Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Arkennys

    addikt

    válasz wwenigma #96046 üzenetére

    szerintem félreértetted amit írtam...magyarán ami olcsó, szokjam meg h sz_r is, és örüljek ha behúztak (most nem az összeget nézve). Oké, ez is egy mentalitás.

    ja neked jó, de ahol ilyen előfordul, abban a bóvlipiacban én nem bíznék meg többet, mondjuk nem is fogok, eddig is kibírtam nélküle, ez marad is így.

    Si vis pacem, para bellum - Ha békét akarsz, készülj a háborúra

  • cskamacska

    addikt

    válasz wwenigma #96046 üzenetére

    Mennyit reflinkelsz hogy annyira az ajánlott boltok között szeretnéd tudni a cédékúcsbótokat? ;]

    Tomsolo: Blitzkrieg 3, szegény, F2P MMO-nak indult, ruszkik nagy fantáziát látnak az ilyenekben(főleg a kispénzű játékosok, nem tudok olyan ingyenes Half Life 2 modot mondani, aminek a játékosbázisa mára ne főleg oroszokból állna), aztán idén januárban "normál" stratégiát kezdtek fabrikálni belőle hagyományos hadjárattal, de az Early Access kiadásra szinte semmi nem lett kész, 1 szál küldetéssel, és az MMO rész félkész bázisfejlesztős-építgetős-támadós szánalomrakásával adták ki.

    Ugye régen a 2003-as Blitzkrieg azért volt erősen népszerű, mert a 2000-es Sudden Strike kiadón belüli remake-je volt már 3D járművekkel. Mindent meghagyott ami az elődöt naggyá tette, mint a teljes rombolhatóság, gyönyörű méretarányos 2D terep, kazuár Command & Conquer klónok könnyű irányítása, és grognard Close Combat félék realizmusa között megtalált arany középút a játékmenetben, nagy rakás különféle egység, korhű csaták igen ízlésesen bevezetve és kivitelezve, pofátlan magas nehézségi szint. :D Ezt még megfejelte az említett 3D járművekkel, ami jobb találati modellezést is hozott, a csapatok a hadjárat közben tapasztalatot szerezhettek, és pályáról pályára továbbvihetőek voltak, stb. Azaz minden ami a Sudden Strike-ban jó volt azt meghagyta(Sudden Strike 2 fícsörjeinek egy részét is megkapta), és még hozzá is adott. Ennek örömére kirobbanó siker lett, készült hozzá kismillió hivatalos és nemhivatalos mod és kiegészítő melyeknek fele soha nem lett angolra lefordítva, Oroszországban még 2010-ben is jelent meg a játék a Enigma motorral. :Y

    Lett belőle 2005-ös 2. rész is, de sokkal kevésbé lett sikeres, utána a Nival nem is erőltette. Bár már minden 3D-ben pompázott, de mást nem nagyon fejlesztettek, a nehézségen és korhűségen is lazítottak a kazuárok kedvéért amit az első rész rajongói soha nem bocsátottak meg, és ekkorra a piac is erősen kezdett telítődni WWII stratégiákkal.

    Na erre 10 után újra előszedték, és kaptunk valamit ami még annyira sem Blitzkrieg, mint a 2 volt. Mára már fel tudnak ugyan mutatni vagy 4 single player pályát, de eléggé semmilyenek, már lehet védelemre irányítani a saját egységeket a bázis támadó-védő MMO részben ami rettenet sokat nem jelent, meg lesz valami rendesebb PVP-nek kinéző dolog, de nem biztos hogy egyáltalán érdemes vele foglalkozni mert bezony a játékmenet maga romokban hever, azt meg nem kupálják meg pár hét alatt.

    A saját egységek segg buták, komoly útvonal keresési és célpont kijelölési hiányosságok vannak, valósághűségből visszavettek amennyit csak lehetett(MMO-nál csak nyűg lett volna vele ugye), legkisebb fegyverek is sebzik a nehéz tankokat(eleinte a puskák is, patch óta már csak a gépágyúk :DDD ), a gyalogság ellen való könnyű és közepes tüzérség meg mindent ami csak eltalál, fedezék rendszer az elvileg van, gyakorlatilag nincs, pályaszerkesztés csapnivaló, direkt rájátszik az AI útkeresési hibáira, komoly játékegyensúlyi gondok vannak, gyalogság szinte csak ágyútölteléknek van, és a többi, és a többi.

    Nem tudom mit tudnak majd még kihozni a 3. részből, de nem jósolok neki nagy jövőt, még az is lehet hogy kukázzák az egész projektet idő előtt, mert sikerült vagy 10000 példányt értékesíteni összesen(Steamworks cím, mindenki Steamen játszik), és a játékosszám is 100 körül ingadozik.

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

Új hozzászólás Aktív témák