Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tasunkó

    senior tag

    válasz bszunyoghy #21 üzenetére

    Nem akarom elvenni a kedved, de ott le vannak köszörülve a hegesztések, így nem tudni milyek voltak, de valószínűleg a kötést a Cannondale-n is kifogástalanul megoldották. Már jó ideje díszítőfunkciót is ellátnak, ezért nem köszörülik le, meg egy folyamatrész is kiesik így. A kínaiak hegesztőautomatája nem lehetett a legtökéletesebben beállítva, vagy eleve erre képes, általában az olcsóbb legyártás oltárán nem félnek ilyeket beáldozni.

    Kérek egy számot a jútútú

  • MaCS_70

    félisten

    válasz bszunyoghy #24 üzenetére

    Igen, nagynevű gyártók annak megfelelő áron, ahol már messze nem csak a használatban is hasznos minőséget fizettetik meg.

    MaCS

    Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

  • MaCS_70

    félisten

    válasz bszunyoghy #39 üzenetére

    Ezek sajnos nagyon valós érvek, különösen egy visszaviteli lehetőség nélküli kerékpár esetén.

    Azt, hogy mi mennyit fog bírni, nem tudom. Nem a gagyit akarom védeni, nagyon nem! De kicsit tartok a biciklis kényszer elitizmustól. Több olyan bicikli is van a környezetemben, amelyről anno röhögve megmondták, hogy nem szabad megvenni, mert olcsó áruházi hulladék -- aztán 25-30 éve napi használatban gond nélkül üzemel. Nem is beszélve mondjuk az én kiváló, 1982-es évjárató B-212-414 típusú Szputnyikomról, amelynek már régen szét kellett volna esnie, aztán mégis mindent kibírt, és még mindig használható bringa.

    A lánckerékfogszám esetén azt nem értem, hogy miért nem adnak meg pedálfordulatra megtett úthosszakat, mint régen. Ez egy nagyon jó mutató.

    Anno a nagy Favorit / Szputnyik vitában ugyan mindenki tudta, hogy a Favorit a jobb minőség, de az úthosszak a Favoritnál 5 -- 7,2 m/tekerés között alakultak, a Szputnyiknál meg 3,8 -- 7,6 m/tekerés között, úgyhogy egy csomó emelkedőn fel lehetett vele tekerni, ahol a favoritosok már inkább tolták, illetve hosszú túrákon érezhetően kevesebbet kellett tekerni a lesajnált orosszal. (Arany középútnak meg ott volt a Csepel Sas, csak éppen megfizethetetlen volt 7500 forintért, amikor a Favorit, ha éppen lehetett kapni, 5000, a Szputnyik meg 1300 forint volt. :) )

    A vázméretről nem tudok nyilatkozni. Én bő húsz év bringázás után tudtam meg, hogy egyáltalán vannak különböző méretű vázak. De mem érzem a különbséget, mit ahogy sokan mások sem. Persze nyilván van, aki meg kifejezetten érzékeny rá.

    MaCS

    Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

Új hozzászólás Aktív témák