- OpenMediaVault
- Mobilinternet
- DIGI internet
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- YouTube
- eBay
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fardem
aktív tag
válasz Ciccuka #54068 üzenetére
nem kell túlbonyolítani. először is unpaid item case-t nyitni kell! ha bezárod 4 nap után fizetés nélkül, akkor visszakapod a tranzakció díját. ha már nyert a vevő, akkor ki kell fizetnie az ebay szabályzata szerint. abba meg nem szabad belemenni, hogy töröld a tranzakciót!
ja, ha volt unpaid item case ami le is zárult, akkor már nem adhat feedbacket a vevő.
-
Topikgazda
válasz Ciccuka #54068 üzenetére
jelentés és az ügyfélszolgálat meg semmire nem jó, mert nem érdekli őket
Ez így azért nem igaz, mivel az eladókból élnek, ezért van eladói védelem is.
A jogtalan negatív értékelést törlik. Egy e-mailt talán megér, amit leírtál hogy mi a történet az alapján neked fognak igazat adni.
Nincs magyar nyelvű üfsz. -
Topikgazda
válasz Ciccuka #54073 üzenetére
Én a saját tapasztalatomat írtam le, hasonló szituációba kerültem, de még sincs negatív értékelésem, mert törölték és még ők kértek elnézést.
A felhasználók nekik egyformák, őket nem érdekli hogy magyar vagyok, angol vagy japán. Rendesen fizetem a számláikat, és korrekt a hozzáállásom a vevők "problémáihoz". Pl: Találtam olcsóbbat, kérem törölje esetén sem szoktam elküldeni a fenébe a vásárlót. Ezt értékeli az eBay is. -
fardem
aktív tag
válasz Ciccuka #54071 üzenetére
látod ezt nem hámoztam ki commentből. de ha így van akkor meg jól elszartad.
miért is?
1. ha a vevő nem akar fizetni, akkor arra ott van az unpaid item case a védelemre.
2. vevő nem kezdeményezhet vásárlás törlését (cancellation purchase), azt csak az eladó indíthatja.
3. ha az eladó csinál cancellation-t akkor a vevő utána tud feedbacket adni, akár negatívat is.
4. illetve ha az eladó indítja a cancellation-t, azt a vevő elutasíthatja! ez azért gáz, mivel utána már nem lehet unpaid item case-t nyitni, ergo az eladó bukja a selling fee-t.ha egy vevő leüt vagy megnyer valamit az ebay szabályzata szerint köteles megvenni. nem kell jönni kifogással hogy nincs lóvé, jaja nem olvastam el, stb. ha nincs sale, az mindenkinek idő, az eladó újra szarakodhat a hirdetéssel.
sok ilyen esetem volt, hogy nem fizettek nekem a megnyert cucc után. mindig unpaidet kell indítani. az ebay nem játszótér!
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Ciccuka #56708 üzenetére
A fizetés vagy az esetleges reklamáció a gondod? Az hogy 1 tranzakcióval fizeted a külön-külön lévő terméket, nem befolyásolja a reklamációs lehetőségedet.
Egy összegben vonja le, nem lesz 10 tranzakciód, ha 10 dologról van szó.
Valójában nem tudod külön-külön fizetni a jelenlegi esetben. De a problémát nem értem.
Legközelebb egyesével, egymás után vedd meg és fizesd ki ha ugyanattól vásárolsz és akkor nem tudja egy fizetési tételbe összevonni a rendszer.
Amit írsz olyan, hogy vásárolsz a kedvenc élelmiszer áruházadban tejet, kenyeret, cukrot, lisztet, felvágottat, húst, halat és a 7 tételt külön fizeted, külön blokkra, ha kártyával fizetsz, akkor -banktól függően- az utolsó 2-t már nem tudod kifizetni a napi 5 vásárlási limit miatt. Nem biztos hogy díjaznák a sorban állók és a pénztáros.[ Szerkesztve ]
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Ciccuka #56708 üzenetére
Elárulom, hogy te ezzel csak jobban jársz. Bankkártyás vásárlás után a bankok általában felszámolnak x forint költséget, akármennyit is fizetsz. Ha 200 Ft-ot, ha 20 000 Ft-ot, akkor is ugyanannyit, nem jobb neked, ha ezt csak egyszer vonja a bankod? 10x akarod inkább... Ahogy érzed.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Topikgazda
válasz Ciccuka #57882 üzenetére
Ha te mint vásárló külön-külön értékeled a vásárolt terméket, akkor szerinted nem ugyanaz a lehetőség adott az eladónak? A lényeg, hogy nem kötelező, ha a kettő helyett 1 értékelést vagy nem is kapsz értékelést azzal sincs gond.
De hol olvastad ezt: csak 1 pozitív értékest kapsz csak (1 héten belül).
Nem azzal kevered, hogy hetente számolják az eladó értékelési pontját?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Ciccuka #70174 üzenetére
Kapcsolódik a topik témájához: eBay?
Ha nem vagy politikai dolog, akkor ezt törölnöm kell. Legalább pár szóban, hogy miről van szótémát megírtad volna.
Így senki ne tegyen fel semmilyen linket, senkit innen nem lehet"kényszeríteni" más oldali regisztrációra!Ui: Nem látom a kapcsolódást.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Ciccuka #72289 üzenetére
Azt amit az eBay írt neked a törlési értesítőben.
Ha a PayPal-on ennél a vásárlásnál pending van írva a fizetésre, összhangban az eBay fizetési homokórával, akkor előfordulhat, hogy a 15 napos pénzlevonási idő után egyszerűen sztornózva lesz és megy vissza a bankszámládra a pénz.
Amíg nincs kifizetve (nem fut végig a fizetési folyamat) a PayPal-on nem tudsz semmit sem kezdeni, erre utal a szöveg és ha megnézed akkor az eBay hivatkozás van alul a probléma rendezésre, ha megnyitod a tételsort[ Szerkesztve ]
-
Spet
addikt
válasz Ciccuka #73295 üzenetére
Valamilyen indokkal de töröltetheti az eladó a licitedet.
Előfordulhat, hogy olyan termékre licitáltál, melyet hozzánk nem postáznak, még is engedte a rendszer (elég gyakran előfordul mobilos alkalmazásnál). Ezt észrevette az eladó és töröltette a licited.
Másik eset, hogy nem tetszett neki, hogyan halad a licit (várt árat nem érte el), és törölte a terméket (ezzel is találkoztam).
Eladó Seiko 7016-5000 Seiko Monaco
-
Topikgazda
válasz Ciccuka #76409 üzenetére
Sehogy, ez van. De nem tudom mire gondolsz, mert a Watchlist az ami legutoljára változott, a Purchase History az talán 1,5 éve.
Engem jobban zavar az hogy az USA eBay-en indítottam request-et mert nem érkezett meg a termék és a visszaigazoló e-mail-ek németül szólnak az angol helyett, szerintem megint valami el lett rontva náluk.
Nem is zavaró, inkább nagyon bosszantó hogy állandóan kókányolnak valamit.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Ciccuka #76437 üzenetére
A saját eBay fiókod ez amit újként linkeltél? Ha belépsz akkor azt látod?
Van ott egy dátum: By Chris Dawson March 23, 2018 - 5:42 pm én nem találkoztam azóta az itt újnak írt oldallal. Sőt a AI chatbot-al sem.
Nekem ez az oldal linkje: https://www.ebay.com/myb/PurchaseHistory
Amit látok az a Watch listnál változás,De majd mindjárt másik böngészőn is megnézem. A Firefox volt az alap, Chrome ugyanaz, Opera szintén.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Ciccuka #76439 üzenetére
Beléptem a linkeden és ezt látom:
Csináld már meg (én is) hogy törlöd az eBay sütiket és a böngésző gyorsítótárat, helyben tárolt adatokat, majd a böngésző újra indítása után újból belépni. Én sehol nem látom azt a felső menüs oldalt.
Ez a linkje: https://www.ebay.com/myb/PurchaseHistory -
Topikgazda
válasz Ciccuka #77188 üzenetére
De.
Az amit írsz az a két főprobléma csoport. Mit szeretnél még? Eddig is mindig ez volt az alap, ja meg volt az hogy nincs felsorolva problémám, azt vették ki a fő lehetőségekből ez 2016-os állapot:1. nem érkezett meg és a 2. megérkezett de gond van vele használható most.
Kiválasztod amelyik szükséges és alatta ott az alproblémák.Te leírod, az eladó meg kérheti az értékelés törlést ha nem ért egyet vele.
A rossz leírás miben nyilvánult meg és nem reagált a megkeresésedre amikor jelezted neki a problémát?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Ciccuka #77190 üzenetére
Majd eldönti az eladó hogy visszaküldjed vagy nem kell visszaküldeni.
Ha hibás akkor jogosult vagy a cserére és ehhez lehet hogy szüksége van a termékre hogy a beszállítóval letudja rendezni. Ha kereskedő lennél és egy gyári hibás dolgot adnál el, te lenyelnéd a veszteséget? Én kérnék egy újat a rossz helyett vagy az árát.
Gondolom kárpótlás kellene valamennyi.
Írd be hogy megelégszel rész refunddal is, van ott szöveg beviteli mező, azon keresztül tudod közölni az ajánlatodat az eladóval és majd reagál rá.
De bármely vásárlásnál az lenne az alap hogy a pénz akkor jár vissza ha a termék a kereskedőhöz visszakerül.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Ciccuka #77192 üzenetére
Most is ez van. Van escalate is, lásd az Összefoglalóban a leírást.
Nem kattintanál rá valamelyik opcióra és azután a Continue?
De akkor lássuk:
Return item gomb amikor még nem érkezett meg:Kiválasztás után jön a beíró és kép hozzáadás lehetőség:
Ha ezt a szöveget jelölöm I received an item that does not match the seller's description. akkor meg ezek választhatók a tovább lépés után:
mint írtam az Add details-hoz írod hogy mit szeretnél kérni előtte meg választod az okot, van 11 db
De teljesen jogos, hogy úgy visszakérni a pénzt hogy nálad marad a megvett dolog, nem igazán működik.
Ha azt látja az eladó a csatolt képeken hogy ripityára törve akkor nem biztos hogy ragaszkodik a visszaküldéshez, de ez az ő döntése, nem a tied.Ami meg megérkezett és gond van vele annál is egyértelmű:
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Ciccuka #77201 üzenetére
Pontosan 2 éve változott az hogy egy kiindulási pontba tették a visszaküldés és a nem visszaküldést is, mert a fogyasztóvédelmi szabályokhoz közelítették a probléma rendezést, szerencséd hogy azóta nem kellett indítani. De nem csak én, hanem akik reagáltak azt gondolták hogy segítség kell, mivel azt írtad hogy nem látsz több lehetőséget.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest