-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz hobbyon #76271 üzenetére
Egyszerűbbel kezdem, az előjegyzett jutalékot ha sztornó lesz a vásárlás automatikusan törlik, ehhez semmit sem kell indítani.
Ha visszakapod mert nem lett átvéve és a vevő sem jelentkezik a pénzért, akkor minek kérnéd vissza a jutalékot, te teljesítetted a szerződési feltételt. Persze ez igazán extrém eset, ha azért nem vette át lecsukják vagy meghal akkor ez utóbbi esetben nem hiszem hogy az örökösök jelentkezni fognak, ha kéri valaki a pénzt az eBay-en keresztül, akkor megy az itteni szabályok szerint
Amit a vevő kifizetett azt kell visszaadni. Ha te ingyenes szállítást adtál meg az a te kockázatod, de ugye azt az eladási árba beépítetted, így áttételesen, de azt is a vevő fizeti, míg szállítási költség esetén is a vevő fizeti. Így nálad veszteség nem lehetne. Ha elveszne akkor ha ajánlottan ment el kérheted a kártérítést a posta üzletszabályzat szerint. Ha nem biztosítva küldted, az megint a te kockázatod.
Mit adtál meg garanciának és visszaküldési szabálynak? Az alapján működne a dolog.
Ha elsőre nem vette át, akkor mi a biztosíték arra hogy az újbóli küldésnél átfogja venni? Ilyenkor a postaköltséget ő fizetné, de ezt is meg kell adni a visszaküldési szabálynál. Nem vagy köteles ezt újból elküldeni, ráadásul lehet hogy már tőled a vételár el lett vonva, egyszerűbb ha megveszi újból.A Magyar Posta és általában a postai szállításnál hogy mi miért van, itt arra nem igazán kapsz választ, a post a ügyfélszolgálat esetleg pontosabb felvilágosítással szolgálhat. 06-1-767-8282
Többen még mobilon nézik a topikot, azoknak a nagy méretű képek nem igazán előnyösek több okból kifolyólag, ezért is szoktam kérni, hogy nyomkövetési információknál egyszerűbb megadni a nyomkövetési számot, hogy hol lett megnézve és a kérdés. -
Topikgazda
válasz hobbyon #76273 üzenetére
Ha nem veszi át és visszakerül hozzád akkor nem tarthatsz vissza pénzt, hiszen azt is ő fizette. Itt is nem az ő hibája volt, ha nem kapott értesítőt. Az hogy nem nézegette az más dolog, de alapvetően aki feladja annak számít a nyomkövetés, mert amíg nem veszi át a címzett addig a feladó tulajdona.
Az tény hogy fizetett és nem kapta meg. Ha nálad van akkor olyan mintha el sem küldted volna.
Ezért tartom jobb megoldásnak hogy visszaadom a pénzt, mert szállítási hiba történt és vegye meg újból.
Én ha látom azt hogy megérkezik az adott országba, mindig írok egy üzenetet, hogy ott van és pár napon belül kézbesítik.Az újraküldésre gondoltam, ez nem az hogy ő meggondolta magát és még sem kell, amire azt adtad meg hogy nincs visszaküldés.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz hobbyon #76277 üzenetére
Tényleg nem értelek. A vevő fizette a 3000 Ft, te visszakapod a terméket, kvázi nem adtad fel, hogy lesz ebből neked veszteség? Ez nem vélemény, az eBay szabályzat is ezt írja. Az eBay-PayPal automatikusan a full pénzt szedi be tőled. De lehet próbálkozni aztán dönt az eBay.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
hobbyon
csendes újonc
válasz hobbyon #80070 üzenetére
Szerdán (06.24.) végre postázták a csomagot. A várható 5-8 munkanap helyett 12 munkanap alatt kézbesítették Svédországban.
Hétfőn adtam fel Romániába ugyancsak Európa + csomagot. A várható kézbesítési időre 3-4 munkanapot írtak, tegnap vette át a címzett.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs