-
IT café
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
to.ca
tag
válasz nubreed #30399 üzenetére
Ezzel annyi a baj, hogy van ugyan hozzá valmiféle sztori, de ha "csak" játszol az Elite-tel, akkor vajmi kevés infóhoz jutsz, még ha olvasod is a GalNet-et (Jelentkezzen az az elvetemült, aki rendszeresen olvassa!). Ha szeretnél képben lenni ezekkel a történetszálakkal, akkor biza bújni kell a fórumokat is.
De hozhatnék más példákat is a PP-től az "igazi" explorer-térképész melókig, mindegyikhez kutakodni kell a közösségben.
Számomra ez az egyik legnagyobb vonzereje a játéknak: úgy el lehet merülni a bugyraiban, hogy csak győzz kikecmeregni belőle![ Szerkesztve ]
load"elite",8,1
-
Secundus
tag
Én remélem, hogy előbb-utóbb raknak az Elite-hez valami RPG tartalmat, mert az univerzumában rengeteg lehetőség van. Ha az ember olvassa a fórumokat és a GalNet-et, akkor rengeteg érdekes sztori adja magát. Kezdve birodalmi Szenátorok közötti politikai machinációktól a klasszikus Empire-Federation hidegháborús műveleteken át addig, hogy vajon egyesítik-e erejüket a Federation / Empire / Alliance trió az idegenek ellen, vagy külön-külön elbuknak..
Gigabyte B760M DS3H, Intel Core i5-12400F, 32 GB DDR4, M.2 SSD Kingston 1 TB, Gigabyte RTX 3070 GAMING OC 8GB
-
Cooper911
senior tag
válasz nubreed #30399 üzenetére
Rengeteg dolog kiderült a Guardians-ról.
Ott volt a RamTah féle scanelgetős küldetés, ott is lehetett próbálkozni szépen. Vagy megvárni amig a többiek kitalálják hogy mit hogyan aztán menni pénzt keresni.
A crash siteok sem úgy voltak, hogy nesze ott van, meg kellett találni őket, megfejteni a szondák által sugárzott blablát. stb.Tényleg az a baj hogy ezeknek az infóknak csak egy része van a galneten, az is elveszik a sok jelentés meg egyéb hír között.
Jó lenne egy "kocsma" az állomásokon ahol az ilyen lore hírek terjednének, meg a közelben levő jó bányákról, trade route-okról, kedvezményekről, stb kapna az ember infót (esetleg némi pénzért). Esetleg lehetne szerencsejátékoni
Talán az FPS móddal bekerül valami hasonló.(Meg ugye a guardian tartalom mellett ott voltak még a kis fighterek is amit szintén abban a patchben kaptunk)
[ Szerkesztve ]
[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
to.ca
tag
Gratulálok! Tiéd az Arany Pedál Medál!
És külön a kedvedért váltottam asztali webhely nézetbe, hogy beszúrhassam a leborulós emojit.
Szóval csak így lehet.
(Maradi vagyok, nekem nem hiányzik az rpg, vagy fps.Bocs, Coopernek ment volna. Ne akarjon az ember mobilról asztali webhelyet buzerálni!
[ Szerkesztve ]
load"elite",8,1
-
bellamy
csendes tag
Sziasztok! A hétvégén megvettem a horizontot.... Kb. 2 hete olvasom vissza ezt a topicot, de néha kínai amit beszéltek Van pár dolog , ami megváltozott a játékban... pl. mi ez a Tip off üzenet??? Miért tűnik el a már leszkennelt rendszerben az összes adatom_? (MAIA rendszer).
-
-
bellamy
csendes tag
Csak kapkodom a fejem, craftolás, PIPelés, ennek sok-sok utánaolvasás lesz a vége
-
duvi
nagyúr
válasz bellamy #30412 üzenetére
Horizonsban már engineer tuningolt NPC hajókkal találkozhatsz, ezért is érzed erősebbnek őket. Neked is ajánlott elkezdeni a hajó és modulfejlesztéseket, ha nem akarod, hogy könnyű préda legyél. A fenti Téma összefoglaló Horizons Tartalmak szekciójában (többek között) megtalálod Engineers újdonságok orientcx kolléga tollából, ami sok segítséget nyújthat a mérnökösdi elkezdéséhez
-
bellamy
csendes tag
Köszi, olvasok keményen Mondjuk a Maia-ra már meta alloy-ért jöttem FSD javításhoz, aztán itt ragadtam egész hétvégére Ilyennel sem találkoztam még: 20asával tudttam felvenni imperial futárküldiket a szomszédos rendszerbe, ahonnan a két földi állomásról visszafelé is tudtam ugyanannyit hozni.. Serf szintről így leszek holnap Baron (Már, ha meg nem szünik addigra)
-
orientcx
őstag
Nem tudjátok, nerfelték az npc-ket? Több mint egy hónap után benéztem egy HazRES-be, és úgy olvadnak a kuncsaftok, mint egy kohásznak állt hóember. Persze az is lehet hogy csak kifogtam a galaxis legbénább kalózait, de emlékeim szerint ennél azért többre voltak képesek. Bár az is igaz, hogy a hosszú kihagyás miatt óvatos duhaj voltam, és most nem vittem magammal pár tonna csali aranyat, tehát ezúttal nem kellett a komplett mezőnyt egyszerre elfenekelnem, és sarokba állítanom.
Na mindegy, igazából a cél most az volt, hogy kitaláljam, mire cseréljem le a Corvetten az igen lassan felpörgő, és emiatt nem 100%-osan kihasználható C3-as MC-t. Kipróbáltam minden szóba jöhetőt, de mod embedded fw takarékosságból minden próbadarabot csak négyesig toltam fel, az ötöst csak a befutó fegyver kapja meg. A beam lézerrel kezdtem, de a tűzerő nem túl meggyőző, viszont mohón zabálja a PD-t, hogy aztán a nagy részét csak arra használja fel, hogy fűtsön vele. A railgunból ugye max csak kettes van, az meg egy large HP-re pazarlás, tehát az is kiesett. A plazma nekem szintén nem vált be, túl lassú, csak korlátozottan tudtam kihasználni, viszonylag ritkán állt elő optimális szituáció, jöhetett a Cannon. Na, ez már nem volt rossz, de a győztes mégis a fix frag cannon lett. Ennél a cuccnál van egy "double shot" fedőnevű fejlesztés, és az nagyon durva. Plusz ha mindezt megfejeli az ember egy incendiary spec effect-el, akkor nagyon kellemes összhatást lehet elérni vele. Mókás, ahogy jön scannelni a gyökér, és amikor olyan 6-700 m-re megközelít, akkor kezdésképp irgalmatlanul orrba vágom egy ilyen double shot-al(mint ahogy a westernekben szokás két méterről a shotgun-al). Úgyhogy úgy döntöttem, rászánok egy pár db mod embedded fw-t, és ezt a frag cannont felgyurmázom ötös szintre. Ha belegondolok, hány ilyen mef-t mulattam már el az engineers kezdete óta, most meg úgy ülök az utolsó 20 darabomon, mint Harpagon kolléga a kincsesládáján. Jó lett volna takarékosabbnak lenni velük, de hát most már mindegy. Kutya vigye(mint ahogy ezt Báró Szentirmay mondta, mikor az utolsó birtoka is elúszott a tarokkon ).u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
Secundus
tag
válasz orientcx #30417 üzenetére
Tudomásom szerint volt némi NPC nerf: a legdurvább Flight Assist Off flikk-flakk manővereket kivették az NPC eszköztárából (bár még mindegyik NPC Anaconda úgy pördül meg, mint egy búgócsiga), illetve nincsennek maximumra tunningolt moduljaik. Ezzel a nerf-fel egyetértek, mert nem minden játékos profi PvP huszár, aki HOTAS-sal a kezében alszik és FAOFF-ban dokkol ki és be is. A casual pilótáknak is kell hagyni némi teret (mint pl. nekem )
Gigabyte B760M DS3H, Intel Core i5-12400F, 32 GB DDR4, M.2 SSD Kingston 1 TB, Gigabyte RTX 3070 GAMING OC 8GB
-
nubreed
veterán
válasz Secundus #30418 üzenetére
Őszintén szólva, durva volt az Engineersszel együtt jövő NPC hajók harci felkészültsége. Igaz előtte meg túl lagymatag volt, de mikor az Engineers után elmentem RESelni (heh, de jó szó ) csak pislogtam, hogy mi az isten van itt. Úgy szedtek le az FDL -ek pl, vagy pl a FED Assualt shipek, amiket előtte lazán legyaktam, hogy azt se tudtam hirtelen, hogy fiú vagyok e vagy lány, azonnal menekültem is, tudom, szégyen a futás de hasznos, ilyenkor pláne. Aztán most ugye Todd The Blaster McQuinn -hez le kellett adni a bejutáshoz 100.000 CR -nyi begyűjtött bountyt, a szomszédos Wolf 406 rendszer egyik High Int Res-jében töltöttem el néhány kellemes órát minden gond nélkül. (Ha jól emlékszem HasRes nincs ebben a rendszerben). Valamit tuti visszavettek az NPC-k harci képességeiből, mert az Engineers release -kor tutira keményebbek voltak. Jó, besegít egy HighRes -ben a hatóság az igaz, de voltam én az Engineers megjelenéskor HighRes -ben is és ott is vígan szedtek le az NPC-k, hiába volt ott a hatóság.
Amúgy tegnap sikerült szerezni Modified Embedded Firmware-t, egyet, ami ugye 3-at jelent a gyakorlatban. Az a lista amit linkeltem a Frontier fórumról tényleg jó segítség, azokat a bolygókat fogom végig látogatni. Eleinte kicsit nehézkesen ment végig csinálni időn belül a Data Pointok szkennelését, nem is sikerült, bele kell jönni. De ha az megvan, gyorsan megy.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
nubreed
veterán
Tudnátok linkelni egy ASP Explorer buildet, amivel a lehető leggyorsabban letzdható Palin mesterhez való bejutás (az 5000 LY), aminek lehető legnagyobb az ugrótávja, rajta G5 FSD upgrade -del?
Ja és még egy, a System térképen belül a bolygófelszínen nem lehet valahogy tetszőleges koordinátát megjelölni?
[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
to.ca
tag
válasz nubreed #30420 üzenetére
Tessék (nem az enyém, a Frontiers Forumról túrtam):
[link]
A Scarabon kívül teljesen csupasz változat, ami alapból kb. 35 fényévet ugrik. Ha nem akarsz bolygóra szállni, akkor elhagyhatod a PVH-t, de szerintem kár lenne azért a 6 tonnáért feladni a lehetőséget. Megtöri a monotonitást egy-egy felszíni látogatás valami érdekes helyen, na és jól jöhet egy kis bányászkodás is az AFMU utántöltéshez. Bár 5000 fényév nem egy nagy távolság exploration mértékkel mérve. Én a 17 fényévet ugró Pythonommal jártam meg Coloniát a Colonia Christmas Convoy-ban, onnan meg a Sgr.A*-n és a két neutron-mezőn keresztül jöttem haza. Jó kör volt, azzal jött össze a pénz a fullos kondára, meg az exploration elite rang ."Ja és még egy, a System térképen belül a bolygófelszínen nem lehet valahogy tetszőleges koordinátát megjelölni?"
Még mit nem? 3303-ban?! Jó, hogy nem gps útvonaltervezőt szeretnél... Moha bá, meg társai...
De kis gyakorlással megtanulhatsz a kívánt helyre manőverezni a hud-on kijelzett koordináták használatával.load"elite",8,1
-
nubreed
veterán
válasz scyllafren #30422 üzenetére
Én összedobtam egy ilyen ASP -ot:
[link]ezen már rajta van egy G5 FSD upgrade is.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Cooper911
senior tag
-
bellamy
csendes tag
Sziasztok! A modification-okhoz van valami magyar leírás (vagy angol), mert még csak a materialokhoz találtam...
Ilyenekre gondolok, mit tesz a dirty/clean drive, az INARA-n nem találtam meg (vagy csak béna vagyok?
[ Szerkesztve ]
-
bellamy
csendes tag
UPDATE: Közben gondolkodtam egy kicsit: az 5 felsorolt tulajdonságot változtatja randomize?
-
Cooper911
senior tag
válasz bellamy #30425 üzenetére
http://inara.cz/galaxy-blueprints
rákattintasz amire kiváncsi vagy és látod melyik szinten mi változik, mi kell hozzá, fegyvereknél jobb oldalt a speckó effektek. Ja igen a tól ig értékek random változnak.[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
to.ca
tag
válasz bellamy #30426 üzenetére
Az inara-n a mérnöknél kiválasztod a megfelelő blueprintet, ráböksz a modificationra, és diagramon mutatja a változásokat -tól-ig.
Annyival bonyolultabb, hogy a generáláskor kapsz még ún. side-effecte(ke)t is, ami tovább módosíthatja a tulajdonságokat, sőt más jellemzőket is.
Egy példa:
Grade 3 Thermal resistance hull reinforcement-et választottam, ami növeli a thermal resistance-t (mily meglepő) a +14.63 +23.4 tartományban, és csökkenti az explosive resistance-t, valamint a kinetic resistance-t. Alapból kipörgetett a thermal resistance-re +22,8-at, és side effectként még +2,4-et, így a végeredmény +25,2 lett, ami meghaladja az előzetesen várható maximumot is. Plusz mellé kaptam még 2% tömegnövekedést, pedig a blueprint szerint az nem is változik ennél a fejlesztésnél.
És hogy még szebb legyen: fegyvereknél erre még jönnek az experimental effektek is.
Így leírva bonyolultnak tűnik, de remélem, a példa elég szemléletes volt.load"elite",8,1
-
kiskuplung
őstag
Ha esetleg valaki nyugisan és gyorsan szeretne federation ranket húzni, akkor ajánlom Chakpa és Ochosi rendszereket.
Töméntelen mennyiségű exploration data missiont adnak és csak ide-oda kell ugrálni kettejük közt.Én eddig nem nagyon rankeztem, tegnap fedeztem fel ezt. 3 óra játékkal Warrant officer 10%-ról elértem a Lieutenant-et, szerintem nem rossz.
Ha jól olvasom ezt a táblázatot, akkor ilyen tempóban kb. 81 óra lesz míg elérem a Rear admiralt -
pcnet
addikt
válasz kiskuplung #30429 üzenetére
Ez az exloration data mission mit takar pontosan? Egy adott rendszert kell lescannelni, vagy felfedezési adatot kell leadni? Bocsánat, nekem nem rémlenek ilyen küldetések. Vagy ez az űrturizmus óta van? Beagle Pointról tartok hazafelé egy zsák felfedezési adattal. Egy részét mérnököknek szánom.
Ha már exp data... Selene Jane még nincs unlockolva, viszont neki vinném az adatok egy részét. Elég ha modul tárolóba teszem a scanneremet, vagy a komplett hajóval parkoljak le egy állomáson amíg nem unlockolom a kiszemelt engit? Hozzám nőtt az ASP, szeretném vele unlockolni a mérnököket. Pl bányászni menni. Scannert meg akkor felpattintani, ha már az adatokat kell leadnom. Ez így lehetséges?
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
kiskuplung
őstag
Mea culpa, természetesen expansion data mission-re gondoltam
A két rendszer kell közt kell furikázni adatokat. Nem kell scannelgetni, meg semmi ilyesmi, csak egyszer A-B-A küldetések. 90%-ban 2 outpost közt, ezért gyorsan lehet haladni. Bár néha elvállaltam pár bolygóra leszállóst, hogy megtörjem a monotonitást.
[ Szerkesztve ]
-
nubreed
veterán
A Tip Off dolgok, amik megjelennek a bal oldali panelen olykor, de egy idő után eltűnnek, azok vissza kereshetők, visszahozhatóak valahogyan?
[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Cooper911
senior tag
Hát ebben nem vagyok 100%ig bizots, de szerintem ezek az adatok mindig nálad vannak, nem a scannerhez vagy a hajóhoz kötöttek. Viszont éppen ezért ha kilőnek akár egy másik hajóban ülsz akkor is ugrik az adat.
Jean-t Tod McQuin mutatja be neked de ahhoz hogy találkozzál vele kell 5000T anyagot (bármit) bányászni (nem kell neki elvinni). Namost eközben a bányászat közben számíthatsz néhány "érdeklődőre". Úgyhogy csak okosan.
[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
to.ca
tag
Ahogy Cooper911 is írta, az exploration data mindig az aktuális hajód adattárolójában van, ezért vigyázni kell, nehogy úgy járj, mint én, amikor kb. 3 hónapnyi felfedezgetés eredményével a tarsolyomban egy gombbal mellényúltam (1-es helyett TAB-t nyomtam), és beleboostoltam valamelyik felszíni állomásba, és mire kettőt pislogtam, szétlőttek.
Én is valamelyik mérnöknek tartogattam az adatokat, nem tudtam akkor még, hogy a barátkozáshoz (akár 5. szintig is) nem kell mérhetetlen mennyiségű adat, elég néhány milliócska. Akkor nálam épp több száz milliónyi volt. Tanulság: jobb azonnal leadni, még a fő hatalmat sem kell kiválasztani, ahol épp rangot húzol, mert abba úgysem számít bele. (Sokkal jobb lenne, ha láthatná az ember, mekkora összegű adat van nála aktuálisan, mert akkor félretehetné azt a mennyiséget, amit a mérnököknek szán.)
Milyen érdekes: az inventory-ban a material, meg a data épp úgy mindig veled van, mint a felfedezési adat, mégsem veszik el, ha a hajód megsemmisül. A fáradságosan kiképzett vadászpilótád meg igen. El tudnék képzelni ennél konzekvensebb megoldást.load"elite",8,1
-
to.ca
tag
válasz Cooper911 #30433 üzenetére
Ha az ebben foglaltak szerint bányászol: [link], akkor - legalábbis meló közben - nem kell tartanod a kíváncsiskodóktól. Pöpec kis leírás, most is érvényes benne minden, eddig nem nerfeltek belőle semmit.
Hopsz: szerkeszteni kellet volna, nem új választ írni, de most már nem tudom törölni, mea maxima culpa![ Szerkesztve ]
load"elite",8,1
-
nubreed
veterán
Akkor elmondom, hogy én mit szeretnék látni a 3.0 -ban. Vagy néhány részét akár már a 2.4 -ben:
-Egyedi HUD minden űrhajóban. Jó a holografikus display rendszer de valahol vicces, hogy az összes hajóban ugyanúgy néz ki.
-Még több űrhajó, legalább dupla ennyi kellene mint ami jelenleg van. Pl. az Alliance -nak is legyenek végre hajói! És ne minden hajó ugyanúgy nézzen már ki. De most őszintén, a Sidewinder, Cobra, Viper iszonyúan hasonlítanak egymásra. Adder/Hauler szintén. Federal Dropship/Assaul Ship/Gunship szinte egy az egyben ugyanaz. Anaconda/Corvette hmm, hát itt is látok hasonlóságot. Clipper/Cutter szinte ugyanaz, csak az egyik nagyobb. Jó, kicsit túloztam, de nagyvonalakban azért ez a helyzet.
-A játékosok egymás között is tudjanak kereskedni! Vicces, hogy ez mai napig nincs benne a játékban.
-Atmoszférikus landolható bolygók, de nem csak üres tartalommal, mert ahogy jelenleg van a Horizonsban, hogy kb. kimerül a Material vadászatban és a data pontok szkennelésében, meg néhány (pl skimmer) bolygóra szóló küldetésben az egész, szóval ennél sokkal több és szerteágazóbb lehetőségek kellenének.
-Legyen tétje annak, hogy melyik szuperhatalommal bratyizol. Federation/Empire/Alliance. Kiéleződő konfliktus ezek között, és legyen ehhez a konfliktushoz köthető küldetések, akár új fajta community goal -ok formájában, legyenek konkrétan Fed/Emp/All harci területek a galaxisban, ahol simán megtámadnak csak azért mert az egyikkel vagy másikkal vagy jóban és mindenképp legyen bevonva minél jobban a Capital Shipek, ezek legyenek támadhatók, sőt olyan kületések kellenének, amikor ilyen flottákra kell vadászni!
-Az alienek jussanak minél nagyobb szerephez. Legyen ez egy újabb konfliktus forrás, sőt, tőlem épülhet a teljes 3. évad erre. Lehessen harcolni velük, minél nagyobb számban jöjjenek csak és kezdjék ellepni a galaxisunkat, csak jöjjenek már!
-Legyen több fajta SRV, (tudom, hogy lesz, már volt erről szó). Sokkal több SRV-khez köthető küldetések kellenének, a data point szkennelés és material gyűjtögetés hosszú távon nem elég.
-Legyen sokkal több űrobjektum. Tudom, ilyenek is jönnek, pl military és civil létesítmények, egyelőre még csak vizuális hatás miatt, de a későbbiekben ezeknek legyen még több gameplay szerepük. Sokkla töbféle űrállomás kéne, változatosabb formákban. Jó, tudom most már pl lesznek aszteroida állomások, de ez számomra még mindig kevés.
-Legyen már új voice over csomag! Pl a Proximity és Impact veszéjt ne csak egy hülye kis hang effekt jelezze, amit néha aharc hevében meg sem hallasz, hanem mondja be a computer hang. Ja és legyen már választható male/female voice over.
-Legyen NPC Crew is!
A space legset nem írom, azt szerintem most úgy sem kapjuk meg, jobb esetben majd a Season 4-ben.
[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
D4M13N
aktív tag
Lehet mótvá,de elvileg ezek a jutalmak lesznek az explorerek legnagyobb örömére:
2.3 exploration payouts + visual guideHa rossz lenne a kép akkor [link]
-
pcnet
addikt
Régen, nem tudom hányas verzióban, vettem egy scannert, gondoltam küldizés közben hadd nőjön a felfedező rangom is. Aztán átültem a harci kondámba és nem tudtam leadni felfedezési adatot, mert azt írta nincs. Vissza ültem a küldizős Pythonomba, és megjelentek a térkép adatok. Ugye a túl közelieket nem lehetett eladni, ledobtam a scannert és eltűnt az a pár rendszer ami 20 ly-nél közelebb volt. Ebből gondoltam, hogy a scanner tartalmazza az adatokat.
Köszi mindenkinek a segítséget!
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
baphomet
senior tag
válasz nubreed #30423 üzenetére
Ha csak arra kell az Asp, hogy minél hamarabb letudd azt az 5000 fényévet, akkor ezen még bőven lehet karcsúsítani:
Eleve a 6-os scoop az alap, pajzsból elég az ötös, sőt a hármas is, ha ilyen kis félős vagy , mert egyébként egyáltalán nincs rá szükség, ha nem openben csinálod. Thrusterből szintén a lehető legkisebb/legkönnyebb úgyis csak induláskor/érkezéskor használod. Ha kibírod boost-olás nélkül akkor PD-sem szükséges, 1D osztjónapot. A PD-t le is lehet kapcsolni, ha nem akarod menet közben a PIP-eket változtatni, lehet, hogy pont ezzel spórolsz annyit, hogy elég egy gyengébb PP, amiből megint csak a lehető legkisebbet tedd fel, ami lekapcsolt AFMU-kkal még kiszolgálja a hajót. -
baphomet
senior tag
válasz nubreed #30441 üzenetére
Mivel javítani csak áramtalanított modult lehet (meg egyébként is lekapcsolhatsz a life support kivételével bármit a javítás idejére) ezért mindkét AFMU-t teheted 2-es prioritásra és úgy elég a 4A-s PP, azzal is nyersz még egy pár centit pluszba.
Szerk: 10 ezer fényévnél még nem sokat amortizálódik a hajó, ha nem sütöd meg véletlenül, akkor valószínűleg nem is kell javítanod. Viszont, ha neutron boostot is használsz, akkor kötelező tartozék, mivel egy overcharge-olt ugrás 1%-ot károsít az FSD-n és 80%-os integrity alatt már behibázhat.
Mivel az AFMU-nak tömege nincs, plusz energiát nem fogyaszt (lásd a fenti okfejtést), ezért pakolhatsz rá amennyi csak belefér. Annyi haszna van, hogy egyszerre többet használva gyorsabban javítanak.
[ Szerkesztve ]
-
nubreed
veterán
Haha...
"Bounty Vouchers and Combat Bonds are now awarded to MultiCrew members based on their combat rank"
Na ez sokaknál kiveri a biztosítékot.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
to.ca
tag
válasz nubreed #30444 üzenetére
Viszont teljesen jogos, gondolj bele: beül a "csíra" az elite pajtija mellé mostly harmless ranggal, 1000 Cr tőkével, és néhány kör alatt mint master száll ki egy Pythonra elegendő tőkével.
Bár aztán tőlem bárki úgy baxxa el a játékélményt, ahogy akarja...[ Szerkesztve ]
load"elite",8,1
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Politika
- Yettel topik
- E-roller topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- BMW topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hegesztés topic
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs