- PHP programozás
- Hálózati / IP kamera
- Aliexpress tapasztalatok
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Windows 10
- Bittorrent topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- VPN topic
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Shadowguard #909 üzenetére
A Bell Bearing Hunterhez én se mertem végül közel menni, maradt a körbelovaglásos technika.
Nekem az az elméletem, hogy kifutottak az időből. Az open world tényleg egyedi, sokszínű a rengeteg területtel, különféle ellenfelekkel, npc invaderekkel, felfedeznivalókkal, viszont amint beteszi az ember a lábát a dungeonokbe meg achievementet nem érő bossok arénájába, a változatosság nagyjából a FIFA focimeccseinek szintjén érik el.
Szerintem mindannyian ismerjük azt a katakombát, aminél elindulsz lefelé egy lépcsőn, ami balra fordul, miközben bal oldalt egy feneketlen mélység van, mert vagy három-négy helyen használják, ugyanígy ismétlődik a bányák, barlangok felépítése. A bossoknál megint az van, hogy feltöltötték ugyan ezeket a helyszíneket, viszont a változatosság hiánya miatt hamarabb kialakulnak a reflexek, ami miatt gyengébbnek tűnnek, pedig igazából önmagában egyik sem egy rossz fight.
A sárkányok, Night's Cavalry-k, Tree Sentinelek, Watchdogok, Gargoyle-ok, Wyrm-ök, Tree Avatarok, Crystalianok, stb. mind ugyanolyanok, ugyanazokat a sémákat tudja az ember ellenük használni, szóval ha megvan a rutin, akkor inkább tűnnek placeholdernek, mint kihívásnak, tényleg sok van belőlük, gyors ütemben lehet végezni velük, ami miatt még látványosabb a repetitív jelleg.
Abban biztos vagyok, hogy nem a kreativitás hiánya a gond, mert a From korábban csinált hasonlót sokkal jobban, valószínűleg ha lett volna több idejük, akkor változatosabb bossokkal szórják tele a játékot. A legnagyobb hiba nem is az, hogy ugyanúgy néznek ki, hisz korábban is ott volt Iudex meg Champion Gundyr, két totálisan eltérő boss fight, hiába néznek ki ugyanúgy, inkább az, hogy sem a movesetben, sem a gyengeségeikben nincs igazán eltérés, ha egyszer bevált valami, legközelebb is be fog, csak több ütés kell (sárkányok között akadt eddig kivétel).Viszont pont emiatt, amikor mégis volt valami mixup, akkor az rendesen meglepett, pl. a Glintstone Dragon Adula elleni harcot ezért is élveztem jobban, mert hiába sárkány, volt egy-két trükk a tarsolyában.
Ugyanígy a Black Knife katakombák egy fantasztikus dungeon szerintem, na ott azt éreztem, hogy egy teljesen kidolgozott, jól összerakott helyszín minden szempontból.
Az acsit érő bossokra viszont nem panaszkodom, mindet rohadtul élveztem eddig.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Optiplex 7070 SFF:Kis tervező/gamer PC:i7 9700, 32GB RAM, 512GB SSD,Quadro P1000,4xmDP+HDMI,Win
- Dell Latitude 7400 - i5 8365u/8GB/256GB Nvme SSD/Windows 11
- Sigma 23mm f/1.4 DC DN (C) Sony E objektív
- Delta 3400RPM 113CFM Ventilátor 12cm / 500+ Raktáron
- ASUS VS228DE 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs