-
IT café
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moby
addikt
Én nyomtam XBOXon is keveset, meg pécén idáig. A vakító fehérség probléma csak SDR-ben létezik, HDR-ben teljesen jó a fehér, nincs kiégve semmi. Gondolom ezt majd javítják, addig lehet használni HDR-ben (monitoron én sem szeretem erőltetni, de most ennél ez belefér). Viszont pc-n sokkal szebb, élesebb a graf, sokkal kevesebb a popin, viszont stutterel. A stutter viszont shader compilaton miatt van, tehát minden stutter csak egyszer, visszamenve a pályákra már ott vannak a shader cachek. Ez is könnyen javítható, mint megannyi esetben, menüben le kell nekik fordítani a shadereket előre, mint megannyi UE játéknál. Szerintem baromi élvezetes, nekem nagyon tetszik. FFB-t beállítva kifejezetten jó. Ez az első rally, amit DD-val nyomok, vennem kell miatta egy handbrake-et, meg egy kerekperecet
-
Moby
addikt
-
Moby
addikt
Most annyi lesz a változás (és általában ez szokott a megoldás lenni a pc-s portokkal), hogy majd a menüben, futás előtt fogla lefordítani a shadereket. Az összeset előre. De azt is időnként újra fogja csinálni, drivefrissítésnél, vagy ha olyanba nyúlsze bele a beállításokban, ami érinti a shedereket.
Konzolokon ez nincs, előre le vannak fordítva a shaderek, és letöltődnek a játékkal. Mivel minden konzol tökegyforma. -
Moby
addikt
Ha ezzel a 0,45-el is sok, nyugodtan megpróbálkozhattok lejjebb venni.
Egyébként én szinte minden játékot bekalibrálom a saját számíize szerint driverből. Nekem szinte minden játéknál leveszem a fényerőt, tolok rá élességet, tolok rá kontrasztot, meg egy kis színt is, meg beállítom a fehéregyensúlyt olyanra ami nekem jó. Ez teljesen jól működik, egy "baj" van csak vele, megmutatni nem tudom nekem hogy jó, mert se screenshotolni, se felvenni nem lehet, meert a driver a minden után a megjelenítésben rakja ezt rá, Tehát se képen, se felvételen nem jelenik meg beállítás. Egyébként ennek is eléggé jót tesz egy kis élestíés, meg color tweakelés.[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
válasz Találtgyerek #521 üzenetére
De nálad VRS bázis van. Arra gondolok, hogy valami összeveszése lehet a fana driverrel, ezért lenne érdekes lekapcsolni mindent, ami fana.
-
Moby
addikt
Kipróbbálnám, de nálam már nincs feltelepítve. Lejárt a trial, megvenni meg akkor fogom, ha javítják a hibákat/hiányokat.
-
Moby
addikt
-
Moby
addikt
válasz PapírVilla #548 üzenetére
Pedig az ötlet nem olyan ördögtől való. Mint minden, ez is csak pénz kérdése, és érthető, ha ha a rally játékok is a konzolos, kontrolleres közönség kegyeit keresik, hiszen ők vannak sokan, de közben látjuk azt is, hogy a hc szimben is van pénz, ha van az a minőség, ld. iRacing. De ha már egy játékban ott a tartalom, megvannak véve a licenszek, akkor nem lenne kivitelezehetetlen egy fizetős HC mód, ahol akár a fizikai motor is más alatta, és az egész vsersenyszervezés, stb eltér a casual módoktól. Ha változást akarsz, hallasd a hangod, ezzel az én olvasatomban semmi baj nincsen, még akkor sem, ha akkor éppen, amikor teszed, ez nem is feltétlenül tűnik racionálisnak.
-
Moby
addikt
válasz Zoolee1976 #602 üzenetére
de az időket látván még az életkedvem is elemegy...
Egyre nagyobb baj van itt a emberek fejében!Hmmm...hmmm-hmmm. Biztos, hogy náluk van a baj a toronyban? Mármint...teljesen biztos?
Nem is igazán értem mit akarsz mondani, azon kívül, hogy valami attól lesz szükségszerűen rossz, hogy az EA a kiadója, ami színtiszta marhaság. Azt sem értem, hogy a sportok hogyan tudnak rókabőrök lenni, vagy hogyan nem, nézőpont kérdése. Azt sem nagyon látom mire lenne megoldás önmagában a havidíjas konstrukció, miközben tucatszám mentek a darálóba a szemem láttára havidíjas játékok töbnnyire azért, mert az kevéssé az üzleti modellen műlik, bár kétségtelen, hogy lehet hozzá köze, de alapvetően nem ezen megy el. Ha egy stúdió odafigyel a visszajelzésekre, akkor oda tud havidíj nélkül is, ha meg nem, akkor amellett sem fog.
És igen, minden játékban lesznek olyanok, akiknek van sok száz óra idejük gyakorolni (meg sok olyan, akinek még ez sem kell), és sokkal jobbak, mint te, de ha ez tényleg ennyire zavar, az nem az ő hibájuk, és nem biztos, hogy a baj náluk van. Meg lehet találni a saját szintednek megfelelő kihívásokat, a lényeg nem ez, hanem az, hogy van-e progressz. Ha nincs, akkor érdemes továbblépni, de ez megint nem mások hibája lesz. -
Moby
addikt
Valszeg ugyanaz a jelenég álol a két játék esetén a háttérben: byte patching. Ezt alapvetően a konzoloknál vezették be, de ezek szerint már terjed pc-s körökben is, és a közös az UE érintettség. Itt az a lényeg, hogy az UE játékok (és egyébként még sok másikban is) hatalmas pakkokban tárolják a játékhoz szükséges állományokat. A patchelés meg úgy történik, hogy nem az egész pakkot küldik le, csak a változást(ami a szolgáltatónak szever és infrastruki szempontjából jó, a játékos meg szív vele), ami viszont azzal jár, hogy a pakkokat ki kell csomagolni, betenni a változást, és visszacsomagolni. De itt a patchelés formája függhet attól, hogy melyik platform szolgál ki, mert mígy mondjuk az ea app lehet, hogy bytepatchel, a steam nem, vagy fordítva, itt most nemtudom kinél mi van/fut.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
Konzolosok ezt jól ismerik, ott már szinte mindenhol ez használt: letöltődik a patch 5 perc alatt, aztán van, hogy egy órát pöcsöl vele a gép, mire felinstallálja.
/btw hiába cserégetsz SSD-t, ott a PS5-ben a világverő industryleading zupa SSD, aztán ott is simán 50 perceg néha a patchek feltelepítése. Sajnos ez nem csak IO művelet, crc-zni kell, meg minden istenharagja. Az egész rendszert eszi, nem csak az SSD-t.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
válasz Steve1207 #619 üzenetére
RandomCallsignt néztem, de nekem rohadtgyanús, még csak nyoma sincs annak, hogy valahol is menne a shaderprecompiling. Most lehet, hogy a főmenüben a háttérben fut, de sehol nem látszik, hogy hol tart, vagy mikor van kész (ha egyátlalán csinálja). Ez így biztosan nem lesz jó.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
válasz Steve1207 #626 üzenetére
Ott még a régivel ment Később töltötte le az update-et, és rögtön beugrott egy solo futamba, és rögtön mondja, hogy ugyanúgy stutterel. De nem is csoda, ha ugyanúgy nincsenek lefordítva a shaderek. Ahhoz, hogy ne stuttereljen, a játék előtt kellene lefordítani őket, de ez is írták, hogy ez lesz bevezetve. Csakhogy ennek semmi nyoma nincs. Mondom, lehet, hogy megy a háttérben játékon kívül, de ha nem tudja a játékos, hogy hol tart, akkro szart sem ér, mert addig nem lenne szabad elindítani futamot, amíg nincs kész vele.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
Ezt a patchet nagyon gyorsan kitolták, ezt azért még érdemes lett volna tesztelgetni. Lesz még pár ilyen biztosan...
-
Moby
addikt
Letöltöttem egy másik fiókon a trial-t.
Az van, amit gondoltam: a főmenüben a háttérben fordítja a shadereket. Viszont semmilyen progressz jelzés nincs, csak abból látni, hogy pörgeti a VGA-t mint a rohadalom. Ha valaki tudja monitorozni, akkor egyszer várja meg, amíg nem végez teljesen (vissza fog esni várhatóan jelentősen a vga használat), mert amíg nem végez, teljesen pálya és szituációfüggő, hogy mire vannak kész a shaderek, és mire nincs. Nagyon kapkodva készül egyelőre minden... -
-
Moby
addikt
Egyrészt ez nem az a topik, másrészt ezekkel a bemondásokkal nincs mit kezdeni. Vagy valamit elnéztél nagyon, vagy valami egyedi akció, vagy használtcucc, vagy nemtudjuk, de ezek egyike sem invalidálja, amit RobbyJr írt. 400 euróért a fanánál lehet DD szettet kapni, máshol meg nem. Ennyi.
-
Moby
addikt
Ahogy látom a stutter nagyrésze megoldódott!
-
Moby
addikt
Tudtok esetleg egy használható beállítást CSL-re?
-
Moby
addikt
-
Moby
addikt
válasz PapírVilla #1026 üzenetére
Hol?
-
Moby
addikt
válasz bulikavagyok #1054 üzenetére
Egyet biztosan tudok mondani ennyiből is: a stutteringnem javult semmit .
Ezek teljesen hülyék... És továbbra sincs semmi jele a shader precompilingnak.[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
válasz RobbyJr #1056 üzenetére
Ha új drivert raksz fel, az kitörli automatikusan a shadercahce-t, magyarul újra kellene fordítania. De nem teszi, mert nem működik a precompiling, és soha nem működött. Irogatják a changelogban, hogy ezt teszik hozzá, meg azt teszik hozzá a precompilinghoz...mindegy mit tesznek hozzá, nem működik. NEM FUT LE. Továbbra is futásidőben fordítja a shadereket. És amíg ez így marad, addig stutterelni fog.
Ezek a kódmesterek szimplán totál hülyék ehhez az UE-hez. -
Moby
addikt
Itt van leírva hogy kellene egy nyomorult töltőképernyőn lefordítani a PSO Cahcben lévő shadereket, de ilyen nem fut le sehol, csak pakolgatják bele a dolgokat, és soha nem fordítják le.
Kretének. És ezek a kretének fizetést, jutattásokat visznek haza ezért az igenszar munkáért, amit végeznek. Szégyen. Fogalmatlan barmok. -
Moby
addikt
válasz RobbyJr #1060 üzenetére
Igen, ez ott jellemző, ahol hasonló kretének dolgoznak. Mondjuk ezek itt nagyobb kretének az átlagkreténtől, mert ezek a negyedik patchnél sem veszik észre, hogy a semmit irogatják, meg csinálják, mert ami irogatnak és csinálnak, az momentán a semmivel egyenértékű, hiszen semmit nem csinál. Ez már a kreténségnek is az a foka, ahol nagyon fogja az ember a fejét.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
válasz bulikavagyok #1059 üzenetére
Én ezt egyelőre ennyiben hagyom. Vegyenek fel a szakmához legalább alapszinten értő fejlesztőket, tegyenek le valami használhatót az asztalra, utána meglátom érdekel-e még. Ez jelnleg egy hulladék kódhalmaz. Egy fércmű. A 30 eurót is sajnálom ezért
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
válasz bulikavagyok #1064 üzenetére
De ez az állapot csak addig van, amíg fel nem teszel egy új vga drivert(verziót), utána megint kezdődik előröl az akadozás, majd újra idő kell, hogy megszűnjön.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
De ahogy mondtam, a probléma nem ez, hanem az, hogy fogalmatlan kretének csinálják, akinek sajnos mivoltukból fakadóan nincs fogalmuk arról, hogy megjavítanak valamit, vagy sem, ne adj isten inkább elronatak. És amíg ez az állapot fennáll, addig felesleges patcheket is várni. Minthogy most fogták, és törölték a beállításokat. Hiogy mé? Há csak! Bitztos nem volt más megoldás...
-
Moby
addikt
Ez csak az előtöltött shadereket fogja lefordítani. Azt nem, ami nem töltődik be. De nem is így kellene ezt kezelni, hanem lefordítani az ÖSSZESET előre. Azt is, amire az adott mapon éppen nem is kell. Mert akkor egyszer vár a user pár percet, és többet nem kínozza a játékost ilyennel a játék (amíg drivert nem cserél). Ahogy azt az ue motoros játékok egyébként csinálják általában.
-
Moby
addikt
válasz Találtgyerek #1089 üzenetére
PC-re eleve ennyi a csomagos. Mármint 35 euro, ah megvan a DR2, ha nincs akkor meg 50 a kettő.
-
Moby
addikt
Epicen kuponnal nyolcezerért behúzható. És annyit meg is ér, mert amikor épp nem véres a torka, rohadtul szórakoztató tud lenni
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen