- DIGI kábel TV
- Facebook és Messenger
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Autodesk - Revit
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Vírusirtó topic
- Linux kezdőknek
-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz totyak #77600 üzenetére
Nem vásároltad meg, így azt meg sem kaphattad. De tényleg ez van ha túl alacsony a leütési érték van aki nem adja oda annyiért. Ez még nem a szívatósabb. Mert azt is megteheti, hogy kifizeted, jelöli hogy elküldve, persze nem, amikor letelik a várható szállítási idő vége akkor te reklamálsz, hát bizony az elveszett, de ő rögtön visszaadja pénzed, mert nagyon jó fej. Persze e pénzed meg 30-50 napig állt benne.
-
totyak
aktív tag
Letojom, nagyon felbosszantott, bepróbálkozom egy case-zel, még akkor is, ha haszna nem lesz, vagy engem rúgnak fenékbe érte. Ez így nem járja.
Szerk: Ahh, értem már, hogy miért írtad, hogy nem tehetem meg a case nyitást. Nem morálisan nem tehetem meg, mert ki sem fizettem, meg sem kaptam a terméket, most látom, hogy fizikailag sem tudok case-t nyitni, mert mindig oda lyukadok ki, hogy beszéljek az eladóval.
Eszem megáll, hogy ilyen ócska kiskapu védi az inkorrekt eladókat.
[ Szerkesztve ]
-
totyak
aktív tag
-
Topikgazda
-
darvinya
titán
Vevő részéről mit jelent ez?
Mondjuk most volt pár eladóval üzeneteim, de mindegyik csak üzenettel intéztem.
Egyik készséges volt, mert totál mást küldött, s 2 héten belül küldte ami vettem eredetileg, de a csavar, hogy nem volt tökéletes.
Ezt 5 üzenet váltás után megértette, és felajánlott 20%-os visszatérítést.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Rendo84
senior tag
Sziasztok!
Kb másfél hónappal ezelőtt vásároltam ebayen 2 különböző terméket, 2 különböző eladótól. A lényeg hogy pont egy napon. Chína vagy Hong Kong-ból, most fejből nem tudom.
Az az érdekes, hogy azóta sem jött meg egyik termék sem!
Illetve az egyik termékből már vásároltam 4 hónappal ezelőtt, ami kb 5 hét alatt itt volt, de a kollégámnak megtetszett és neki is kellett belőle, csak másik színű. Mindegy ez csak részlet....
Szóval esetleg tudnátok segíteni, hogy mi tévő legyek? -
alratar
addikt
Sziasztok.
Szerintetek [kép] valós ionfo? Mert akkor írnék neki, hogy most akkor mi a helyzet, mért nincs még In transit?Csak azért kérdezem, mert úgy tudom ekkora értékű cuccra nem raknak követést.
Viszont ha igaz, már úton kéne legyen.[ Szerkesztve ]
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
rednifegnar
senior tag
gls sztetek most szombaton szallit ki? leven athelyezett munkanap es lesznek is a cimen, raadasul a kovetes alapjan aznapra jonne ki a pakkom kiszallitasa.
A camera does not make art, the artist makes art.
-
lupus_l
aktív tag
válasz rednifegnar #77613 üzenetére
Igen, kiküldték a partnereknek a levelet, hogy belföldi csomagokat most szombaton is kiszállít a GLS.
-
Topikgazda
válasz rednifegnar #77615 üzenetére
Egyébként nem viccelnek, csak a belföldön feladottakat viszik ki, de kíváncsi leszek, hogy a külföldről érkezőkre alkalmazzák-e ezt most.
[ Szerkesztve ]
-
Remekelek28
őstag
Sziasztok ebayes reklemácionál valamilyen hibát ir ki a legvégén. És visszairányit a főoldalra.
-
Topikgazda
válasz Remekelek28 #77619 üzenetére
Ha nem irod le akkor honnan tudnánk hogy mire vonatkozik? Lehet bármi.
-
Remekelek28
őstag
Középen nagy betűvel Something went wrong.We're sorry. Alatta meg link formájában homepage.
Ezt az után fobja ki,hogy kiválasztottam a hibaindokot és alatta beirtam a hiba okát. Az eladó által megadott érkezési idő lejártából még van 5 nap,de nrm azért reklamálok mert nem jött meg.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Remekelek28 #77621 üzenetére
Ha üzenni akarsz akkor a contact seller és az első pont az ami kérdezésre utal
-
Topikgazda
válasz Remekelek28 #77623 üzenetére
Értem, ha leigazoltad hogy megérkezett néha nem engedi akkor sem ha nem telt le az idő, de a Return request indítandó akkor is ha nem akarod visszaküldeni, ilyenkor beírjuk ezt a szövegbe
-
Aliendej
tag
Sziasztok!
Az ebay-en bankkártyával (Revolut) szeretnék fizetni, nem payplal-lal. Hogyan és hol tudom azt beállítani, hogy ne forintban, hanem a vevő által felkínált pénznemben fizethessek?
Ez ezért lenne fontos, mert pl ausztrál dollárnál nem mindegy hogy 197 vagy 209 forintot fizetek.
Fordítva ülsz a lovon és a ló is patával felfelé van
-
Topikgazda
válasz Aliendej #77625 üzenetére
Nem eBay, hanem Revolut topik téma, mert a Revolut fiókban kell állítanod, ha kellene egyáltalán.
Ha az eBay-n AU $ van és a kártyás fizetést választod az a deviza összeg megy el terhelésre a Revoluthoz és akkor az az árfolyam van használva ami náluk van, így nem egészen értem ezt: hogy 197 vagy 209 forintot Egy árfolyam van.[ Szerkesztve ]
-
Aliendej
tag
Történt a következő, a Revolut-tól függetlenül.
Vásároltam egy valamit 1 ausztrál dollárért. A Revolut kártyánom volt 1 AUD és magyar forint is. Fizetésnek a MC kártya volt megadva, nem a paypal. Vártam, hogy AUD-ban levonja amit 197Ft-ért váltottam, de magyar forintot vont le 209-et. A Revolutnál abból vonja le amiben kéred, ha nincs elég akkor huf, ha az nincs akkor amiből a legtöbb van a számládon.
Tehát az ebay-en kéne beállítani, hogy nem forintban szeretnék fizetni hanem mindig a megadott pénznemben, de nem találom ezt hol kell megtennem.A Revolut topiban ezt az információt kaptam: Amikor a kártya adatokat kell megadni akkor ott is külön be kell állítani a fizetésnél hogy miben fizetsz mert alapnak a forintot értelmezi az ebay.
Nem akarok ott ebay-es dolgokban offolni, azért jöttem ide.A kérdésem: hol tudom azt beállítani az ebay-en azt, hogy a kártyás fizetésnél milyen pénznemben volna le, és ne a forintot értelmezze alap fizetési formának?
Fordítva ülsz a lovon és a ló is patával felfelé van
-
Topikgazda
válasz Aliendej #77627 üzenetére
A fizetési kliens amikor kártyával vásárolsz akkor az adott devizával terheli meg a kártyát aztán az aki adta az konvertálja ha forintos a kártya alapja forintra. Nem az eBay az ahol állítani kell.
De most már gondolom hogy mire érted, ott a topikban egy kicsit pontatlanul van megfogalmazva.
A fizetési kliensben (PayPal) amikor fizetsz ott a képernyőn látod hogy az mire van beállítva.
A képek alább egyértelműek lesznek.
Lényeg az hogy a Checkout képernyő közvetlen a fizetés előtt a kiindulási alap.
Ha a kártyás kifizetés kiválasztod kétféle kiírás jelenhet meg.
Ha alatta ilyen szöveget látsz:
Card issuer will determine your exchange rate akkor a deviza összeget küldik el.
Ha ilyesmit olvasol:
803.00 HUF
1.00 HUF = US $0.00
Akkor válaszd a More exchange rate options linket.A megjelenő képernyőn az alsó gomb választandó ahol nem a PayPal-ra utalnak, vagy magyarul, vagy angolul a Fizetés az értékesítő pénznemében választandó és az Elfogadás és folytatás gombra kattintva elmentendő, azután az előbb írt Card issuer will determine your exchange rate fog megjelenni.
Elméletben ezt megjegyzi, de legközelebb amikor fizetsz nézz rá, ha forintokra utal akkor megint állítsd be.Forintra utalás ezért válaszd a More exchange rate options linket.
Ez a neked megfelelő eredmény:
[ Szerkesztve ]
-
oil120
senior tag
Nem igazán e-bayes kérdés, de hátha tudtok segíteni.
Svédországból rendeltem árút privátban, mely számítás szerint akkor fog megérkezni miután elutaztam. Van-e arra lehetőség, hogy másnak szállítsák ki, annak ellenére, hogy az eredeti címzett én vagyok, tehát a címzettet átíratni? -
Topikgazda
válasz TripleB #77637 üzenetére
Szívesen. Én is jobban szeretek ilyen eladótól vásárolni aki GSP-s (Global Shipping Program), mert az áfa érték az kb 20 % és a Pintney Bowes aki ezt rendezi nem kér jutalékot.
Míg normál esetben Magyar Posta rendezné, ők 3500 Ft-ot kérnek az eljárásért és 27% a befizetendő áfa. -
francois8
tag
Sziasztok! Végülis hagytam időt az eladónak, amit mondtatok 2 hetet, hátha addig megérkezik a termék. Aztán kezdtem el a refund-ot, aug legelején. Viszont a kínai eladó erre reagálván kért még időt aug.10.-éig, mert azt írta, hogy ő feladta a vásárolt terméket. Nem jött meg a várt termék. Ezt megírtam neki, és kértem, hogy szeretném visszakapni a pénzt, de sajnos nem reagált eddig rá. Kérdésem az lenne, hogy mi legyen a következő lépés részemről?
-
francois8
tag
Ezt már elindítottam. Itt volt a levélváltásunk, hogy várjak még aug.10.-ig. Tehetek-e még ez ügyben, hogy valami történjen vagy várjak türelemmel? Amit észrevettem, hogy az item number a két terméknél megegyezik, pedig még csak nem is egyforma. Okozhatta ez a problémát a szállítást tekintetében?
-
Topikgazda
válasz francois8 #77641 üzenetére
Nézd meg hogy látszik-e már az eBay segítségkérési gomb, Ask us to step in and help ha igen akkor jelöld. ha itt akarsz belépni a case felületre akkor a Take Action link
Azonos az item szám, de több variációja van a terméknek és ezért van tétel a fehér és a lila színhez, de mindkettőre külön kell indítani a case-t, ez így most jó.[ Szerkesztve ]
-
francois8
tag
Köszi, megjelent! De mit célszerű kijelölni? Nem kaptam visszatérítést mehet? Szövegmezőben kell-e valamit írni?
-
Topikgazda
válasz francois8 #77644 üzenetére
Nem tudom hogy most neked milyen opciók láthatóak, gondolom nem változott az Összefoglalós leíráshoz viszonyítva, de az az az alap hogy nem érkezett meg, nem az hogy Nem kaptam visszatérítést, az akkor van ha az eladó az előző egyezség alapján nem küldi a pénzt.
A felette lévő szöveg az igaz: I still haven't received my item Még mindig nem kaptam meg az árut.
Én annyit szoktam beírni, hogy: még mindig nem érkezett meg, a helyi postával egyeztettem és nincs náluk sem.[ Szerkesztve ]
-
Andrely
csendes tag
Sziasztok
ebay.de-n árulok, más is tapasztalt minden ok nélkül jelentős visszaesést nyár eleje óta, vagy ez egyedi eset?
Válaszokat előre is köszönöm! -
Topikgazda
-
doe2
tag
Sziasztok!
United Statesből rendelnék fülhallgatót 55$ értékben.
A kérdésem az lenne ,hogy ilyenkor a 27% adót kellene fizetni a vámolás után?
Ez elkerülhető ha a dobozra esetleg kisebb összeget írnak?
Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs