Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    Lement Radahn. Lehet bármilyen véleményünk magáról a boss fightról, az odáig vezető út, ahogy lassan összeállt a kép a tábornokról, majd az egész kastély miliője a zenétől kezdve a rikkancsig biblikus hangulatbomba.

    Én a harcot is élveztem végül, viszont kezd megfogalmazódni bennem egy vélemény azzal kapcsolatban, hogy a szellem meg npc segítségek sokszor az alap nehézséget jelentik és magaddal cseszel ki, ha nem hívod be őket.
    Radahn még csak-csak megoldható nélkülük, én is eljutottam a hp-ja utolsó negyedéig egyedül, de végül behívogattam mindenkit, mert egyrészt így epikus volt a csata és a sztori szerint is ott vannak, másrészt nem vagyok a magam ellensége, küzdjön meg vele egyedül, akinek két anyja meg napokban mérhető fölös ideje van. Idézések nélkül egy frusztráló, közel lehetetlen kergetőzéssé fajuló macska-egér játszma, a segítőkkel viszont egy hangulatos küldetés, ami persze ugyanúgy nehéz marad, de legalább van időd taktikázni.
    És valahogy ezt érzem a szellemekkel kapcsolatban is: nélkülük egyszerűen nincs idő fellélegezni sok boss harc során, olyan istentelen gyors a legtöbbjük, a legjobb meg az, mikor egy végtelenül agresszív bosst berak egy kicsi dungeon arénába és mellékesen mellérak egy területre sebző segédet is (Leonine + Perfumer).
    A bónusz faszaság, hogy ebben a játékban ha megiszol egy hp töltőt, akkor azt a bossok openingnek nézik és van, hogy a folyamatban lévő mozdulatot is abbahagyják, hogy megüthessenek. A korábbi játékokban volt down time, össze tudtad szedni magad fejben még a Bloodborne legagresszívebb ellenfelei ellen is, itt sokszor az életedért gurulgatsz, főleg a dupla bossok esetén.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák