- YouTube
- Proxmox VE
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Max
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- PHP programozás
- Starlink
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Ubiquiti hálózati eszközök
-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr.Csizmás
félisten
QQ: rég ebayeztem, ismerősnek volt dispute-ja, nem kapta meg amit rendelt:
ezt 6-án kapta, tehát lassan 2 hete, de a pénz azóta se jött meg, kellene tenni még valamit?
Thank you for reaching out, my name is Sharon and I'm happy to assist you today.
I’m sorry to hear this transaction did not go as planned.
I have closed the case in your favour straight away and refunded you in full.
It will take 24-48 hours for the refund to go into your PayPal account. If you paid with a bank card it may take 3-4 working days to go back into your bank depending on your bank processing times..[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Topikgazda
válasz Mr.Csizmás #80351 üzenetére
Mivel fizetett? Ha PayPalés hozzáadott kártya akkor látszódni kell egy refund tételnek és a pénz a bankszámlára kerül vissza. Rá kellene nézni a PayPal fiókjára.
Ha bankkártyás fizetés volt akkor akkor meg bankszámlára megy direkt, azt is meg kéne nézni.
Ha utalással fizetett az meg hosszabb idő. -
Topikgazda
válasz Mr.Csizmás #80354 üzenetére
Hogy fizette ki? Az a szöveget akkor kiírta neki? Nem az eBay ahol a reklamációt indította? Volt request itt vagy dispute a PayPal-on?
Ehhez hasonló szöveg jön válaszul az eBay requestre, akkor a Resolution Center listájában benne kell lennie és arra való hivatkozással lehet reklamálni hogy nem érkezett meg a pénz, de ez számomra hihetetlen, ilyen nem szokott lenni hogy lezárva és a pénznek nyoma sincs.
Nem igazán értem. -
Topikgazda
válasz Mr.Csizmás #80357 üzenetére
Oké kinek a válaszára várnak? Mert ha letelt a várható szállítási idő vége és azután jelzed hogy nem kaptad meg rövid ipőn belül döntés max 48 órán belül látszik a PayPal-on a refund dolog, a pénz jöhet később, mert lehet hogy utalni fogják a PP-re és csak azután tudja továbbítani.
-
Vapor
aktív tag
Sziasztok!
eBay-en adnék el valamit, volna is egy vevő, de azt mondja hiába próbálja akár credit card-al akár PayPal-al fizetni, nem tudja, hibát ír ki. A support azt mondja neki, hogy nálam van a gond (nekem még nem válaszolt a support), tudnám valahogy ellenőrizni, hogy van-e nálam valami gond? Találkozott már valaki hasonlóval?
Hozzá van linkelve az accountomhoz a PayPal, illetve a hirdetésnél is a PayPalt adtam meg preferredként, ott ellenőriztem a hozzá tartozó e-mail címet és stimmel.Előre is köszi
PSN ID: SaLa17 | http://www.flickr.com/photos/isasa7/
-
Topikgazda
Jó az e-mail cím? Gondolom nem a PayPal-me azonosító van megadva?
Pontosan mi a hiba szövege?
Belépve a PayPal-ra nincs semmi korlátozás vagy értesítés?
Ha már leigazoltad magad náluk, van bankkártya hozzárendelve akkor az évi 900K forgalmi limit sem érint.
Kártyás fizetés is PayPal-os, de az a vonal máshogy működik. -
grafix
csendes tag
Szitaztok!
Tudnátok segíteni. Mi a legfelső sorban a 300 euros összeg, ami azonos az enyémmel? A dátum régebbi mint az enyém (poos._16).
Még egy hol kell az automata licitálást beállítanom? Köszö előüre is., -
grafix
csendes tag
A kép
-
dentalux
csendes újonc
Üdv!
Hamis refund kérelem miatti ebay bannolásnak lehet más következménye mint maga a bannolás?
Most gyónok!
Egy olyan ebay-es termék kapcsán kértem refundot, amit megkaptam.
Az eredmény: a refundot nem kaptam meg, és „account blocked“ vagyis bannoltak. Illetve megvonták a vásárlási jogomat, mert belépni azért be tudok, lehet keresni még az üzenőrendszer is működik.
A kérdésem annyi: hamis refund kérés miatt bannolásnak lehet bármi más következménye mint maga a bannolás?
Vagyis kitiltottak oké, ez van( elővettem a másik bankkártyát regeltem egy új fiókot és újra benn vagyok máris....)
egyéb következmény lesz? -
Topikgazda
válasz dentalux #80364 üzenetére
Erre nem tudunk válaszolni, mert általában nem sértjük meg a szerződési feltételeket és ezért nem rúgnak ki. Legtöbb helyen működik olyan dolog, hogy egy kitiltott felhasználó ne tudja használni újabb regisztrációval, lehet hogy itt is van ilyen. aztán hogy mennyire hatékony az más kérdés. De nem igazán volt örömteli olvasni a hozzászólásod.
-
dentalux
csendes újonc
azért csak akad valaki akit már kitiltottak.... egy csomó licitemet törölték egy időben mert csalók voltak az eladók (és nem én...) vagy 20 licitemet töröltek egyik napról a másikra mert az eladókat bannolták időközben (vagyis sanszosan ugyanaz az eladó volt X néven egyszerre)
-
oba
addikt
válasz dentalux #80364 üzenetére
Majd megtudod a következményeit, ha lesznek. Itt biztosan nem kapsz rá választ mert ez nem az a fórum. Mivel nem kaptál vissza pénzt, én egyéb retorzióra nem számítanék. De sosem tudni. Ilyesmiben még nem volt részem/részünk. Remélem, hogy egyikőnk sem fut bele hozzád hasonló mentalitással rendelkező vevőbe. A boltban is visszakéred a kenyér árát miután hazavitted a kenyeret és megetted? Költői kérdés volt.
-
parkr
őstag
ebay-en muszáj cancel-eznem a rendelést, ha már paypal-en refundoltam az összeget a vásárlónak? (lehet elcsesztem, először csináltam ilyet)
ha a cancel-re megyek ott csak refund és back gombok vannak, mégegyszer gondolom nem fogja refundolni az összeget, de lehet egyszerűbb ha csak törlöm az eladási listáról?[ Szerkesztve ]
-
Vapor
aktív tag
E-mail cím jó, nem PayPal-me azonosító. PayPalon se dob semmi hibát / notification-t.
Ezt a hibát kapja a vevő:Azt mondja, az ő oldalán mindent ellenőrzött, és nála nincsen probléma.
@rednifegnar: gondolom nem is találtatok semmilyen megoldást végül... Én most azon gondolkozok, hogy meghirdetem újra, hátha csak be van akadva valami.
PSN ID: SaLa17 | http://www.flickr.com/photos/isasa7/
-
Topikgazda
Hát ez pedig nem a te kártyádat és számlázási címedet emlegeti. Hanem az övét.
Adtál meg szállítást oda ahol a címe van? És gond lehet a kártya adatokkal, rossz a csc/cvv kód, mert gondolom a számot és dátumot csak nem írja el, lehet-e netes és külföldi vásárlásra használni, Visa, MC kártya, nem pedig valami posta bankos akármi -
rednifegnar
senior tag
hat nem nagyon, egy-ket ilyenbe mar belefutottam (nem sokba), talan egy nemetnel az volt hogy vegul utaltam neki kinomban mert megadta az adatait maskepp sehogy nem ment pedig tobbszor megprobaltam, napokig kuzdottunk.
spanyol csomagom 17 nap alatt eljutott madrid egyik vegebol a masikba es most atvette a gls nemzetkozi tovabbitasra. siralom ami mostanaban megy a postakon. mar reg itt kene lennie, aztan jo ha jovo hetre megjon
olasz csomim detto, az is mar 2.5 hete jon, de track az megallt tobb mint 1 hete
egy harmadikat ausztriabol az ups 2 nap alatt idehozottA camera does not make art, the artist makes art.
-
francois8
tag
Köszi a segítséged! Talán az ebay ügyfélszolgálat a nyakára lépett az eladónak, mert ismét felvette velem a kapcsolatot az eladó.
Egy másik kérdés, amibe belefutottam, ilyen sem volt még: Múlt héten offereltem egy termékre, amit az eladó elfogadott, viszont a fizetésnél rákérdeztem valamire, ami miatt meggondolta magát, mondván, "számos probléma van a termékkel, inkább töröljük a rendelést". Az eladó megtette a cancel order-t, ellenben még tegnap is jött ebay-es levél, ami arról szólt, hogy fizessek, néha a kosaramba is belekerül ez a törölt termék. Nekem is kell valamit tennem, hogy ez végleg el legyen simítva? -
Hordozóóóóóó
csendes tag
Sziasztok!
Kb. 9 éve vagyok tag az eBay-en, bár nem vagyok valami akív, ezért nem túl sok vásárlással, nagyságrendben kb. 50 tétel. A mai estén jártam úgy, hogy letiltották a fiókomat, igazándiból fogalmam sincs, milyen okból, talán valami rendszerhiba (?).
Közvetlen előzmény: történt ui. egy fantasztikus dolog, egy kb. 3-4 hónapja feladott / megrendelt termék nem érkezett meg, és merészeltem ezt jelezni az eladó felé.
Ami még furcsaság: nem tudom, hogy ez valami eBay bullshit dolog, de vannak olyan vásárolt tételek, amiknél az idő elteltével eltűnik a "Leave feedback" opció, még akkor is, ha lejárati időn belül vagyok... hát ennél a fenti tételnél is eltűnt, épp nyilván emiatt nem is adtam semmilyen értékelést az eladónak /még ha akartam volna se/, sem a lejárati időn belül, sem azóta. Nincs. Nem látható, nem kereshető, mivelhogy nem is emlékszem rá, hogy valaha adtam volna neki értékelést. Ez a kis pici ikonsorban meg is jelent kiszürkítve, hogy ennél a megrendelésnél nem adtam még le véleményt és ez így is van... ellenben az ellenféltől érkezett vélemény. Hát ezt meg hogy?!? Létezik ilyen? Nyilván, miután nem volt semmi egyéb lehetőségem, sem visszajelezni, csakis a Contact sellert tudtam megnyomni, ott pedig a "Nem kaptam meg a terméket" opciót, s írtam hozzá pár szót. Ja, a tracking Nr szerint is el van veszve a csomag. Az ezt követően megrendelt pár db termék egyébként érdekes mód már megjött az elmúlt hetekben, szóval valójában kering a csomag valamerre, vagy elsüllyedt valami konténerhajóval, tudomisén, magasból le... De hogy emiatt még én járjak pórul?
Ami még fura: a fiókom tiltásának pillanatában több ízben is jött jópár rendszerüzenet, az elmúlt kb. 5-6 korábbi - lezárt - vásárlásommal kapcsolatban (eBay Bid Cancellation Notice), amik
- egyrészt, nem Bid-ek voltak, tehát nem ajánlatok vagy aukciók, hanem azonnali vásárlások (Buy it now)
- már hetek óta teljesültek
- már hetek óta lezártak
- meg is érkeztek rendben
- hibátlan és kitöltött vélemény született mindkét fél részéről
- pozitív véleménnyel mindkét fél részéről
Szóval mi a tök.met akarnak visszavonni egy full atomra lezárt vásárláson?!
Részemről ez most az abszolút WTF kategória, soha nem nyomogattam ész nélkül a felületet, és nem is vásároltam orrba-szájba se, normális véleményeket írtam, ja és 99%-ban pozitívokat osztogattam mindenkinek...
Mire számíthatok vajon?
- feloldják ezek a tetvek a fiókomat valaha, sűrű elnézéskérések közepette?
- vagy regisztráljak full új fiókot inkább, mivel amúgy is jövő hónapban jár le a bankkártyám s kapok újat? -
Topikgazda
válasz Hordozóóóóóó #80377 üzenetére
Vásárlás napjától számolt 60 nap az értékelés leadás. Akár megjön, akár nem.Van olyan eladó aki már a fizetéskor elküldi, mert vagy pozitív értékelést ad vagy semmit, nincs más opció, ezért be van állítva hogy rögtön automatikusan küldi a rendszer.
A fiók lezárásnál írják hogy ideiglenes vagy végleges. Az előtted írónak is válaszoltam, hogy nem szokták bővebben indokolni. Hogy nálad mi váltotta ki jósolni sem tudom. -
Hordozóóóóóó
csendes tag
-
Topikgazda
No ezzel a MI-vel nekem is szokott gondom lenni, írtam is a német eBay-es sztorimat, közvetlen a kifizetés előtt, amikor már a pénzt is le volt foglalva, kellett németül beszélő automatával ellenőriztetni a fiókomat. Persze most már menne, mert megtanultam a német számokat hallás alapján, de olyan gyorsan mondja hogy kell a 3 alkalmas elismétlés. De akkor 24 óra blokkolást kaptam, mert nem értettem a számokat.
-
PitLee
őstag
Köszönöm.
Nem ismerem a rendszert ezért sokat dilemmázom, agyalok feleslegesen.Ui.:
Elkezdtem a visszajelzést a szállításról kérdeznek, hogy
"Megérkezett e időben? igen, nem"
és lejjebb lehet csillagozni is.
A csomag késett, de az eladó erről tájékoztatott a vásárlás kezdetén, ilyen kor mi szokott lenni az eljárás ?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz PitLee #80383 üzenetére
Semmi gond, pont ezt részt pár napja változtatták meg. Aminek nincs értelme mert ami még nem érkezett meg azt minek küldeném vissza? (Return this Item) Ennek a helyén volt ez
Az újbóli megvásárlás sem épp kiemelendő.Nem szoktam vacakolni ha a várható érkezési időn belül vagyok, megy az 5 csillag. Egyébként is ami most a postai szállítás körül van lassúság, nem igazán eladói okozta gond.
Szintén olasz, nem tudta postára adni mert kijárási tilalom volt, amikor meg kimehetett, akkor a posta volt bezárva és egy másik városba kellett volna menni, de oda meg nem volt kijárási engedélye. Te mit csináltál volna? Írtam neki hogy amikor tudja küldje el, persze így késett és nem ért ide a várható szállítási időben, de ugyanúgy adtam neki 5-öt[ Szerkesztve ]
-
Matzel
csendes tag
Sziasztok
Rendeltem Japánból a track: EL351127318JP
A kérdésem hogy a 17Track azt írja hogy vámon van de a Magyar posta még nem jelez semmit( sem a nyomkövetőjük nem jelzi hogy ideért sem smst nem kaptam a vámeljárásról.
Ilyenkor várjak vagy telefonáljak hogy mi a helyzet ezzel kapcsolatban. A tanácsokat előre is köszönöm -
Topikgazda
válasz Matzel #80385 üzenetére
Minden beérkező vám elé van állítva és ez látszik a magyar postánál is.
Miután a vámosok döntenek, akkor értesíteni fognak és nyomkövetésnél adatok bekérés lesz olvasható.
Ha nem lesz vámeljárás akkor meg azt fogod látni hogy tovább szállítva az OLK-ba. Most várod hogy legyen döntés. Szerintem holnapra kiderül mert ez EMS és nem szoktak vacakolni velük.
Milyen értékű postaköltséggel együtt amit megvettél?[ Szerkesztve ]
-
oba
addikt
Most néztem, hogy limitek vannak az accountomon... korábban még nem adtam el semmit. Így néz ki most a limit: [link]
Ha rámegyek, hogy szeretném növelni a limitemet, akkor pedig azt írja, hogy telefonon szeretnének beszélni... [link]
Csinált már valaki ilyet? Konkrétan felhív egy élő ember és beszélnem kell vele? Vagy valami automata dolog lesz? Ebay.com -on vagyok egyébként.
-
Topikgazda
Amíg nem adtál el valamit addig felesleges kérni, azután sem biztos hogy kell, van automatikus emelés is. Egyébként egy "mini marketing tervet" kell előadni, meg kell indokolni hogy miért kéred.
Jelentősége akkor lenne ha már 9 eladott tételed van a hónap elején és várható hogy legalább még annyit el fogsz adni abban a hónapban vagy kellene az összeglimit emelése mert beindult az üzlet.[ Szerkesztve ]
-
oba
addikt
De most van egy aktív aukcióm aminek 200 dollár a nyitóára és 350 a buy it now ára. Itt pedig azt írja, hogy 150 dollár maradt júliusban. Vagy ez már a 350-en felül maradt, úgy jött ki a 150?
szerk.: Vak vagyok! Ott írja, hogy 500 dollár a havi limit, és még van 150 dollárom mert van egy aktív listingem 350-ért. Okés Így tényleg felesleges kérni az emelést.
[ Szerkesztve ]
-
oba
addikt
Igen, közben rájöttem én is csak jobban ki kellett volna nyitnom a szemem. Köszönöm Egyelőre marad a buy it now, hátha úgy lecsap rá valaki, egyelőre nem tervezek több mindent meghirdetni szóval a limittel sem lesz gond. Csak hirtelen azt hittem, hogy összesen van 150es limitem erre a hónapra. A figyelmetlenség...
szerk.: Illetve lenne egy olyan kérdésem, nem tudom, hogy volt e már róla szó, de lehet törölni aktív licittel rendelkező listinget? Van erre valami szabály? Mondjuk, hogy lejárat előtt mennyi idővel lehet, ha lehet egyáltalán törölni egy termékemet?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Igen lehet törölni de nagyon fontold meg, nyomós indok kell neki. Nem leszel "vevő barát" eladó.
Van egy oldal ott kell ezt csinálni.
És néhány ok és a szabály itt olvasható -
oba
addikt
Köszi, ez is hasznos volt De én arra gondoltam, hogy magát a terméket lehet e törölni ha már érkezett rá licit? A licit nélküli termékemet gond nélkül tudtam törölni múlt héten, nem is kérdezték, hogy miért szeretném. De gondolom ha már licitek is vannak rajta, akkor már teljesen más a helyzet. De azt hiszem inkább nem is foglalkozom ezzel, nem akarok "bajba" kerülni emiatt.
-
Topikgazda
Igen lehet törölni, hiszen ha a licit tárgya megsemmisül nincs mire licitálni, de ezt írták is. A licit törlés a téma és az egyik példa ez: You have to end the listing early because the item is no longer available for sale.
Vagy hibás a hirdetés és ez később derül ki.
De ha arra gondoltál hogy a hirdetés hogy lehet befejezetté tenni ha van rajta licit arról meg itt írnak.[ Szerkesztve ]
-
oba
addikt
Köszönöm! Amúgy pont ezért is kérdeztem, mert több helyen is hirdetem, itthoni aprón is, és ha ott elkel a kiírt áron akkor jobb ha tudom, hogy milyen lehetőségeim vannak. Mert ha gond lett volna akkor nyilván az apróról törölném, ott gond nélkül lehet, de ezek szerint az eBay-en sem lehetetlen. Köszönöm még egyszer!
-
PitLee
őstag
Story time
Vásároltam egy terméket bánkártyával, szállítási idő nem volt megadva."bankkártyás vásárlásnál 60 nap pénzvisszafizetési garanciát ad az Ebay"(ha jól tudom)
"Ha egy vásárlásnál nincs megadva Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30 nappal kell számolni a várható szállítási időt és ha az letelt, attól a naptól 30 napig van vásárlói védelem."- 30 nap eltelt a vásárlástól a termék nem érkezett meg, ebay szerint feladásra sem került, ezalatt kétszer is próbáltam informálódni az eladótól válasz nem érkezett.
- 36. napon indítottam egy request aminél a refound-ot jelöltem meg, mivel nincs kapcsolat az eladóval.
- 42. nap letelt a várakozási idő, válasz nem érkezett az eladótól, így az Ebay segítségét kértem.
Bejelöltem a refound igényt és írtam pár sort, hogy az árú bár több darab is elérthető
a mai napig nem jött meg és nincs kapcsolt a vevővel.Nem is figyeltem, de talán 1-2 órán belül jött az Ebay-től a levél, hogy sajnálják az esetet és teljes visszatérítést 48 órán belül megkapom.
Köszönet az összefoglalóért és a itt felhalmozott tapasztalatokért
-
oba
addikt
Elnézést ha nagyon egyértelműt kérdezek. Szeretnék valamit csak az EU -n belülre eladni eBay-en. Melyik a legjobb "site" erre? A co.uk vagy a .de vagy esetleg a .ie? (Németül sajnos nem tudok) Vagy a Brexit miatt (áfa és egyéb költségek miatt) az angol oldal kiesik? Ebay.com -on minden nem EU országot ki tudok zárni a szállításnál kivéve a US-t. Ezért gondoltam, hogy valamelyik EU oldalon hirdetném meg, ahol a legtöbb EU-s vevőt el tudnám érni. Mik a tapasztalatok, melyiket ajánljátok? Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen