-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
flymi
addikt
válasz fsanyi78 #66251 üzenetére
Igen, miután másnap megjött a pénz a pp számlára így ki tudtam fizetni a terméket. Sőt, ma is töltöttem fel egy adagot, mert tegnap este megint vásároltam. Holnapra átér a pénz, lehet fizetni. Csak azért macerásabb így, tovább tart. Nem kicsit.
ERRE valaki?
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Topikgazda
válasz -FLY-> #66253 üzenetére
Akkor esetleg egy le és felcsatlakozás a netre, vagy előjön a hibájuk, vagy megjavul.
ha vali ilyesmi gond van, akkor elindítom a szolgáltató sebesség mérő programját és ha ezt olvasom Test Timed Out vagy nagyon lassú, akkor újra indítom a routerben a kapcsolatot, egy ki-be kapcs is elég.[ Szerkesztve ]
-
dugynok
senior tag
Elvileg most már jó a maestro kártya fizetés paypalon! Tegnap óta én sem tudtam fizetni, még délelött sem, de most már engedi
-
CMG2015
újonc
Sziasztok! Olyan problémám lenne,hogy az ebay kiszámlázott kettő olyan tételt amit ugyan leütöttek de nem fizettek ki így nyílván nem is lett sikeres az eladás!Sajnos az ebay nem enged más összeget kifizetni csak a teljes számlában szereplőt! Mit tudok tenni ez ügyben mert a két valótlan jutalék díjat biztosan nem fogom kifizetni! Köszi előre is a válaszokat!
-
cof
veterán
Vásároltam egy terméket még decemberben (elég jó áron), január 17-e volt az utolsó határidő. Ránéztem az eladó értékeléseire és nem túl rózsás a helyzet [kép]. Írtam az eladónak, hogy nem kaptam még meg, erre ő azt írta nézzek utána a tracking alapján. Mivel csak számokból áll ezért nem valós gondolom de az utolsó és első bejegyzés is ez: Guangzhou, irodája vitték megnyitásához 2016-12-15 08:12.
Érdekes, hogy közben nick nevet is változtatott, és a konkrét értékeléseket sem látom, hogy mire kapta a sok negatívat. Nyithatom a caset?
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Directors
senior tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Rendeltem egy töltőt ami nem működik.Írtam az eladónak. Vagy is hát öcsém mivel én nem tudok angolul.
Ezt írtuk: "I have recieved the item but it's malfunctioning.
I would like to get refund."Ezt kaptuk:"just one product has problems,hear from you,thanks"
Ezt írtuk:"So when I will get the refund?"
Ezt kaptuk:"friend you can tell me which one has problems need me to re fund to yu,if just one i can refund to you at once, if not , i want to solve it in one time, do you understand my meaning,hear from you,thanks"
Most mit akar ? Én nem értem.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
Bogyi007
veterán
Sziasztok! Ha egy terméknél ez van írva (Store owner on vacation.) vagy ez (This seller is currently away until February 5, 2017. If you make a purchase, there may be a delay in processing your order.) akkor nem lehet/nem érdemes rendelni egyenlőre, hanem csak a dátum lejárta után?
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
Topikgazda
Február 17-ig van időd reklamálni, várj még 2 hetet.
Mivel csak számokból áll ezért nem valós Rá lesz nyomtatva a csomag címkére.
Van nemzetközi postai nyomkövetőszám és van küldemény azonosító. Néhány helyen valameddig még a küldemény azonosítóval is "követhető" a csomag, levél. -
Topikgazda
válasz Directors #66259 üzenetére
Az eBay biztosítja a felületet a problémák rendezésre, ott kellene indítani a request-t.
Én arra gondolok, hogy valami konkrétabb meghatározást, bizonyítékot kér a problémáról.
Legegyszerűbb lenne ha az egészet az Összefoglalóban ennél a résznél: eBay-en Case indítás, ha a vásárolt termékkel gond van szereplő leírás alapján csinálnátok. -
cof
veterán
Oké akkor várok, ezt a trackinget kaptam: 89038719627. Ezt az üzenetet kaptam: Seller's message:
"hello, we have add the track number on your ebay order details. please check it. don't reply this message. if have problem, please send e-mail. thanks."De úgy látom átment az ügy a resolution centerbe? Én csak a contact seller opciót választottam, az order historyból el is tünt a termék, open request-ben találom csak meg.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
cof
veterán
Meg is találtam az erre vonatkozó részt:
What you should know:
If we don't hear from you by Feb 23, 2017, we'll assume that things have been resolved, and your request will be closed. Note that once a request is closed, you won't be eligible for a refund through the eBay Money Back Guarantee for the item."
Köszi akkor nem aggódok, várok még két hetet.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Topikgazda
Az a lényeg, hogy legkésőbb 22-én tovább kell léptetni case-re ha addig nem oldódna meg. Ha véletlenül kifutnál ebből az időből, akkor sincs gond, mert csak az eBay védelem keretében nem tudsz pénz visszakérni, a PayPal védelem az még mindig rendelkezésedre áll. (Vásárlás napjától 180 nap)
-
Bogyi007
veterán
Ide kapcsolódik: Ha van két különböző termék aminek 4 dollár a szállítási költsége de ugyanattól az eladótól akkor nincs mód arra hogy csak az egyik 4 dollárt kelljen kifizetni? Az eBay így számlázná ki de pl az Alin sem így megy a dolog...
Ráadásul a csomag sem lenne nagy ( kicsi tranzisztorok - összesen 5+1 darab) konkrétan a szállítás több mint maga a csomag értéke...
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
-
Topikgazda
válasz Remekelek28 #66272 üzenetére
Fizetésnél nem lépsz be a PayPal-ra, vagy belépsz, de nem fizetsz, annál a résznél megszakítod a folyamatot.
De csak akkor, ha előtte az eladóval megegyeztetek a dologban. És erre nem kötelezhető az eladó, ha nem teszi lehetővé, akkor annyi és külön-külön kell fizetned a szállítási költséget[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Remekelek28 #66274 üzenetére
Ha kínai, akkor a hét közepétől február 4-ig ne nagyon várj reakciót.
-
flymi
addikt
Nekem is most volt egy ilyenem. Az eladó nem akart egyben postázni két csomagot, súlyhatárra hivatkozik. Úgyhogy kénytelen voltam minden tételhez a feltüntetett szállítási költséget is kifizetni. Általában viszont az a jellemzőbb, hogy belemennek, természetesen utólag módosítják a végső szállítási költséget, ami kevesebb, mintha külön vásárolná meg az ember.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
chungee
addikt
Sziasztok!
Vevő vagyok ebay-en (nem először vásárolok ott), első ügyem. Kifizettem pp-on keresztül a terméket. Le is vonták. Szerintem csalás áldozata lettem, mert a cucc item numbere már érvénytelen, seller felfüggesztés alatt. Nyitottam is case-t refund-ot ígényelve jan. 7-én. Fogy a türelmem, milyen elérhetőségen tudom rákérdezni a kedves ebay-re hogy áll a case-em 12.000 HUF-ról van szó
-
TheProb
veterán
Sziasztok!
Még novemberben vettem egy 900naposnak hírdetett Bitdefender IS kulcsot, ami a héten szó nélkül lejárt...
Mivel nem volt refund lehetőség megadva a terméknél, így azt nem tudtam kérni, csak levélben írni neki.
Ilyen esetben semmi lehetőség PP-n vagy ebay-en keresztül kicsikarni belőle hivatalosan egy refundot?"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
anderledani
őstag
19 napja ebayről rendelt, royal mail-el UK-ból küldött untracked csomag még megjöhet? Közben már elküldettem velük újra. Mennyire jellemző hogy ilyen sok idő legyen?
iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
Topikgazda
válasz anderledani #66281 üzenetére
Előfordulhat.
-
szp389
újonc
Sziasztok! A történet a következő, rendeletem egy terméket az angol ebayről meg is érkezett, de hibás volt. Nyitottam egy return-t, visszaküldtem a terméket, ajánlott levélként, látom a posta nyomonkövetési oldalán, hogy már 5 napja meg is érkezett az eladóhoz, de ő (gondolom szándékosan) nem jelezte vissza hogy megkapta a terméket. A kérdésem az lenne, hogy hogyan tudnám visszaszerezni a pénzem? Valamint az angliába való visszaküldés költségét valahogy tudom e követleni rajta? Segítségetek előre is köszönöm!
-
Topikgazda
válasz szp389 #66284 üzenetére
Kezdem az egyszerűbbekkel, írjál neki hogy megérkezett, XXXXXXX ez a nyomkövetési száma vegye át.
A PayPal kifizeti neked a visszaküldés költségét, ha a visszatérítési feltételeknek megfelel a dolog, leírás az Összefoglalóba, nem kell megvárnod hogy átvegye, már a feladást követően kérheted.
Ha a nyomkövetésnél az látszik, hogy kézbesítve (delivered) akkor a pénz visszajár, a csak megérkezés nem számít (arrived).[ Szerkesztve ]
-
szp389
újonc
Rendben, köszönöm a segítséged, írtam neki!
Így fest a dolog, ki printscreen-eltem az ebay és posta felületet:A posta rendszerében jól látható, hogy átvette, de ha az ebay felületen nem jelöli be h "item dispatched" akkor automatikusan megkapom a pénzem egy idő után, vagy nekem kell ezt kérvényeznem az ebay-től?
-
Topikgazda
-
flymi
addikt
24-én megkaptam Kanadából a csomagot. Sajnos a termék nem működik, hibás, látható sérülése van.
Ezt meg is írtam az eladónak, eltelt 5 nap, nem válaszolt. Írjak neki még egyszer, vagy indítsak Case-t?/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz kidnou #66290 üzenetére
Videót nem szoktam készíteni, csak pár képet a kicsomagolás után, de alaposabban megnéztem a hirdetésében szereplő képet, miután megtaláltam a hibát és azon is látszik valamelyest. Viszont tesztelt, használt darabként hirdette.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Kipróbáltam a terméket még egyszer.
A hirdetéseben szereplő képen is csak akkor látszik a sérülés, ha tudja az ember, hogy hol van.
Akkor most, hogyan tovább? Legalább a termék árát szeretném visszakapni, nem volt egy nagy tétel, a szállítás többe volt./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Topikgazda
válasz chungee #66299 üzenetére
Alul Help & Contact,
Need our assistance?
Contact us-re kattintani
A megjelenő képernyőn Buying
Didn't receive an item alatta ami megnyilik
Status of a case
Kiválasztod a terméket
és azután a 2. pontnál Contact options
ott lesz az Email us.
Ezután jön a belépő ablak, belépsz és beírod a kérdést ide: Enter your question / concern
A case számot ne felejtsd el beírni.
És send.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Napokon belül indul a testkamerás Bodycam című FPS korai kiadása PC-n
- Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
- Facebook és Messenger
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xiaomi 13 Ultra - can't touch this
- Politika
- Filmvilág
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen