- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Játékfejlesztés
- SkyShowtime
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Vírusirtó topic
-
IT café
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
baphomet
senior tag
-
Sylc
senior tag
válasz grHawk #17744 üzenetére
Az ideallis hajo, ami nekem kellene:
2 - 3as beam, 2 - 2es multi cannon minimum.
256t cargo
400as boost
2x 3as hely a limpet controllereknek, vagy egy 5+1es.egy akarmilyen erosebb pajzs, hely dokking computernek
4 um minimum, cargo / kvs / chaffoknak
Ja varj, ha csak 128t cargoval szamolok, akkor mindezt tudja a clipper:D
[ Szerkesztve ]
Pilot: Cmdr.Flynth Stream: twitch.tv/cmdrflynth Goal: Stolen cargo the best cargo :) Experience: Please give me your cargo, (hard points released) I said PLEASE!!!
-
baphomet
senior tag
válasz grHawk #18913 üzenetére
Arexe - Orrere.
Arexe-be menj, önti magából a kalózvadász küldetéseket, és mindegyik az Orrere rendszerbe szól. Az Orerre 2-nél van HiRES. Felvehetsz civilvadász küldiket is, mert az Orrere anarchia, nem leszel wanted semmiért, viszont emiatt mindenkit le kell szkennelni, ha bounty-t is akarsz, mert alapból egyik hajó sem wanted ott.Birodalmi megfelelője a HIP 20277.
-
#95488640
törölt tag
-
baphomet
senior tag
válasz grHawk #19124 üzenetére
A redditen válaszol. Ha jól látom, itt lesz majd.
-
Urby66
aktív tag
válasz grHawk #20405 üzenetére
Egyet kell értsek veled egy csomó dologban. Szerintem ez egy nagyon kétpólusú játék. Egy részről marha jó mert itt a fórumon is van jópár ember akik már több mint ezer órát öltek bele, és nyilván jól szórakoztak közben. Más részről viszont tényleg nagyon üresnek és műnek érzem az egész játékot. Annak ellenére, hogy mindig open-ben játszom nagyon ritkán látok más playereket és még ritkábban fordult elő, hogy kapcsolatba is kerültem volna velük. Úgy érzem hiába az online és folyamatosan változó univerzum a játék nem tűnik élőnek, csak egy adatbázis az egész.
A küldetések tényleg semmi kihívást nem jelentenek a 10+ millióval rendelkező játékosoknak. A beígért láncküldetések is csalódást okoztak nekem. Most komolyan menjek egy megadott helyre és várakozzak 10 percet amíg megkapom a következő infót. Vagy vadásszak SC-ben egy megadott NPC után. Ok, mennyi a jutalom egy fél óra repkedés után 20 ezer, 25? Hát fél óra alatt 1 milliót is össze lehet szedni kereskedéssel vagy RES-ben még ha béna is vagyok. Ok, kezdőknek ez a 25 jó pénz, de egy régi játékosnak már nem jelent kihívást, motivációt. A másik, hogy nem tudom beleélni magam a küldetésbe, nem tudok azonosulni a szereppel amit kínál a játék. A rangfüggő küldetések is rosszul vannak értékelve. Pl. elit harci rang kell hozzá és ad 200 ezret? Nevetséges.
És annak ellenére, hogy ez alapvetően online játék nagyon kevéssé támogatja a játékosok közötti kommunikációt, a közös akciót. És amikor maguk a fejlesztők akarnak ilyet az is csúfosan elbukik. Van, hogy egy 4-es wing-et sem lehet összehozni mert a playerek nem látják egymást. Más játékoknál nem gond akár 30 playert egy képernyőn látni.
Az jó, hogy a fejlesztés folyamatos, de szerintem a készítők is tisztában vannak ezekkel a hibákkal és azért csak abba az irányba mozdulnak amit látunk, mert ez nem ütközik a játék által megszabott határokba, falakba.
Hogy nem panasszal zárjam a posztot azt azért meg kell jegyezni, hogy az előzetesen megígért ütemtervet elég jó hatásfokkal tartják. Kb. egy éve Duvi linkelt egy anyagot (remélem ez az és még él a link, mert innen nem tudom megnézni.) ami a fejlesztők korai stratégiáját, elképzeléseit tartalmazta a játék kapcsán. És ez nagyjából megvalósul tényleg követik, próbálják megvalósítani azt amit elképzeltek, megígértek nekünk.[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz grHawk #20405 üzenetére
Szinte mindenben egyetértek veled. Tavasz óta szerintem már többször leírtam, hogy fel kellene akasztani jelenlegi küldetésrendszer felelőseit.
Bocs, de visszarángatni sem tudlak a hypevonatra. Tegnap épp bolygófelszínen bóklásztam, ráakadtam egy POI-ra. Odamegyek: négy sentinel őriz egy féltucat konténert, kilövöm őket, lássuk a zsákmányt: 6 darab scrap (hulladék a csak oroszul beszélők kedvéért) konténer. Hisztérikusan röhögve jegyeztem meg magamnak, hogy ez jelenet tökéletes analógiája annak, amit eddig kaptam a Horizons-tól.
De semmi baj! Kapunk karakter arc generátort. A világ első játéka, ahol olyan karakternek lesz arca, amit soha, senki nem lát. Bár lehet, hogy lesznek borotválkozós küldetések. WSS-ben kell majd keresni a tükröt. Sőt később újításként bekerülhetnek az időzített, vagy lánc borotválkozós küldetések is. Persze legalább expert harci rang kell hozzá, nehogy megvágd magad.
[ Szerkesztve ]
-
ricinus13
senior tag
válasz grHawk #20422 üzenetére
Szerintem még Pro az is hogy a játék baromi jól fut. Nekem a HD7950 ami egy 3 éves kártya FullHD-ban vitte magas beállításokon, kíváncsi vagyok a 390 mire lesz képes. Ehhez képest a Star Ciziten egy 980Ti-n sem maxolható ki mert akad, pedig azt 10-15-ször ennyi pénzből csinálják.
Más:
Egyszer szívesen kipróbálnám majd milyen másokkal is játszani, kíváncsi vagyok mit ad hozzá. -
Sylc
senior tag
válasz grHawk #20435 üzenetére
Kulfoldi forumon kiveseztuk ezt, az lett a konkluzio:
SC egy FPS amiben be lehet pattani par hajoba, ami felgyorsitja es kiegesziti a lovoldozest
ED pedig egy galaxys szimulator, politikai rendszer modellezessel, ami megy a maga utjan, de ezt a jatekos a sajat jelentektelen modjan (1 pilota a 4 milliardos rendszerben) el tudja teriteni a kijelolt osvenyrol.
--
Mivel az eleje a jateknak a penz szerzes, a kozepe pedig a hatalom megszilarditasa (minor faction felkarolasa) a vegjateknak a Jatekos csoportok alkotta Powerek kell lennie, ha az bejon, akkor a PVP mindennapos moka lehet, sokat dobhat a jatekelmenyen.
De ez csak felvetes.
Pilot: Cmdr.Flynth Stream: twitch.tv/cmdrflynth Goal: Stolen cargo the best cargo :) Experience: Please give me your cargo, (hard points released) I said PLEASE!!!
-
Diopapa
addikt
válasz grHawk #20435 üzenetére
Tényleg ne offoljunk, de SC-ben a karakter sem marad meg, X számú halál után végleg meghal..
@(#20437) Sylc: "SC egy FPS amiben be lehet pattani par hajoba, ami felgyorsitja es kiegesziti a lovoldozest"
Bele sem kezdek, mert nem a megfelelő topik rá, hogy ez mekkora orbitális tévedés.. Javaslom pár sc fórum vagy az sc.hu meglátogatását...
[ Szerkesztve ]
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
orientcx
őstag
válasz grHawk #20439 üzenetére
"Az ED úgy eleve úgy kezdte - ez hülyén fog hangzani -, hogy te egy hajó vagy. És mikor lecseréled a hajót gyakorlatilag a külsőd és az attribútumaid változnak"
-
Hát ezt speciel vitatnám. A karaktered(rangok és rankok, permitek, stb) az független a hajódtól(és pláne a tudásod)
Persze az is igaz, hogy önmagában nem ad plusz képességet, ha valamiben mondjuk expert, vagy akár elite lesz valaki, hanem azért lesz expert, vagy akár elite, mert a gyakorlás miatt már plusz képességei lesznek. És ez a lényeg, mert mondjuk egy kalandjátékban azért leszel jobb, mert a program adja(pl nagyobb sebzés, stb), itt meg csak a valós fejlődés számít, az ED csak minősíti azt(persze ez sem teljesen korrekt, kellő kitartással bárki lehet elite bármiből, akár még belőlem is lehet elite felfedező...na jó, ez azért túlzás volt )
-
"Első lépés: klánrendszer. Második lépés: állomások, bolygók, így rendszerek elfoglalhatósága, persze a háttérszimuláción keresztül,"
-
Ez már most működik, jó példa erre az SSL terjeszkedése(mellesleg megtisztelő, hogy ez is rólam van elnevezve(Slink Spirit Légió )
Ami pedig a galaxis befolyásolását illeti, én itt is inkább a függetlenség oldaláról közelítem meg a dolgot. Nincs igazán igényem alakítani a galaxist, inkább alkalmazkodom hozzá. Feltérképezem, és kihasználom az adódó lehetőségeket. Nem óhajtok klánokhoz csatlakozni, inkább járom a magam útját. Na ezért szép az ED, mert úgy játszod, ahogy akarod. Sokan, sokféleképp.u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
baphomet
senior tag
válasz grHawk #20452 üzenetére
Ez lenne az EVE fps nézetben, nem?
Nem biztos rossz volna az a vonal sem, de soha nem ez volt a terv.
Én személy szerint nem bánom, hogy nem erre akarnak tovább mozdulni. Engem már jelenlegi állapot is irritál, hogy egyes csoportok kiskakaskodnak a Frontiertől ajándékba kapott szemétdombjukon, és lőnek szó nélkül fűre-fára, aki openben oda meri tolni az orcáját az ő szentséges rendszerükbe. Hát még, ha ez intézményesítve is lenne. Kinyírná a játékot az olyanok számára akik szeretnek szolóban, de nem solo mode-ban játszani. -
baphomet
senior tag
-
Sylc
senior tag
válasz grHawk #20501 üzenetére
Oh, te szegeny, nem erted utol oket?
Mondjuk teny, a sajtreszelo az egyetlen forma, ami gyorsulas helyett lassul a deep spaceben...
Uzenem a FED-es mazsolaknak, hogy 406m/s nem fal, lehet lepni
Pilot: Cmdr.Flynth Stream: twitch.tv/cmdrflynth Goal: Stolen cargo the best cargo :) Experience: Please give me your cargo, (hard points released) I said PLEASE!!!
-
_Kondor_
tag
válasz grHawk #20642 üzenetére
A Flynth és SSL témában a döntéseket több ember hozta meg, hosszú megbeszéléssel töltött órák során az általunk ismert összes körülmény figyelembe vételével(ezek között esetleg olyanok is lehettek, amiket az érintetteken kívül más nem is ismer).
Az EDHU stáb tagjai érett, tapasztalt, felelősségteljes felnőttek. Ezeket a döntéseket többször megrágva, kivesézve, átgondolva, megbeszélve és nem pedig valami hirtelen felindultságból hoztuk meg.
A személyes érzelmeket próbáltuk minél inkább kizárni, és elsősorban az SLL jövője érdekében eljárni.
Az EDHU-n belül mindenki elismeri Flynth vezetői képességeit, de nem ez az egyetlen szempont ami meghatároz egy embert egy közösség tagjaként.-EDHU Kondor
[ Szerkesztve ]
-
Urby66
aktív tag
válasz grHawk #20707 üzenetére
Én ezt a fittet javaslom. Van egy kis páncélod, pajzsod, hangár az SRV-nek és heat sink, ha forró lenne a helyzet egy csillag körül.
Mivel mobilról dobtam össze lehetnek hibák, de majd a kollégák kijavítanak.
Ha nem akarsz leszállni akkor a hangár helyett tegyél fel még egy üzemanyagtankot, ha profi vagy a laszállásban akkor pedig a pajzs helyett. (Bár ez utóbbi elég IPSZ gyanús ajánlat... )[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz grHawk #20707 üzenetére
Ebben az esetben hanyagolnám a Couriert. Jóval nagyobbat ugrasz egy ASP-vel és gyorsabban is tankolsz vele. Marad hely javító és SRV modulokra is.
(#20708) illest309
Haulerrel az a baj, hogy kevés az internal modulja. Vagy a pajzsról mondasz le, vagy a javító modulról Inkább a Couriert javasolnám ebben az árkategóriában (pl.Urby66 configját). 13 millióból már kijönne egy DBE, lényegesen nagyobb ugrótávval.[ Szerkesztve ]
-
-
duvi
nagyúr
válasz grHawk #20717 üzenetére
"A HSL használatát kiküszöbölhetem, ha zérón vagyok jump előtt, nem? Tehát így biztos nem ugrok olyan közel, hogy megsüssön a nap Vagy de?"
Mint fentebb írtam, vannak kettős(hármas...) csillagok, ahol a beugrópont kettőjük közé esik. Ilyenkor pillanatok alatt felforrhat a hajó. Ilyen esetekben életet menthet egy HSL. Ezenkívül bármikor előfordulhat egy rosszkor jött telefonhívás stb., vagy elfelejted ugráskor visszavenni a gázt nullára és máris belerohantál egy csillagba. Én tuti az ASP-t választanám, ha hosszabb útra indulnék Ezen már van hely cargonak és jóval nagyobbat ugrik. Ha megunod a sok scannelést, leszállsz egy közeli bolygón és rallyzol egyet az SRV-vel. Ha közben találsz valami értékeset még el is viheted magaddal. -
Sylc
senior tag
válasz grHawk #20717 üzenetére
Ha a penz nem gond es gyorsan szeretnel tankolni, tokeletes kilatassal, akkor javaslom azt amivel en jartam SAG-A-ban, kiveve az SRV-t.
Pilot: Cmdr.Flynth Stream: twitch.tv/cmdrflynth Goal: Stolen cargo the best cargo :) Experience: Please give me your cargo, (hard points released) I said PLEASE!!!
-
Sylc
senior tag
válasz grHawk #20722 üzenetére
Ha patch note is kell, akkor ez:
https://community.elitedangerous.com/node/312
felejtsd el ezt, nincs frissitve
[ Szerkesztve ]
Pilot: Cmdr.Flynth Stream: twitch.tv/cmdrflynth Goal: Stolen cargo the best cargo :) Experience: Please give me your cargo, (hard points released) I said PLEASE!!!
-
Urby66
aktív tag
válasz grHawk #20726 üzenetére
Én így módosítanám. Mivel nem harcolni akarsz elég a kisebb pajzs és inkább legyen nagyobb a maintenance unit. A megjelölt modulokat tartsd kikapcsolva így kevésbé melegszel. Heat sinkből mindig csak egy legyen bekapcsolva mert abból elég egyszerre egyet ellőni, ha kiürül akkor váltasz a másikra.
Így kb. két fényévvel lett nagyobb a terhelt ugrótáv.
Én javaslom még egy minimális páncél használatát is, a nagyobb hull elméletben lassaban sérül nullára. Ezt nem tettem rá, majd eldöntöd beáldozod azt a pár fényévet érte vagy sem.Ja, és ha tudod a T9 történetét akkor vigyázz ne kövesd el ugyanazt a hibát.... :-)
Egy Sag*A oda-vissza tuti elvesz vagy 40 játékórát.[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz grHawk #20724 üzenetére
Jó ez a config. Finomhangolásként:
- tehetsz rá A-s AMFU, mivel ennek nincs súlya, csak javítási értéke.
- szándékosan fix az MC?
- powermanagementet ne felejtsd el beállítani, mert így leáll a hajód ha kiereszted a fegyókat!OFF:
Használd a hozzászólásoknál a "Link" gombot, ha hivatkozást teszel be. Így mindenkinek könnyebb megnyitni (főleg mobilon). Használata: kijelölöd a linknek szánt szövegrészt, ezután megnyomod a Link gombot a szerkesztőpanelen. A megnyíló ablakba beilleszted a linket és ok.Szerk: ITT van (#20727) Urby66 configja ( hibásan lett beszúrva a link )
[ Szerkesztve ]
-
Cooper911
senior tag
válasz grHawk #20713 üzenetére
Shieldből elég a D, nem harcolni mész
Thrusterből is elég a 2D nem harcolni mész
Így elég a 2A powerplant, ami hűvösen üzemel és könnyebb is.Ugrótáv full tankal: 21.79Ly -> 24.08Ly
http://coriolis.io/outfit/imperial_courier/02A2D3A1D2D2D3C-------432t0dv62i2f.AwRj4zKA.Aw18UA==
Tetszik ez a hajó. Ha megunom a CMKIV-et akkor átváltok erre.
[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
Cooper911
senior tag
válasz grHawk #20824 üzenetére
Hát igen, az ilyen minijátékok jól fel szokták dobni a normál játékmenetet. Ez más mmo-knál is bevált módszer.
Nem hiszem, hogy ennyi bevétel mellett nem tudnak ráálitani pár embert akik kitalál ilyen dolgokat.Amúgy meg tök bugos ez a Barnacles, egyrészt megvolt az első összeomlása a játéknak, másrészt néha betöltöm a játékot és nincs ott. Kilépek belépek ott van. Na aztán igy találja meg valaki...
Amúgy tök vicces, hogy kb 2 nappal ezelött voltam ezen a bolygón[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
Pro Cambarus
csendes tag
válasz grHawk #20823 üzenetére
Arra azért emlékszel, hogy hogy sikerült behatárolni a barnacles helyét? Vagy arra, hogy hogy lehetett megoldani az üzenetet?
Egyik sem volt triviális mini game, mind a kettő rendes kutatási feladat volt, rengetegen vettek részt a megejtésében, hipotéziseket teszteltek, elbuktak, sikerrel jártak, amíg sikerült ide eljutni. Nem kapott senki mankót, nem volt spoiler, nem azok találták meg, akik a kutatást vezették. Ilyen modellt én még nem láttam más játékban. Igaz, hogy nem egy theme park, de az Elite realisztikus megközelítéséhez jobban illik, nehezebb és sokkal izgalmasabb azoknak, akik a kutatás részében részt vesznek, elméleteket állítanak fel és cáfolnak.
-
_Kondor_
tag
válasz grHawk #20832 üzenetére
https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=222049&page=321
Itt van a 400 oldalas fórum téma, ha gondolod olvasd át...
[ Szerkesztve ]
-
gigafun
senior tag
válasz grHawk #20832 üzenetére
Én személyesen nem vettem részt a keresésben, mert épp háborúztam, de TS-en követtem az eseményeket, és már az is élvezetes volt, ahogy hallgattam, hogy keresgélnek. Ami nekem lejött a dologból, hogy a videó alapján beazonosítottak bizonyos csillagokat, és megpróbáltak olyan helyre kerülni, ahonnan ugyan azt a csillagképet látják. Ehhez szűrtek még csillag típus és bolygó felszín alapján, meg még egy csomót agyaltak mindenfélén.
-
Pro Cambarus
csendes tag
válasz grHawk #20843 üzenetére
Sok dolgot eddig is abból tudtak, hogy scannelték a hajót, talán letöltik az adatbázisból. Én most nem tudtam még megnézni az új fejleményeket, de a kihívás éppen ez: különösebb új eszközök nélkül, a kevés jelenség megfigyelésével eljutni a megoldásig. Ez pedig a legnehezebb, egyben a legizgalmasabb.
Az általános játékok receptje ilyen: megtalálod az UA-t az űrben. Kiugrik a következő aktív waypoint: menj el ide és ide, keresd meg a Mirákulum 2000 szupertudományos AI scannert / dr. Memoriter világhírű tudóst. Őket épp kalózok rabolták el, de visszaszerzed/kiszabadítod, odaviszed az UA-hoz és csodák csodájára megmondják, hogy ez bizony egy inszektoid számítógép és 12 nap múlva világvége indul a Capricorn rendszerből. Egyébként gulyásleves cipóban lesz vacsorára nálatok. Felhívod az asszonyt, igazolja, majd felhívod az uralkodót, hogy baj van. Megkapod az Imperial merit of ethernal wisdom-ot és 10%-kal nő a mana pool-od.
Az E receptje ilyen: van egy valami az űrben. Ha odamész, nem túl izgalmas, ha felveszed, összepiszkítja a rakteret. Ha kidobod és odébbálsz, akkor ennyi volt a kaland. Ha megmakacsolod magad és elkezded megfigyelni, akkor látod, hogy egy idő után megmozdul, valamit sípol. Mirákulum 2000 még mindig nincs, ezt bizony meg kell fejteni. Mi a rendszer a mozgásában? Mi a rendszer a sípolásban? Utólag derült ki, hogy egy megfigyelésből ezt lehetetlen lett volna megtudni, mivel a különböző rendszerekben a Galaxis egy pontja felé álltak be az UA-k. (Ennek megfigyelésére, számszerűsítésére azonban nincs külön műszer.) Hasonlóképpen a sípolásról sem lehetett semmit tudni. Ehhez hangelemzők, volt spectrum tulajdonosok, stb. kellettek, hogy bináris értékeknek feleltessék meg, abból morze kódot készítsenek, majd abból kihámozzák a tartalmat. (Keresni is azért kellett a barnaclest, mert műszerek pontos értékei hiányában még nagyszámú megfigyelés után is csak hozzávetőleges pozíciót tudtak meghatározni a Galaxis végtelenjében.)
Bár az eddigi tapasztalatok fényében már rohamléptekkel halad az új jelenségek megfejtése (sokkal többen, sokkal több tapasztalattal végzik), de nagyon messze lehetnek még a végső megoldástól. Lehet, hogy ezúttal már a crafting mechanika is fog segíteni a megoldásban, de minden lépés egy rengeteg elméletet és közösségi erőfeszítést igénylő kutatási kihívás lesz. Nem hiszem, hogy minden ki fog derülni a barnacles-ről öt perc alatt.
A legjobban egyébként egy felfedező kolléga kommentje tetszett, ami maga is mutatja az egész hangulatát és bizonytalanságát: "Tüzet nyitottunk egy tucatnyian az objektumra, melyről különböző anyagú részek válnak le, de mindig regenerálódik. Ha ebből háború lesz, egyértelműen mi kezdtük."
[ Szerkesztve ]
-
Sylc
senior tag
válasz grHawk #20943 üzenetére
Kersekdelem viszi fel a rangot, de aki igy akar repuzni, az keszuljon fel ra, 250m ABA kellett ahhoz, hogy rank 1rol rank2-re lepjek, utana kaptam a naval questet (nem ez volt a cel, csak figyeltem a hatterben a pici csikot, megy az fel, de mikroszkoppal kell nezni, es ez az egyszerubb rangok egyike...).
Pilot: Cmdr.Flynth Stream: twitch.tv/cmdrflynth Goal: Stolen cargo the best cargo :) Experience: Please give me your cargo, (hard points released) I said PLEASE!!!
-
Pro Cambarus
csendes tag
válasz grHawk #20945 üzenetére
Elég jelentős változás, hogy az esetleges undermine elég jól kiszűrhető az űrállomásokon biztosított információkkal. Ez nem védekezési forma, de az okok behatárolásánál sokat segít. Gyakorlatban azonban még nem nagyon hallottam a problémáról, esetleg valamely rare trading pontokon, mint kitűntetett helyeken lehetne hatása. A bounty-k most már név és érték szerint követhetők. A trade hatását nerfelték a BGS-ben.
Ennél jelentősebb nehézség, hogy követhető módon, de az undermine sokszor könnyebb az influence fejlesztésnél. Magasabbak a szorzói, kevesebb feltételnek kell megfelelni a nem anarchikus rendszerekben. A frakció küldetésekkel pedig (kivált több rendszerben aktív frakcióknál) kis figyelmetlenséggel legalább annyi kárt lehet okozni, mint hasznot, néha szinte nincs a bulletin boardon az influence értékét tisztán növelő küldetés.
-
Sylc
senior tag
válasz grHawk #21023 üzenetére
Miert kell a PVP-vel betara varni?
Sosem ertettem, a penz arra van, hogy elkoltsed, javitasra / upgradre.
Pilot: Cmdr.Flynth Stream: twitch.tv/cmdrflynth Goal: Stolen cargo the best cargo :) Experience: Please give me your cargo, (hard points released) I said PLEASE!!!
-
orientcx
őstag
válasz grHawk #21023 üzenetére
Érdekes ötlet, bár a párbaj(ahogy minden egyéb valós tettekben megnyilvánuló cselekedet is) alapvetően idegen a "szájhősi" műfajtól, de egyszer mindent ki kell próbálni(csak ki ne derüljön, hogy eddig még ki sem tettem a lábam a hangárból - bár végülis Karl May sem járt soha a vadnyugaton ). Viszont azt előre szögezzük le, hogy mióta az emberiség kiemelkedett az állatvilágból, és létrejött a civilizáció, azóta már nem annak van igaza, aki nagyobbat tud rúgni/ütni/lőni(ezzel csak azt akarom mondani, hogy akármi is lenne a végeredmény, akkor is a Fed szájhősöké a győzelem )
-
-
Sylc - "Sosem ertettem, a penz arra van, hogy elkoltsed"
-
Azért nem mindenki olyan dúsgazdag, lelketlen, rabszolgákkal kufárkodó, szegény tisztességes kereskedőket fosztogató martalóc, mint te, itt vannak akik fáradságos bérgyilkossággal, kábítószer kereskedelemmel, vagy földi létesítmények porig rombolásával keresik meg a napi betevőt, rájuk is gondolhatnál. De talán a költségeket csökkentendő maximálhatnánk a hajóosztályt pl Assault shipben a Fedeseknek, és Haulerben a birodalmiaknak(látod, milyen sportszerű vagyok? a Corvette-t szóba sem hoztam)[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
Sylc
senior tag
válasz grHawk #21027 üzenetére
Jelenleg az egyetlen rangban elerheto imperial hajom, az imp eagle, Covette ellen eleg is lesz, ha kergetne nem er utol, ha menekulni kell ugrik 12-nel tobb Ly-t
Pilot: Cmdr.Flynth Stream: twitch.tv/cmdrflynth Goal: Stolen cargo the best cargo :) Experience: Please give me your cargo, (hard points released) I said PLEASE!!!
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- EAFC 24
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Spórolós topik
- Androidos fejegységek
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Jack Hunter: Egérragasztó
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs