Új hozzászólás Aktív témák

  • persil

    nagyúr

    Total off, de vegul is kapcsolodik. Beadtam a derekam es megvettem a szarraajnarozott sekiro-t.

    Szeretnem elore leszogezni, hogy NAGYON tetszik, ennek tudataban kell olvasni az allabiakat.
    NEM(NEM) nehezebb, mint a ds/elden ring, sot, huszanhatezerszer konnyebb, mint azok.
    Kibontom: itt, ha ugyes vagy, akkor sima. Nincs "power gap" kozted es az ellen kozott, nincs az, hogy de neki 5 millio a hp-ja es fegyvert kell fejlesztened, kulonben szart sem sebzel. Es egyben ez adja az illuziojat is annak, hogy a ds konnyebb lenne, mert ott kinezel valami broken op guide-ot netrol es/vagy szarrafarmolod magad, aztan 50-nel nagyobb szinten eltorolve a boss-t lehet szajat jartatni a forumon, hogy hu szanalmasan konnyu a jatek. Pedig nem az.

    Szoval: konnyebbe lehet tenni a ds-t(total elrontva a jatekelmenyt 🤷) de alapvetoen egyaltalan nem konnyebb.
    Sekiro-ban, ha raerzel az alapveto mechanikakra es megfigyeled mi ellen mi a leghatekonyabb, akkor egy kellemes kihivas, nyilvan tobbszor probalosak a boss-ok, gyorsabbnak erzem a jatekmenetet, de teljesen dontetlen. Csak mas.

    UGYANUGY rafordulnak az ellenfelek az emberre, total ugyanaz a tracking van, mint a ds-ben, talan kevesebbszer es kevesbe veszed eszre a cinematic szeru harcok miatt. Erdemes megnezni az elejen a chained ogre grab attack-jat. Ha nem a fejleszto altal megalmodott modon dodge-olsz/ugrasz, akkor elkap. Volt olyan, hogy mellette alltam es siman megfogott(mondjuk sokat nem lehet kifigyelni rajtuk, mert te is es ok is aranylag konnyen halnak, szoval kesebb "ido" van kitanulni egy-egy mozdulatot). Itt megjegyzem a fair play neveben, hogy a hitboxok sokkal "simabbak" mint a ds-ben. Ott ezredmasodpercre kell kiszamolni egy dodge-ot, mert a kard vegenek az utolso ezredmilimetere is eltalal, itt "eletszerubb". Ha valamit ugy latok, hogy nem ut meg, akkor nem is ut meg, ebben igazsagosabb a sekiro.

    Grafika: szep jatek(ez is csak muveszi ertelemben, mar ez is nagyon poros), de az, hogy hatszor szebb, mint az elden netto hazugsag. Period.

    Animaciok: baromi jo, smooth/fluid, de itt is vannak furcsasagok, total dontetlen.

    Level design: szuper, kar hazudni, de, hogy sokkal jobb lenne, mint ds/elden, megint szimplan nem igaz.

    Hangok/zene: nagyon mas, ugye a setting mast kovetel meg, itt is nagyon jok, ott is nagyon jok.

    Harc: hu mennyivel valtozatosabb, mint az elden, uristen hu meg ha... Sima hazugsag. Ha valaki nem jatszik vele, nezzen youtube videot. Elkepeszto jol nez ki, nagyon fluid, mozi-szeru, ez teny. DE! Parry, visszautok, parry visszautok, leszurom. Kov. ellenfel. Haver... :) Nagyon jo, de ne tulozzuk mar el.

    Egyeb: tisztan latszanak dolgok, amit egy az egyben atvettek ds3-bol a sekiro-ba, majd pedig atvettek a sekiro-bol az elden-be is. :) Egy mufaj, egy fejleszto, nekem ezzel nincs bajom.

    Halal: megmondom oszinten, szamomra nem nehezseget jelent, inkabb csak rohadt idegesito. 🤷 De ez is leginkabb csak mas.

    Sztori/narrative: nem lesz nepszeru, de ezt oteveseknek irtak. Nem kell felreerteni, nem rossznak tartom, szimplan szajbaragos, hatszor elmondos, hogy mindenki garantaltan megertsen mindent. Meg persze nagyon japan a hosunk mondanivaloja neha: ....! Hmmm... Ah.... Uhum...! ....?! Mintha animet neznek. :D Nekem jobban bejon az az obscure tortenetmeseles, amit a ds-ben alkalmaznak.
    Masfelol tuti biztos vagyok benne - bar nem beszelek japanul - hogy sokkal jobb eredeti nyelven.

    Szoval szumma: ez is egy kurva jo jatek, de tisztan latszik, hogy az elvakultan frocsogo es eldent kopkodo sekiro fanoknak inkabb csak az emlek szepult meg. Lehet ezt mindenhogy tekerni, de semmiben nem sokkal jobb. Van amiben jobb, van amiben rosszabb, van amiben mas. Egyezzunk ki abban, hogy mindketto szokasos From minoseg.

    Szrk.: Ninja ide, szamuraj oda, nekem egy Nioh kellene xbox-ra. :(

    [ Szerkesztve ]

    Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html

Új hozzászólás Aktív témák