Új hozzászólás Aktív témák

  • Sayuar

    őstag

    válasz #71835392 #816 üzenetére

    amiről te beszélsz az egy 16 évvel ezelőtti történet.
    Ugye te sem gondolod komolyan, hogy ma ugyanaz a helyzet, mint akkor volt :F

    Ügyfélszámot tekintve 115 %-ban telített, 95%-ban szolgáltatással lefedett piacon megjelenni foltszerű lefedettséggel? Így gondoltad? Ez lenne a kovlaj122 modell amit a digi be kellene vezessen, mert egyébként "a DIGI amit e téren Magyarországon művel, az már a szánalmasnál is szánalmasabb".

    Csak egy kérdésem lenne: van-e valamilyen egyetemi okleveled telekommunikáció, vagy marketing, netán cégmenedzsment területen, hogy úgy érzed, jobban átlátod a dolgokat, mint a digi szakemberei. Ha a válaszod igen, akkor ajánlom, hogy jelentkezz egy meghallgatásra, és győzd meg őket!

    Digi románia: azt ne felejtsd el, hogy ott 2007-ben jelent meg, amikor a mobilinternet még csak bontogatta a szárnyait, sok ember azt se tudta mi a "tapogatós" telefon. 2*15MHz-es blokkal indítottak, pont 3-szor annyival, mint amit itt sikerült megszerezni. És a saját lefedettségüket akkor sikerült országosra fejleszteni, amikor sikerült egy 2*5MHZ-es blokkot megszerezni 900 MHZ-en.

    A nemzeti roaming kérdése igenis fontos. Hogy "a versenytárs a bőrt is lefejti róla olyan árat kér érte" ... az biztos, hogy a telekommunikációs szektor nem szeretetszolgálat. De azért az lássuk be, hogy egy hatósági roaming kötelezettség jót tett volna.

Új hozzászólás Aktív témák