Új hozzászólás Aktív témák

  • SpazzMaticus

    tag

    válasz HThomas #19 üzenetére

    A sztorival semmi probléma, a game fűfajában kifejezetten jó lett, és a vége is rendben van, én a hard-on, de már normal-on is két rendszer közötti átmenetnél megjelenő durva nehézségi tüskékről beszélek, ami akkor jön elő ha követni szeretnéd a tőrténetszálat mert érdekelne, és nem grindolsz pár szintet előtte ...

    Konkrétan előfordult velem hogy a következő csillagrendszer első enemyjét megkarcolni sem tudtam, vissza kellett mennem az előző szektorba szintezni nem is keveset a bounty-missionokkal. (Főleg amikor a pajzs/ armor/veapon resist-ek a játek közepétől fontosak lesznek.)
    Pedig én alapvetően szeretem az ilyen játékokat, de itt szerintem nincs meg az egyensúly sajnos történetmesélés, és fejlesztések húzása között.
    LvL 20-felett a fejlődés lelassul, a különféle upgrade-ekhez meg túl sok cuccot, időt kér az én ízlésem szerint.

    Ne érts félre nem lesz dögunalmas, -MMO-kon edződött veteránok csak legyintenek erre amin én itt rinyálok a game-et kipróbálva, csak nekem pont a történet érdekessége miatt sokszor voltak ilyen "lapos" óráim a játékban, amikor unott fejjel nyomtam a küldetéseket sorozatban, meg vadásztam az épp specifikus cuccra...

    De ettől pl. ez a játék nálam még mindíg a "qrva jó" kategóriába esik, és csak ajánlani tudom.

    Látszik hogy a készítők szeretik a game-üket, tele van jó ötlettel is, a harcok brutál hangulatosak, intenzívek, érdemes felfedezni a világot mert rele van érdekességgel, a kezelés f@sza, a szektorok/űrhajók jól néznek ki, jó kis űrlövölde ez, néhány idegesítő f@szssággal, de ez egy "AAA" indie játék. :)

    Jobb ma egy veréb, mint holnap egy nemi betegség...

Új hozzászólás Aktív témák