-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mokus1
addikt
Sziasztok!
van közületek olyan aki tud németül, és ebayezik?
üdv -
mokus1
addikt
Sziasztok!
Felraktam egy hirdetést de valamiért azt írja hogy csak amerikába postázok. Pedig én mindenhová postáznék. Hogy tudom beállítani?
Köszönöm -
mokus1
addikt
Sziasztok!
Ma levett paypalról az ebay 6,45 dollárt. Nem egészen értem miért. Mi ez? Amikor vásárolnak tőlem abból is mindig levon valamennyit jutalékként. Akkor ez mi? -
mokus1
addikt
Gyors kérdés. Paypalról bankszámlára hogy van a kiutalás? Vonnak érte valamit van valami limit ami alatt többet-kevesebbet?
-
mokus1
addikt
Elküldtem egy kisebb csomagot amerikába 2 hónapja. Nem érkezett meg. Írtam a postának. Ilyenkor alanyi jogon jár a kártérítés hogy működik ez?
Szerencsére még nem történt velem ilyen. -
-
mokus1
addikt
Ezt mutatja a USPS
Ha jól értelmezem nem vette át. Vagy rosszul? viszont hogy azóta hol van...[ Szerkesztve ]
-
mokus1
addikt
Ezt írja ki nekem az ebay. Tudok angolul, de mégsem értem mit akar tőlem, paypallal van összekapcsolva a fiók, amihez egy érvényes bankkártya társul
Attention Sellers:
Attention!
In order to use the credit card option you need to have both a valid Internet Merchant account and a payment gateway in place to secure the transactions. To find out more about this please review the information on the following page: How Payment Gateways Work
At this time the only compatible gateways for use on eBay are Payflow and Authorize.net. If you are ready to setup your payment gateway you will find instruction under “Setting up a payment gateway for your Internet merchant account” on the following page: Selecting Your Payment Preferences
Once you have setup your gateway please contact customer service to make the appropriate adjustments to your account to start accepting credit cards.
For complete list of approved gateway companies go to the Gateway Signup Page
Köszi a segítséget
-
mokus1
addikt
Sziasztok!
Feladtam egy csomagot Oroszországba, valamiért a szokottnál lassabban két és fél hét alatt ért oda.
A vevő nyitott egy caset, Írtam neki elküldtem a nyomkövetési adatokat, amiben láttam, hogy a postáján van és kértem érdekődjön felőle, 7-én letétbe került, ezt is megírtam neki, de nem reagál. Gondolom ott is 10 nap lehet amíg megőrzik a csomagot aztán visszaküldik.Úgy gondolom az már nem az hibám, ha nem megy el érte. Ilyenkor mi a teendő?
-
mokus1
addikt
Igen, így történt. Már a csomagot is átvette de nem válaszol. Így írtam az ebaynek, hogy lépjen az ügyben, mivel így a közel 100 dollárom zárolva van pedig a termék odaért.
A vevő viszont, egy hete nem reagál semmire.
Ilyenkor ha írok mi a további határidő? Nem szeretném elbukni a pénzem.
-
mokus1
addikt
Már nincs zárolási ciklus, tehát a 21 nap letelt, de a case miatt tartva van a pénz( Held).
A case 3. napján vette át a csomagot, de nem zárta a caset és nem is válaszol semmire. Ezért kértem az ebay közbeavatkozását. Vagy mit kellett volna csinálnom?
Most az ebayen ez van ,,
Your funds will be available on: Funds now available*
See more detailseBay note: You contacted Customer Service. Awaiting response. See case details"
Tehát az ebayre várok.
-
mokus1
addikt
Tettem fel terméket az ebayre eddig ingyen volt most, viszont a végösszeg 0,38 dollár lett. Insertion fee.
Másnál is ez a helyzet?
-
mokus1
addikt
Eladtam egy cpu-t az ebayen. A vevő már 1 hónapja megkapta, most a zárás előtt 2 nappal, írta hogy nem működik. Mit tudok csinálni? refund? Tudom, hogy jó terméket küldtem.
-
mokus1
addikt
válasz somnia #66804 üzenetére
Valószínűleg akkor csak ez a megoldás.
Ilyenkor az Ebay és paypal fee-t azért visszakapom?
Már az elején éreztem, hogy gáz lesz, annyira kérdezgette, mi van ha nem működik, hogy kapja vissza a pénzét és nála maradhat-e a cpu. Nem kellett volna odaadnom neki.
[ Szerkesztve ]
-
mokus1
addikt
Garanciát nem adtam.
Returns: Does not offer returns. Tehát akkor ő fizeti a postaköltséget.
Kértem, hogy küldjön képet a CPU-ról.
Ha láthatóan sérülve kapom vissza és küldök róla képet akkor nem kap vissza semmit?Köszönöm a segítséget.
Szerk.: Bizonyétom annyi van, hogy mielőtt elküldtem működött, erről kép is van, nem tudom, hogy ez releváns-e.
[ Szerkesztve ]
-
mokus1
addikt
Nem értem, most megcsináltam és a következő oldalon azt írja az ebay, hogy a postaköltséget nekem kell állni ha a vevő feltölti a képet a blokkról.
You should reimburse the buyer for any return shipping costs.Be sure to upload an image that shows proof you reimbursed the buyer. For example, this could be an image of a receipt or an email confirmation.Wait to get the item back before you issue a refund. Contact the buyer.
-
mokus1
addikt
Nem adta fel a csomagot 3 napon belül és írt egy levelet, hogy végül kiderült, hogy az alaplap volt hibás nem az általam küldött CPU.
Kértem, hogy akkor törölje a return-t. Még semmi nem történt.A másik kérdésem az lenne, hogy van egy termék ami fix áron volt felrakva, de lehetett ajánlani. El is fogadtam egy árat, de nem fizette ki a vevő. Viszont az ebay invoiceban szerepel. Nem találom, hol tudom törölni, úgy mint a sima vásárlásokat amik végül nem lettek fizetve.
-
mokus1
addikt
A case kapcsolatban mi a véleményed? Próbáltam keresni a fórumban de nem találtam.
Röviden a történet, hogy ne kelljen visszakeresned:
- Eladtam egy CPU-t.
- A megérkezés után 1 hónappal írt a vevő, hogy nem jó a termék
- Return elfogadása-> azóta 6 nap telt el.
- Nem adta fel
- Írt egy levelet, hogy az alaplap volt a hibás
- Írtam, hogy akkor törölje a returnt.
- Nem történt meg.Ebaynek írjak gondolom, hogy legyen valami. Jól gondolom? Vagy esetleg várjak még? 3 napot említettél feladási határidőnek.
-
mokus1
addikt
válasz mokus1 #66978 üzenetére
Írtam egy hosszabb levelet az ebaynek, hogy már a return feladási határideje is lejárt.
A vevő össze-vissza beszél. Egyébként számomra az derült ki, hogy nincs is megfelelő hardverkörnyezete amiben tesztelhetné az általam küldött terméket. Bemásoltam pár emailt is amit írt az ember.Remélem végre sikerül lezárni ezt az ügyet. Ha nem már tényleg nem tudom mit csináljak. Az ebaynek is írtam már ez a 3.
Tegnap az eladó olyanokat írt, hogy náluk ünnep van és nincs posta 10.-éig, meg még nem tudta kipróbálni ( február 2-án kapta meg.)
-
mokus1
addikt
Megint ezt sikerült írniuk.
As I rewview the case, the buyeer claim that the item they receive was defective and thee buyer wanted tto return the item to you. Since the case was not yet escalate to us, I suggest that you should continu communicating with the buyer to resolve the case without asking eBay to step in.
Please do understand that once the case was opened here in eBay we allow enough time for all the seller's to resolve thier buyer's concern without askling us to step in.
Please communicate with the buyr to resolve the issue as of the moment.
We appreciate your continued patience and willingness to work with us. Thank you for choosing eBay and have a great day!
Most már tényleg nem tudom hová forduljak.
-
mokus1
addikt
Jött egy újabb email. Nem tudom mire talan 2x kuldtem el.
Greetings to you and your family!
I’m contacting you about the return request your buyer has opened for the item "Intel Core i7-3820 3.6GHz/3,8Ghz Quad-Core (BX80619I73820) Processor (282314515531)" purchased by "igovasilenk_0" on January 06, 2017.
As the item doesn’t match the listing description, you’ll need to pay for the return shipping, and once you get the item back refund the buyer the full cost of the item plus original shipping.
We’ve placed the return on hold for 5 days to allow you to arrange the return shipping with your buyer. If you don’t provide a resolution to the buyer or facilitate the return of the item by March 12, 2017, we’ll close the return in the buyer’s favor and issue them a refund, even if they haven’t returned the item.
There are a few ways you can facilitate the item’s return:
·If you have a preferred courier, you may wish to send your own return shipping label to the buyer.
·Find out the return shipping amount by using shipping calculators from the buyer's local carrier website (e.g. USPS for US), then issue the buyer with a payment through the “send money” option in PayPal.
·Contact the buyer through eBay's messaging system and see if they’re willing to keep the item and accept a partial refund for the damage/missing parts.
·Issue a full refund without needing the item to be returned – doing this will automatically close the return immediately.It’s important to let the buyer know the option you chose. Also, please let us know by replying to this email or leaving a note in the Resolution Center.
If you send your buyer funds to cover the cost of return shipping, we'll also need to see a screenshot of the PayPal transfer. You can send this through our document uploader.
Here's how:
1.Save a screenshot of the relevant transaction to your computer.
2.Go to https://ocsnext.ebay.com/ocs/mudcwf?deptName=USMemberResolution and sign in using your eBay user ID and password.
3.Select the Document Type 'General information' from the drop-down list.
4.Upload the screenshot using ‘Add File’ and add the Case ID in the Comments field.
5.Review the eBay privacy policy and check the box that you agree.
6.Select ’Send’ and wait for confirmation to appear that your documents have been submitted for review.- Please note it may take up to 3 business days to review your information.
If you’ve tried to resolve the complaint with the buyer but they’re unresponsive, please let us know.
You can find out more about return shipping costs in the Seller Center: http://pages.ebay.com/sellerinformation/returns-on-eBay/index.html
I trust I've explained our policy clearly and I wish you all the best on eBay in future.
-
mokus1
addikt
válasz mokus1 #66992 üzenetére
Írtam egy hosszabb emailt, ez már bíztatóbb.
Thank you for your patience as we respond; we have recently received an influx of emails and since each one is answered personally, it has taken some time to reach back out to you.
In reviewing your message, I understand you have concerns related to the return. I'm sorry to hear that there have been problems with your sale, however we currently cannot take any action on this return. Please allow me to explain.
Because this return has not been escalated to eBay, we cannot take any actions. If by any means you feel the need to have eBay involved, you can do so by going into the return details. At this time, we do ask for you to continue working with your seller directly.
I am sorry to see that this transaction has led to so many frustrations and complications. Please know that it is never our intention to add any unnecessary stress to an already difficult situation. Our goal is to always ensure that all members are treated equally and fairly within the Terms and Conditions of the eBay Marketplace.
Tehát még várnom kell.
-
mokus1
addikt
válasz Wiz Khalifa #67012 üzenetére
Én nem vagyok ebben annyira otthon, nem tudom pontosan a dátumokat, de szerintem ha decemberben kellett volna megjönnie már sajnos bőven lejárt a refund időszak.
-
mokus1
addikt
Sziasztok!
Rendeltem egy terméket ebayen, de most már több mint egy hónapja jön. A 20 napos garantált szállítási idő helyett. Kérhetek ilyen esetben refundot?Nem akarok tovább várni rá inkább veszek itthon valami hasonlót. Ha megérkezik akkor visszaküldeném. Van nyomonkövetési száma is, az alapján feladták 08.17-én.
-
mokus1
addikt
Sziasztok!
Rendeltem egy csomagot külföldről ami vámköteles, egy kicsit késve érkezett meg, de én közben elutaztam. Meddig tartják a vámon (postán?) a csomagot? Mikor kerül visszaküldésre?
-
mokus1
addikt
Van ebayen egy kis problemam.
Rendeltem egy termeket. Nem jott meg a kiirt idoig de utana elutaztam 2 hetre. Mire visszaertem visszakuldtek.
Nyitottam caset es refundot kertem. Azt mondja az elado hogy termeszetesen de elotte zarjam a caset.Irok egyet utoljara ha nem rendezi pae napon belul kerem az ebay bevonasat.
Egyebkent 3 hete huzza. Mire jatszhat?
Koszonom a segitswget.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen