Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    válasz pela03 #60783 üzenetére

    szia !

    Abszolút nem, én minden alkalommal hasonlót írok mikor látom hogy hogy a kedves eladó szándékosan húzza időt és nincs kedve refundolni. Többször meg is kellett sajnos nyitnom az eBay Support fele egy segítség kérést

    [ Szerkesztve ]

    Üdv. Riccsiz

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    Novemberben közepén rendeltem 2 különböző eladótól ugyanazt a terméket, de pár perc eltéréssel. Na most mindkét csomag kapott trackinget (DHL Global Mail), és ugye kb. egyszerre is adták fel őket. Ez a fajta követő csak a célország határárig kíséri a dolgokat, aztán minden nyom elveszik. Ez egyik csomag 2016.12.01 20:22-kor, a másik 2016.12.01 22:23-kor lett regisztrálva Magyarországon (tehát 1 perc különbséggel). 2016.12.05-én az egyik csomag meg is érkezett hozzám, a másik azóta sem.

    Most kérdem én hogy tűnik el így csomag ? Szerintem talán még egymás után is regisztrálták őket, az egyiket megkapom, a másiknak nyoma veszik. Ez számomra annyira érthetetlen :(
    Sajnos már muszáj reklamálnom eBayen, mert a szállítás túllépett minden időkeretet. Ráadásul ilyen $15 az értéke a pakknak, tehát nem is az $1 fajta
    Ez max odavezet hogy visszaadja az eladó a pénzt (nem nagyon tud más tenni), aztán fogja és letiltja Magyarországot a listájáról és többet nem szállít ide :(

    [ Szerkesztve ]

    Üdv. Riccsiz

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    válasz V/ #65327 üzenetére

    Pár napon belül járt volna le, de így nyitottam egy "bocsi, nem jött meg a csomagom - eBay caset". Az eladó írta hogy megpiszkálja a postát

    Igazából én csak ezt az oldalt találtam a DHL Global Mail Tracking-re: [link] - itt azt írja hogy célország elérve, tracking itt véget ér, hamarosan kiszállítják :(

    [ Szerkesztve ]

    Üdv. Riccsiz

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    A mai napon megérkezett egy csomag amit 2017.01.07-én rendeltem. De még a november/decemberből továbbra is eltévedt 4 nagyobb csomagom. Pedig követő is van rajtuk, és mindegyiket regisztrálták idehaza már jóideje. Kár hogy a követő csak az országhatárig tart onnantól csak "hamarosan kiszállításra kerül", és ténylegesen nincs követve az országon belül, mert átvételkor nem kell aláírnom ilyen trackingel rendelkező csomagokat (DHL Global Mail).
    Köszi Magyar Posta, nem csalódtam amúgy :D (tudom túl vannak terhelve, nincsenek megfizetve sem rendesen, csak mégis szomorú, mert ha lehetne elmennék a csomagjaimért Budaörsre vagy ahova megjönnek ezzel levéve a logisztikai és a kiszállítási terhet a vállukról, és én is megkapnám a rendeléseimet)

    (+ zárójelben 2017.01.12-én pedig megjött egy 2016.11.20-as rendelés, szóval van remény)

    [ Szerkesztve ]

    Üdv. Riccsiz

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    sziasztok !

    Nem tudom volt-e már, hogy nálunk azt rebesgetik (Budapest, Zugló) hogy a postás többet nem hoz ki csomagot ami nem fér bele a postaládába (22,9 cm (sz) x 32,4cm (h) x 2,4cm (m) - ez az új ajánlott levél szabályozáshoz hasonló). Csak a postán lehet átvenni őket, elvileg értesítést bedobnak.

    Majd igyekszem erről hivatalos, pontos infót szerezni, egyelőre ez csak ilyen félinformáció 2 emberen keresztül. De ha itt így lesz akkor várható az ország bármely pontjában is.

    [ Szerkesztve ]

    Üdv. Riccsiz

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    Van remény ! A mai napon egy 2016.12.03-án rendelt kicsiny csomag landolt a postaládában :K
    (biztos kezdi előszedni a mélységekből a Magyar Posta a csomagokat :D )

    [ Szerkesztve ]

    Üdv. Riccsiz

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    sziasztok !

    Mit tudok tenni ha:

    - Megnyertem egy licitálós aukciót pár fontért (egy fejhallgató, nagyon jó ár érte még a szállítással is)
    - Ahogyan megnyertem érkezett az értesítés hogy "order cancelled"
    - Jött is a levél hogy az eladó nem mer küldeni kelet EU-ba csomagot, mert ellopják stb.
    - Írtam neki hogy azért ez nem így megy, az aukcióban 4500 Ft-os tracked priority szállítás volt megjelölve és én ezt hajlandó vagyok kifizetni. Mert ha követő van rajta nagyon pici rá az esély hogy ellopják (Angliából jönne a csomag).
    - Következő levél az eladótól hogy adjam meg a címem
    - Mondtam hogy ebbe nem szeretnék belemenni, állítsa vissza a rendelésem és mikor kifizettem PayPal-al akkor látni fogja a pontos címem, ez a legális út. (ne akarja megkerülni a Buyer Protectiont)
    - Erre csak annyi válasz jött hogy "whatever" (ez az 1 szó) és azóta is "order cancelled", bezzeg az első levélben még ilyen szuper udvarias volt ("My humblest apologies for wasting your time"), teszem hozzá végig udvariasan beszéltem vele.

    Amire én gondolok, hogy nem tetszett neki hogy bőven áron alul ment el a terméke és így tudott kifogást találni hogy miért ne küldje el. Hol és hogyan tudom reportolni az ilyen eladót/aukciót ? Mert sajnos amióta visszavonta az aukciót csak annyi látszik hogy "order cancelled" és semmi olyan menüpont amiben tudnék reklamálni :(

    [ Szerkesztve ]

    Üdv. Riccsiz

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    válasz V/ #66935 üzenetére

    Köszönöm a választ, hát akkor szépen ki lehet játszani ha valami nem azon az áron megy el amin szeretné egy eladó... :(

    [ Szerkesztve ]

    Üdv. Riccsiz

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    Ma mesélte a postás srác hogy új rendeletet hoztak és többet 1 darab csomagot sem hoznak ki ami nem fér bele a postaládába, úgy mindenért be kell menni (vagy ha külön fizetsz a postának kihozza)

    Üdv. Riccsiz

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    Egy pár napja írtam a másik csoportba, csak most fejlemény történt ezért gondoltam megkérdezem

    Pár napja furcsa dolog történt az az SMS fogadott hogy "Az Ön részére "RF446138960SG" - számmal küldemény érkezett, Magyar Posta".

    Beírtam a küldeményazonosítót a Magyar Posta honlapjára --> Kép (Vámköteles küldemény NAV)

    Beírtam a Singapore Post honlapjára --> Kép (Held by custom)

    Úgy tudom (és az összefoglalóban is ez szerepel) hogy 22€-ig nincs ÁFA fizetési kötelezettség és 150€-ig nincs VÁM fizetési kötelezettség.

    Az a helyzet hogy az elmúlt időben semmit nem rendeltem ami elérte volna a 22€-t, a legdrágább rendelésem 13.64$ volt és ingyenes szállítás, a fent említett küldeményazonosító sehol nem szerepel a rendeléseimnél (sem eBay, sem Aliexpress) ami megint fura.

    Annyira sikerült rájönnöm hogy ez a 13.64$-os rendelés Singporeból jön (eBayes), tehát valószínűleg erről lesz szó. Egy Akkumulátor és 20.99$-ról volt leengedve 13.64$-ra és a dátum is stimmel március 22-én lett feladva. Ami külön érdekes hogy eBayen nincs mellette semmilyen tracking és nem szokott 6 nap alatt ideérni valami Ázsiából ingyenes szállítással.

    Azt a tanácsot kaptam hogy kitöltök minden papírt és kihozzák 0Ft-os VÁM-ra, hisz nem tudnak mire fizetetni.
    Ma megjött a hivatalos levél is amiben minden le van írva, és kiderült hogy a 2500 Ft ügyintézési költséget ki kell fizetni a Magyar Postának, így már vicc mert ennyit már messze nem ér a rendelés.
    Szóval gondolom ez ilyen szúrópróba szerű ellenőrzés volt, de azért én állom a költségét ? :(

    [ Szerkesztve ]

    Üdv. Riccsiz

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    válasz Riccsiz_h #67537 üzenetére

    (#67538) V/ Remélem igazad lesz, mert anno még év elején is ez a kérdés megfogalmazódott bennem, akkor írtátok hogy ez tényleg csak a belföldi dolgokra vonatkozik.

    De jóban vagyunk a postás sráccal és most külön kiemelte hogy náluk a postán (Bp. Zugló) ez a rendelet mai napon lépett érvénybe és mindenről csak azt a papírt állítják ki hogy be kell menni érte. Csak azt hozzák ki amit alá kell írni

    Múlthéten ezért be kellett mennem mint "nagy méretű küldemény":Kép

    (#67540) V/ Köszönöm a választ, erre közben rájöttem én néztem el és tényleg nincs ügyintézési költség :)

    [ Szerkesztve ]

    Üdv. Riccsiz

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    válasz V/ #67627 üzenetére

    Kár hogy sajnos nem mindig tartják be ezt a dolgot az eladók. Már többször jártam úgy hogy megvettem valamit és egyből rájöttem hogy találtam másikat/mégsem kell de nem foglalkoztak vele.

    2 konkrét alkalomra emlékszem (az egyik 1 hónapja történt) hogy nem telt el 3 perc a fizetéstől számítva és egyből nyomtam hogy "send a request to cancel order" plusz írtam az eladónak is egy udvarias levelet hogy elnéztem és nincs szükségem a termékre és nagyon sajnálom. 2-3 nap múlva érkezett a válasz hogy "jaj de kár ő már későn vette észre és már feladta mire olvasta a levelet", és utána az eBaytől is megkaptam a hivatalos választ a " request to cancel order" dologra hogy nem lehetett visszavonni a rendelést, mert az eladó már feladta a terméket

    Erre mondom hogy kamu és csak sunyik, ha náluk a pénz már nem akarják visszaadni. Ebben jobb 1-2 másik oldal hogy automatikusan vissza lehet vonni a rendelést pár órán belül. Remélem a kolléga több szerencsével jár mint én :K

    [ Szerkesztve ]

    Üdv. Riccsiz

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    válasz somnia #67631 üzenetére

    (#67631) somnia

    Nem tudom miért kell személyeskedni egy ilyen fórumon mindenféle háttérinfó nélkül ? Többet nem fűznék hozzá...

    Mellesleg rendszeresen rendelek ismerősöknek és igen megesik olyan hogy valaki visszamondja a rendelést hirtelen vagy én hibázok el valamit (és mert próbálok segítőkész lenni) megteszek mindent hogy visszakapjuk a pénzt. Nem úgy kell elképzelni hogy 20-ből 15 rendelést visszamondok, mint említettem 2 konkrét alkalomra emlékszem amikor nem kaptam vissza a pénzem (azon kívül volt max 3 másik az elmúlt 3 évben | 800 rendelésből 5 törlése nem akkora bűn szerintem = 0,625%).

    Egyébként pedig a "sunyiságra" visszatérve (mindenféle általánosítás nélkül). Mikor elkezdtem 3-4 éve eBayezni rutin nélkül többszörvertek át az eladók. Ugye a naív vásárló mikor nem jön meg valami elhiszi hogy újraküldik majd másodszorra sem jön meg, az eladó megígéri hogy feladja harmadszorra is. Majd az sem jön meg, de már nem tudok írni az eladónak mert "nem fogad tőlem üzenet". Ebből tanul az ember hogy legközelebb mit tegyen, és valóban ez abból adódott hogy nem volt rutinom, tudásom hogy mit kell tenni (ezt a fórumot fél éve találtam meg).

    De pl. most is megesett 2x már idén hogy valami megnyertem jó áron licittel, az egyik esetben visszavonta az eladó hogy "elromlott a termék". A másik esetben 40 nap várakozás után visszakértem a pénzem (szinte 100% hogy fel sem adta, mert túl alacsony áron nyertem meg).

    (#67632) V/

    Köszönöm, nem tudtam hogy felül lehet vizsgáltatni az eBayel a dolgot (ebből is látszik hogy még mindig nem vagyok elég rutinos). Tényleg nem ebből űzök sportot.

    A régebbi eset ahol nem kaptam vissza a pénzt eléggé szúrta a csőrömet, mivel egy 7000 Ft-os akció kameráról volt szó, és csak megkaptam a linket attól aki kérte és rendeltem. Majd belegondoltam hogy nem biztos az hogy tisztában van az úriember azzal hogy ezt mennyire hamisítják. 15 perc alatt körbejártam a fórumokat és sajnos a képek alapján szinte biztos voltam benne hogy hamis, jeleztem is az ismerősömnek és arra jutottunk hogy akkor próbáljam törölni a rendelést. kb. 25-30 perc után nyitottam egy kérvényt, és írtam az eladónak egy udvarias levelet. 2-3 nap múlva jött a válasz hogy sajnos nem vette észre a levelemet és sajnálja. Amikor megjött beigazolódott a feltevésem, hamis volt. Ronda képminőséggel stb. visszakértük a pénzt (csak így +45 napba telt).

    [ Szerkesztve ]

    Üdv. Riccsiz

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    Mai postás élményem (azért írom be ide is, mert sajnos nagyon összefügg az eBayes csomagokkal)

    25-30 percet álltam sorba a helyi postán (Bp. 14. ker), odaadom a 2 értesítőt mondtam az egyikhez tartozó csomagot nem találták tegnap, visszaadták az értesítőt és kérték jöjjek vissza (pontosabban azt mondták telefonálnak ha meglesz, de nem hiszek nekik). Illetve mondtam hogy az egyik az én nevemen van a másik édesapámén (lakcímünk, családnevünk ugyanaz). Ügyintéző hölgy keresgél talál 2 csomagot hozza ránéz mindkettőn az én nevem van, meg akar győzni a kollégájával együtt hogy biztos csak elírás hogy édesapám nevére állították ki az értesítőt (közben gyűlik 20-30 ember a sorban és még mindig csak 1 ablak nyitva. Mögöttem a srác dörömböl az összes ajtón ami van hogy nyissák már ki a másik ablakot mert "mi ez már" :D )

    Mondom nem elírás mert múlt héten is ez volt a nevekkel és akkor is erősködtem hogy nézzük tovább a füzetet és meglett a csomag, plusz nem szeretném hogy itt maradjon a pakk, mert akkor 10 munkanap múlva visszaküldik azzal a címszóval hogy "nem kereste". Végül csak meglett, de akkor meg az volt a probléma hogy mindhárom csomag 9-én érkezett (tegnap lett értesítő bedobva), de csak 2-höz van értesítőm "milyen érdekes". Végülis odaadták, de hazaérve nem volt bedobva további értesítő

    Tehát úgy néz ki hogy nem is minden csomagról kapnak az érintettek értesítőt, szóval simán maradhat bent csomag, aztán majd egyszer csak visszaküldik. Az a baj hogy a rendeléseim közül 3-at egyszerre adtak fel és ugyanaz az eladó, és csak kettő jött meg, szóval még visszamegyek átnézetem a listát velük még egyszer valamikor csúcsidőn kívül. Mire eljöttem, mert vagy 10-15 percet szenvedett velem az ügyintéző a földszintig állt a sor. Végülis jól meg van szervezve hogy egy saláta állagú füzetbe van olvashatatlan kézírással felvíve minden, csak így tovább Magyar Posta :C

    [ Szerkesztve ]

    Üdv. Riccsiz

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    válasz Breki #68004 üzenetére

    Köszönöm, nem tudtam hogy ilyen is van :R Nálunk úgy van hogy a földszinten a sorszámhúzós részleg, fent pedig a csomagkiadás de az érkezési sorrendben van

    Üdv. Riccsiz

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    sziasztok !

    Április 23-án rendeltem egy $18 értékű csomagot, DHL Global Mail trackinget kaptam hozzá. Szépen tudtam is követni május 15-én megérkezett kis hazánkba és a követő szerint "kiszállítás hamarosan"

    Sajnos azóta sem kaptam meg a csomagot, türelmes voltam mert tudom milyen kritikán aluli állapotban van a posta. Azonban miután ~60 nap eltelt a feladástól számítva elkezdtem írogatni az eladónak hogy mi a helyzet. Nem volt túl aktív úgy hogy az "I did not receive" menüpont alatt nyitottam egy eBay Case-t (június 20.)

    Közben felhívtam a Magyar Postát megkérdezni hogy lehet-e tudni bármit ? Az ügyintéző hölggyel udvariasan beszéltem, nem ő tehet a dolgokról. De mégis ilyen sértődötten válaszolt már a 2. kérdésemre (gondolom napi 30 telefont kap ilyet).
    Sablon válaszok: "nem lehet követni az országon belül, nem tudni merre lehet, ő nem illetékes, reklamáljak az feladónál, menjek be a helyi postára" (ahol már a kis füzet is megszűnt amibe vezették a dolgokat, amúgy voltam bent) és ezeket ismételgette bármifélét kérdeztem.

    Végül is az eladó így már hajlandó volt válaszolni, kérte várjak 1 hetet megsürgeti a postát és elintézi hogy megkapjam. Vártam 1,5 hetet de semmi nem érkezett (június 30). Írtam neki hogy akkor szeretném viszontlátni a pénzem, de külön kiemeltem hogy a pénzt szeretném visszakapni és ha később megérkezik visszafizetem az árát (bár nem látok rá sok esélyt hogy megjön).
    2 nap csend után a következő válasz érkezett "ne aggódj, már tegnap feladtunk neked egy újat ami 20-25 napon belül ott nálad"

    Ezt azért tartom csúnya dolognak mert az érkezési dátum pont kilóg abból amikor még vissza tudom kérni a pénzem az ebay segítségével (mert a case nyitástól számított 30 nappal automatikusan lezárják ha nem kérem a segítségüket). Pár éve mikor még kevésbé voltam rutinos 2x is átvertek az eladók ilyen hitegetéssel, állításuk szerint akkor 3x adták fel újra.

    Ilyenkor mit érdemes tenni ? Mert egy gombnyomás lenne hogy kérem az ebay segítségét, csak akkor az eladónak lesz ebből egy szép fekete pontja. Mert arról hogy nem jött meg nem ő tehet, de arról pedig igen hogy direkt az ellenkezőjét csinálja mint amit kértem tőle, annak ellenére hogy én türelmes és korrekt voltam :(

    [ Szerkesztve ]

    Üdv. Riccsiz

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    válasz V/ #68722 üzenetére

    Köszönöm a választ

    Igen ezt én sem tudtam, de a másik topicban utána kérdeztem és mint kiderült hogy ez nem DHL, csak egy szolgáltatás ami küldeményekre vonatkozik, a USA DHL küldi, de a Magyar Posta veszi át, vámol, kézbesít.

    Elméletig sok webshop használja, mert olcsó. Postánál tudok csak érdeklődni, DHL nem tud ezzel mit kezdeni, nem az ő rendszerükben van, hanem MPL-ben. A múltban is sok eBayes rendelésem ilyen követővel volt ellátva

    [ Szerkesztve ]

    Üdv. Riccsiz

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    sziasztok !

    Egy összetettebb problémám lenne sajnos.

    Van egy eladó akitől rendszeresen szoktam rendelni elektronikai kütyüket. Általában ugyanazt. Az elmúlt néhány hónapban volt 3 rendelésem is, mindhárom alkalommal 2db-ot kérek ezek ilyenkor 1 csomagban jönnek. Rendeltem: szeptember 20-án, október 8-án és november 10-én. Az október 8-as rendelés ért ide leghamarabb, sajnos írni kellett az eladónak hogy az egyik darab nem működik és ha megnézi láthatja hogy rendszeresen rendelek tőle nem átverni akarom. Visszakaptam 1 darabnak az árát (amit az adott rendelés 50%-a). Nagyon örültem stb.

    Közben a november 10-es rendelés is megjött, de a szeptember 20-i még minding sehol (onnan tudom hogy melyik jött meg és melyik nem, hogy van a csomagkon egy tracker szerűség, amivel követni ugyan nem lehet de tudom azonosítani mikor adták fel és ezt a számot eBayen is mutatja, jellemzően CN és LVS kezdetűek).

    Írtam az eladónak újfent hogy rendszeres vevője vagyok, de egy régebbi rendelés nem jött meg mit tegyünk ? (estimated delivery nov 20-ig szólt, de mire írtam már 65 nap eltelt a feladás óta). Nem akart válaszolni nagyon így sajnos kénytelen voltam nyitni egy eBay Caset. Ott sem volt túl segítőkész, kérte hogy várjak még 1-2 hetet. Türelmes voltam vártam 12 napot de továbbra sem jött meg. Írtam neki de megint nem reagált napoig, és már 16 napja nyitva volt a case, szóval rányomtam hogy akkor jöjjön az eBay Customer Support tegyen rendet (nem szeretem mikor ez van, mert tudom az eladónak sem jó).

    Na itt jön az érdekes része, megkaptam az értesítést hogy az én javamra döntöttek és a teljes összeget visszautalták. De én csak az összeg felét kaptam vissza.
    Aztán rájöttem a trükkre, mikor az október 8-i hibás termék miatt írtam az eladónak úgy adta vissza a PayPalon a pénzt hogy a szeptember 20-i rendeléshez van bejegyezve, pedig most vissza is néztem a helyes (október 8-i) rendelés szám alatt írtam neki direkt hogy ne legyen félreértés (+ én is dokumentálok mindent magamnak)

    Ami külön érdekes hogy eddig az összes rendelés amit ettől az eladótól kértem kapott valamilyen az előbbiekben említett trackert, de a szeptember 20-i csomag nem. Előfordulhat hogy az eladó már előre tudta a szeptember 20-i csomag nem fog soha megjönni (esetleg fel sem adta) és ezért előre gondolkozva mikor az október 8-i rendelésért reklamáltam mert hibás volt a termék, előre megfontolásból a régebbi rendeléshez "könyvelte" a refundot trükkösen hogy mikor azt kéne visszaadni akkor elég legyen csak a felét ?
    Ugyanis most az eBay azt jelzi hogy a teljes össze vissza lett adva, igaz a fele már majdnem 1 hónapja ugye szóval nincs mit reklamálnom

    Mit tudok ilyenkor tenni ? Írjak az eBaynek ? Érek vele valamit ? Írjak az eladónak ? Vajon az eladó szándékosan csinálta mert ennyire előre gondolkozott, vagy az egész egy nagy véletlen ? (így viszont sok mást kérdést is felvet). Tudom én is elkövettem az a hibát nem néztem rá akkor a PayPalra, de azért nem tettem mert ilyesmivel még sosem volt probléma, mindig mindenki helyesen refundolt.

    Előre is köszönöm a segítséget :R

    [ Szerkesztve ]

    Üdv. Riccsiz

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    sziasztok !

    Még októberben legvégén rendeltem eBayről egy ~4000 Ft-os öngyújtót. Az "várható szállítás" (estimated delivery) legvége valamikor január 28 környékén volt, vagyis addig nem tudtam a Resolution Centerben reklamációt nyitni rá hogy nem érkezett meg.

    Végül január 31-én nyitottam eBay Case-t, akkor végre engedte. Megírtam hogy több mint 3 hónapja nem érkezett meg a termék, szeretném visszakapni a pénzem. Válaszolta az eladó a szokásosat hogy szerinte a helyi postán van (nem volt rajta tracker + voltam bent ellenőrizni), majd utána írt hogy szeretné visszaadni amúgy a pénzem de "az eBay azt mutatja hogy nem tudja visszaadni, szerinte lépjek én kapcsolatba az Ebay-el"
    Ez egy picit gyanús volt, mert eddig ha eBay Case-t nyitottam és problémám volt az eladó mindig vissza tudta adni a pénzt, nem kellett nekem külön írni az eBaynek. Meg alapból azért van ez a case, hogy eldőljön kinek van igaza, ezeket megírtam az eladónak is válaszomban.

    Majd eltelt 1 hónap és a case nyitva marad, de most nem tudtam arra a gombra kattintani hogy "ha nem tudtuk megoldani problémát az eladóval, kérjem az eBay segítségét" mert nem volt ilyen. A mai napon bezárták a caset és ennyi hivatalos választ kaptam: "This item isn't covered by the eBay Money Back Guarantee. We're sorry you had a problem with your purchase."

    Most ezt nem teljesen értem, hisz a PayPalról is ide irányít ha meg akarom reklamálni. Illetve itt volt a nyitott eBay Case 1 hónapig minden részlettel, mi az hogy nem fedezi az eBay garancia mikor 3 hónapig nem jött meg, és miután letelt az estimated delivery egyből utána nyitottam rá egy reklamációs jegyet. Illetve elolvastam az "eBay Money Back Guarantee" részben semmi olyasmit nem találtam amiért ne lenne fedezve ez a rendelésem

    Valaki találkozott már hasonlóval ? Megéri fellebbezést írni ? Fognak vele foglalkozni ?

    [ Szerkesztve ]

    Üdv. Riccsiz

Új hozzászólás Aktív témák