Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • marstensid

    csendes tag

    Sziasztok:) 12 napja megrendeltünk a digi move 9-es csomagot. Tegnap este azt tapasztaltam ,hogy belassították úgy 300-400 kbps-re, azon kívül nincs más még a ping se változott. Még messze nem használtam el a 9GB-os adatforgalmat. A legnagyobb poén,hogy mellettem unokatestvérem ugyanúgy használja egy másik modemmel, neki működik. Felhívtam a digit és azt mondták vigyem be tesztre. De valahogy kétlem,hogy a modemmel van a baj.

  • marstensid

    csendes tag

    Szerintem erre a hónapra is 9GB adatforgalmam van mert akkor 32kbps lenne lassítva, mivel az áll a szerződésben is. a modem áthelyezésével meg már próbálkoztam, de szerintem feleslegesen mert eddig 3.3 mbps volt a letöltési sebesség. Most ugyan azon a helyen 300-400kbps(és máshol is annyi, kivéve a ping mert ha arrébb viszem az még nő:S). 300-400 kbps az == ami úgy 5kb/s- 40kb/s környékén lehet, ami nagyon gyatra. de a stabil az az 5 kb/s. Pl ha letöltök egy zenét akkor az 5kb/s-al jön

    [ Szerkesztve ]

  • marstensid

    csendes tag

    Srácok, elég érdekes ez az egész digi move, nem unatkozom miatta az 100 meg most se. A digi ügyfélszolgálata kb. semmit se tud. Amióta megcsinálták a hálózatkorlátozási rendszert az egész egy...
    18.-a óta nem működik rendesen(bevolt lassítva, pedig a 3,5GB/9GB). Felhívtam akkor 1272-t hibabejelentő 72 órán belül nem változott semmi.
    (2 db előfizetésünk van)A hibabejelentőre a válasz túlforgalmazás volt, ami egyrészt igaz is mert unokatestvérem 21GB-nél tartott mivel addig nem volt korlátozás, de attól még engem nem kellett volna korlátozni. Vele is csináltak vmit de őt ilyen 40-50kilobyte/s néztem is egy kicsit... engem 300 kilobit/s
    Stick cserét mondtak. Kicserélték, az a sticket persze hibás volt...(nem is érzékelte a gép) Megint stick csere.
    A helyzet nem változott. Még egy hibabejelentő, arra is vmi túlforgalmazás jött vissza, pedig az ügyfélszolgálatos nő többször is megnézte és 3,5 GB adatforgalmam volt, 3-szor is megnézte és még 3 különböző ügyfélszolgálatos is, aztán 1272-n is 3-szor megkérdeztem. Mindegyik 3,5 GB-ot mondott. Végül azt mondták várjam meg a februárt. Működött, gondoltam csak vmi hiba keletkezett a rendszerben a korlátozási rendszer telepítés miatt és nem vették észre. Erre ma egyik másodpercről a másikra megint tapasztalom a lassítást. 1GB adatforgalmam sincs még a rendszer a 3 db adatforgalom mérő programomon + még a hálózati beállításoknál mindig kiirkáltam txt-be mennyit használtam(az nem igazán tévedhet max kicsit). Utána 1272-t felhívtam és megkérdeztem mennyi adatforgalmam van erre hónapra. Így van, nem értem el még az 1GB-ot se. Még lenne 8GB+-om.
    Az ügyfélszolgálatos szavait idézem: " Nem győzöm hangsúlyozni, hogy az internetszolgáltatás sebességét nem korlátoztuk" mondom neki,hogy itt látom a speedtesten meg érzem is amikor betöltök egy oldalt. Újabb hibabejelentő:D:D. (Most már az én telefonszámom van megadva,ha hívnak mert rokonomnak azt magyaráznak be amit akarnak, végre talán kiderül mi a baj.) Szerintem lefogom mondani. Digi sokszor megbízhatatlan. A kábelnetét is már ígéri 1 éve és még mindig nem építette ki és minden évszakban a következőt jelölgeti meg.Telenyomorról ne is beszéljünk. Mindenesetre én nem ajánlom a Digi move-ot.
    Amm pécsi vagyok.

Új hozzászólás Aktív témák