- Aliexpress tapasztalatok
- DIGI kábel TV
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Linux - haladóknak
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Mikrotik routerek
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Facebook és Messenger
-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
snowdog
veterán
válasz diablox #14321 üzenetére
Innen indulj [link]
Az oldalon válaszd a "Report that you did not receive an item" lehetőséget. Ezt követően megjelennek a rendeléseid. Válaszd ki a problémás terméket, a többi már menni fog.
Engem éppen mostanában vertek át micro SD memória kártyával. Kettőt is rendeltem, de nem jött meg. Kétszer megreklamáltam a kereskedőnél, de egyikre sem válaszolt. Ezt követően írtam az előbb megadott módon. Még aznap válaszolt az eBay. Erre másnap reagált a kereskedő, és azt mondta, ellopták az account-ját. Válaszképpen azt írtam engem ez nem érdekel, küldjék vissza a pénzemet. Az összeket (32 $) két nap múlva visszautalták a PayPal számlámra, majd onnan automatikusan visszakerült a bankszámlámra (kártyámra).
-
snowdog
veterán
válasz redoxi #14315 üzenetére
Szia! Ez bizony rossz hír, szerintem ez lesz az az eset, amivel nem lehet mit kezdeni. De ne legyen igazam!
Nekem is van még egy hasonló ügyem, szintén memória kártyával, de annál már jelzi az eBay, hogy a kereskedő már nem elérhető.
eBay Note: This user is no longer registered on eBay.
eBay Note: Don't forget to leave feedback! If there was a problem, please go to the Resolution Center by 06/17/11.Az benne a legszebb, hogy azt mondja az eBay jelezzem a problémát. Mikor meg jelezni akarom, ezt írják:
error We are unable to add your feedback for 1 transaction
Here's why: Sorry, you cannot leave Feedback since the member is no longer a registered eBay user.[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
válasz redoxi #14331 üzenetére
Én a csatolmányból azt olvasom ki, hogy az eBay úgy látja, a fizetés a Paypal-nál függőben van. Azt kérik lépjél be a Paypal-ba és ellenőrízd le. Továbbá azt javasolják, hogy töröld a függőben levő tranzakciót "Look for the Cancel Payment option on this same page, and follow the instructions on how to cancel the payment." Ha ez nem megy, akkor telefonon vedd fel a kapcsolatot a Papal-lal "you can contact PayPal by calling them".
Nálam egyértelműbb volt a helyzet, mert az eBay is igazolta a pénz utalását, azért intézkedtek ők.
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
válasz redoxi #14334 üzenetére
1. Belépsz a PayPal-ba.
2. A felső részen találsz egy ilyen menüpontot: Resolution Center
3. "Report a problem" részben megnyomod a "Dispute a Transaction" gombot.
4. Kiválasztod a "did not receive an item I purchased or the item I received is significantly not as described." rádiógombot, majd megnyomod a "Continue" gombot.
5. És így tovább... (én itt abbahagytam). -
snowdog
veterán
válasz mylocky #14351 üzenetére
Én a kisértékűeknél egyből megyek fizetni, nem keresem a kapcsolatot az eladóval. Eddig (majdnem) kétszer fáztam rá. Az egyik esetben egyértelműen csalás volt, egyetlen levelemre sem válaszolt az eladó, de az eBay (vagy valaki más) visszautalta a pénzt (32$). A második eset még függőben van, az eladónak írt leveleimre nem kaptam választ, ezért az eBay-nél elindítottam a visszafizetési kérelmet (16$). Ilyenkor az eBay veszi fel a kapcsolatot az eladóval. Pár nap múlva meg is jött a válasz az eladótól, hogy türelem, ő már elküldte az árút, de a kínai vámhivatal tetű lassú. A vásárlás és fizetés óta egy hónap telt el, tehát ezért még nem aggódnék, de az eBay azt közli az árunál, hogy a kereskedő már nincs regisztrálva az eBay-en. Na ezért kezdtem aggódni. Még várok egy hetet, aztán lépek tovább.
Ezzel a hosszú bevezetővel csak azt akartam mondani, hamár a fizetés előtt írtál az eladónak, akkor mindenképpen célszerű lett volna megvárni a választ. Most hogy nem reagált, és közben fizettél, már csak egy dolgot tehetsz. Vársz. Ha két hónapon belül nem érkezik meg az árú, akkor kezdhetsz reklamálni az eBay-nél.
Mint korábban is írtam, nekem 100$ feletti áruért sem kellet vámot fizetnem, egyesek szerint mázlim volt, nem tudom. Viszont az Amazontól vásároltam egy Kindle 3 könyvolvasót, ami az USA-ból jött, és vámköteles volt. Az igaz hogy a vámot (és az ÁFA-t?) átvállalta az Amazon, ki is fizette, de a vámosoktól addig nem kaptam meg az árút, amíg a vámárúnyilatkozatot ki nem töltöttem, és el nem jutattam hozzájuk. Ezek alapján feltételezem itt is ez lenne a menete. Az országba megérkezik a vámköteles árú, de addig nem kapod meg, amíg a vámolást (és fizetést) nem rendezted el.
-
snowdog
veterán
válasz mylocky #14353 üzenetére
Ha írsz neki, akkor azt mindenképpen az eBay-en keresztül tedd meg, mert azt nyomon követik!
Minden levél kap egy egyedi azonosítót (Email reference id), és felhívják rá a figyelmet, hogy azt mindenki őrízze meg! (Please don't remove this number. eBay customer support may ask you for this number, if you should need assistance.)
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
válasz Aranylo #14344 üzenetére
Mindezt 2.-án csináltam meg, de az eladó még mindig nem válaszolt.
12.-én meg bezárul a Case.Csodálkozom hogy ilyen hamar lezárják a Case-t. Én június 3.-án nyitottam, és július 3. zárják le, ha addig nincs megoldás. (The case will automatically be closed on Jul 03, 2011.)
Akkor nálad ez miért csak 10 nap?
-
snowdog
veterán
válasz magic69 #14363 üzenetére
Mivel a 70db az ő szemükben minősülhet kereskedelmi mennyiségnek mit írjak be?
Ezen jót mosolyogtam.
A DHL csak átvállalja a VÁM ügyintézést, de magát a vámolást nem ők végzik, hanem a vámosok. Szerintem az lenne a legjobb, ha mindenben az igazat írnád rá, és majd kiderül mennyi lesz a vám, mintha elkezdesz ködösíteni, és valótlan adatközklés miatt még fel is jelentenek. A vámárúnyilatkozat egy okmány, nem lehet (illetve nem célszerű) akármit ráírogatni.
Az adatokról pontos számlát küld a PayPal. Az árú mennyisége, értéke, és a szállítás díja is szerepel rajta. Én a vámárúnyilatkozatra mindenképpen ezeket írnám rá (talán árúmintának hívnám), mert ezek az adatok bizonyíthatók. Hiszen az egy hivatalos számla.
Ez a rendelés és szállítás nem keverendő össze az olyan áruszállítással, mikor valaki rendel egy 20$-os memóriakártyát, és a borítékra amiben érkezik az eladó ráírja, hogy ajándék, az értéke 1-2$. Az ilyen csomagokkal a vámosok többnyire nem foglalkoznak. De hogy megnézik, az biztos. Hiszen nem régi hír, hogy kínából ilyen csomagokban küldtek kábítószert.
u.i. a DHL-el annyi kapcsolatom volt, mikor a Kindle 3 könyvolvasót vettem ők szállították. A vásárlásról az Amazon nekik is megküldte ugyan azt a számlát (hiszen a DHL csatolta a vámárúnyilatkozathoz) mint nekem. Tehát semmi értelme nem lett volna mást írnom a vámárúnyilatkozatra, mint ami a hivatalos számlán is szerepelt.
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
Ezenkívül mi a különbség az Ebay és a PayPal vevővédelme között?
Ezt én is szeretném tudni. Az első reklamálásomkor az aBay átirányított a PayPal-ra, ahol azt írták reklamáljak az eBay-nél. Írtam az eBay-nek, hogy ne szórakozzanak velem, mire másnap a PayPal számlámon ott volt a visszautalt pénz. Akkor most hol kell reklamálni?
-
snowdog
veterán
-
-
snowdog
veterán
válasz HUNpusi #14427 üzenetére
Az hogy egy árúra nem kell vámot fizetni, még nem jelenti azt, hogy a vámosok nem nézik meg a csomagot.
Pár nappal ezelőtt itt írtam róla, hogy a vámosok mindent átnéznek, mert pont kínából jöttek kábszert tartalmazó csomagok. Na most amilyen ütemben rendeljük a cuccokat nem csodálkozom, hogy a vámosoknak bőven van munkájuk.
-
snowdog
veterán
-
snowdog
veterán
válasz Tomate #14464 üzenetére
Küldött egy tracking numbert amiben az áll, hogy küldemény felvéve Kínában júni 14. Ennyire hanyag lenne az eladó, hogy egy hónap csúszással adja fel mikor írok neki?
Nem biztos, hogy az eladó a hibás. Nekem is van egy ilyen fűggő ügyem, egy memória kártyával. Én is elindítottam egy visszafizetési eljárást, mert eltelt 30 nap, és a leveleimre nem reagált az eladó. Erre az eBay-nek válaszolt, és küldött egy tracking számot. Azt írta nem ő tehet róla, kínában ilyen lassan dolgoznak a vámosok.
Seller's note:
"Dear buyer, China Customs for export in the most recent project conducted a thorough investigation, leading to delay in delivery, you can understand. Please be patient. Thank you!"Sokáig a tracking szám semmit sem mutatott, majd egyszer csak az mondta, a csomag kínából elindult.
"2011 departure from outward office of exchange 2011-06-08"
Szóval egy ilyen vásárláshoz rengeteg türelem kell. Soha nem veszek olyant, ami napokon belűl kellene. Egyszer csak megjön.
Egyébként tapasztalatom szerint a cuccok általában 7-25 nap alatt érkeznek meg. Az eddigi leghosszabb szállítási idő 56 nap volt (ez még a vásárlásaim elején volt, és még csak nem is reklamáltam, mert nem tudtam hogyan kell).
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
válasz Winner_hun #14467 üzenetére
Nekem case nyitás után egy hónapot adtak hogy megoldódjon a dolog. Még várok, mert ha a tracking igazat mond (nem az eladó közölte dátumot, hanem a "China Post Group"), akkor a csomagom már úton van. Így viszont az eladót sem akarom szívatni.
Problem: Item not received
Case opened on: Jun 03, 2011
The case will automatically be closed on Jul 03, 2011.Aztán az eladó vagy igazat mondott, vagy nem. Az is elképzelhető, hogy a csomagot csak a reklamálás után indította. Ezt már sohasem fogom megtudni, és nem is nagyon érdekel, ha megkapom az árút. Legfeljebb ettől az eladótól többet nem vásárolok (egyébként is törölték).
eBay Note: This user is no longer registered on eBay.
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
válasz snowdog #14476 üzenetére
anett85
Ma végre bekerült a track infóba ez: departure from inward office of exchange.
Ebből kiderül, hogy kell-e vámot és áfát fizetnem? Illetve mikor számíthatok a csomagra?Ebből még nem derül ki, mert még csak a kínai vámon ment át, és a csomag most fog megérkezni a magyar vámhivatalba.
Pont az előbb érkezett meg az előzőekben leírt csomagom. Szerintem neked is megjön napokon belül. Az eredeti csomagolást a kínai vámhivatal felbontotta, és új cimkével ragasztotta le.
Real_Necro
Az eredeti számla alapján kell kitöltened a vámárú nyilatkozatot (és nem az alapján, amit az eladó ráírt). Feltételezem az árú ennél azért drágább volt (vagyis a vámhivatal feltételezte).
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
válasz snowdog #14475 üzenetére
Na engem most megfogtak! Megjött a csomag, de nem az van benne, mint amit rendeltem! Ezt nem lesz könnyű elintézni, mert mint a népmesében: kaptam is meg nem is. Ha visszaküldöm a postaköltség több lesz, mint a csomag értéke.
Ezt rendeltem: 32GB Micro SD SDHC SD MicroSD Memory Card +SD Adapter
Price:AU $19.68És ezt kaptam: 1947 Cinco Pesos .900 Silver Coin Aztec Mexico 30gr
Az értéke van ahol 743 Ft [link] és van ahol US $55.00 [link]Azt hiszem ez rajtam maradt. Nem látom értelmét reklamálni.
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
válasz Real_Necro #14490 üzenetére
Érdemes lenne felvenned a kapcsolatot a vámhivatallal, akár telefonon is, mert egy idő múlva még tárolási díjat is felfognak számolni.
Gondolom ott minden kérdésedre pontosan tudnak válaszolni, mert itt csak tippeket fogsz kapni.
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
válasz dkpisti #14519 üzenetére
Egyetlen egyet találtam [link]
Megnyomod a "Buy it now" gombot, és tiéd a cucc, máris mehetsz fizetni.
Price: GBP 7.99
Approximately US $12.88Ha regisztrálva vagy a Paypal-on, akkor az angol fontot napi árfolyamon átszámítják Ft-ra, és levonják a számládról. Aztán már csak várnod kell a postást.
Fancy-boy
Szerintem itt mindenki csak vásárol, ezért nem válaszolnak.
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
válasz tevfik #14543 üzenetére
Úgy hogy visszaküldöd nekik, aminek a postaköltsége 1-2 ezer Ft lesz.
Nemrégen vásároltam egy sisak kamerát. Csak éppen hibás volt, amit azonnal jeleztem az eladónak. Nagyon rendes volt, azonnal felajánlotta a cserét. Visszaküldtem (légipostával levélként), és a szállításért fizettem 1.800 Ft-ot. Az új elküldésének költségét már ő fizette.
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
válasz HUNpusi #14551 üzenetére
A csomagolás ránézésre levél (őszinte legyek nemtudom mi a különbség a 2 között, a csomagot én ilyen kartondobozosnak képzelem)...
Valamit lehet csomagban, vagy levélben küldeni. Az árkülönbség óriási.
Egy garis öklömnyi méretű elektronikus cuccot küldtem sima csomagként Ausztriába, az ára 5.000,- Ft volt.
Ugyanakkora eszköz Kínába légipostával, ajánlott levélként feladva 1.800,- Ft volt (ez egy garisan visszaküldött sisak kamera volt, és az eladó a lelkemre kötötte, hogy így adjam fel).Az árút keletről mindig levélként kapom, bélelt borítékban, vagy kisebb csomagban, hol ajánlottként (ekkor van hozzá tracking number), hol sima légipostaként. De mindig levélként! Az átrakó repülőterek felváltva: Frankfurt, Zürich, és hasonló repülőterek.
-
snowdog
veterán
válasz jancsi90 #14574 üzenetére
... az a kérdésem lenne, hogy a paypal vagy vmi más kezelési költséget vesz-e le? Az egész terméknél ingyenes házhozszállítást ír, úgyhogy elméletileg tényleg annyiba kerül mint amennyi oda ki van írva?
Nincs kezelési költség. Ha ingyenes házhozszállítást ír, akkor csak annyit kell fizetned, amennyibe az árú kerül.
Mindig nézd meg hova érvényes az ingyenes házhozszállítás, mert gyakran csak az USA-ba szállítanak ingyen, itthonra nem!
Ha ezt látod, akkor valóban ingyenes: "Free shipping Hungary Standard Int'l Shipping"
És itt az ellenpélda:
Shipping to: United States
"Free shipping United States Economy Shipping from outside US"[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
válasz Bikkrom #14580 üzenetére
Gondolod ekkora hatással voltam a többiekre, hogy miattam nem válaszoltak? Szerintem meg nekik sincs kedvük 100x leírni ugyan azt. A lényeg hogy mindenre megtaláltad a választ, ez volt a célod, vagy mégsem?
Én úgy érzem már az is elég segítség volt, ha keresel, itt mindent megtalálsz.
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
válasz radi8tor #14590 üzenetére
Már régen nem az a kérdés, hogy mit akart tudni, hanem hogy jól kidühönghesse magát. Nem ér rá keresni, de dühöngeni bőven van ideje. Ne vegyétek már el tőle ezt a kis szórakozást.
Egyébként meg aki egy kicsit is gondolkodik nem nehéz rájönnie, hogy a fokozatomat nem úgy értem el, hogy milliószor leírtam, olvass vissza. Vissza kell nézni, csak ebben a topikban hányszor javasoltam a visszaolvasást (ne keressétek, egyszer).
dudikpal
Ennek ellenére teljesen igazad volt![ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
válasz kovy79 #14587 üzenetére
"kovy79
Sajnos egyre több a "keressbazze" válasz. Míg régen kerestél, megtaláltál egy topikot és kérdeztél. Most már a topikon belül is kénytelen vagy keresni!"Csak hogy lezárhassuk ezt az értelmetlen vitát, és mindenkinek világos legyen a történet. Aki nem olvasta volna az eredeti válaszomat: "Ezt már mind megválaszoltuk. Ha egy kicsit visszaolvasol (vagy használod a keresőt) és még mindig marad kérdésed, akkor nagyon szívesen megválaszoljuk. De ne kelljen már ugyan azt 100x leírni. Köszi."
Tehát nem zárkoztam el a válaszadás elől, csak arra kértem, amit már 100x leírtunk arra inkább keressen rá. És azt követően nagyon szívesen válaszolunk a kérdéseire. Ez nekem most is elég egyértelmű. Ahelyett hogy kérdezett volna, hisztizett. Ennyi történt, és azt hiszem ezzel le is zárhatjuk.
-
snowdog
veterán
válasz sbazsi #14601 üzenetére
Az Account fülön az Addresses menüpont alatt tudod rendezni a szállítási és egyéb címeidet. Nyilván azt a címet kell megadni, amit a PayPal-nak is megadtál.
Mindenképpen írj az eladónak, és ha még nem postázta az árút, akkor biztosan elfogadja az új címet. Viszont ha már elküldte, akkor neked kell valahogy visszaszerezned arról a címről, ahova az árú megy.
Egyébként az eBay-en a vásárolt árunál a Home > My eBay > Buy > Purchase History - Order details/Shipping details pont alatt megnézheted hogy hova fogják küldeni a cuccot.
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
válasz jancsi90 #14608 üzenetére
Én mindig egyből fizetek, és a PayPal számla minden esetben egy percen belül megjön.
Az eladók többsége egy automatikus levélben visszaigazolja a rendelést, de nem minden esetben történik így. Van olyan eladó, akitől a visszaigazolás csak napok múlva érkezik meg.
Az eBay-ben láthatod hogy mi a vásárlásod státusza.
[ Szerkesztve ]
-
snowdog
veterán
válasz Winner_hun #14610 üzenetére
Megerősíthetem.
Az eBay-en keresztül küldött levélre nekem még soha senki sem válaszolt. Megszoktam keresni az eladó e-mail címét, és közvetlenül arra szoktam írni. Így már 90%-ban válaszolnak.
-
snowdog
veterán
válasz StillFlying #14764 üzenetére
Amerikából rendeltem valamit 2011.05.14.-én, és még nem jött meg. Van tracking number, ami nem mond semmit. Ennek ellenére még nem aggódom, mert kaptam már meg árút USA-ból 56 nap után is. Persze nem nagy összegben rendeltem, 40$, de azért nem szeretném ezt sem elveszteni.
Csak azt akartam vele mondani, nem lenne példa nélküli, ha az árú csak két hónap után érkezne meg. Azért nem ez az általános.
-
snowdog
veterán
Csak nem az eBay-en rendelték?
"A törökbálinti Depo logisztikai központ területén szolgálatot teljesítő pénzügyőrök csütörtökön egy Kínából Németországon keresztül Magyarországra küldött postai küldeményt vizsgáltak meg. A csomag az okmányok szerint 1-fenil-X-metilamino-1-pentanon nevű kémiai anyagot tartalmazott, ám a NAV munkatársai által elvégzett kábítószertesztes vizsgálat demerol-gyanús anyagot mutatott ki. A 18 kilogrammnyi anyag papírhordóban érkezett.
Egy másik csomagot - amelynek a feladója és a címzettje is megegyezett az előző küldeményével - szintén átvizsgáltak a vámosok, és kiderült, hogy 23 kilogrammnyi metamfetamin-gyanús anyagot tartalmaz.
A pénzügyőrök mindkét küldeményt lefoglalták, és visszaélés kábítószerrel bűncselekmény elkövetésének gyanúja miatt feljelentést tettek. (A demerol és a metamfetamin is szintetikus kábítószer.)
Suller György Attila vám- és jövedéki szóvivő az MTI-nek elmondta: a lefoglalt anyag feketepiaci értéke több tízmillió forint lehet." -
snowdog
veterán
válasz jamaica22 #14945 üzenetére
A memóriakártyákkal nagyon vigyázzatok, különösen ha valaki sokkal olcsóbban árulja, mint a többiek.
Mióta az eBay-en vásárolok eddig engem kétszer vertek át, mindkettőt SD kártyával. Az egyiknek az árát visszakaptam, mert még időben elindítottam a visszafizetési kérelmet. A másiknál kifutottam az időből, és ugrott a pénzem.
-
snowdog
veterán
Járt már így valaki?
Megrendeltem egy árút, azonnal ki is fizettem. Megjött a számla a PayPal-tól, az összeget le is vonták. Ennek ellenére az eBay-en a Purchase History-ban a vásárolt árú nem jelenik meg. Hol lehet ezt megreklamálni? Úgy tűnik az eBay-en nem, mert ott pont csak azokkal kapcsolatban reklamálhatok, amik a listában vannak. Ez meg nem került bele. A Paypal-on meg nem találok reklamálási lehetőséget.
-
snowdog
veterán
válasz radi8tor #15008 üzenetére
Köszi a választ, de úgy tűnik valami történhetett vásárlás közben, mert a Paypal szerint azonnal visszautalták az összeget. De hogy miért, arról fogalmam sincs. Talán nincs már olyan cikk, mint amit rendeltem? Akkor miért van benne az eBay kínálatban? Vagy már kizárták az eladót? A kérdés akkor is ugyan az. Az az érdekes, hogy minden automatikusan történt.
Korábban is utaltak vissza pénzt, és az csak jó pár nappal később jelent meg a számlámon. Gondolom most is várhatok vagy egy hetet, mire a pénz visszajön.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Vezetékes FEJhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- LEGO klub
- Aliexpress tapasztalatok
- Eredeti játékok OFF topik
- Autós kamerák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Elite: Dangerous
- További aktív témák...
- AKCIO Új lenovo thinkpad T14 gen 3 Gyári magyar nyelvű világítós billentyűzet
- AKCIO Lenovo ThinkPad T490 - i5 8365u/16GB/256GB SSD/Windows/FHD/ Számla és Garancia HUN
- iPhone 12 Mini / 64GB / 90% akksi (1 éves) / Kék / Telekom / Szép
- ASRock RX 5700 XT Phantom Gaming D 8GB OC Videokártya!
- AKCIÓZVA! Lenovo ThinkBook 13s Fémházas Profi Ultrabook -60% i5-10210U 8GB 256GB SSD FHD IPS WIN10
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs