Új hozzászólás Aktív témák
-
Kroni1
veterán
Nem észt osztani akarok, mert nincs saját tapasztalatom, de én is pont most kezdtem utánajárni, mert szintén Leaf és ZOE közül szerettem volna választani, egy második autót városba. Ez az amiket eddig megtudtam:
A Zoe esetében mindenképp 3 fázis érdemes az otthoni töltéshez, az egy fázisról csak nagy veszteséggel tölthető. Egyébként ez is ajánlott tipus, de emiatt esett ki nálam, mert nálunk a hálózatfejlesztés nagyon sokba fájna, a Leaf pedig nagyon jól tölthető egy fázisról.
Az ismerőseim közt van pár Leaf, és mindenki imádja. Persze az újabb gen2 30-40-62kW-os akksik állítólag minőségben nagy szórással készülnek, a 24kw-os verzió a legkiszámíthatóbb, igaz ez a legkisebb hatótávú is egyben. Én ebből szeretnék kifogni egy jó darabot. Mivel a legnagyobb példányszámban eladott kocsi európában alkatrész van hozzá, ha cellazárlatos lenne akkor a javítása állítólag nagyon olcsón megoldható. Ha később új életet adna neki az ember akkor a teljes akkupakk csere is jóval olcsóbban kivitelezhető, mint más tipusokban.
Méretben nincs nagy különbség a gen2 Leaf és Zoe közt, bár az új Leaf lehet nagyobb, azt nem tudom, annyi pénzt én nem szánok második kocsira amennyibe ezek a fiatalabbak kerülnek.[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
A 3x25A az tökéletes, főleg hogy napelemetek is van! Én nemsokára rakok fel magamnak még 8 panelt a meglévők mellé, annyira lementek a panel árak, hogy brutális.
Ha méretben is megfelel a Zoe akkor nincs kérdés. Akksi szempontból az Ionic-ot szokták dícsérni, de az méretben megintcsak hosszabb és szélesebb is, ha ez kizáró ok tud lenni nálatok.
[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
Szerintem elektromos autón nem tud annyi minden tönkremenni mint belső égésűn, ha a motor nem rosszul van megtervezve akkor akksi a kérdéses leginkább, ahogy te is írtad. Olvass utána mindenképpen!
Nekem az automata 2.0dci Espace eddig közel 300e km-el teljesen jól muzsikál, imádjuk. Szerintem a franciák kényelmes autók általánosságban, és ha kell valamit venni, akkor kb. minden feleannyi hozzá mint pl. egy VW-hez.
-
Kroni1
veterán
Én jópár évvel ezelőtt pont a városi parkolás miatt gondoltam, hogy anyám szedán F Astráját lecseréljük Corsa-ra, vagy valami rövidebbre. Végül a fájó térdei miatt Meriva lett, mert abban magasra állíthatóak az első ülések. Utálta a kocsit, mert nem látta az elejét meg a hátulját.. Hiába magyaráztam neki, hogy azért nem, mert ez kis autó, nem lóg ki elől-hátul annyit mint az Astra, és nyugodtan parkolhat vele kisebb helyekre is, nem értette meg.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Háztartási gépek
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Elektromos autók - motorok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Politika
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asztalos klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen