Új hozzászólás Aktív témák

  • arty

    veterán

    válasz tomsolo #115437 üzenetére

    szerintem neked nem kéne erőltetned, láthatóan fogalmad sincs :)
    bár én modellezéssel nem foglalkoztam soha, csak pályaszerkesztéssel, van mibe kapaszkodnom, mások írtak TÉNYEKET... :

    https://arstechnica.com/gaming/2007/12/kazunori-yamauchi-dishes-more-gran-turismo-5-details/

    "In GT3 and GT4, for PS2, the same worker spent a month modeling the same car due to the increased amount of polygons. In GT5 for PS3, they require six months to do the same job," Yamauchi explained."

    Az említett gran turismo 3 2001-es játék.
    Az említett gran turismo 5 2010-es játék.
    Most a "gran turismo 7" készül, még durvább modellekkel, rendesen be is szakad az autók száma erre a részre... de nyilván nem emiatt :D ( khm )

    Pályákra ugyan ez igaz. Hiába sokkal fejlettebb, könnyebben használható ma egy pályaszerkesztő (rengeteg előre meglevő assettel), a vásárlók által elvárt részletesség miatt embertelen munkamennyiség egy szép pálya elkészítése.

    Mindezek mellett mennyire kell ignoránsnak lenni, hogy elfogadd:

    ez bizony nem készült annyi ideig, mint mondjuk az az uncharted 4 modelljei ...

    még akkor sem, ha utóbbihoz fejlettebbek az eszközök is (jah, csak egy arcmimika animációja is zabálja a munkaidőt és az eszközök sincsenek ingyen.... olcsóbb modellek, lol)

    [ Szerkesztve ]

    "ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

Új hozzászólás Aktív témák