Új hozzászólás Aktív témák

  • ferob

    őstag

    Nem akarok egy személyes ügyfélszolgálatot sem megnevezni, bár megérdemelnék a lekezelő és flegma stílusuk miatt, de ma mesélte két ismerősöm is ugyanazon ügyfélszolgálatról, hogy még a mai napig sem engedik a listaáras csomagokat se átváltani, annak ellenére sem, hogy több esetben már mások a kinyomtatott ügyfélszolgálatos válaszlevéllel vagy felettesi jóváhagyással is váltottak át ott nagy kínok árán csomagot a hét eleje óta.

    Végül az egyik ismerősöm a velem való beszélgetés miatt, munka után elment újra az ügyfélszolgálatra és nagy nehezen módosíthatta a csomagját, de amit ezek után mesélt azt alig akartam elhinni.
    Az ügyfélszolgálatos a gépen való ténykedése után jelezte, hogy készen van a dolog, mire ő megkérdezte, hogy nem kéne-e esetleg valamit aláírni, de azt a választ kapta, hogy nem kell, így a legnagyobb meglepetésre egy darab papírt nem adtak a szerződésmódosításról.

    Ilyenkor érzem magam szerencsésnek, hogy én még az első nap gond nélkül el tudtam intézni a csomagváltást.

Új hozzászólás Aktív témák