Új hozzászólás Aktív témák
-
Chereiose
addikt
Sziasztok,
nem tudni már valamit az állami támogatásról? Elvileg ugye ígérték idénre is, valahol olvastam áprilist, de ki tudja. Valamint én még sosem pályáztam, van aki igen és sikerült neki? Mennyi esély van rá, meg mit kell hozzá írni? A legutóbbin ahogy néztem 1 nap alatt elfogyott a keret, szóval nem tudom van-e realitása az egésznek, gondolok arra, hogy nem-e olyan mint pl. egy Emag black friday, hogy reggel 7.00-kor már semmi nincs készleten -
Chereiose
addikt
Tehát igazából előre nem lehet elkészíteni, hanem csak amikor megnyílik a felület akkor kell mindent bele írkálni? Valamint előzetesen nekem be kell szereznem valamilyen papírt, akár azt, hogy melyik kereskedésben mit vennék és kell valamilyen kereskedői igazolást?
Engem amúgy majd az új fiat500e érdekelne, ahogy néztem támogatással lesz 5,5m-ért, az elég jó lenne. Gondolom skoda citigo már nem lesz többé
-
Chereiose
addikt
Köszi! Na akkor úgy látom elég könnyű megszerezni ezt a támogatást szerencsére. Remélem hamarosan megtudunk az ideiről valamit és nyáron/ősszel lehet menni a kereskedésekbe
Amúgy fura ez az 500e, mert sok helyen írták, hogy 5,5m az alap, de aztán mindenhol 5.9m-ért látom támogatással
-
Chereiose
addikt
Sziasztok,
most az újrainduló támogatással elgondolkodtunk egy Dacia Springen. Legfontosabb kérdésem, hogy az itthoni töltéshez milyen feltételek szükségesek? Gondolok itt arra, hogy sima konnektoros töltéssel vajon az itthoni hálózat bírná a terhelést? Nem hiszem, hogy a legmodernebb vezetékrendszer van itt kiépítve, mert megesett már párszor pl., hogy ha nagyon sok minden ment egyszerre akkor már nem bírta és lecsapta a biztosítékot, ezért érdekelne, hogy a kocsi töltése mit igényel. Valamint, hogy csak hosszabbítóval érne el a kocsiig a kábel, ehhez érdemes valami jó minőségűt venni ami nem tud kárt tenni?
A másik, hogy ugye opcionális feláras a DC csatlakozós verzió, amivel kb 50 perc alatt felpumpálja, ezt szerintetek mindenképp érdemes kérni? Ugye a type2 is feláras, azzal lehet elvileg utcán tölteni, azzal kb mennyi idő lehet?
-
Chereiose
addikt
-
Chereiose
addikt
válasz joghurt #1118 üzenetére
"Annyi extra van még, hogy a pályázati papírok összerakását ígérik mellé."
Ezt sosem értem, hogy mitől "extra" néhány szalonnál? Gyakorlatilag pár scannelés meg kattintgatás ez a pályázat, ha a tavalyiból indulok ki, s ezért kérnek felárat néhol vagy micsoda? Ennél már csak az a szebb, amikor ők akarnak belépni az ügyfélkapudba és intézni ezt. -
Chereiose
addikt
válasz joghurt #1121 üzenetére
Ja, az kemény De most nem túlzok, szerintem 15 kattintás és az előzetesen scannelt dokumentumok és ennyi kell
Amúgy én vacilálok az E-up (de a full fapadoson, amiben se radar nincs se bőrkormány csak klíma) vagy a comfort plus dacia között, szépséghiba, hogy a dacia meg lett rendelve már 200k foglalóval, amit gondolom bukok ha visszamondom, mert csak akkor jár vissza, ha nem sikerül a pályázat, no meg az Up drágább így mindent figyelembe véve kb 400-500 ezerrel, és így fapadosan meg azt sokallom. Utazás közben meg nem a műanyagokat nézegetem, engem inkább a dinamika aggaszt
-
Chereiose
addikt
válasz stickermajom #1205 üzenetére
Sokan jártak így legalább, bár gondolom amilyen kedvesek ezek a pályázatbefogadók majd az lesz, hogy akinek mákja volt és a kereskedő listában pont megjelent az övé az megkapja, mi meg mehetünk a búsba. Pedig elég korán sikerült beadni is
-
Chereiose
addikt
válasz Bandit21 #1210 üzenetére
Az egész egy vicc, igazából azt kell mondjam sajnos, hogy semmin ne lepődjünk meg.
Nekem pl. nem dobta fel az alapadatoknál még kitöltésnél a tartózkodási címet, ezt lehet még talán hiánypótlásban tudom pótolni, de a regisztrált kereskedőt nem tudom módosítani, és képtelen felrakni a Duna Autót pl., de nyilván elutasítják simán és leszarják.
2. körre lehet menni ha az elsőt visszadobták?
-
Chereiose
addikt
válasz stickermajom #1227 üzenetére
Stílusosan zárták le ha így van Azért módosítgatni remélem visszaengednek még ma.
-
-
Chereiose
addikt
válasz Bandit21 #1239 üzenetére
Nekem is a tart. hellyel volt gondom, mert konkrétan ott sem volt nekem, nem vagyok olyan hülye, hogy kihagytam volna, utólag láttam már csak beadás után, hogy megjelent, a kereskedésre meg 1 percet gondolkodtam aztán beadtam rossz kereskedővel, mert tudtam, hogy kifogy a keret, aztán szerencsémre bejött a "tipp". Gondolom (remélem) hiánypótlásban azért 1 nyomorult címet+ a kereskedőt csak beírhatom, a többi az sikerült csoda módon.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz stickermajom #1243 üzenetére
Érdekes lesz ebből mi sül ki, de ez hihetetlen, hogy aki most random ránéz gondol egyet kitölti 18.00kor és elnyeri, mi meg szenvedünk vele reggel óta…Hát tényleg kíváncsi leszek.
-
Chereiose
addikt
válasz stickermajom #1254 üzenetére
Ezt nem fogják csak úgy tollvonással áthúzni szerintem, óriási megtévesztést eredményezne abból meg ismét hatalmas botrányok alakulnának.
Maximum szó meg nem azt jelenti, hogy lehet kevesebb, hanem hogy pl. 3m-t már nem kaphatsz, szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz stickermajom #1256 üzenetére
Na jó, de ilyen alapon simán tavaly is eljátszhatták volna, de nem tették, ilyen patkányságot azért ezek után remélem nem hoznak. Ahogy írja Bandit21 is.
-
-
Chereiose
addikt
válasz Lomha 8V #1847 üzenetére
"Ezek a nagy és komótos villany-Renault-k. Mindent lassan csinálnak, lassan mennek, és végtelenül lassan töltenek. Nagyon örömtelen járművek, ráadásul ugyanúgy figyelni kell az aksijuk tulajdonjogára, mint a Zoénál. A Fluence erősebb a maga 94 lóerejével, de az se siet sehova. Csak akkor ajánlhatók, ha nagyon kell a hely - mert messze ezek a legtágasabb olcsó villanyautók -, és ha halál biztos vagy benne, hogy minden nap beleférsz a hatótávba, mert hirtelen rátölteni nem fogsz. Elég sok a motorhiba – motorzárlat, a baj akkor van, ha az invertert is viszi. Rejtélyes CAN hálózati hibák vannak a Fluence-nál, 60%-os aksiegészségnél hibakód formájában nyaggatni kezd, hogy kérj csereakkut, pedig nem is kell, még sokáig használható, a jelzés eltávolítható." Ez alapján nem biztos, hogy megvenném, de ha szigorúan csak annyi hatótáv kell és minden nap tudod otthon tölteni akkor jó lehet, csak ahogy írja a Zoenal is, itt sem árt figyelni, hogy kifizetett akku van-e benne.
Forrás: [link]
-
Chereiose
addikt
Arra nincs valakinek ötlete, hogy Kínából indult hajót hogyan lehetne nyomon követni? Pontosan azt se tudom, hogy mikor indult és mi a neve, de elvileg már rajta van a rendelt Springünk és érdekelne merre fele jár. Vagy talán Teslákkal együtt jön, úgy lehet könnyebb lenne kideríteni
-
-
Chereiose
addikt
válasz dabgergo #2293 üzenetére
Nem tudom mennyire sürgős, de szerintem idén is június körül lesz a támogatás, ha a legolcsóbb kell akkor egy Dacia Spring 5m körül lenne támogatva, illetve megint rendelhető az Up is (bár gondolom az a baj, hogy 1 év mire megjön), ezek nem rossz ajánlatok, de hát leginkább a várakozási idővel lesznek bajok, na meg az adott kereteden is túlmennek, de jobban megérik mint ezek a 8-10 éves, gyors töltő nélküli behozott járművek.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz Füleske #2299 üzenetére
HUMDA pedig mondta, hogy lesz, mondjuk ha nem lesz miből akkor tényleg érdekes.
Azért szerintem túlságosan sokan leírják a springet, de most nem tudom mire nem elég, sok tesztben is dicsérik, szerintem a presztízs hiánya ami sok emberből szól. Vagy akkor lehet venni Zoet, dupla ennyiért majdnem.
A Casco meglétét meg sosem értem mint probléma, igen kell, de ki az aki nem köt főleg egy villanyautóra még pár évesen is, ismerve a javítási árakat? Meg egy új benzinesre is kötsz, kolléga említette a 4 milliós keretét abból majdnem kap egy új swiftet pl, szerintem kötne cascot, így ezt sem vonnám le feltétlenül egy új támogatott árából, az említett spring pedig szerintem 3 évesen fog érni annyit, mint amennyiért támogatva vettük. De ha úgy se lesz akkor ez úgyis tárgytalan, illetve meggyőzni se akarok senkit.[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz Füleske #2301 üzenetére
Jogos, hát szomorú lenne akkor ha ez így elmaradna idén. Csoda, hogy tavaly sikerült…
Spring valóban új autóként jó, főleg a korábbi áron, most már nem tudom pályáznék-e rá 400k-val drágábban.
Én 4-5 éves autókra gondoltam casco ügyileg, 10 évesre már én sem kötnék, viszont egy uj benzinesre meg nyilván igen.
-
Chereiose
addikt
válasz dabgergo #2306 üzenetére
Igen, én is várom már, viszont ha most rendelsz akkor azt mondom legalább féléves várakozási idővel számolj, de legalább addig ha mégis beesne egy támogatás nyár elején akkor arra betudnád nyújtani a szerződésed és lehet sikerülne, akkor meg megérné kivárni. Igaz tudok pár szalonról ahol van készleten pár, de 7.3m körüli árat viszont nem ér meg ez a kocsi.
-
Chereiose
addikt
válasz Tiédetis #2417 üzenetére
Hát ez is igaz igen. Még inkább igaz lesz, hogy max akkor éri meg már ez az EV vonal, ha tudod otthon tölteni, utána már kb mindegy, hogy tankolsz vagy töltesz-e, +nem kell szívni 30-50 perceket egy töltőn a belsőégésűvel. Ez az EV vonal szerintem inkább a városba működik kizárólag lassan, a kis akksis kocsikkal amiknek nincs bitang akksijuk ,azokat még gyors töltőn is egész olcsón lehet tölteni.
Tehát pl. ez a molos a drágulás ha egy 20kwh-s töltést veszek akkor 300-400 ft pluszt jelent, az még nem annyira vészes, de egy nagy akksis töltésnél már tényleg pár liter üzemanyagnak felel meg.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
Ha minden jól megy 1, max 2 hét és átvehetjük a Springet.
Ehhez a töltés részéhez, vagyis az áram részéhez elég hülye vagyok. Ugye a kocsihoz adnak egy 10A-es töltőt, egyelőre annyit tervezek, hogy a villanyszerelővel behúzatok egy erősebb, vastagabb kábelt a villanyórától, aztán kezdetben ennyi. Viszont olvastam már pár embertől, hogy nem huzamosabb és folytonos töltésre való ez a töltő, hanem érdemes rendes töltőt kiépíteni, csak az a bibi, hogy abból a pénzből meg kb évekig töltöm fizetős töltőn, olyan drága. Lenne vajon abból gond, ha itthon mindig ezzel a sima konnektorossal tölteném a kocsit éjszaka?
-
Chereiose
addikt
Akkor jó. Nekem ráér, mert ha esetleg mennem is kell valahova majd, akkor max gyorstöltöm valahol, de amúgy meg általában betervezem, ha valahova megyek szóval nem lesz sűrűn ilyen problémám. A másik, meg hogy gondolom egy ilyen töltőért hálózatot is kéne bővíteni ahhoz meg semmi kedvem, meg nekem tényleg ráér, ha városban használva heti 1-2x éjszaka vagy reggeltől estig feltöltöm, ha aznap nem megyek sehova.
A másik kérdésem még, hogy ha olyan helyre megyek, ahol 50 éves a villanyvezeték rendszer, oda nem szívesen dugom be a kocsit, ezért gondoltam, hogy veszek valami minőségibb hosszabbítót, ami nem tud kárt tenni a kocsiban. Abból milyen fajta/típus ajánlott, ami jó, vagy máshogy kérdezve mi az "előírás" ami alkalmas?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- RAM topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Eredeti játékok OFF topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Ghost of Tsushima technikai teszt
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- kissgábor007 károsultjai
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs