- Vírusirtó topic
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- SkyShowtime
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Mikrotik routerek
-
IT café
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cr00py
senior tag
válasz
Cr00py #71954 üzenetére
Én tegnap mentem be személyesen megkötni a szerződést FTTH-ra. Mivel még nem jött meg a Áprilisi számla, ezért ott helyben fizettem be. A pultnál lévő hölgy sem tudott konkrétumot mondani azzal kapcsolatban, hogy miért nem érkezett még meg. Mondtam neki, hogy többek jelezték már a hiányát, de nem kaptam semmi konkrét választ.
Abban maradtunk, hogy ha idő közben megérkezik, azt ne vegyem figyelembe, mivel már ott helyben befizettem.
Azt sem tudta kideríteni, hogy ki lett-e már küldve, avagy még nem, Tehát 0ft-s számlát kapok-e, kapok-e egyáltalán , avagy a normált küldik, mivel az ügyfélkapuba belépve látom az Áprilisi számlát ( Számla kelte: 04.02.. tehát 2 hét alatt nem érkezett meg, érdekes. ) Azt érezni, hogy az átállás FTTH-ra egy pici kavarodást okoz nekik perpill.
Amit kellett elintéztem, a megnövekedett igények miatt elképzelhető, hogy 1-1,5 hét amíg jönnek a szerelők, de "elvileg" előtte 1-2 nappal felhívak, hogy aktuális-e, avagy mikor jöhetnek pontosan. Meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen