Új hozzászólás Aktív témák
-
Tasunkó
senior tag
válasz bszunyoghy #21 üzenetére
Nem akarom elvenni a kedved, de ott le vannak köszörülve a hegesztések, így nem tudni milyek voltak, de valószínűleg a kötést a Cannondale-n is kifogástalanul megoldották. Már jó ideje díszítőfunkciót is ellátnak, ezért nem köszörülik le, meg egy folyamatrész is kiesik így. A kínaiak hegesztőautomatája nem lehetett a legtökéletesebben beállítva, vagy eleve erre képes, általában az olcsóbb legyártás oltárán nem félnek ilyeket beáldozni.
Kérek egy számot a jútútú
-
félisten
válasz bszunyoghy #24 üzenetére
Igen, nagynevű gyártók annak megfelelő áron, ahol már messze nem csak a használatban is hasznos minőséget fizettetik meg.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz bszunyoghy #39 üzenetére
Ezek sajnos nagyon valós érvek, különösen egy visszaviteli lehetőség nélküli kerékpár esetén.
Azt, hogy mi mennyit fog bírni, nem tudom. Nem a gagyit akarom védeni, nagyon nem! De kicsit tartok a biciklis kényszer elitizmustól. Több olyan bicikli is van a környezetemben, amelyről anno röhögve megmondták, hogy nem szabad megvenni, mert olcsó áruházi hulladék -- aztán 25-30 éve napi használatban gond nélkül üzemel. Nem is beszélve mondjuk az én kiváló, 1982-es évjárató B-212-414 típusú Szputnyikomról, amelynek már régen szét kellett volna esnie, aztán mégis mindent kibírt, és még mindig használható bringa.
A lánckerékfogszám esetén azt nem értem, hogy miért nem adnak meg pedálfordulatra megtett úthosszakat, mint régen. Ez egy nagyon jó mutató.
Anno a nagy Favorit / Szputnyik vitában ugyan mindenki tudta, hogy a Favorit a jobb minőség, de az úthosszak a Favoritnál 5 -- 7,2 m/tekerés között alakultak, a Szputnyiknál meg 3,8 -- 7,6 m/tekerés között, úgyhogy egy csomó emelkedőn fel lehetett vele tekerni, ahol a favoritosok már inkább tolták, illetve hosszú túrákon érezhetően kevesebbet kellett tekerni a lesajnált orosszal. (Arany középútnak meg ott volt a Csepel Sas, csak éppen megfizethetetlen volt 7500 forintért, amikor a Favorit, ha éppen lehetett kapni, 5000, a Szputnyik meg 1300 forint volt. )
A vázméretről nem tudok nyilatkozni. Én bő húsz év bringázás után tudtam meg, hogy egyáltalán vannak különböző méretű vázak. De mem érzem a különbséget, mit ahogy sokan mások sem. Persze nyilván van, aki meg kifejezetten érzékeny rá.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Új hozzászólás Aktív témák
- Ilyen lesz a harc a The First Descendantban
- Eredeti játékok OFF topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Politika
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Futás, futópályák
- Fotók, videók mobillal
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- További aktív témák...
- Apple iPhone 11, 13, 13 Pro Max bontott alkatrészek
- ESR Rebound 360 Magnetic Keyboard Case (ENG) - iPad Pro / Air
- Apple 96W USB-C hálózati adapter / töltő
- Samsung tab s7/s8-hoz tokkal ellátott-leválasztható billentyűzet LEÁRAZVA
- Samsung S-Pen több féle színben! Samsung laptophoz, tablethez, ultra telefonhoz
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen