Aktív témák
-
veterán
Ha munkanap, és egy héttel ezelött mondták, akkor még 1 hónap és 3 hét?
Magyarul nekem a szerződéskötéstől számítva, akkor 3 hónap és 2 hetet kell várnom a netre?
Vagy mindenkinek a szerződéskötéstől számítva 40nap?
Szerződéskötéstől számítva eddig eltelt kb. 48 naptári nap (kb. 35 munkanap).
Hát ez a cég egy nagy LOL...
Komolyan mondom ez a cég a románok pénzmosodája...
Adják oda vmelyik régi modemet, aztán bekötöm én magamnak... -
rocket
nagyúr
Nalam fel evbe telt mig bekotottek 8 ez mondjuk 2003-ban volt meg), ezzel persze nem ilyeszgetni akarlak
Rajuk kell kerdezni, maguktol nem csinalnak ezek semmit, savszelt se emeltek meg meg, 4 honapja igergetik, index foruman olvastam, az elofizetok kertek a savszel emlest akkor megemeltek, nehogy mar oda jusson ez a vilag, hogy nekem kell kerni ami megilletne automatikusan.
Persze a szamlat 10000-rol kuldik, kozben a weboldalon levo csomag ismertetoben 7500 ft van 512/512-re, szoval ha mar nem emelnek milyen jogon kernek 10000-et azert ami masnak 7500, az a baj nincs idom bemenni hozzajuk, es emailre nem valaszolnak, telefont meg nem veszik fel.
[Szerkesztve]"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
-
-
tildy
nagyúr
Mivel én dec vegen bementem , hogy átváltsak 256os csomagra, így elmondhatom, hogy nem nem csökkentették még
5000-t fizetek 512k-ért. (Legalábbis addig, amíg ilyen jó világom van Utána persze 256ért fogok ennyit fizetni)
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Diskcopy
tag
Hello! Nállam emeltek sávszélt, mondjuk nem maguktól, hanem egy telefonba került( egy nap 3 szor telefonáltam). Mondták, ha szerencsém van, bekapcsol újra a modem és felcsatlakozik fél órán belül, ha nem jönnek és adnak új modemet. Felkapcsolódott, de ennek ellenére jöttek másnap új modemmel, szóval egy szavam nem lehet. Azóta stabilabb, nem szakadozik annyit mint régen.
-
rocket
nagyúr
válasz Diskcopy #209 üzenetére
Ezt egyszeruen nem ertem, miert az elofizetonek kell kernie ami jar? azt valaki magyarazza el nekem
En amikor hivom oket, mert van eppen 5 felesleges percem, akkor sose veszik fel, mailre nem valaszoltak meg soha, bemenni nincs idom, nincs tobb otletem.
Lehet itt az ido irni a hif-nek, elfogyott a turelmem.
Itt a reklam papir emlekeztetoul:
Ez december kozepen jott nekem is, tehat azota 4x kuldtek 2500 ft-al dragabb csekket, es savszel emeles meg mindig nem volt, raadasul nem csereltek modemet, igy a marciu 31.-ig tarto akciot se tudnam igenybe venni ha akarnam se.
[Szerkesztve]"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
tildy
nagyúr
Szerintem bemész, tui segitenek.
Nekem is azonnal átirtáka számlát, és msot már csak 5ezre számlát kapok."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
rocket
nagyúr
Sajnos nincs idom bemenni
Ezert kene alternativ megoldas, meg miert en nekem kene ugralni ? elso sorban nekem a savszel emeles kene, nem a 7500 ft-os csekk, az csak azert kene mert nem emeltek meg mindig.
Tehat emeljek a savszelt, es elfelejtem nekik amit tettek, dehogy emailben nem lehet ilyent kerni, vagy telefonon mert nem valaszolnak es nem veszik fel, ezzel nem tudok mit kezdeni.
Nem sok gondom volt veluk, azt leszamitva hogy bekotes utan 4 honapig az akkor meg 256 kbps-es csomagom jo ha 128 kbps-et tudott max.
Volt mar savszel emeles, erdekes modon akkor maguktol megemeltek amikorra igertek, most meg sehol semmi, ez atveres/megtevesztes es felhaborit mar, de az megjobban hogy szemelyes talalkozo nelkul (amire nincs idom) nem lehet tenni semmit az ugyben.
[Szerkesztve]"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
veterán
Többször voltam bent személyesen, telefonáltam, és még mailt is küldtem...
kb. 5 perc sétára vagyok tőlük, szóval ha az kell minden nap hazafelé bemegy kozzájuk, de aki bent ül ügyfélszolgálatos azt se tudja, hogy miért nem kötik...
Vmi szerelőt kellene egyszer elcsípni... -
veterán
Ma reggel szóltak, hogy holnap jönnének kötni a netet!
Végre! -
rocket
nagyúr
Ez mar fel siker, nem akarlak ilyeszgetni miert csak fel
Most hivom az osszes letezo hdsnetes szamot, 3 kozpontibol egyet se vesznek fel, keruletit szinten nem veszik fel csak egy idoutan egy automata ami bemondja hivjam azt a 3 kozponti szamot amit elotte 25x probaltam es nem vettek fel
Ezen mar csak mosolyogni tudok, amig nem lep a hif a ........ addig nem fognak megvaltozni, erzodik rajtuk a balkan mentalitasa."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Sikerult a keruleti ugyfelszolgalattal beszelnem (kb. 100. probalkozasra), a holgy a telefonba meglepo hangon kerdezte, hogy meg nem emeltek onnel? , ahogy a forumokat olvasgattam, egyatalan nem egyedi esetrol van szo, tehat vagy tudatlan a temaban vagy jo szinesz
Azt igerte szol a kozpontnak onnan nem tudja ezt megoldani, kivancsi leszek nagyon"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Mondanom se kell semmi nem tortent, pedig direkt reseteltem otthon a modemet, utana vagy 25 percbe telt amig felallt a modem, de ezutan se lett 768kbps a savszelesseg.
Meg a mai napot megvarom, hatha tortenik valami, aztan megyek asztalt borogatni hozzajuk
[Szerkesztve]"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
bali79
tag
Nekünk kb. 1 hónapja cserélték le a modemet Webstarra, azóta 768 van.
Mindenre van félmegoldás!
-
rocket
nagyúr
Ma vegre sikerult beszelnem a kozponti szamon egy holggyel 2000.-re egyszer ket duma parti kozott felvette, azt mondta szol a kollegajanak 30 perc mulva inditsam ujra modemet, persze nem tortent semmi valtozas, ugyhogy elso korben irtam a hif-nek.
Most nagyon morcos vagyok, sajat idom/penzem pazarolom azert ami jar, mindhiaba, siman hazudnak 2x is, ilyenkor eszembe jut milyen messze vagyunk az eu-tol, ez inkabb a balkan.
Szerencsejuk turelmes ember vagyok, gondolom a fonokseg nem merne a pofajat elotolni ha az ember bemenni szemelyesen reklamalni.
Jol kiduhongtem magam"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
launcser
senior tag
napi beszámolóm:
bementem VI. ker irodájába, tök készséges ügyfélszolgálatossal dumáltam.
elmondtam a problémát, hogy nem emeltek sávszélességet, ezért túlszámlázás volt és kéne vissza a della. Mondta írjak egy kérvényt a vezetőségnek és továbbítja, adott lapot meg is tettem.
Modemcserére felvett munkalapot, így talán felgyorsítják a dolgot, meg mondta ami már meg lett állapítva párszor itt, hogy a sávszélességemelés csak modemcserével valósul meg.
Plusz: telefonos prodzsektjük még csak tesztszinten megy, 1 hónapot jósolt addig, amíg az ügyfelek is igénybevehetik. Nem sietik el..
Szóval eredményes volt a ténfergésem
Ajánlom mindenkinek a személyes jelenlétet mint itt már mások is tettéktütüü
-
launcser
senior tag
válasz launcser #230 üzenetére
azta, hö, ÚJ MODEM
2 óra különbség volt az ügyfélszolgálatos látogatásom és egy telefonhívás érkezése között, ami arról szól jönnének új modemmel, rá 1 órára új modem+úgy tűnik nagyobb sávszélesség is lett
H I H E T E T L E N
rohamozzatok ügyfélszolgálatot
bár sajnos 3 év után új ip-m lett, mondták hogy a régi nem megoldható mert technológiai bukfencek vannak, más a rendszer..
átdobtak dhcp-re de ez is fix ip-nek tekinthető sztem.
az új modem legalább alkalmas lesz telefonra is..tütüü
-
rocket
nagyúr
Ez nem modem problema, mar nagyon regota van 1mbit-es netjuk, es akkor csak ilyen modemek voltak.
Valami mas all a hatterben, en a ''sokat akart a szarka de nem birta a farka'' erre tippelek, egyszeruen a halozatuk nem birna ezt el, ezert nem is emelnek de hazudni kellett az emelest, mert minden masik isp-nel volt ilyen, es ott gond nelkul zajlott az atallas.
Arrol nem beszelve, nem tudjak hany elofizetojuk van, hogy elfogytak a modemek ?
Es meg arrol se irtak semmit, azert is nekem kell majd konyorogni ?
Szoval ha nem szolnak, nem ertesitenek semmirol, akkor hogy akarnak modemet cserelni maguktol?
Meg a sztori tovabbi resze, hogy tegnap keso este felhivtam meg oket, elsore felvettek!!!! masik holgy volt, azt mondta latja hogy 512 es 768 kene legyen, ma majd szol a kollegajanak, hogy csinalja meg, inditsam majd a mai napon ujra a modemet.
Kivancsi leszek tortenik e valami, vagy 3.-ra is hazudtak egy nagyot."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz launcser #230 üzenetére
A penzt en is visszafogom kovetelni, legalabb jo hir, hogy foglalkoznak az uggyel
Bar mondjuk hogy azt kerik irjal egy kervenyt a vezetosegnek, az mar egyertelmu eltereles.
Maguktol kene elnezest kerni, es 1 honapot elengedni, vagy ha penzt nem tudak visszaadni/bevonni a kovetkezo szamlaba, akkor emeljek meg savszelesseget 1.5 mbit-re mondjuk 2 honapra
Ez egyertelmu hazugsag a reszukrol, hogy csak modem cserevel valosulhat meg a savszelesseg emeles.
Akkor mire fel volt a szuper telefonos akcio januar 3-tol marcius 31-ig?
Az is ugy valosult meg mint a savszelesseg emeles, papiron letezik csak.
Egyebkent az haborit fel igazan, az hogy en itt duhongok 1 vagyok a sok kozul, sokan tudataban sicsenek szerintem, hogy mi jarna nekik, es azokat siman lahuzzak honapok ota +penzzel, hif meg szokas szerint nem tesz semmit.
VI. keruletben is laksz ? csak azert kerdeztem mert nalunk a helyi iroda messze van es telefonon is total hozzanemertonek tunt a holgy, inkabb mennek a kozpontba az jobban utba esik.
Latom hogy szemelyes talalka nelkul zero megoldas letezik, ugyhogy muszaj leszek bemenni, legalabb normalis idoben lennenek , de majd valahogy elvergodok hozzajuk
[Szerkesztve]"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Na modem restart kovetkezik lassuk a semmit
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Semmi valtozas, 3x is hazudtak.
Kar hogy a felhasznaloi jogokat vedo tarsosagok ezeknek a puszi pajtasai, az igazi eu-ban ilyenert hatalmas bunteteseket szoktak osztogatni, es nem evente 1x, nalunk a hif kb. ezt csinalja, csak hogy megmutassak ok milyen kemenyen vedig a felhasznalok erdekeit.
Akkor marad a szemelyes talalka, ez mar rosszabb mint valami drama"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
-
rocket
nagyúr
Hdsnet oldalan nalatok is egy login oldal jon be ?
Hdsnet login es keri a user nevet meg a passwordot.
Mar a weboldaluk is titok lett, egyre jobb
[Szerkesztve]"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
-
rocket
nagyúr
Ha valaki latja, irja le az ugyfelszolgalatok cimeit, meg nyitvatartasi idejuket.
Nalam logint ker a hdsnet oldala, gondolom email u/p de azom nincs mert lustasagbol nem adtak anno gondolom.
Szoval kellenenek a nyitvatartasi idopontok."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
tildy
nagyúr
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
rocket
nagyúr
válasz Viktor77 #245 üzenetére
Mondom en, valami nem stimmel ezekkel.
Lehet mar a csod szelen allnak, vagy most mentik a penzunket a bahamakra.
De lehet csak sok filmet neztem, mindenesetre furcsa, es egyre idegesitobb
Vagy elore hoztak aprilis elsejet.
[Szerkesztve]"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Megint beszeltem ugyfelszolgalattal, rakerdeztem a modem dologra, azt mondta az ur (kivetelesen nem egy no volt), hogy az nem lehet akadaly 3 mbit-ig birjak ezek a modemek, megigerte hogy ir levelet a tech supportnak es a holnapi napon megtrotenik az emeles.
Lehet tippelni lesz e valtozas , ki mire tippel"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
launcser
senior tag
aszondta csaj hogy azért írjak kérvényt mert nem az ő hatáskörük az ilyen valami, nemtom én nem értek hozzá megírtam, a végeredmény számít nekem, az meg úgyis meglesz, max erősködni kell
VI. ker ja, 8-9 perc az ügyfélszolgálat kb gyalog (régebben 7 volt, de arrébbköltöztek sajnos )
amúgy mintha azt mondták volna még hogy legalább 1 év mire kicserélik az összes modemet.. de hogy az miért kell a sávemeléshez ők sem tudták. azt sem hogy minek kell a hálókártya mekcíme a központnak, amikor nem is veszik figyelembetütüü
-
supercow
őstag
Diszpécser központ
Telefon: 301-6691, 301-6692, 301-6693
Fax: 301-5068
E-mail: diszpecser@emktv.hu
Nyitvatartás: H-V: 8:00-22:00
VI. kerület
Cím: 1064. Budapest, Csengery u. 76.
Telefon: 301-5066, 301-5067
Nyitvatartás:
H,SZ: 09:00-14:00
K,Cs: 12:00-18:00
Pentek: 9:00-13:00
X. kerület
Cím: 1105. Budapest, Harmat u . 40.
Telefon: 264-3705,
Nyitvatartás:
H, SZ: 9:00-14:00
K, CS: 12:00-18:00
P: 9:00-13:00
XV. kerület
Cím: 1158. Budapest, Páskomliget u. 8.
Telefon: 414-0503, 414-0504
Nyitvatartás:
H, SZ: 9:00-14:00
K, CS: 12:00-18:00
P: 9:00-13:00
XIX. kerület
Cím: 1195. Budapest, Ulloi ut 243.
Telefon: 281-1210, 347-0313,
Nyitvatartás:
H, SZ: 9:00-14:00
K, CS: 12:00-18:00
P: 9:00-13:00
XI. kerulet
Cim: 1114. Budapest, Kanizsai u . 24.
Telefon: 279-1746,
Nyitvatartas:
H, SZ: 09:00-14:00
K, CS: 12:00-18:00
P: 9:00-13:00
IX. kerulet
Cim: 1094. Budapest, Berzencei u . 13.
Telefon: 216-1890,
Nyitvatartas:
H, SZ: 9:00-14:00
K, CS: 12:00-18:00
P: 9:00-13:00In nomine Pasta, et Fusilli, et Spaghetti Sancti. Ramen.
Aktív témák
További kérdésekkel a DIGI LAN (PPPoE) topikba fáradjatok!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs