Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SpaceJam

    aktív tag

    válasz SpaceJam #45004 üzenetére

    * Mellesleg utálom a harcrendszerét ennek is. A legjobb még mindig a Black Prophecy-é volt. Azóta keresem ezt az élményt, de senkinek sem jutott eszébe azóta sem normális űrharcot fejleszteni. Az valóban dogfight volt, itt meg annyi történik, hogy ha sikerül valaki után fordulnod, akkor rálősz, majd elhúztok egymás mellett, és a loop kezdődik előről. Majd lehullik az, amelyiknek kevesebb a shield vagy hull tankja. Csodás.

    [ Szerkesztve ]

    neszetools.hu ● pc360.hu

  • Munkas

    aktív tag

    válasz SpaceJam #45004 üzenetére

    Én decemberben kezdtem, és úgy látom lassan a „végére” érek. De az elején kicsit én is így voltam, főleg mert előtte még C=64-en játszottam :). A kezdés tényleg túl könnyű, de valamivel be kell húzni a szerényebb képességű sikerélményre vágyó játékosokat is.
    A pénz nem kihívás, a legjobb hajók és modulok megszerzése irreálisan könnyű. De aztán jönnek a mérnökök, tech brókerek és napokat el lehet szórakozni a saját stílusnak és képességeknek megfelelő hajók építésével, mert ott már nincs legjobb hajó, csak neked az adott célra legjobb.
    A farmolást én is szeretem, de a mai játékoknál már ez is követelmény, hogy lúzerek is tudjanak szórakozni. Főleg a combat rankot, mert semmi köze a képességekhez, elég, ha sok időt ül valaki az AX turretek alatt bogárfalván. A harcrendszer meg azért ilyen, mert valós fizikára épül. Ami életszerűbb, mint a legtöbb másik játékban. A dogfigt realitása mondjuk megkérdőjelezhető, de ezt megoldották avval, hogy lassúak az űrhajók, és csak közelre visznek a fegyverek. A valóságban már 50 éve nem így mennek a légiharcok, de lehet, hogy 2300-ban ez lesz :)
    Hasonlóan a felfedezésekből sem kell farmolásra menni és mindig lehet érdekes dolgokat találni. Bár ez a rész sem fog meg túlzottan, de azért néha megyek egy-két kört. Nézd meg codex-ben Discoveries-nél a pontjaidat, aztán ha három jegyű számokat látsz, akkor már jobb vagy mint én négy hónap után. Egy jegyű számok esetén, meg még kb. nem láttál semmit a játékból.
    A küldikkel is ez a helyzet. Kinek mi jön be. A haverral meg wingben toljátok, az jobb lesz! Bár én még nem próbáltam. Az ügyesség is relatív: vannak olyan fanok, akik három monitoron egyszerre két joy-al és pedállal irányítják a hajót. Ezért sincs értelme a PvP-nek.
    Az Anacondát meg dobd bele egy csillagba, és építs valami normális hajót! De ne Cutteret vagy Type akárhányakat, hanem olyat, amivel élvezetes a repülés: FDL, Karit, ha nagyot akarsz, akkor Corvette. Aztán utána rájössz, hogy nem az ugrótáv meg a modulszám a lényeg, hanem az a sok kis (most még jelentéktelennek tűnő) paraméter, ami a használhatóságot kiadja.
    Meg tanulni is kell ezt a játékot. Azért olyan lassú, hogy közben legyen idő a másik képernyőn, vagy taskon olvasni, videókat nézni. Az sem baj, ha jól megy az angol, de a google korában már az sem probléma.

  • duvi

    nagyúr

    válasz SpaceJam #45004 üzenetére

    Úgy látom, te már eldöntötted, hogy az ED nem a te játékod és nincs is ezzel gond. Nem is akarlak meggyőzni az ellenkezőjéről. Nem vagyunk egyformák, különbözőek az elvárásaink. Azért reagálnék a felvetett kritikákra és elnézést ha egy kicsit hosszú lesz.

    Szerintem fölösleges összehasonlítani az EVE Onlinet és az ED-t. Előbbi egy adatbázis szimulátor, utóbbi meg egy valódi űrszim.

    "az Elite Dangerous-ban nincs semmi tartalom, csak ugyanolyan küldetések sorozata"
    Azért nem csak küldetések vannak a játékban :N Az alábbiak közül miket csináltál végig?
    - Felfedezés
    - Hagyományos és core mining
    - Engineerek unlockolása és a hajók feltuningolása
    - Powerplay rewardok (pl. barbi pajzs) beszerzése
    - Guardians blueprintek és modulok megszerzése
    - Bejutás a Thargoid bázisra
    - Harcoltál Thargoid Interceptorokkal?
    - Mentettél személyzetet lerohant és szétlőtt bázisokról?
    - Harcoltál CZ-kben?
    - Részt vettél Community Goalokban?
    - Csatlakoztál játékosfrakcióhoz?
    - Csatlakoztál az EDHU közösséghez, ahol társakat és közösségi programokat is találsz?
    Hirtelenjében ennyi lehetőség, amik nem "csak ugyanolyan küldetések sorozata".

    "Stratégiai részek sincsenek, ez az "influence" dolog is csak azért került bele a játékba, hogy elmondhassák, hogy "komplex politikai szimulációt" futtatnak, miközben semmiről nem szól az egész."
    Ehhez képest annyi játékosfrakció van, hogy győzd megszámolni! ;) Nem mellesleg az SSL (magyar játékosfrakció) a legnagyobbak közé tartozik és több mint 70 rendszerben van jelen. A játéknak nagyon komoly és összetett BGS (háttér szimuláció) rendszere van. A játékosfrakciók folyamatosan mozgásban vannak és rendszeresek a frakciók közötti háborúk is. Az más kérdés, hogy az átlag játékosok nem is nagyon tudnak erről.

    "Nincs semmi rewarding benne (pláne úgy, hogy már az első pár óra alatt összeraktam 100 millió kreditet)"
    De igen, van rewarding rendszer és a pénzszerzés már régóta nem számít, mivel induláshoz képest annyira megkönnyítették. Csak példaképpen pár reward, hogy ezekből mik vannak meg neked?
    - Prismatic Shield
    - Federal Corvette vagy Imperial Cutter
    - Founders World permit
    - Guardian Frame Shift Drive Booster
    - Pacifier Frag-Cannon
    - ...
    Végül ez nem igazán reward, de a megszerzése/felszerelése/üzemeltetése még mindig igazi kihívás: Fleet Carrier

    "Megvan egy felszerelt Anaconda, és nem igazán érzem, hogy hű, most aztán valamit elértem."
    Egy engi nélkül felszerelt Anaconda(és bármelyik hajó) kb. semmit se ér. Mintha egy papírsárkánnyal repülnél.

    "De nem érzem a co-op lényegét igazán, hiába ül be mellém, kénytelen vagyok a gyenge sebzésű turreteket használni."
    Sajna a Multicrew funkció valóban elég gyengére sikerült. Érdemesebb wingekben játszani! Egy négy fős winggel igen komoly winges combat küldiket lehet felvenni, ahol rendesen megizzasztanak az npc-k.

    "itt meg annyi történik, hogy ha sikerül valaki után fordulnod, akkor rálősz, majd elhúztok egymás mellett, és a loop kezdődik előről. Majd lehullik az, amelyiknek kevesebb a shield vagy hull tankja. Csodás."
    Na ez meg pláne nem így működik! Az más kérdés, hogy sokan ezt csinálják harc közben, de ettől még nem ez az igazi combat technika :N Simán utána lehet fordulni a melletted elhúzó hajónak. Egy igazi combat pilóta úgy szétkapná a "fullos" Anacondádat egy Cobrával is, hogy csak pislognál :) Pár videó, hogy miről is szól ED-ben a valódi combat manőverezés. Ajánlom kipróbálni bármelyiket!
    - The Vomit Comet
    - Flight Assist Off Tips - The FA-off Turn
    - Combat Guides (Episode Three: Learning FA OFF)
    - Combat Tips Episode 2 Advanced Maneuvering

    Kb. ennyi lett volna a válaszom, amit még bőven ki lehetne egészíteni :)

  • gabranek

    aktív tag

    válasz SpaceJam #45004 üzenetére

    "semmi másról nem szól, mint a megfelelő időzítésekről, orbit sebességekről stb., magyarán a játékmechanikai tudásról. Ott semmi mást nem nézel, csak a számokat, ügyességre kb. semmi szükséged, sőt, még a grafikai megjelenítés is szükségtelen."
    Nagy valószínüséggel ez áll közelebb a valósághoz az űrharc tekintetében. Ha szereted a sci-fit (miért ne szeretnéd ha ilyenekkel játszol :) ) ajánlom figyelmedbe Joe Haldemann Örök háború című könyvét, amiben nagyon szépen be van mutatva, hogy az űrharc nem cikázó űrhalyók és villódzó lézerek látványos elegye, hanem két halyó célzó computerének minijátéka. Amiben az nyer amelyik számítógép több tizedesig tud elszámolni. Ennyi. Két pötty a radaron, amelyikből az egyik egyszercsak eltűnik.

    Egyébként sok mindenben igazat adok neked az Elittel kapcsolatban. Rengeteg tartalmat lehetne belepakolni, vagy a már bentlévőket alaposan átdolgozni (legkézenfekvőbb: minden halyó műszerfala tök ugyanolyan, az ablakok elrendezését kivéve. Ha nem nézem meg az ablakok illesztését fingom sincs, hogy éppen melyikben ülök). Ettől függetlenül az Elite az én játékom, ezt kerestem már nagyon-nagyon régóta. December óta most tartok 500 óránál és ennek a többszöröse lesz még belepakolva úgy érzem :) .

    [ Szerkesztve ]

    田中れいな

Új hozzászólás Aktív témák