- Mikrotik routerek
- eBay
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Microsoft Outlook topic
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Facebook és Messenger
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
-
IT café
Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik! Ha más, de hasonló nevű szolgáltatásról szeretnél kérdezni, kérjük használd a megfelelő fórumot:
Digi Internet
Digi Mobil
Műholdas (tányéros, DVB-S) digiTV
Digitális Földfelszíni televízió (Mindig TV, DVB-T)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kungzi
veterán
Üdv
Kaon hd1410 box, bekapcsolom és 5 másodperc múlva kikapcsol. Majd bekapcsol magától és megint ki, ezt csinálja folyamatosan. Áramtalanítottam, de ugyanaz. Nincs valakinek valami ötlete? Fontos lenne köszi.
-
fess
őstag
Tegnap voltam bent, hogy lemondjam a tv-t, az okos csomag miatt. Az ügyfélszolgálaton azt mondák csak ez az 1 megoldás van, ma hívtak telefonon, hogy mit szólnék ahhoz, ha 2 évvel meghosszabítanák az okos csomagomat? Elfogadtam. Ezt miért nem lehet az ügyfélszolgálaton elintézni így?
-
rocket
nagyúr
Mert nem erdekuk, csak vegso esetben akarnak megtartani mint felhasználót kedvezmenyes arral, ami ugye az, ha mar lemondtad valamelyik szolgaltatast.
Tudjak jol, hogy sokan csak bloffolnek, de aki nem annal pluszban elesnek 3 havi okos csomag tv szolgaltatas aratol, szoval akkor ezek szerint mar mindjart felajanljak a huseg lehetseges, ha valoban lemondtad, vagy csak makod volt
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
mzso
veterán
Be a f@szt...
Beírtam nekik, hogy torz hanggal adják a BBC Earth-öt. Erre azzal piszkáltak, hogy adjam meg adataimat, hogy azonosítani akarnak...Aztán meg:
Amennyiben nem rendelkezik a szolgáltató által biztosított digitális Box-al, az ellenőrzésre térítés ellenében van lehetőség.
A kiszállás és a helyszíni javítás díja az Általános Szerződési Feltételek 3. számú mellékletében kerül meghatározásra.Általános Szerződési Feltételeink A-D. mellékletében foglaltak alapján kérjük engedje meg, hogy az alábbiakról tájékoztassuk.
Kiszállási díj - 2.500 Ft
A fentiek a digitális adásokra vonatkoznak, abban az esetben, ha az analóg adásnál is problémát tapasztal, kérjük jelezze felénk, analóg adáshibánál a kiszállás díjmentes.
Amennyiben a fenti feltételekkel igényli a kiszállást kérjük jelezze felénk annak érdekében, hogy bejelentését továbbíthassuk illetékes munkatársaink felé.
Megértését és együttműködését köszönjük.
Hát kapják be. Még én fizessek, hogy a saját sz@rjukat kijavítsák...
-
szabogabor10
veterán
Jó kérdés. A hűséghosszabbítás lehetőségének adottnak kellene lennie a Diginél is, mint mindenhol máshol, még az alacsonyabb listaárak ellenére is. De ez így nem túl fogyasztóbarát viselkedés. Ráadásul már nem is 30% kedvezmény jár 2 év esetén, csak 20.
mzso: ezek se normálisak...miből állt volna rápillantani az egyik technikus kollégának gyorsan a csatira? Egyértelmű, hogy náluk (vagy a csatinál) van a hiba.
Egyébként meg nem értem egyszerűen ezt. Attól, hogy kódolatlanul adják a digitális csatik túlnyomó részét, még nem kellene aljas módon kiszállási díjakat kiszámlázgatni kockásodás bejelentése esetén. Tudom, analóg hibát kell bejelnteni, és szerelelőkkel lebeszélni, de ez akkor is nevetséges eljárás. Egyszerűen bele kellene foglalniuk a szerződésbe, hogy a digitális vétel lehetősége is benne van az előfizetés árában, és felelősséget vállalnak érte. Más szolgáltatóknál ez érdekes módon működik (és most abszolút nem érdekelnek az árkülönbségek, az az ő dolguk, hogy ennyiért adják).[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
szabogabor10
veterán
válasz szabogabor10 #35509 üzenetére
Ráadásul a weboldalukon is nagy büszkén "90+25" csatorna szerepel a Digi csomag leírásánál, ergo nem is értem ezt az analóg meg digitális előfizetés megkülönböztetés marhaságot...
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
Nagymelák
aktív tag
Sziasztok!
A következő lenne a kérdésem,tegnap kötötték be nálam a kábel tv-t és egy Kaon Na1410 hd boxot kaptam hozzá.A kérdésem az lenne hogy a kedvencek beállítása után (ami el is lett mentve)hogyan lehet rávenni a készüléket arra hogy a box bekapcsolása után a kedvencek csatorna sorrendet használja? Ugyanis amikor a boxot kikapcsolom az újbóli bekapcsolásnál az előre beállott sorrendet adja be.
Azt már csak félve kérdezem meg hogy a számozást meglehet-e változtatni hogy ne ilyen eszement módon legyenek a kedvencekben (0001,0077 stb).Válaszaitokat előre is köszönöm.
-
-
Watt25
veterán
válasz Nagymelák #35514 üzenetére
Lehet sírni a beszóláson, attól a tény még tény marad: nincsen más választásod, nincsen másik válasz! Illetve van: megszokod a hülye sorszámokat. Még ha csak a Digi-n múlna, még lenne valami esély, de már ebbe is beleszól a politika Magyarországon.
Bocsi, harmadik megoldás: veszel saját box-ot. De ez sem fog tetszeni, tudom...
[ Szerkesztve ]
Itt a válasz: http://sablonvalasz.blogspot.hu/
-
lord_m
senior tag
válasz Nagymelák #35511 üzenetére
Nálunk másik fajta Kaon van, de ott a piros funkciógombra jön elő, hogy melyik listát akarod nézni ( MIND, Kedvenc1 stb. értelemszerűen). Utána az marad az alapértelmezett lista, melyet kiválasztottál.
Ha OK-ra előhívod egyébként a listát, ott azt hiszem, jelzi is a piros gombot alul, hogy azzal lehet váltani.
[ Szerkesztve ]
-
sarkan
aktív tag
Tudom, hogy már sokszor volt ilyen probléma de leírom mert egyszerüen nem értem.
Digi kábel tv előfizetés, Samsung D sorozatú tv-én hangolás, minden csatorna ( persze kivéve a fizetős) csatorna bejön lehet nézni gond nélkül.
Hálószobában Sony tv igaz ez egy kicsit korábbi kivitel, behangolom a csatornákat és megtalálja a 130 csatornát de érdekes módon átugrik léptetésnél. Rögtön a 3 program jön ami a Duna utána az 5-ös és így tovább teljesen random módon. Ha kézzel beütöm a 1 programot bejön az M1.
Próbáltam már úgyis, hogy Finnországot, Németországot állítok be de nem segít.
Már átvittem a nappaliba ahol a Samsung van és ott hangoltam de akkor is így hangolódnak be a csatornák.[ Szerkesztve ]
-
kevepapa
aktív tag
Sziasztok!
Évek óta upc előfizető vagyok, viszont a lejáró hűségidőmre tekintettel szétnéztem a piacon, és hát megdöbbenve tapasztaltam, hogy csomagban a diginél
90+25HD csatorna+100megas net+telefon 24 havi hűséggel kevesebb mint havi 5000 pénzért már elérhető.Hol ebben az átverés??? Nézem az apróbetűs részt, de nem találom...
Az egyetlen hátránynak az tűnik, hogy a mediabox nem képes műsort rögzíteni, megállítani, visszatekerni, amely funkciót az évek alatt nagyon megszoktam, megszerettem...
További kérdésem még, hogy a kiépített upc digitális kábelhálózat kábelén be tud-e "jönni" a digi jel is a lépcsőházból, vagy szükség lesz fúrás faragásra?
Előre is köszi a válaszokat.
[ Szerkesztve ]
-
Watt25
veterán
válasz kevepapa #35522 üzenetére
hátránynak az tűnik, hogy a mediabox nem képes műsort rögzíteni, megállítani, visszatekerni
Ami nagyon nem számít, mert saját eszközt is használhatsz kártya nélkül, ami akár lehet a tévéd is... (Téma összefoglaló elolvasása ajánlott.)[ Szerkesztve ]
Itt a válasz: http://sablonvalasz.blogspot.hu/
-
-
mzso
veterán
válasz szabogabor10 #35509 üzenetére
A kiszálási díj genyóság, de azért nehogy már én fizessek, hogy nálam megállapítsák, hogy ők maguk trógerek és torzul továbbítják a hangot.
Amúgy más nem néz BBC Earth-öt? B@sztathatná őket még pár ember a torz angol hangsáv miatt, hátha egyszer hajlandóak hozzányúlni...
-
mzso
veterán
Úgy látszik mégis lesz belőle valami:Bejelentését rögzítettük és továbbítottuk illetékes munkatársaink felé.
A rögzített hibajegy azonosítója: 2259567Úgy látszik csak alpári módon kell nekik írni... Feljegyzem magamnak.Mégsem...
Ön által bejelentett 2259567 számon rögzített hiba 2015-09-23 13:19:44-kor megoldásra került, így a hibajegy adatai véglegesnek tekinthetôk.
Az előző levél meg 12:50-kor jött. Tehát 30 perc alatt eldöntötték, hogy tojnak rá.
Jogos volt a bejelentés: igen
Szolgálatásminôségi hiba volt: nem
A hiba lezárult: igenNem hát... De csak azért mert még most is hiba és nem "volt"
-
Con Troll
senior tag
Akkor tényleg sokat értél el az alpári stílussal.
Ha annyira zavar akkor jelentsd be a hibát digitálisra, fogadd el a kiszállási díjat, azt annyi. Ha erre nem vagy hajlandó, akkor ne tajtékozz olyan szolgáltatás miatt, amire nincs is szerződésed, mert hogy ingyen nem szaladnak ki hozzád...[ Szerkesztve ]
-
Watt25
veterán
válasz Con Troll #35530 üzenetére
De abban igaza van, hogy ha egy digitális csatorna hangja rossz, akkor az valószínűleg nem a fogyasztó hibája. Lehet, hogy nem is a szolgáltatóé, mert ő is így kapja, de ez a hozzáállás akkor sem szép.
Meg persze valóban azt nem értem, hogy miért nehéz válaszolni a feltett kérdésre?Nálunk ugyan nincsen BBC Earth, de azért valakinek csak van az itt lévők között, nem? Valaki hallgassa már meg, én is kíváncsi vagyok...
Ehh... Most látom, hogy hozzánk is betették most már. (Aktiv1 előfizető vagyok.) Nálam is torz az angol hang. Érezhetően túl nagy a hangereje, ezért torz. Viszont szerintem nem közvetlenül a Digi hibája, szerintem ők a kábelre egy az egyben azt a digitális stream-et teszik rá, amit kapnak valahonnan. Persze jelezhetnék a forrásnak, hogy szar...[ Szerkesztve ]
Itt a válasz: http://sablonvalasz.blogspot.hu/
-
Con Troll
senior tag
(#35531) szabogabor10: nincs szerződése. Az oké, hogy Te kreáltál okokat, de ez nem eredményezi azt, hogy azok relevánsak. Nem tudom egyébként hol írtad le, hiszen ezzel a mondattal épp az ellenkezőjét ismerted el:
"Egyszerűen bele kellene foglalniuk a szerződésbe, hogy a digitális vétel lehetősége is benne van az előfizetés árában, és felelősséget vállalnak érte."
A weboldalon pedig nagy büszkén 90 digitális + 25 HD csatorna szerepel...(#35532) Watt25: nem szép ez a hozzáállás, de érthető. A jó ég tudja milyen no name készülékeken nézik az előfizetők a digitális adást, szép lenne, ha ezekre is vállalna garanciát a DIGI. Szerelők munkája onnantól kezdve abból állna, hogy mehetnének hangolni a csingcsang márkájú tv-n a digitális adásokat, "mer' a DIGI garanciát vállal arra is". Szerintem abszolút elfogadható érv az, hogy csak a saját eszközükön keresztül nézett digitális adásra vállalnak garanciát.
Mondjuk azt nem értem, hogy ha tényleg országosan szar, akkor egyrészt miért nem jelentik be a hibát mások is, másrészt a DIGI miért válaszolta azt, hogy szolgáltatásminőségi hiba nincs. Akkor náluk is kellett volna tapasztalni a problémát.
[ Szerkesztve ]
-
Watt25
veterán
válasz Con Troll #35535 üzenetére
Oké, legyen. A gond az, hogy van egy olyan érzésem, hogy ha valamelyikőtök (mert ugye most bebizonyosodott, hogy bárki bejelenthetné a hibát) kihívná őket, akár kifizetve a 2500Ft-ot, akkor valahogy lekoptatnák. Pl.: a külföldi hangsáv sincs a szerződésben, vagy egyszerűen azt mondanák, hogy ők nem hallják, hogy torz lenne, szerintük jó. Hallani valamit? Igen. Beszédnek tűnik? Igen. Nagyjából érthető? Igen. (Már annak, aki ért angolul.) Akkor jó, köszi a kiszállási díjat...
másrészt a DIGI miért válaszolta azt, hogy szolgáltatásminőségi hiba nincs.
Na, erről beszélek...[ Szerkesztve ]
Itt a válasz: http://sablonvalasz.blogspot.hu/
-
szabogabor10
veterán
válasz Con Troll #35535 üzenetére
Akkor se jó, mivel a weboldalon lévő infóknak kellene benne lenniük a szerződésben, vagy akkor úgy reklámozzák, hogy ennyi pénzért hivatalosan kapsz x analóg csatit. De ez így nagyon nem okés.
De kérdeznék is: Smart Cam-hez már jár az ingyenes digitális hibaelhárítás, vagy kizárólag az ócska beltérijükhöz?
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
Con Troll
senior tag
válasz szabogabor10 #35537 üzenetére
Szerintem nem, mert tulajdonképpen akkor sem szolgáltatói eszközön (keresztül) nézed a digitális adást, hanem a sajátodon. Vagy esetleg (mivel ugye a kártya csak a kódolt csatornák miatt kell, pl. felnőtt csatornák, HBO, stb...), ha azokkal van gond, akkor kimennek díjmentesen is. De holnap megérdeklődöm, hogy Smart Cam-mel pontosan hogy néz ki a dolog.
(#35536) Watt25:
Ha magyar hanggal is ilyen az adás, akkor biztos, hogy gyorsan javítani fogják, tuti, hogy jó páran bejelentik majd.[ Szerkesztve ]
-
Watt25
veterán
válasz Con Troll #35538 üzenetére
Egyébként lenne egy tök egyértelmű megoldása a dolognak. Szerelő visz magával egy agyonajnározott "sajátboxot", (mert "csakazajó", mindenki más hülye) és azzal megnézi. (Meghallgatja.) Én semmi esélyt nem látok rá, hogy azzal jó lenne...
Itt a válasz: http://sablonvalasz.blogspot.hu/
-
Nagymelák
aktív tag
Kérdésem a következő,külön előfizetéses csatornánál amihez kártyát adnak kell valamit tenni hogy működjön? A szerelő azt mondta hogy 48 óra mig aktiv lesz ez már lejárt de még semmi.
Azt írja: A smart kártya nincs párosítva (26)
[ Szerkesztve ]
-
Fürkésző
tag
válasz Nagymelák #35543 üzenetére
Elvileg naponta két időpontban aktiválnak automatikusan. Akkor a kártyát és modult tartalmazó tévének készenléti vagy bekapcsolt állapotban kell lennie. Ha eddig nem aktiválták, célszerű felhívni az ügyfélszolgálatot és kérni az aktiválást.
Muszájna meggyújtani a tüzet. / Tilosna meggyújtani a tüzet. Ugye, milyen idegenül hangzik? Ne erőszakoljuk meg szép magyar nyelvünket! Használjuk a régóta bevált "NEM LENNE SZABAD", "NEM LETT VOLNA SZABAD" fordulatot!
-
szabogabor10
veterán
válasz Fürkésző #35544 üzenetére
Na ez érdekes, lévén én ugyan a Digi ügyfélszolgálatról hoztam modult, de ahogy beraktam (kora délután), pár perc múlva már az összes előfizetett csatit nyitotta (a Digi Filmet és a felnőttet azonnal, az HBO-kat és a Cinemaxot pár perc múlva). Vagy a szerelő által kihozott moduloknál kell csak többet várni?
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
veterán
válasz szabogabor10 #35546 üzenetére
Elméletileg pedig valóban így van, hogy naponta két időpont van. Nekem is így volt. Én mentem el e kártyáért.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Con Troll
senior tag
11-13 és 19-21 óra között van 1-1 import, ekkor indulnak el automatikusan a szolgáltatások.
[ Szerkesztve ]
-
Flashget
félisten
válasz szabogabor10 #35537 üzenetére
CI+ CAM esetében csak akkor jár, ha az előfizetett mozicsatornával van a gond!
Mivel nem a teljes DTV csatornaszolgáltatáshoz kell így miért is nem? Ingyért biztosítja a DTV-t az analóg mellé. Majd ha fizetsz érte pl. CRT tv-hez bérelt/kapott beltérid van akkor jár, mivel eszközt biztosít a szolgáltató és ha gond van vele teljesen normális az ingyenes hibaelhárítás és kiszállás. Mindenki az analógért fizet ha nem bérel beltérit, nem is kell fizetni kiszállási díjat ha ilyen hibát jelez az user. Hiszen ezért fizet, de valamiylen okból nem látja.
DTV-ért amennyiben nem fizetsz (crt tv+stb) miért kellene ingyen kimenniük? Nem fizetsz semmit érte, hogy nézd HD-ben pl. a népvándorlókat.[ Szerkesztve ]
Realme GT Master Edition
-
szabogabor10
veterán
válasz sityupityu #35547 üzenetére
Nálam pedig így volt, és ezt is tartom természetesnek, a másik lakhelyemen lévő szolgáltatónál (Tarr), de a UPC-nél is így van, pár perc alatt aktiválnak fizetős csatikat.
Flashget: na ez nagyon nem korrekt...
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
Új hozzászólás Aktív témák
1. Olvasd el a téma összefoglalót!
2. Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik. Nem a műholdassal és nem az internet szolgáltatással.
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs