- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- SkyShowtime
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Mikrotik routerek
- ASUS routerek
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
-
IT café
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
hattila07
csendes tag
Sziasztok!
Ma voltak behúzni új kábelt, mert 100/100-ról váltottunk 200/100mbit-es csomagra, most lemértem speedtesttel... Előtte: 98/98mbit, Utána: 109/102mbit. Szerintetek várni kell mire a központban átváltják, vagy ez így normális és +500ft-ért adnak +1% sebességemelést?
Üdv. Attila
-
hattila07
csendes tag
Ma felhívtam a digi ügyfélsz.-t és azt mondta aranyosan a néni, hogy nekünk a régi csomagunk van bent a rendszerben. Majd közöltem, hogy az nagyszerű mert január végén voltunk bent személyesen és módosítottunk szerződést..
Kicsit fájó, hogy ~11 éve vagyunk náluk és ilyen jól megy minden..Na de elég a panaszkodásból, még várnom kell, mivel "..akkor ezt jelzem, továbbítom a kollégáknak.."
-
hattila07
csendes tag
Sziasztok, gondoltam megosztom veletek milyen "jó fej" volt a DIGI ismét.
Előzmény: 03.09-én szerdán jöttek a DIGInet 200-ra váltás miatt új kábelt behúzni. Sikeresen megtörtént.
Közte: rákérdeztem az ügyfélszolgálatnál, hogy mégis mikor fogják megemelni már az netet 100mbit-ről 200mbit-re, válaszul azt kaptam: "elnézést, továbbítják a problémát a kollégáknak".
Ma: (jelzem még mindig nem sikerült megemelniük...), jött egy csekk, hogy anyaghasználat 1665ft..
Ezzel csak két baj van: 1. semmilyen tájékoztatást nem kaptunk arról, hogy ezt nekünk ki kell fizetni, miközben 4 alkalommal lett volna lehetősége a DIGI-nek említést tenni nekünk: - e-mailes megrendelés után telefonos egyeztetésnél, - személyesen szerződésmódosításnál, - telefonon, amikor az szerelés időpontját fixáltuk le, -szerelés után.
2. miért 25m UTP kábelt számláztak ki (föld szint-->3.emelet), amikor: 1 éve ismerősömnél kábelbehúzást követően elvitték a gépéig a kábelt a lakásban és Neki csak azt az 5m kábelt kellet kifizetni, ami a lakásában van.Jövő: ki fogom fizetni, mert semmi kedvem ezzel foglalkozni, hogy írjak meg egy panaszlevelet, írjam alá, szkenneljem be, majd küldjem el nekik e-mailben és majd reagálnak rá valamit..
ui.: talán egyszer meglesz az a 200mbit sebességű internet.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Magisk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen