-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Woodslave
nagyúr
válasz Yodamest #3199 üzenetére
mondjuk a ds3 fő boss korrekt volt lehet vki szerint túl könnyű. Ishinben igazad van 70-ik próbára ment ott még volt kitartás.
De mondom lehet az van hogy nem vagyok már képes ennyit beletenni mint a korábbi részekbe
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3199 üzenetére
Nem volt minden From játékban ilyen, a bossok ebben a játékban objektív szempontok alapján is alulmaradnak a korábbiaktól pár kivételtől eltekintve. Vannak fundamentális problémák és vannak szimplán dizájn gondok.
Fundamentális probléma az AI, ezen belül a move spam, input reading, ami korábban ennyire nem volt jellemző.
A move spam sokszor glitchnek tűnik, mikor négyszer ötször ugyanazt a mozdulatot viszi végbe az AI, pedig már nem is vagy reálisan hit távolságban.
Az input reading egy agyrák ebben a játékban, a flaskázás büntetése a legismertebb példa, mikor megnyomod a gombot és az ellenfél megszakítja vagy módosítja a futó animációt, hogy megüthessen, akár távolságon kívül is (avagy a 20 métert korcsolyázó Crucible Knight esete).Dizájn hiba a rengeteg duo, trio meg gang boss (lásd még: DS2), meg a sok area of effecttel rendelkező támadás szinte minden bossnál.
A dupla, tripla meg gang bossok szimplán kreativitás és idő hiányra utalnak, nem tudtak kitalálni már mást, úgyhogy teleszórták a térképet ugyanazzal az asset állománnyal, ezzel néha tényleg unfair harcokat kreálva. Megoldhatóak? Persze. Jó élmény, mikor három Crystalian gang rape áldozata leszel, vagy két Crucible Knight elől kell futkosnod egy nagyobb nappali szoba méretű arénában? Távolról sem.
Az aoe effektek valszeg nehezítésnek lettek berakva, de ettől nem nehezebb lesz a játék, hanem idegesítőbb, mert nem tudsz egészséges távolságot tartani, nem a tényleges támadásokra, hanem a hozzá kapcsolódó, sokszor késleltetett aoe effektre kell reagálnod, ergo defenzív vagy passzív játékra sarkallja a játékost. Fun fact: van olyan boss, aminek az aoe támadása az aréna harmadát lefedheti.Friss, idei élmény a DS3, Sekiro, DS1 Remastered, ezekhez mérem és ezektől elmarad. Voltak szar bossok mindenhol, voltak copy paste területek és ellenfelek is, de nem ilyen mértékben és minőségben, mint itt.
(Az pedig csak az én markáns és teljesen szubjektív véleményem, hogy egy olyan játék nem lehet jobb a DS1, DS3, BB triónál, amihez az utolsó bosshoz kompletten buildet kellett cserélnem, mert amivel 70 órán keresztül mindenhol gond nélkül boldogultam, az nagyjából hatástalan volt az end boss ellen.)
Spoileres konkrétumok nélkül ennyi a lényeg.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #3202 üzenetére
Idén toltad végig a többi részt is? Az jó kis maraton akkor.
Mindazonáltal...
"Friss, idei élmény a DS3, Sekiro, DS1 Remastered, ezekhez mérem és ezektől elmarad."Ezt így kijelenteni azért merész, legfeljebb a te szubjektív listádon lehetséges. Egész egyszerűen léptékben annyival a többi előtt van, hogy amit mondasz olyan, mintha azt mondanám egy James Cameron: Avatar minden tekintetben gyengébb film, mint egy barátok közt epizód. Majd ezt próbálnám mindenféle érvekkel alátámasztani.... egész egyszerűen más lépték, akárhogy csűrném csavarnám. Egy gyakorlatilag cső játékot mint a Sekiro, amiben se felszerelés se semmi nincs, nem tehetsz egy lapra az Eldennel ami egy hatalmas immerzív világ, rengeteg build lehetőséggel, rengeteg felfedeznivalóval... nem egy kalap a kettő.
Ehhez kapcsolódóan egyébként ezért nem is szeretem amikor oldalnézetes pixelgrafikás indie játékokra dobálják a 9-10 pontokat a teszterek, mert nem reális... ha egy Horizon forbidden vagy Elden ring 10 pontos, akkor ne legyen már ugyanazon a skálán egy 2 órás pixelgrafikás indie játék is 10 pont.... kicsit viszonyítsunk már.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3203 üzenetére
Bossok tekintetében marad el a korábbiaktól. Sok szempontból nem lehet összehasonlítani ezeket a játékokat, de ebből a szempontból nagyon is egy kalap, olyan szinten, hogy egy itteni boss az első részből Sif movesetjét használja, egy másiknál meg a moveset felét a Nameless Kingtől vették át.
Vannak nagyon jó harcok amúgy itt is, ahogy a DS2-ben is voltak, de az összképet rontják a fejlesztők hibás döntései.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
melega
őstag
Srácok a Demon soulst végigvittem magamtól 80 óra volt semmi segítség és semmi trainer, ha valakit érdekel privatba 12 000 Ft használt egyszer végigjátszott ps 5 re
A DArk souls 3 at most játszom másodjára csalás és segítség nélkül pcn amúgy sincsenek DS szerverek.
Aldrichnál tartok estus falska 10 +4 es jelzéssel, undead bone kellett hozzá.
Az óriás is meglett 3. ára Giant Storm egy csapás és a fél életem odavolt.Viszont jó hosszú élet és endurance csíkot csináltam benne, a kardom fejlesztéséhez már titan chunk kell.
Az Elden ringet ha újra kezdem vagy a dlct csinálom most már tudom hogy az estus falska +x..hez sacred tear kell.
Abban 8 estus falskám van hosszú életem.
Jól felfejlesztett fegyverem és pajzsom amit kövekkel kellett fejleszteni.A ló nagy könnyítés volt az Elden Ringben a sárkányokat róla könnyen le lehetett ölni.
Sőt a behívható farkasok és jobbágyok, íjászok is könnyítés.Kezdő játéknak ha valaki Elden ringezni akar a Demon souls remaket vagy Dark souls 3 at ajánlom.
Ennyi.[ Szerkesztve ]
-
persil
nagyúr
válasz Bad Pritt #3204 üzenetére
Igazabol az egyetlen dolog, amivel nem ertunk veled itt egy paran egyet, hogy kategorikusan kijelented "hibas fejlesztoi dontesek".
Te es rengetegen igy gondoljatok, masik rengeteg ember pedig nem.
Ezek egy jo resze nem "hibas fejlesztoi dontes" hanem "fejlesztoi dontes" ami szerinted rossz.Ertjuk, hogy mik a problemaid a jatekkal es sokban egyet is ertunk veled. De nem kell feltetlenul, ervekkel alatamasztani, amit te igaznak velsz, ha masoknak - szinten sok ezer ora fromsoft rpg utan - ez a kedvence a "sorozatbol".
A sekiro meg hiaba baromi jo, teljesen osszehasonlithatatlan az elden-nel. Se nem nyilt vilag, se nem rpg(semennyire), semmiben nem hasonlit egy-ket "fromsoft mechanikat" leszamitva. Mashogy nehez, mas hangulatu, mas a harcrendszer.
Az nfl sem jobb, mint a forza.
Plusz egy csomo "hibaja" az eldennek, egy az egyben neg voktak a korabbiakban is, akar el akarjuk ismerni, akar nem. Sok helyzetben az eldennel is sokkal parasztabbak voltak a korabbi jatekok.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Yodamest
veterán
válasz cyberkind #3207 üzenetére
"Az open world elég nagy hiba a döntések közül."
Ez is érdekes, hogy pont ezt írod, pedig úgy általánosságban a kritikai sajtó meg a visszajelzések alapján pont, hogy ez volt az a lépés amivel igazán meg tudott újulni a széria és ami a következő szintre emelte az egészet.Teljesen adta magát, hogy ebbe az irányba fejlesszék és szerintem a lehető legjobban megoldották, gyönyörű mapot raktak össze.
Szerintem itt néhány embernél az elvárások vannak már over the top szinten, ennél én soha nem vártam volna jobb játékot, semmit nem tudnék mondani a piacról jelenleg amit szívesebben játszanék mint ezt. (na jó még a MH Rise-t toltam mielőtt ezt megvettem az is kivételesen jó játék, hát ezek a japán fejlesztők tudnak azért valamit)
[ Szerkesztve ]
-
cyberkind
félisten
válasz Yodamest #3208 üzenetére
Amellett, hogy tele vagyunk cpoy paste bossokkal, nagyon sok az üresjárat, a duengeon-ök nagy része felesleges, és könnyű, a stzori bossok száma meg kevés, nagyon kevés.
Persze, értem én, hogy ezzel sikerült bevonniuk még többeket ebbe a stílusba, de szerintem a fanoknak, akinek a DS3-BB kettős az abszolút legjobb játék, azoknak nem, sőt, ezzel magamnak mondok ellent, de még a totál szar DS2-nél is rosszabb, mert open world, és annak hagyatékai.Az DS1-3-at többször, több NG+-ban kitoltam, akartam és élveztem, ellenben itt, az első kör után ami rohadt jó, semmi se visz rá, mert egyszerűen ennyi, először nagyon jó, de utána semmi, lehet itt írni, hogy over the top szint meg társai, az ow mindenhol egyfajta hígulást hoz, van aki ezt tudja kezelni, van aki nem (fejlesztő).
És akkor még nem emeltem ki semmi negatív változás a gameplay-ből, pedig ott is van. Én leírtam mindent a Steam értékelésnél, fanként 6 pont, totál átlag gamerként 9 pont, de ennyi 140 óra után.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Bad Pritt
nagyúr
Valami kedvenc és valami jó az két külön dolog.
A DS2 is lehet valakinek a kedvence, simán el is fogadom, de ha azt mondja, hogy az a legjobb a sorozatban, akkor udvariasan megkérem, hogy ne beszéljen hülyeséget.Ne akarjuk már védeni azt is, ami objektív szemmel gyengébb a játékban pls. Vannak nagyon jó elemei az Elden Ringnek és vannak kevésbé jók.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
veterán
válasz cyberkind #3209 üzenetére
A copy paste bossok minden egyes souls résznél el vannak mondva, érdekes.... ezt a kritikát megkapta már a DS1, DS2, DS3, talán egyedül a BB-nem...
Dungeonok semmivel nem rosszabbak, mint ami a BB-ban volt, onnan hozták át az ötletet és kb hozták azt a szintet vele... ott sem volt változatosabb és 5-6 után már tök unalmas tudott lenni, de mégis kitolta a játékidőt és egy extra időtöltésnek jó volt, ugyanez itt
Az open worldot nem értem miért kell utálni, ha szimplán csak gracetől graceig mész és haladsz előre folyamatosan a kijelölt úton, gyakorlatilag kitudsz hozni belőle egy lineár élményt is, teleportálgass a pontok között, haladj mindig előre és akkor nem kell foglalkoznod a nyílt világgal, ennyi. Teljesen opcionális az útról letérés.
Nem tudnék semmit mondani amiben a DS3 jobb ennél.... amíg az volt az utolsó rész imádtam azt is, de ez mindenben jobb, tényleg erőlködöm de nem jut eszembe olyan dolog, ami abban megvan és ebben nincs meg. Még basszus a helyszínek is mind itt vannak, amik az előző részekben előfordultak, mocsár, könyvtár, várban mászkálás, stb.
[ Szerkesztve ]
-
Garsza
veterán
válasz Yodamest #3208 üzenetére
Én Elden Ring -ig Souls szűz voltam, soha nem vonzott a zsáner, pedig volt ismerős aki győzködött hogy próbáljam ki de egyszerűen nem vonzott.
Azt az elden ringről annyi jót hallottam, hogy kipróbáltam, és hát beszippantott. És elsősorban a nagy nyílt világ, a gearelődés. Division 2 megjelenése óta nem volt ennyi játékidőm egy játékban sem.Biztos vannak olyanok akiknek nem tetszik ez vagy az, de én még nem láttam olyan játékot a játék ipar történelmében, amiről mindenki csak pozitívan vélekedett volna mert egyszerűen mindenkinek megfelelni nem lehet. És azt hogy egy játék jó e vagy sem, nem egyének fogják eldönteni, hanem a tömeg, az hogy mennyien játszanak vele.
-
cyberkind
félisten
válasz Yodamest #3211 üzenetére
Akkor élvezzétek, nyilván teljesen más még ez a játék is, mint a többi mainstream játék, de már nem az, mint volt, nincs az az intenzív érzés, mint az előzőekben, hogy bonfire-től bonfire-ig figyelni kell, mert ki tudja mi és hol szopat be, vagy a titkos falak, vagy az olyan szintű boss harc, mint Gael a DS3-ban, stb., ez van, jó-jó, de a kevesebb néha több, mondom, ha az első soulslike játékom, vagy a többiben nincs több 100 órám (471 összesen a trilógiában, nem is annyira sok), vagy azokat nem szeretem, akkor mindent visz, csak nem ez van.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
ThySoul
senior tag
válasz Bad Pritt #3210 üzenetére
Teljesen egyetértek, azzal egészíteném csak ki, hogy legalább olyan káros hozzáállás az is aki nem akarja látni /elfogadni a hibákat mint az ha folyton csak szidsz valamit.
Az elden ring egy jó játék, ami megmutatta hogy képes egy új élményben előadni a bevált from receptet. Mindazonáltal nem hibátlan, és szeritnem 2022-ben igenis jelezni kell egy cég felé hogy kell javítani a dolgokon. Ne hozzunk már át a 11 éves első részből komplett bosst, meg előző játékokból komplett karaktereket, enemyket és hasonlókat,illetve ne legyen már midnen sarkon valami dupla /tripla boss fight. Valakinek elhiszem hogy ez a From élmény, de szerintem meg az, hogy fair módon de nehéz a játék.
Én várom a következő játékot /DLC-ket, csak kisebb lelkesedéssel, mint anno egy DS3 vagy Sekiro után.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3211 üzenetére
A mérték a lényeg. DS1-ben van egy darab copy-paste boss három helyen, ez a játék meg tele van velük. Olyan van többször minden részben, hogy egy korábbi boss később sima mobként tér vissza.
Amúgy az igaz, hogy az open world gyakorlatilag kihagyható egy átlag játékos számára is, nagyjából szintben tudja végigvinni felfedezgetés nélkül.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
veterán
"soha nem vonzott a zsáner, pedig volt ismerős aki győzködött hogy próbáljam ki de egyszerűen nem vonzott."
Jaj ne tudd meg én is győzködtem már ismerősöket, hogy próbálják ki ezeket a játékokat vagy éppen, hogy a megvett BB-t ne adják el, hanem egy minimális erőfeszítéssel tegyenek bele 2-3 órát legalább, mert 100% hogy fanok lesznek.... de nem sokan a legelső lépést nem tudják megtenni, pedig utána borítékolható lenne hogy imádni fogják. Egyik ismerősöm 1 óra játékidővel adta el a BB-t, mert a csatornában egy patkány megölte.... nem is adta meg magának az esélyt hogy megszeresse, az ilyet nem szeretem.
De amúgy meg igen, amit írsz hogy elképesztő sikeres az Elden, mindenki imádja és én teljesen megértem a globális vélekedést, azért is írtam, hogy egyes tőzsgyökeres rajongók talán túlságosan sokat akartak belelátni, nemtudom azért húzhatjáka szájukat. Ez minden kétséget kizáróan jeleneg az egyik legjobb piacon lévő játék és 99% hogy GOTY lesz idén ÚGY hogy azért kaptunk már egy Horizon forbidden westet és jön ősszel a GoW Ragnarok is, ezeket is le fogja nyomni most megmondom.
-
siposz
aktív tag
válasz Yodamest #3211 üzenetére
DS3 jobb volt:
Amikor először viszed végig, akkor minden egyes Bonfire megtalálása sikereélmény volt. Hát itt most nincs ilyen, még csak Liurniába vagyok, de bitang egyszerű megtalálni a grace helyeket.
Jobbnak éreztem a multiplayer rendszert is, most itt meg szöszölni kell a tárgyakkal hogy legyen invasion.
DS3ban volt Sellsword twinblade, ebben meg nincs.
-
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #3215 üzenetére
"Amúgy az igaz, hogy az open world gyakorlatilag kihagyható egy átlag játékos számára is, nagyjából szintben tudja végigvinni felfedezgetés nélkül."
Na örülök hogy ebben akkor egyezik a véleményünk, open world kipipálva.
"DS1-ben van egy darab copy-paste boss három helyen, ez a játék meg tele van velük."
Erről az jut eszembe, amikor irodalom órán esszét kellett írni és a tanár a helyesírási hibák alapján adott egy jegyet rá. Volt aki fél oldalt írt és volt benne 5 hibája, én 5-öst kaptam rá, pedig 15 hibám volt benne. Egyik gyerek kérdezte is, hogy én miért kaphattam rá 5-öst, amikor 3x annyi hibám volt mint neki és ő 3-ast kapott. A tanár annyit felelt, hogy azért mert a Robi nem fél oldalt írt, hanem 5 és felet, abban volt 15 hibája, ezért járt az 5-ös.Szóval ezzel azt akarom csak mondani, hogy a DS1-ez hasonlítod, de ebben a játékban sokkal sokkal több tartalom van, sokkal több van mindenből, sokkal nagyobb az itt már létező map, nyilván sokkal több copy paste lesz... arányában kell nézni a dolgokat.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3219 üzenetére
Arányaiban is több a copy-paste. Erről már írtam itt korábban, bárhogy vizsgálod (100%, vagy csak a kötelezők, vagy csak a remembrance-t adók), több lesz az újrahasznosítás.
Annyi viszont továbbra is áll, mint a korábbi játékokban is, hogy a mainline, sztori szintű bossoknál teljes egyezés nincs nagyon, csak részleges, max a 3D modell ugyanaz.
De amúgy persilnek abban igaza van, hogy ha valakinek magas az ingerküszöbe ezzel kapcsolatban, annak nem gáz, ezért nem is írtam az eredeti, problémákat soroló kommentbe.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
veterán
Nem is feltétlen a nyilt világra értettem, a kötött helyeken, ahol haladni kell előre, nem tudsz lovazni, pl. most ahogy mentem át altus plateaura meg hasonlók, tök tudok örülni egy grésznek.
Bad Pritt
Tegnap vertem le épp a lávagyíkot az út végén altus plateau felé, azt egy dungeonban is láttam már, de nem zavar, legalább letudom verni ott újra (akkor nem ment még így hagytam) más más builddel is, betudom mutatni mit tanultam az első találkozásunk óta, ezt nem élem meg úgy hogy jaaaj már megint ez a boss fúj uncsi....Nemtudom ez szokás kérdése is lehet, most ennyi erővel a MH Rise-ra is el lehetne mondani, hogy baromi unalmas, voltaképp egy szörny farmolás az egész, bemész egy pályára és akár ugyanazt a szörnyet ölöd le 100. alkalommal is akit már megöltél, akkor az is egy rossz játék? Imádom azt is, lehet azért nem tud itt sem zavarni az ismétlődés.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3224 üzenetére
A lávagyík a legkisebb, abból csak három van.
A Monster Hunter sorozat fősodorbeli játékai a kezdetektől fogva farmolósak voltak. A soulslike eredendően nem ilyen.
Amúgy emiatt jár a pacsi a fejlesztőknek, mert nincs farmra kényszerítő acsi az Elden Ringben. El nem tudom mondani az agybaj mértékét, mikor a DS1-ben a minap a Silver Knight kardot meg lándzsát farmoltam (2% eséllyel dobják mindkettőt...).Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Döglött Róka
veterán
válasz Yodamest #3203 üzenetére
Pedig igaza van, jo jatek az elden nagyon, de erezheto hogy a mennyiseg a minoseg rovasara ment. Szamomra a DS1 az etalon, es a palyadesign miatt.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
persil
nagyúr
válasz Bad Pritt #3210 üzenetére
En eddig is ezt mondtam, gyakorlatilag. De a "szerintem a legjobb jatek a sorozatban" sokkal inkabb elfogadhato, mint a "legrosszabb jatek a sorozatban". Erzitek a kulonbseget.
Lehet szerinted hulyeseg, de nem objektiven az.
Oldalakon keresztul kell beismertetni masokkal, hogy a jatek, amit baromira elveznek, az egy szar...? Nyilvan nem.
"Ne akarjuk már védeni azt is, ami objektív szemmel gyengébb a játékban pls."
Ilyenrol szo sem volt.De irom tobbedjere, rengeteg dologban egyetertek veletek. Tokeletes jatek nincs, soha nem is lesz. Viszont a "hibak" fele egy felesleges hiszti(nem reszetekrol, hanem ugy en bloc mondom), ez viszont teny.
Nem tetszhetnek az uj dolgok mindenkinek, ez teljesen oke, nem kehet mindenki szerint jobb, mint a korabbiak, ez is teljesen rendben van. De a huzzuk le, mer' open world, meg juj 10 db sentinel van bruhuhu. Es akkor a huszezer eves jatekok jonnek fel peldanak. Na az a netto hulyeseg.Sok mindenben jobbak a korabbi reszek, sok mindenben nem. De, hogy kategorikusan kijelentve a legszarabb legyen a sorozatban... Ne mar. Ez nagyon szubjektiv, sanyinak az, jozsinak meg nem, fogadjuk el.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Döglött Róka
veterán
Nekem egy bajom volt a jatekkal az elejen, az hogy egy evtized utan a mozgaskultura semmit nem fejlodott. Az ossz ujitas az ugras bevezetese volt. De az is olyan sutara sikerult hogy faj :D Majd a klasszikus DS eleterzes elnyomta az egeszet.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Döglött Róka #3231 üzenetére
Elvileg az ugrás sem teljesen új, a korábbi futásból ugrás nyomorékoskodás animációja lett átalakítva és külön gombra bindelve.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz cyberkind #3237 üzenetére
Amúgy meglepő, hogy mennyi minden jön egyenes ágon a Dark Souls 1-ből animációktól kezdve modellekig. Szimultán játszom most a Dark Souls első részét meg az Elden Ringet és nagyon látványos.
Bár ez őszintén szólva inkább a DS-nek dicséret, fantasztikus játék még mindig, hiába használhatatlan a menüje, túlkomplikált sok helyen, csúnyácska és gagyi néhol.
Artoriasnál volt, hogy direkt meghaltam inkább, hogy még egyszer nekimehessek, annyira epic az a harc.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz cyberkind #3241 üzenetére
Ugyan, az az igazi kihívás, nem elég, hogy szar az összes hitbox, egy fölösleges statot kell húznod először, de még a karaktered sem arra megy, amerre te akarod köszönhetően a harmadával csökkentett snap pointoknak.
Git gud.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
MikeWazowski
addikt
Miért tűnik el a sárkány three sistersbe meg Altusnál?
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
persil
nagyúr
válasz MikeWazowski #3245 üzenetére
Remaster =/= remake.
Elobbi csak egy lusta rancfelvarras, gyakran szarabb eredmennyel, mint az eredeti.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
válasz MikeWazowski #3247 üzenetére
Nem a gond a kerdes, hanem a kulonbseg a remaster es a remake kozott.
Kollega remake-et hianyol, az meg nincs es sanszosan soha nem is lesz. A remaster mas, az csak egy tapasz.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
válasz MikeWazowski #3247 üzenetére
Nem csinaltak meg hibatlanul, hanem kijavitottak egy sok eves hibat es vegre normalisan fut ott is a jatek, ahol eddig egy hulladek volt.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
sith7
nagyúr
Xbox - n hogyan tudok embert behívni magam mellé, ha mondjuk elakadok, és segítség kellene ?
Az megy, hogy én csatlakozok másra, de nekem még nem sikerült senkit behívni
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Microsoft Excel topic
- Gumi és felni topik
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- További aktív témák...
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs