Új hozzászólás Aktív témák

  • tag

    válasz gejala #141673 üzenetére

    Én marhára nem mondanám, hogy a játékmenet a gyengéjük. A Max Payne 1-2 teljesen rendben volt, fejlődés lett a második részre. Nem volt túlbonyolítva egyik sem, de a mechanika igencsak élménydús volt, és nem is másolat. A Quantum Breakben is próbálkoztak, bár voltak vele problémáim, ami miatt nem állt össze, de inkább a filmen és a performance-on vérzett el. A Controlt pedig nekem a játékmenet adta el. Volt egy nem szokványos, de élvezetes harc, egy remek levitáció (harchoz és felfedezéshez) és feladványok (itt tényleg vannak, igaz, főleg a mellékszálakon, nem kamuból, mint az Unchartedekben) is (és persze hibái is voltak). Nem mondom, a körítés tényleg agyfasz volt, de nem azt élveztem benne, egy kicsit sok is volt.

    Eközben meg ki az, aki játékmenetet tesz a nem indie lövöldékbe, pláne TPS-be (hogy az új Doomok kiessenek), hát nem sokan. Egy n+1. Gears of Wartól hadd ne essek hanyatt, se a másolóitól (tudom, a Kill Switch előbb volt).

Új hozzászólás Aktív témák