Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
válasz philoxenia #2842 üzenetére
Ilyen hulladék cikket kár belinkelni, mert aki picit ért a témához két perc alatt darabokra szedi.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz philoxenia #2959 üzenetére
A nemlétező akkucsere állomás hány autót szolgál ki és mennyi idő alatt?
Komolyan nem értem miért kell elmenni ovis szintre. Tájékozódj vagy kérdezz miért van bukásra ítélve a koncepció. Én szívesen segítek bárkinek, de nem úgy hogy már el van döntve hogy az úgy van és kész. Mert azt megette a fene.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz philoxenia #2962 üzenetére
Tehát akkor ignorálni kell, nagyszerű.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
-
Noukoum
veterán
Nyugaton ennek megfelelően le is pakolják a kellő mennyiségű töltőt. Az hogy Magyarország már inkább kelet, ez egy politikai döntés. Semmiképp sem globális probléma.
Sorbanállás ingyenes töltőkön szokott lenni egyébként.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz wassermann #3594 üzenetére
Inkább a tapasztalatlanság, a Teslánál sokkal kisebb az az érték amit nem tudsz kivenni az autóból.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz 7Heads Drago #3602 üzenetére
Legalább eggyel több jut másnak.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz HUTCHDB #5513 üzenetére
De mivel totál baromságot írsz ezért nem maradhat szó nélkül, hátha valaki olvassa.
Tehát külföldön azért van most “rezsicsökkentés”, mert az államok nem akarják hogy a fogyasztók fizessék meg a megemelkedett energiaköltségeket. Ez egy ideiglenes állapot, tehát amint beállnak az árak megszűnik, nem cél tönkrevágni a piacot. Hiszen ott piac van, nem “állami” mint nálunk minden. Ezért vannak a pénztámogatások is, tessék itt van pár százezer forint fizesd be a rezsit télen. És természetesen minden kicsi számít, mert nem birkák és észreveszik ha valami többe kerül. Számít hogy hány évente tudják lecserélni az új autót. Egyébként itthon is számít hogy reggelire 3 vagy 2 zsemlét tudsz kifizetni, csak átvan mosva az emberek agya.
Ebben az orszagban a rezsicsokkentes úgy néz ki hogy 480 a benzin és ha nem tudod annyiert adni akkor csodbe mesz. Az allam leszarja. Meg ugy mukodik hogy 8 evig piaci ar felett adjuk az energiat ami papiron rezsicsokkentett es az embereknek azzal mossak az agyat hogy nekik mennyi jo mert olcso. Meg ugy mukodik a rezsicsokkentes hogy aki nem akar megfagyni es nem fer be az atlag ala az kenytelen europa legdragabb gazarat kifizetni. Ma egy csaladi haz gazzal valo kifutese itthon dragabb mint nyugaton.
Ha megnezzuk a magyar energia helyzetet akkor a kovetkezo all fenn: 38 forint teljesen realis, a lakossagnak ennyibe kellene hogy keruljon. 70 forint mar eleg draga, lehuzas. Es vannak a cegek akik tobb szaz forintokert kapjak az aramot ami teljesen abszurd.
Az meg hogy ha az embereknek nagyobb lenne a rezsi akkor minden dragabb lenne a boltban.. azert vannak nalunk nyugati arak gondolom.
Nyilvan arra sem veletlenul nem valaszoltal hogy hogyan lehet olcsobb a dizel angliaban 800 forintos liter arral mikor az aram ara 150 forint / kWh.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Ezt nem igazán értem hiszen a leaf csomagtere nem csak papíron nagyobb, hanem a gyakorlatban is jobban pakolható.
Persze megnéztem azt a cikket amire gondoltál, de az egyértelműen el van írva (A hibrid ioniq csomagtér méretét tüntették fel, nem a tisztán elektromosét).
dabgergo: nekem is ez a véleményem, csak nem akartalak befolyásolni. Második autónak városi jellegű felhasználásra inkább azt javasolnám, amennyiben az otthoni töltés megoldható.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Nyilván ilyen kamatok mellett nehéz gazdasági értelemben érvelni a jóval nagyobb vételárú autó mellett. De ez így ebben a formában nem is kifejezetten a meghajtásról szól, hanem hogy egy alacsonyabb kategóriájú autót vásárolsz.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz Shadowbull #6219 üzenetére
Amit csak olyanok mondanak akik életükben nem vezettek Teslat.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
HA most talán kezd kevésbé elfogult lenni.
Egy ideig Tesla volt az isten, aztán valamire megsértődött és minden csak teslafikázásról szólt. Most már van 1-1 műsor amiben nincs indokolatlan és felesleges teslafika.Ez igaz, bár ameddig a Teslát fényezte addig csak Tesla volt tehát teljesen jogosnak éreztem. De amint visszakellett adnia a kölcsönautót valószínűleg rájött hogy a Tesla nem fogja ellátni őt tesztautókkal így a munkájához muszáj a hagyományos gyártóknak benyalni (németeknek elsősorban) és fikázni egy kicsit a Teslát. 5. ilyen videó után meguntam, 1 éve legalább nem nézem. Kár amúgy mert kép és hang terén az egész platformon nagyon igényesnek számít.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
-
Noukoum
veterán
válasz stickrs #6594 üzenetére
Én régóta nem tudok jobb szót találni, gusztustalan az ahogy szétalázzák a piacot.
Az európai autóipar megásta a saját sírját, mondjuk mentségére legyen mondva hogy nincs egyedül (lásd Toyota).
És az hogy a Tesla szinte mindenben a mezőny előtt van utcahosszal, arra nem találok szavakat. És már mióta megy ez...
Pedig nagyon nem lesz jó a monopol helyzet.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz bitpork #6668 üzenetére
Amire te gondolsz az a luxus.
A prémium kategória sokkal kommerszebb, nem véletlen hogy a Tesla összes modellje simán abba tartozik.
tibcsi0407:
A Teslánál a puritánság személyes dolog, valakinek nagyon tetszik, valakinek nagyon nem. Az összeszerelés, anyagok viszont olyan mint a kategória, sőt! Inkább jobb.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
-
Noukoum
veterán
-
Noukoum
veterán
válasz joghurt #6684 üzenetére
Kezdjük azzal hogy dehogy van nálunk 10 cent alatti lakosság ár, inkább 0.15 euró környéke vagy több.
Persze jól hangzik hogy hányszorosa, csak az hogy 0.15 vagy 0.20 euró... Most mondjam azt hogy mindegy?
Nálunk egy árban van (vagy drágább) mint a románoknál, viszont olcsóbb mint a lengyeleknél, szlovákoknál stb.De nem 0.05 euróért kaptnunk több pontot hanem:
zöld rendszám
szaldó elszámolás
olyankormányzatikormányzat által igényelhető támogatások melyek a napelemeket preferáljákBár magát a módszertant szívesen megnézném hogy a francba jött ki, mikor nálunk nincs állami támogatás, legdrágább a nyilvános töltés, a szaldót is kicsinálták.
Kár amúgy mert nem indultunk rosszul, csak szépen összedőlt ez is.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen