- Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Synology NAS
- Mozilla Firefox
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Microsoft Excel topic
- Aliexpress tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
Ezekben mind egyetértek.
/ A rásegítéses bringák többsége amúgy már rég nem 250-300W. Bosch, Yamaha, stb régóta sokkal erősebb motorokat épít be (Bosch SX pl. 600W), a pillanatnyi csúcsok sokkal magasabbak, csak vissza vannak fogva vezérlővel, alacsonyabb terhelésnél leszabályozva 250W-ra. A korai, valóban 250W-os agymotoroknál voltak olyan problémák, hogy meredeken, amikor a júzer ellustázta a dolgot és turbóban alig tekert, a nagy terheléstől leégtek motorok.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
vence
junior tag
Ok!
Hajlamos vagyok szélsőségesen fogalmazni ...
pedig rég elfogadtam az ebike-ok létezését.
Az említett helyzetek pedig indokolják is a használatát.De az abszolút irreális árazás, az nagyon áll! - szerintem.
és nem csak ezekre!Mi a helyzet a - moto g24 - tesztjével ... ??
(de már inkább a - G34 5G - lenne aktuális az talán érdekesebb, mert biztos lesz szolgáltatóknál is.
De már az új Fusion-t is láttam szolgáltatónál, igaz nem magyarnál. -
morcosharcos
tag
Szív- meg keringési betegek elég sokan használják itthon, nekem pl van olyan szívelégtelen ismi, akinek a szíve nagy valószínűséggel a pacemaker mellett is leállna egy hétköznapi, 1-2 órás városi bringázás keringési terhelésétől is, rásegítéssel viszont le tud tekerni mondjuk fél órát, és legalább szinten tudja tartani a betegségét, sok sétával, meg ezzel az e-bikeolással. Szóval nagyon is van létjogosultsága, szerintem is.
Kennedy: “Democracy is not perfect, but we have never had to put a wall up to keep our people in.”
-
Tigerclaw
nagyúr
Az ebike-nak valódi piaca van a sportolás mellett, sőt a sport célu használat a másodlagos, ahogy a normál kerékpároknál is, de ez olyan egy Hummer a városban. Borzalmasan túlhízlalt, szinte nélkülöz bármilyen mérnöki tervezést. Ez egy tank, egy tank gyenge alkatrészekből összeállítva.
Tudom, az elérhetőbb árú ebike-ok szinte mind ugyanezeket a brandless, vagy budget brand alkatrészeket tartalmazzák, ahol a csúcs a Shimano ultra budget tourney váltórendszere, de hogy valaki felhízlalja súlyban ennyire és azt mondja mehetsz terepre az felelőtlenség. Tudom szinte minden ismertebb ilyen márkának van ilyen modellje és azokat hasonlóan elitélem, nem csak ezt. Ez egy termék aminek nem kellene léteznie, főleg nem ebike-nak nevezve.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen