Új hozzászólás Aktív témák
-
bigdigit
addikt
ide találós.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
Köszi közben már lehet el is vetettem azért töröltem. Egyenlőre csak egy Dacia Spring érkezik majd ami úgy egy fázison tud tölteni. 3x16 amper van nálunk. Hátul a garázs környékén van egy 380-as csatlakozó is. Keresem mi lenne a legjobb megoldás...amit linkeltél nem tudom minden csatlakozás is benne van-e a szettben mert gyártói oldalon uyganennyibe kerülnek csak a tartozékok. Meg persze a jövőre is szeretnék gondolni mert ki tudja ha lesz másik autó ami 3 fázison is tud tölteni mégis csak jobb előre gondolni rá. Egyébként lehet úgy is fejleszteni a hálózatot 1x32+2x16? Bár ez biztos jóval később lenne mert akkor minden csere mert még a mérő doboza is csak fából van olyan régi cucc az órákkal együtt. Érdemes egyáltalán 11kw vagy 22kw vallboxot kiépíteni? Úgy értem ilyenkor a gyengébb töltési képességű autó töltése tud működni? Vagyis azt használja ki belőle amit tud?
-
bigdigit
addikt
Mióta asszony vett egy Springet én is fontolóra vettem nézek valamit...Bár a kezdetek óta engem érdekelt a téma erre meglepett. De nem is ez a lényeg. Kb 8 max 10 milla a keret így a használtakat kezdtem figyelni. Ami egyrészt probléma nekem fő autó is lenne az évi 1-2 nyaralás vagy ilyesmi nem csak helyben ingázás. Háznál tudom tölteni bár nincs napelem.
Első kérdés mégis hogy a francba lehet egy 2 éves autóban ilyen 10k kilométer? Következtetés ezt is tekerik? Bár annyit már tudok aksi kiolvasásból azért kiszámítható mennyi is a valós annyi.
2. Hogy jön ki a matek? Nem vagyok méregzöld így csak az olcsó közlekedés és a technikai érdeklődés ami számít részemről. Számolgatni egy kicsit. Ha 70 pénzzel számolok olyan 1500 pénz 100km. A mostani autómmal ez jelenlegi árakon 3000 pénz. Évi kb 10.000 a futásom. Ez 10 év 100.000km esetén 2 milla megtakarítás. Ilyenkor már egyik autóra sincs aksi garancia és utána olvasva bőven lesz degradáció. Próbáltam nézni árakat és a legkisebb 24kw aksi is valahol 2-3 milla között mozog. Ergo 10 évesen ha nem dobok ki egyben egy akkora összeget akkor szinte kuka az autó. Míg ha járok a régivel havonta szépen kb ugyanezt az összeget bukom de 10 év után még mindig lesz egy nem lenullázott autóm. Ez persze csak a legkisebb aksira igaz ami nekem nem is lenne elég. Szóval elég aggasztó.
Biztos vannak élethelyzetek pl taxi amikor megéri de én úgy gondolom ez így még mindig csak egy úrimuri de nem gazdaságos. -
bigdigit
addikt
Eleve 52 vagy 64es aktiválni számolok. Télen is biztos legyen a 200km és ne csak városban. A viszonyítási alapom az hogy 25 éve 3 max 5 évente új autót vettem max 3millio ráfizetéssel. Jó nem csúcs verdák voltak hanem Suzukik. Most a végén van egy AT Scross jövőre lesz 2 éves. Ezt elektromos fronton lehetetlen kisakkozni olyan nagy az értékvesztés és teljesen mindegy 1000 vagy 1500ft 100km. Bár gondolkouhatnék úgyis mindjárt 58 éves vagyok nem biztos megérem mire az aksinak annyi és addig tényleg csak spórolok.
Egyébként ID.3 ami leginkább vonz. Elég sok csoportba beléptem mostanában és a mi autónkhoz képest elég sok probléma van mindenhol elég húzós árakkal. -
bigdigit
addikt
válasz stickrs #9136 üzenetére
Évi 20k-tól éri meg én is ezt olvastam valahol. De hát húz a techvonal sajnos Nem is Springbe gondolkodom hanem olyanba ami tele van rakva minden földi jóval ami elromolhat. Park assist ecetera. Az I3 is lehetne alternatíva de sok márkánál rohadt összetett milyen felszereltség mit is takar és ráadásul még vannak csomagok is. Suzuki egyszerű ilyen téren mint a faék 3 szint és mind egyforma.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
Azt gondoltam magánszemélytől biztos jobb vásárolni de mégis egy kereskedő lenne számomra hasznosabb mert egyszerűbb lenne ha van beszámítás is. Legutóbbi autó cserét esetén én adtam el és az új autó érkezése előtt 3 nappal sikerült eladnom. Necces volt mert bele volt kalkulálva. Meg szeretem ha az egyikkel megyek és a másikkal már jövök.
-
bigdigit
addikt
Hyundai Kona vagy Ioniq mennyire ajánlott?Ahogy nézem a 2-2.5 évesek meg beleférnének a keretembe. Ha jól olvastam 5 év garancia van rájuk.
-
bigdigit
addikt
Kíváncsiságból csináltam egy 2021es Kona casco számítást. Bár ne tettem volna. Valami brutális az enyémhez képest. Azt hiszem egy ideig még kivárok az EV váltással. Nálam alap a casco megléte.Kb annyi a különbség azonos kondíciókkal amennyit 10k futás mellett spórolnék évente.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
-
bigdigit
addikt
Másfél éves újonnan vettem és az első évben még 65 volt a casco. Második évben lett 70. Most meg eleve 2 éves autót kalkuláltam Piaci értéke majdnem egyezik a két autónak. Eurotax nem tudom mennyi lehet. A kis 1 éves Springre 135 lett asszonynak. Szerintem egyértelműen bele van kalkulálva a 2 fő darab extrém magas ára sérülés esetén. Elektromotor és nagy aksi.
De nem rég írt valaki Angliában már szinte nem is kötnek rá cascot. -
bigdigit
addikt
Hogy új téma legyen hamár ma a Zoe-ről is lebeszéltem magam mert ma tudtam meg már nem gyártják. Szóval láttam videót és az hiú ábránd is megdőlt bennem ha már eletromos legalább a nagy aksit lekérdezve igazolható a tényleges futás és a degradáció mértéke. Hát sajnos nem. Azt is tudják módosítani szóval kapufa. Pedig mióta láttam van nagy navis park assistos Zoé is még márkakereskedében is jártam. Egyszerűen lebeszéltek a használt EV vásárlásról. Várjak ki mert a fordulat éve kínálatban és árakban most lesz várható. 7.5-öt adtak volna Scrossért mert hát nekik is kell haszon..
-
bigdigit
addikt
Volt egy használt Zoe is náluk ráadásul pont a fullos amit nézegettem igaz 64K km így az nálam eleve kiesett. Nem mellékesen import esetén csak 2 év garancia van rá és nem 3+1. Ezt elég sokan benézik. A teljes garanciáról beszélek. A km mókolás pedig csak rátesz egy lapáttal. Valós degradációt csak akkor lehet ténylegesen megállapítani ha egy teljes töltést kiuatózik az ember és utána számol. Ez így nem életszerű sajnos és marad a lutri. Vagy magánszemélytől kell venni. A legrosszabb a néppel és az import autó mix.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
válasz Tiédetis #9723 üzenetére
Gyalulják csak jól teszik. Én a vásárlók oldalán állok így leszarom az európai dupla áron európába áruló gyártók extra hasznát. Csesszék meg kinában meg féláron adják el őket. Sima lítium aksi már felejtős minimum LFP kell vagy majd a nátrium. Chademo szintén felejtős már. Mint lentebb is írták nem csak a kilométer miatt aggódós az ember hanem az évek miatt is egy aksi esetében. Ülhet rajta évekig a kitartó eladó. El se tudom képzelni milyen jót tesz az aksinak ami csak áll mint a f.x a hidegben. Kereskedésekben is biztos töltögetik hónapokig....hát persze.
-
bigdigit
addikt
Az a különbség EV -30% a többi meg jó ha 10% de ez is autó függő. Enyém pl új árában elvinnék most is.
Ilyen áresés mellet EV esetén nem jön ki a matek. Ugyanannyit bukik rajta az ember mint amennyit spórol az otthon töltéssel ha nincs napelem. Csak ezt havonta azt meg majd egyben. Ez még csak az áresés és hol van a rohadt magas casco meg ha már nincs gari vagy import miatt eleve gáz a gari és behal az aksi. Mondom ezt úgy vonz az EV főleg a sok technikai bizbasz miatt de 2 hónapja követem az árakat és össze raktam nem éri meg csak akkor ha van kidobni való feles lóvé. -
bigdigit
addikt
[link] NMC de már több is van.
Hazánkba használtba nem is láttam még ilyen aksit. A tömegével előforduló autókra értem ami már lecsúszik 10 milla alá. Én a nátriumos alatt különben pont ezt értettem még ha nem is voltam pontos. Vagy nagyon benéztem az egészet.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
Én is ki tudtam számolni:
éves futás 10k.320.00ft a fogyimmal.kötelező casco 150.000.470e/év
EV 10k 120e otthon töltve nem napelem.casco kötelező jóval rosszabb kondíciókkal 300k alsó hangon kiszámoltam. Ennyi futással amit nyertem már el is buktam és értékvesztést nem számoltam illetve nem rizikóztam semmit mikor száll el az aksi.A 6 millás autó meg valami kicsi vagy igencsak vannak már benne évek na meg kilométerek.
Tudom lehet mondani minek casco de egy EV esetén szerintem szükséges.
-
bigdigit
addikt
AT Scross amit 7850-ért vettem újonnan. Most 8-ért már vitték volna de inkább kivárok. Ebből az autóból 1.4T már nem AT már nem gyártanak. 04 hóban lesz 2 éves. Most lesz 106e a casco. 2 és fél éves 40k körüli futasu Kona 64-es volt amit kiszámoltam. Hahu ár 8.7. Na erre a casco ugyanolyan 10% min. 75e önrész 350e éves casco. Ne csak a kötelezővel dobálózzunk.
Kis akkus felejtős.
De nézzük mi a választék akkor már. Leaf kieseik chademo...WW Peugeot kiesik mert rohadt sokat fogyaszt. Kia Hyundai csapágy problémák. Zoe mindenfajta problémák mert francia. Tesla ára bármikor milliókat esik. Nagyon más nem is marad ami min. 50kw aksi és vehető 8 és bő 9 mill között. Tegyük hozzá ezek 2-3 év közötti amiket néztem és talán a Zoe kivételével minden lett ennyi idő alatt 3-5 millió közötti bukás ha valaki itthon vette és nem kétes import cucc. -
bigdigit
addikt
válasz Tiédetis #9755 üzenetére
Igen baj ha esik az ára.Pont ebből indult a vita. Ezért nem jön ki a matek.3 év alatt nagyobb a bukta mint egy hagyományoson 8 év alatt. Lásd lentebb . Ioniq 5 hány év alatt ment 21-ről 13-ra. Ezért zsákutca most. Egy átlag autós betervez egy új autót majd pár évesen benyel 2 max 3 mill bukó és belül egy újba. De itt feleződnek szinte az árak.Majd ha lesz max 10 mill körül új EV és 3 évesen 8 marad a maradvány értéke akkor kezd valami alakulni. Persze ha már nem kell arra számítani olyan technikai változások történhetnek a régi technika már fityiszt nem fog érni. Ezek még azok az évek égetni kell bele a pénzt és segíteni ezzel a fejlődést. Jobban örülnék ha már nem ez lenne a helyzet.
-
bigdigit
addikt
Ezért is írtam ha majd lesz max 10 mill új valamire való EV.
Mert most mi van alatta új? Holmi legkisebb aksis semmik.Mondjuk azt kétlem 3 év alatt a hasonló ár kategóriájú hagyományosnak eltünne a fele újkori ára körül. Most még úrimuri. Csak kínában bizhatunk lesz valami érdemleges változás.
-
bigdigit
addikt
8.4-9.4 között mennek amik akkori újkori ára 7850 volt. Mondom hirdetés nélkül is 8ért vitték volna és most is arra várnak végre vegyek egy EV-et mert az volt tervbe véve. De nincs mit mert mind kehes valamiben 10 alatt.
Remélem azért szoktál olvasgatni illetve nyitott szemmel is jársz mik fogynak nálunk jobban illetve az úton milyen autókat visznek 8assával a gyárból.
Persze lehet verebet találni aki nem néz utána...és beugranak egy használt EVbe is mert milyen olcsó lesz. Aztán majd pofára esik. -
bigdigit
addikt
Erre is van lista melyik autók az érték állóbbak. Na ezen pont a lesajnált Suzuki elég jó helyen áll. Én meg pont belenyúltam akaratlanul mert épp nem volt más csak AT. Aminek a gyártása már megszünt. 14T AT 139L bolygóműves. Helyette lett 1.5 sima robotváltós 110L ami szar 12 millió és senkinek nem kell. Bármennyire is furcsa azért a szar Suzukinál is van aki AT akar venni. Ezért tartja az árát.
Azt azért gondolom mindenki tudja a Suzukis lenne a legjobb EV-s mert fillérbaxóak vagyunk eleve. De ettől függetlenül ha nem a lerúgott 10 éves romhalmaz Suzukisról beszélünk nem ránk jellemző spórolunk a gumin meg a cascón. Inkább egy új Suzuki mint egy lerúgott 10 éves romhalmaz prémium akinek a tulaja ősszel leadja a nyári gumit vegyen valami használt még egy telet elmegy télit.
Mióta van EV folyamatosan követem a témát. Most egyértelműen a kivárás időszaka van.
Számomra nem is az lenne a cél harmad áron tankoljak hanem élvezzem magát az EV autózást. De nem olyan áron benne van ekkora bukta lehetősége is.Ezért írtam úrimuri még.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
válasz FIREBLADE78 #9788 üzenetére
Springet itthon nem is veszi senki csak román importból 5-ért . Nálunk is úgy van. Most majd még német lesz mert náluk most szórják ki 4.9-ért.
-
bigdigit
addikt
Köszönöm az információt. Inkább a Mokkat nézegettem. Igaz 20 évig ültem kis Swiftben de most hozzá szoktam a Crossoverhez. Nehéz lenne vissza szokni kicsi vagyok. Nézem ilyen téren az ev database adatait.
Azért is nehéz a dolgom mert Suzuki esetén mindig is volt 3 felszereltségi szint. Könnyű volt beazonositani mit is veszek. Nem voltak + csomagok.
Más márkáknál ember legyen a talpán aki kiigazodik főleg a csomagok terén. Hirdetésekben vagy alapból nincs benne valami vagy olyan is be van írva ami nincs is benne. Itt kezdtem feladni.
Utoljára vagy 30 éve vettem használt autót de akkor is Swiftet. Előtte még Lada volt.
Egyedül a Konával kezdek képbe lenni mert eddig az volt a favorit.ID3. ami még tetszik.Benne vagyok szinte minden szóba jöhető csoportba. Vannak bajok rendesen milliós tételekkel akár.
Opel Corsa vagy Peugeot csoportot itthon nem is találtam mert szerintem olyan kevés van nálunk.Most is látok egy ígéretes Mokkát. 2021.07 26000km 8250. 11kw falitöltővel együtt.
-
bigdigit
addikt
válasz FIREBLADE78 #9802 üzenetére
Spring már van asszonynak 2. autónak. Lehet rosszul írtam nem jött le. Ezért akarok én is csak fő autót cserélnék. A tatár nem hajt míg ki nem rák az asszony.
De ha kirak akkor biztos egyből csere mert akkora ingázásra már kijön a matek is.
-
bigdigit
addikt
Érdekes dolgot olvastam hajnalban. Az aksi degradáció inkább idő mint km függvénye....szóval hiába megy valaki keveset a bomba akkor is ketyeg. Innen már érthető miért veri valaki sok km esetén a mellényt még mindig 100%. Igaz az autó még csak 3 éves de 320k km.
Na pont ez aggaszt mert csak az állásban is romlik szemben a durranóssal. A franc egye meg már. -
bigdigit
addikt
válasz Ezekiell #9818 üzenetére
A korrózió itt a legkisebb probléma. Ez miatt pont nincs különbség. Hanem az 10 évesen lehet bele kell vágni 3 misiért egy uj akupakkot.Az első Leaf-ek jó példák erre.
Durranósba azért nem jellemző 10 vagy akár 15 évesen komplett motorcsere szükséges.De azt hiszem van itt valami félreértés.Én nem EV ellenes vagyok! Csak próbálom realitásában kezelni a dolgot és minden oldalról megközelítem.
Ha ellenes lennék kimerülnék az egy seggel 1000km meg hű de mennyire is környzet szennyező az elő állítása baromságoknál.
58 évesen próbálok helyesen dönteni egy olyan autó mellett amiben kiélhetem a technikai érdeklődésem.
De! Nem szeretném a kukába dobni nehezen össze kuporgatott pénzem egy olyan autóval ami már nem szolgál ki. Már csak 1 autóval tervezek. -
bigdigit
addikt
Már tegnap lezsíroztam és 400 ráfizetéssel lenne egy Kona ami fullos 64-es 3 és fél éves 23000km.
De ismét meggyőztem magam nekem ez akkora folyamatos stressz lenne inkább maradok a Suzukimnál a még 10 éves koráig garimmal.
Kona aksi már kevesebb mint 5 év. Nem tudom ki az aki egy lejárt garis EV megvesz de én biztos nem. 5 év múlva ez a benzines még mindig lesz vagy 6 az meg kb számomra értékben 0. Nekem nyugdíj környékén már nem lesz keretem sok milláért egyben akupakkot venni. Ezen ha gari után bármi elromlik az ennek az árnak a töredéke.Szóval próbálom bármennyire is vágyok egy EV,re elengedni.
-
bigdigit
addikt
Már volt olyan estém aludni sem tudtam ez miatt úgy pörgetett a stressz,hogy életem legrosszabb döntése lehet.
Majd esetleg újra gondolom ha lesznek nem Spring szintű 10 milla alatt elérhető új EV-ék és esetleg lesz még állami támogatás is. Az legalább benyeli az első 1-2 év értékvesztését és van teljes 8 év garanciám. Bár lehet ez se marad sokáig. Le is írták mások ez a 8 év is csak azért van meg merjék venni az emberek.
Sőt a támogatás is arról szól valamilyen szinten kompenzálja a brutális értékvesztésüket az első vásárló esetén. Fejlődő technikának ez a hátránya. Valakinek meg kell fizetni. Na én nem szeretnék köztük lenni meg nincs is miből.[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
válasz Shadowbull #9890 üzenetére
Az a baj sok ember nem tud racionális döntést hozni. Vagy csak érzelem alapján vásárol.Mondjuk ez még megbocsátható.
De a legfőbb probléma,hogy presztizs kérdést csinálnak belőle. Családban is van ilyen. Te jó ég én nem veszek Suzukit. Vettek németet franciát hát lettek is gondok...vagy a másik példa ugyanmár Suzukit én?? Inkább vett 10 éves prémiumot aminek árából vett volna új Suzukit aztán 2 éve alatt ráköltött megint annyit.
Kb mint telefonoknál hanem ifos egy senki vagy még akkor is az ára megegyezett.
Meglátásom szerint ha már durranós motor racionális döntés Toyota és Suzuki. -
bigdigit
addikt
válasz cinemazealot #9903 üzenetére
Mint említettem magát az érzést ismerem mivel van egy második autós Spring asszonynak. Mindenre én vezetem rá mutatom meg. Nekem fő autó lenne.
Többire is reagálva:
Az Excel racionálisan nálam azt dobja ki nem kell EV. Évi 10.000km otthon töltve 70ft árral biztosítási díjakat is hozzá számolva 120k ami spórolás mostani üzemanyag árakon.Biztonság, kényelem:
Ismereteim szerint ugyanazok a biztonsági és vezetés támogató eszközök meg vannak az utolsó Srossban mint Kona-ban. 2 dolog nincs elektromos ülés állítás és kormányfűtés. Beltér anyag koppanos ebben és abban is. Törésteszt 5-5. A Kona jobban pattog az úton mint a Scross.
Csak az akkupakk miatti padlólemez merevség ami biztos jobb.Érték állóság:
Scross 2 éve 7850. Most itt a vevőm 8-ért vinné. Hahus ár 8390-nél kezdődik.18k kilométer
Kona 64 fullos új ára 2020 16mill
Most 8490 amit kinéztem.22k kilométer.
Hahus árak 8360-tól.Elég rossz egy EV 3 év alatt felé annyiba kerül már csak igaz az árát torzítja az import de ez külön rizikófaktor.
Garancia:
Scross teljes garancia 3 év+ 7 év motor váltó turbó hybrid rendszer.
Kona 5 év teljes aksi 8 év 160k kilométer.Azért ne a 2005-ös első gombóc Swiftet hasonlítsuk már össze vele.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
Román import ez is nem kétséges.
Azért lovagolok ezen mert leírtam nekem FŐ autó kellene ha már EV.Töltene a franc kicsit messzebb vagyok aranyárban. Az évi max 2 nyaralás miatti töltés persze belefér de egy 64-es Konával mivel csak országban lehet még vissza is érnék töltés nélkül.
De maradjunk annyiban majd akkor ha lesz 10 milla alatt új autóban ennyi hatótáv.
-
bigdigit
addikt
Az a diesel talicska se kér szinte semmivel kevesebbet mint az enyém. Csak pályán lenne előnye. Én Lukács-os vezető vagyok. Ha jól emlékszem a nevére. Neki is van Scrossa és pár videójában ami már EV-és el is hangzik ennyiből az Scrossal is megjárná.
Tényleg van itt aki hülyének néz. Tesla megjelenése óta követek minden csatornát minden tesztet. Minden fő márka csoportjában benne vagyok. Bár ma már elkezdtem kilépkedni főleg azokból ahol változás már nem várható mert nem gyártják. Leaf,I3,Zoe..[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
Sok esetben a diskurzus már nem konkrétan EV-ről szólt. Ami talán a témát érinti az én élethelyzetemen kívül amibe sehogy se fér bele csak luxus szinten az EV az konkrétan ennél több.
Akinek nem számít mert tele van kidobandó pénzzel ezt is megértem. Tegye az ő dolga. De hogy még valaki úgy is gondolja micsoda spórolás az EV évi kb legalább 50k kilométer alatt az nagyon tévután jár.
Már a legelején azzal kezdtem ez még luxus cikk. De a "vita" elment sok már irányba is. -
bigdigit
addikt
válasz Tiédetis #9944 üzenetére
Még mindig nem számoltál mindent bele. Ha a biztonság is fontos -300K casco és 3x értékvesztés majd ha el akarod adni. Aztán lehet mégis kicsit jobb árban eladod valakinek aki azt hiszi most jött el a Kánaán. Ha ezek is fontosak lennének a végén az jönne ki ugyanott vagy szinte jó esetben.
Mondjuk az tény rövid táv és diesel mem jó barátok.
Mondjuk már azt is látom a rövid táv EV vonalon is tud enni. Asszony 4km naponta oda vissza és 16kw még ebben kis lófüttyben isHa engedünk a feltételeken persze lehet játszani a számokkal. Biztonsági játékos vagyok amennyire tehetem és az a tipikus fillérbaxóan vezető kevés legyen a fogyi.
Más ami többször felnőtt hogy prémium??
Na azok majd 20 felett kezdődnek. Sok EV egyáltalán nem prémium. Minden ugyanúgy kopog mint egy közepkategórias sima autón. A prémium inkább a felár.
Most komolyan van olyan 9 millióért 3 évesen még árulnak olyat egy holttérfigyelő meg keresztforgalom figyelő sincs benne.Kona comfort. És ez volt 15 misi.
Suzuki helyett lehet Toyota is ha minőségibb autó kell olcsó fenntertással.De még mindig a Suzukin lovagolnak itt egyesek.
A jóslatom jelenleg 1 évre előre. Amit direkt figyelni fogok és most konkrétan tudom az árakat. Ami most Kona esetén 8-9 között van kb leesik 6-ra. Vagyis -2. Az enyém-1.
Amint kijönnek a 25000-es EV autók ezeket már eladni nem lesz egyszerű. Ahogy még egyre kevesebb hagyományos autót gyártanak azok ára használtan is elkezdenek emelkedni. -
bigdigit
addikt
Az én írásaimra is szelektíven válaszolnak.
Írom legutóbb holttérfigyelő meg keresztforgalom figyelő hiánya erre válaszban sávelhagyas figyelő.
Én alacsony fenntartású autókról írok erre jössz a Suzukival.A nagy értékvesztés meg smafu a casco smafu.
Nyugodj meg engem is idegesít valaki nem követte a beszélgetést aztán reagál egyet az utolsóra amiben cáfolni akar valamit de azt se tudja mi az eredeti problémám.Na.mimdegy.
-
bigdigit
addikt
válasz Tiédetis #9957 üzenetére
Ja. A casco 200K 300-400as önrésszel.
Fillérbaxóság: én azért aggódom pár év alatt elbukom egy átlag autós teljes autójának az árát. Mikor meg pár napja voltunk a premier outletben 9:50 perckor már sorban áltak a kis maradék ingyenes töltési lehetőségért. Hát nem tudom hol kezdődik igazán ez a dugjam meg a forintot. Szerintem azért még messze vagyok tőle.
Akinek nem inge nem veszi magára.
Részemről off és már rég nem firkálnék ide ha mindig nem szólna le valaki mert csak egy Suzukis. -
bigdigit
addikt
Most komolyan ismét átlendültem valamin. Megyek ma megnézek pár kiszemeltet. Az a baj csak a Jimmyben bízok ő meg épp nem ér rá. Az akksit csak be kellene méretni nem?Meg egy réregvastagság mérés sem ártana.Illetve Hyundai ad ki információt ha minimum mutatok egy fotót a garancia papírról?Mármint érvényes-e a magyar garancia.Rohadt bizalmatlan vagyok használt autó vásárlásával kapcsolatban.Főleg mióta egy Springet is ránk akartak sózni holott 4000 eurós javítás volt rajta. Még szerencse,hogy rendesek voltak Reanultnál és a foglaló alapján rákerestek alvázszámra és hivatalos szervízben csináltatták meg.Másképp nyoma se lett volna. A foglalót elég nehéz volt vissza kapni,vetített a kiscsávó(by Tiédetis).Aztán csak vissza adta de ne említsük már autó eladási csoportokban mekkora egy paraszt.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
Hát nekem a Jimmy azt mondta azt is látja ha belepiszkáltak....
Tudom foglaló nem járna vissza csak peres úton de akkor igen ha olyan dolgot titkol el az eladó amit egy jóhiszemű átnézéssel nem lehet kideríteni. 2 hétig csak ezzel foglalkoztunk.
Az,hogy az eleje félig rommá volt törve ,kb 4 oldalt görgetett a gépen a kiscsákó mik lettek cserélve. -
bigdigit
addikt
Most nem értem mire akarsz utalni?Jimmyben se higgyek?Kérjek a Hyundai-ban egy bevizsgálást vagy mi? Bár oda egy kereskedő nem igazán fog bejönni az autóval szerintem. Így marad a magánszemélytől vásárlás aki lehet szintén csak egy kereskedő csak kicsiben.
Nem értek ennyire a javításhoz de törött autót nem akartunk venni. Ezen is van egy parkolási sérülés de az egy dolog. Springet bevittük az eladóval együtt Renault-hoz. Éves kötelező volt pont és egyben fizettünk egy teljes átvizsgálást is. Az akkor lett 1 éves így a degradáció kérdése még nem is aggasztott igazán senkit de valami 96.8 volt a papíron.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs