Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Reag3nS

    senior tag

    válasz zsocaozd #662 üzenetére

    Nekem ehhez a szolgáltatáshoz közöm nincsen, nem is lesz, én nem hívogatom ezt az ügyfélszolgáltatot, egyszerűen csak nyomon követem a topicot. Akinek utána kéne olvasgatnia, mint mondtam, az te vagy. Én tisztában vagyok a leírtakkal, amíg nem nézel utána a dolgoknak, addig hajtogathatod a saját nézőpontodat, igen minden bizonnyal én beszélek ostobaságot. Nem vagy tisztában egy cég működésével, és beszakértesz, mondván amit te gondolsz az a helyes.

    CyberGames >>> http://cybergames.hu/

  • coolmpi

    aktív tag

    válasz zsocaozd #662 üzenetére

    Én egy pillanatig sem szídtam a Digi-t mint szolgáltatót. És türelmetlennek sem nevezném magam, ez egy egyszerű észrevétel volt, hogy lehetne jobban is csinálni.

    Csak azt nem értem, ha a szerelő meg tudja mondani az információt, akkor az információs szolgálat (ügyfélszolgálat) miért nem?

    Nem gondolom, hogy 2008-ban nevetséges lenne ezt elvárni egy cégtől. Szervezés kérdése, és még csak nem is stratégiai szinten, ez operatív folyamat. Úgy hívják kommunikáció a társosztályok között. Remélhetően valaki olvassa ezt digiéktől, és a jövőben odafigyelnek erre, a meglévő és leendő ügyfelek jobb kiszolgálása végett.

    Ennyi. Szerintem fejezzük is be.

    Más, hugomnál folyamatosan szarakodott a digi, kapcsolati időtúllépés miatt nem jöttek be az oldalak, néha ment néha nem. Kiderült, hogy a 8 éves micronet routerrel van a gond, így lecseréltük egy TP-Link routerre. Azzal tökéletesen működik, mindenkinek ajánlani tudom. Panel házban 1 fal mögött 2000-2200 kb/s-es sebességet tud produkálni, ami nem rossz 5900 ft-ért.

Új hozzászólás Aktív témák