- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Microsoft Office és Office 365 topic
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Linux - haladóknak
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Sweet.tv - internetes TV
- Adobe Illustrator kérdések
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Linux kezdőknek
Új hozzászólás Aktív témák
-
.DLL
veterán
Nemannyira Napi ~20km, erre jöhetnek rá az egyéb körök ha el kell menni valamiért pl.. De én a nyugalom és egyszerűség miatt szeretnék elektromos autót. Igen, a bekerülési költsége nagyobb, mint egy hasonló korú/kategóriájú hagyományos autónak, de utána nyugi van valahogy tudat alatt.
[ Szerkesztve ]
(P.H.)
-
dr.Mura
tag
Bemásolva a korábbi, elektromos autós cikk melletti hozzászólásomból:
A használt elektromos autók vásárlása is külön tudományág lassan. Sok ugyanis Ny-Európában a bérelt akkus konstrukcióban kiadott autó (pl. a Renault Zoé-k 90%-a így megy), és iparág lett, hogy behozzák a bérelt akkust, mint saját akkust eladják (a Renault Hungária nem vagy csak nagyon nehezen ad ki információt az akkuról, mert a francia Renault nm együttműködő) és aztán néhány hónap múlva hirtelen letilt az autóban a töltés (általában amikor először csatlakozik nagyobb töltő-hálózat töltőjéhez, ami lejelenti "haza"). Innentől aztán jön a rendőrség is, és lefoglalja az autót, mert lopott benne az akksi jogi szempontból.
Szintén probléma az átépített autók (pl. a Fiat 500e-ből készítettek Svédországban is átépített változatokat, nem csak az eredeti, kaliforniai típus van), ami nem tud zöld rendszámot kapni, mert az alvázszáma szerint benzines.
Sajnos már az akkuk kapacitásának "elektronikus optimalizálása" is kezd divatba jönni (pl. a Leaf-nél megpróbálják a műszerfalin kijelzett akku állapotjelző "pöcköket" manipulálni, és csak a következő tele töltésnél kalibrál újra az autó - akkor pedig az új tulaj csodálkozik.
Szintén érdekes, hogy az USA-beli Tesla nem tölthető EU-s Superchargerről, a Renault Zoé első szériái (2015-ig) pedig időnként "hisztisek" a magyar áramhálózat minősége miatt, és hajlamosak letiltani a töltést (mert egy érdekes megoldással vizsgálja, hogy milyen sebességű töltésre alkalmas a hálózat az ő maximális 22 kW teljesítményéből, és ha gyenge a hálózat, akkor akár teljesen meg is szakad a töltés.
Van tehát itt is dolog bőven amire figyelni kell.
C8H10N4O2
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Opel topik
- Horgász topik
- PlayStation 5
- Bestbuy játékok
- Mobil flották
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs