Új hozzászólás Aktív témák

  • blueboi69

    csendes tag

    #smax kálvária

    Sipi által ajánlott emberrel diagoltunk az előbb.
    Az arc nagyon penge, eléggé ismer mindent.

    Kiderült, hogy hát az a 4xxezer km a valós, ami a motorvezérlőben van, a többi 2xxezer helyett.
    A 6.ban nem megy a tempomat issue-ra nem tudott tutit mondani, de szerinte nagy valószínűséggel cseréltek váltót és facelift előtti 2.2-es váltója ment rá, aminek az áttétele más lehet, emiatt "tilt le" a tempomat, mert a vezérlő tudja, hogy adott fordulaton adott sebességben mennyivel kell mennie az autónak és ha nem annyit megy, akkor nem múkod.
    Aszondja, hogy DPF az rendben van és működik, turbonyomást azt menet közben lehet mérni, de ha nem lenne jó, akkor már jelezne a gép.

    Szóval most nem tudom mi legyen, mert nem nagyon van ilyen smax. Az övé is ilyen felszereltségű, viszont a tempomatot ő rakta bele és 4M kürül vette fél év keresgélés után, tehát a piac az siralmas.
    Szóval vagy használjuk, amíg megy és utána kuka sok pénz, vagy eladjuk most és akkor nemtudom mi lesz helyette vagy megpróbálom az eladóval visszavetetni és akkor sem tudom mi lesz helyette... Sehogy sem jó.
    Az a fő gond, hogy szerinte ilyen motor nem nagyon van eladó, ha van is, horror pénzekért (legutóbb 800ezerért vett valami ismerőse).
    Azt mondta még, hogy érdemes lenne a szívósori részt kitakarítani, mert ott képződik kokszréteg, ami később letöredezhet és akkor az odaver a szelepnek, dugattyúknak stb.
    Facelift előtti 2.2-es motorkból van több, de az más, ebben erősebb minden, a hajtókarok, dugók, csapszegek, stb.

    Szóval most perpill nem vagyok túl vidám emiatt, de lehet holnapra kialszom ezt és máshogy látom a dolgot.

Új hozzászólás Aktív témák