Új hozzászólás Aktív témák
-
Strezi
őstag
Nekem nagyon jól jött ki minden, így tízezer alatt megvolt a 3x16A, 11kW falitöltő otthonra. Gyakorlatilag egy méter kábel, 3x20A kismegszakító és egy 3f fali stekker kellett (+eps dűbel).
Töltő felett egy kúpcserép van normál esetben, most levettem a fotóhoz.
Tartalék egy Type2 kábel plusz egy CCS adapter a kocsiban. Mivel a kocsi geolokáció alapján jegyzi a max engedélyezett töltőáramot, az itt beállított 3x7A eddig nem volt gind, marad. Akkunak is jobb.
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
Hétvégén villanyautós találkozó Abdán, Győr mellett. Minden érdeklődőt szeretettel várnak a szervezők!
Én ott leszek és autóztatok, akit érdekel egy Supercharger túra oda-vissza
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
Ez de durva! Kb. tudtam hogy így tölt, de hogy ekkora veszteséggel
Nomeg, az AC 22kW töltőoszlopok réme is a Zoék, mer hajlamosak túlterhelni, és levágni öket.[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz Tigerclaw #532 üzenetére
13A bizti van minden dugvillában Ami a mondandóm lényege, hogy az autóhoz adott feltételezetten dugvillást töltőt lehet használni bátran, mivel a házakban jellemzően megvan a szükséges össz amperszám.
Miért kapnának jellemzően "egyedi dugvillát" az autó töltők (egyáltalán az mi?) Pont olyan dugvilla van rajtuk, amivel sima konnektorba is bele lehet dugni... Az más kérdés, ha van olyan töltőfej is, amivel nagyobb teljesítménytbe is be lehet dugni, de ott értelemszerűen az aljzat is más.
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
Ezt neki mondd😉 én több éve villanyautózok...
De hogy rögtön mondjak ellenpéldát is, Tesla model s gyári "mobil" töltője egy fázis 12 amper (villásdugó), egy fázis 32 amper (kemping konnektor) tól a három fázis 16A, 11kW -ig mindent tud, csak a vele adott dugókat kell cserélni rajta.
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
Remek!
Ugyanakkor az 1f 32ampert kétkedve fogadom, mert dugvillának sok. Fent a kolléga is 16amperig írta.
1f32 amperra tipikusan kék, három tüskés csati van. Kempingekben van ilyen ha jól tudom...
Ilyen:Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
Locsolóslag = Type2 >>, max 3x32Amper töltés.
Spirálos = Type2 >> 1x32Amper max töltés.Ez nem ajánlás kérdése, azt használd, amivel az autód leggyorsabban tud tölteni. Ha a te beépített töltőd csak egy fázis AC-t tud, akkor spirálos, ha többet, akkor locsolóslag.
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz radi8tor #549 üzenetére
Persze amíg mem a te pénzed meg időd, addig könnyű ilyeneket irogatni...
Most komolyan, kimoderálhatnád magad innen a pics@ba iyen beszólással meg jóindulattal 😒[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz aujjobba #580 üzenetére
Én másfél éve vettem használt ModelS-t, most 12-13 misi között vannak hasonlók.
Nagyon elégedett vagyok vele, három gyerekkel, sok csomaggal kényelmesen utaztam már vele 700 - 1100km távokat is. Mimdennapokra is tökéletes, csak a szük parkolóhelyeket kell kerülni, és akkor nem lesz gond.
Heti egyszer töltöm, ingyenes töltőkön (önkormányzati AC oszlopok, vagy Aldi EON). Csak hosszú útra indulva töltöm otthon, így majdnem teljes benzinköltséget, súlyadót, cégautóadót nullázom. Havi 100 000Ft feletti megtakarítás....
Tesla töltőhálózaton ingyenes és gyors a töltés, így mind az itthoni mind a külföldi utazás költség és probléma mentes.Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
Ésszel kell venni, nem 21" kerekekkel...
Az enyémre 240 000 volt a garnitúra Michelin Premacy. De, ne a gumi legyen már tétel egy 10+ millás autóra
Kötelezőm évi negyven, mást nem fizetek.[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
Villanyautós találkozó, Szeptember 26.-án, keszthelyen.
Kezdés a kastélynál 10, majd 14h-tól folytatás a kikötőben.Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz t72killer #634 üzenetére
Tudom, a te árkategóriádon kívül van, ezért csak példának hozom fel, de pl. lassan hét, nyolc éves Tesla akkuk köszönik szépen, 90% fölött vannak még.
Szerintem ezt a modernebb, hűtött pakkal, más gyártók is hasonló számokat fognak hozni. Teslát tekerni sem lehet, mert központi szervereken tárolja a megtett kilométereket, és a legközlebbi adatkapcsolatkor(ami nélkül nem piacképes az autó) ezt visszatölti.Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz t72killer #637 üzenetére
Nem úgy öregszik mint az egycellás telefon akkuk Eddig minden sokautós statisztika arra mutat, hogy egyenletes a degradáció, sőt első évek után kicsit mérséklődik is az üteme.
Nekem pl. hét évesen is üzembiztosan és egyenletesen fogyaszt 20% alatt is. Nincs semmi hirtelen csökkenés a töltésben.
Pár hete volt a győri tali, ott csináltam vagy 10 fordulót gyorstöltőre, végig 5 - 20% között pingpongozva az akkuval. Gyorstöltés (+124kW) és padlógáz között (-270kW) kapott folyamatosan. Nem volt semmi meglepetés.
Persze ez az én tapasztalatom, de szerintem más márkák sokcellás, temperált csomagjai is ezt hozni fogják.[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
Nekem autó tudja ezeket.
Be tudom állítani mikor indulnék melóba(hétköznep, hétvége), és addigra a megadott szintre van töltve az akku, utastér ill. akkucsomag meg fűtve/hűtve ha kell. De lehet órára időzíteni is a töltés kezdetét. Amperszámot is lehet variálni, esetemben 5-16A @ 3f között az otthoni töltőn. De, geolokáció alapján ezt is jegyzi, szóval máshol mehet 32A@3f továbbra is.Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
Az én autóm ezt, úgy tudja ahogy írtam. Nem indul el a töltés amíg nem kell, nem áll "tele" akkuval. Nem állítottam semiféle csúcsidőt, hiszen magyarországon nincs is időszakosan változó tarifa töltésre.Másrészt, évente ha kétszer töltöm tele az akksit, ez nekem alap, ill. adottság. Közte 50-70% a max, ahogy sikerül.
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
Melőtt találgatsz nézd már meg konkrétan milyen beállításai vannak a teslának, meg próbáld már ki pár napra.
Legközelebb talán nkább a kérdezőnek válaszolj a saját autód alapján..[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen