókra a megfelelő windows felület, csak utána mindig ott maradt a megfagyott játékablak legelől, bármit próbáltam), CTRL+ALT+DEL, majd kijelentkezés opcióval tudtam a zombi process-t végül kivégezni (mert a taskmanagert is eltakarta, nem tudtam kiszedni mögűle az ablakot).

    Amúgy maga a játék eddig egész faszának tűnik, van hangulata, úgy érzem eltalálták a combat dinamikát is, kellemesen fluid és pörgős, de viszont nem tűnik annyira eszeveszetten darálósnak, mint a D2-D3, hanem inkább ezek és a D1-re között lehet talán az ütemét tekintve. Meg a grafika is elég korrekt és eltekintve a mostani memory leaktől amúgy relatív optimalizáltnak tűnik.
    Nekem minden kimaxolva 1440p-ben le tudtam szorítani DLSS quality presettel és 90fps limiterrel 50% köré a GPU használatot a porszívóhangmentesség érdekében :) Ezek nélkül csőre járatva pedig 140-150 fps is megvan amúgy. Procithasználat pedig 5-10% körül csak. Egyedül amit észrevettem, hogy az I/O kezelést a D3-hoz hasonlóan viszont itt sem találhatták el a legjobban, mert minimális döccenések vannak amikor az SSD-ről tölt be valami új pályarészt vagy épp új fajta monsterekkel akasztom össze a bajszom. Mondjuk most ugye a Windowsban is pont elrontottak valamit az NVMe SSD-k kezelésével, szóval akár annak is lehet talán ehhez köze (szintetikus benchmarkban nem igazán tudtam mérni a problémával való érintettségemet a múltkor, de ki tudja...).

Új hozzászólás Aktív témák