Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz ezittketto #136748 üzenetére
tegnap napkozben a Premier Outlet-bol 35perc alatt erem haza ugyanazon az utvonalon ahol a tapegyseg miatt voltam a budaorsi tacskonal is egyik este
....de vhogy megint pont rosszkor jarhattam arra, mert 7-8 bicajost lattam osszesen hazaig amibol 4-5 kajafutar volt
karigeri bolyasavjaban konkretan ketten tekertek az Ulloi belso szakaszan a Ferenc krt-tol a FTC palyanal levo feluljaroig tarto szakaszonszoval biztos qqqqrrrvvvaaara nagyon kellett az oda, amikor lathatoan ennyire "jol" kihasznaljak
az egesz bicajos banda ezzel hitelteleniti el magat, hogy ott a sav es nincs hasznalva
mert legalabb ott menne alibibol fel-le akar meg total celtalanul is, gyujtve a km-ket, hogy azzal is latszodjonkb mint az a hatvani palya, amit megcsinaltak 140millioert es evek alatt sem hasznalta nagyjabol senki
....de szajjal tuti oriasi nagy igeny volt arra is[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
ezittketto
csendes tag
válasz hobizoli #136751 üzenetére
Nem lehet, hogy azért nem használják ki, mert nehéz bringával becsatlakozni rá, mert mondjuk nincs kiépítve egy rendes bringaút hálózat és emiatt csak azoknak alternatíva, akik azon a szakaszon, vagy a környékén laknak?
Mert pl nekem is az sokszor a legnagyobb gondom, hogy az rendben van, hogy bizonyos szakaszokon van fasza kiépített bringaút, de hogyan tudom azt a lakóhelyemtől megközelíteni biztonságosan.. -
-
-NoVa-
addikt
válasz hobizoli #136751 üzenetére
Én mentem pár kört azon a pályán, bringás híd meg korrektül kiépített út vezetett arra, de többször csak a gyerekekkel gyalog. Egyáltalán nem kezdőbarát, kb félelmetes, és nagy magasságban, hibát nem igazán megengedő pálya volt. Egy-egy már rutinos profinak edzeni jó, de ha 140 millió helyett 140 ezer ft-ból vesznek pár ásót, meg egy döngölőbékát, és ráhagyják a helyi freeride arcokra a kialakítást, homokból jóval variálhatóbb pályát tákolnak a saját szintjükre belőve organikusan, ahol mernek próbálkozni. Lásd pl János hegy oldala, vagy az Árpád-kilátótól Szépvölgy felé a hegyoldal.
Mindemellé a karbantartás hiánya miatt törtek a deszkák sorban, mert az építés a buli, az üzemeltetésben nincs pénz.Szóval nem biztos, hogy nem volt igény, csak az, hogy a kivitelezés az megalomán módon oda lett rakva, a feladat lényege meg nem a bringások kiszolgálása volt, hanem a 140 millió elköltése.
-
Samott
addikt
válasz ezittketto #136756 üzenetére
Nem, egyreszt megy a siram a kerekparsavokon, masreszt megy a bizonygatasa, hogy nincsenek is dugok. Ha nincs dugo, akkor meg tobb feluletet el lehet venni az autoktol masok javara. Parkolobol agyast, szelesebb jardat, savbol kerekparutat. En egyebkent egesz sok biciklist latok a lagymanyosihidon reggelente a dugoban araszolva... azok valahogy csak oda keverednek, nem hiszem hogy a hid egyik hidfojetol a masikig kozlekednek csak biciklivel.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
-NoVa-
addikt
válasz Samott #136758 üzenetére
Elég ritkán járok a Blaha felé, de az azért feltűnő, hogy mennyire nem rontott a közlekedhetőségen a sok sávelzárás. Persze tuti az első időszak dugói nagy kontrasztot adnak, amitől megvan a fájdalmas élmény, de aztán kialakult, akinek nem kell mindenképp arra menni akkor, az megoldja máskor/máshol/mással.
-
Samott
addikt
válasz ezittketto #136759 üzenetére
En ugy lattam nem csak a hidon van kerekparsav, jonnek azok szepen le a hidrol es tekernek a mol szekhaz elott. A budafokit most ujitottak fel, ott is lett kerekparsav. Meg gondolom a pesti oldalon is van nekik valami kerekparut.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #136758 üzenetére
ha nincs dugo akkor a bicajos minek hazudja azt mindenfele online, hogy az allo autok mellett teker barhol-barmikor-barhonnan-bahova?
hiteltelen kamus osszes
ez igazabol pont az bizonyitja, hogy eddig sem volt dugo a reggeli es a delutani csucson kivul, csak a bicajosok alternativ dimenziojaban osszehaluzva meg egymasra licitalva ki tud nagyobbat kamuzni... pont olyanok, mint a mesebeli Münchausen báró
tipikusan akkoris csak hazudnak, amikor kerdeznek
ezek utan az sem normalis, aki ezeket meg ezutan komolyan veszi barmiben[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz ezittketto #136752 üzenetére
ha egy sugaruton nem tudnak epkezlab kornyekbelit bicajoztatni, akkor egesz varosban mit varsz....?
több drón kell ;P
-
Sipi-
tag
válasz -NoVa- #136744 üzenetére
Nem várj ilyen gyorsan választ. 1 hét vagy több is lehet. Viszont arra figyelj, hogy ha "beindul", akkor már sietteti a dolgot a biztosító, hogy ne akarj/legyen időd utána nézni a dolgoknak. Pl. ha GTK-ra veszik, akkor már egyből utalják is a pénzt, hátha nem reklamálsz, hogy nem is annyi a kocsi piaci ára, hanem több (tehát a roncs+kp összegnek többnek kell lennie). Mert így sok esetben úgy van az ember, hogy kaptam X forintot, végülis ez sem rossz. Pedig lehetne 1-2-X százezerrel több is.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Sipi-
tag
válasz A. Crowley #136764 üzenetére
Szerintem az a 2. autó, az elsődleges megy céges kártyával. Nekem is tankolnom kellett a cégesbe saját pénzből múlt hónapban 5ezer forintot, mert kifutottam a keretből (éves km keret lesz még nehéz, majd rá kell kérdeznem, hogy mekkora baj ha túllépem az évi 20e km-t). Yarisba augusztus végén tankoltam utoljára, de még talán csak 100 km körül mentünk vele azóta
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
-NoVa-
addikt
Mindeközben az oktatási hivatallal sikeresen leverekedtük az egyéni tanrendet, így el tudjuk hozni a fiamat suliból a balesetveszélyesebb helyzetekből. Egy stresszhelyzettel kevesebb, néha valami azért működik is.
-
Sipi-
tag
Bazz, mekkora mázli, ilyen szerencséje is ritkán van valakinek:
Hétfőn drónvédelmi céget alapított a NER-közeli 4iG, kedden a kormány bevezette a kötelező drónvédelmet
Már csak az a házi feladat, hogy úgy kell megfogalmazni a közbeszerzést, hogy csak egy cég tudjon rajta indulni.https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
-NoVa-
addikt
válasz Sipi- #136769 üzenetére
Végülis világszínvonalú fülesek mellett világszínvonalú drónokat is tákolok néha
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #136771 üzenetére
csak tok feleleges ezert elvenni, mert igazabol meg nem hasznaljak a bicajosok most se egesz tavaszsg meg még ennyire sem fogjak
az a par kosza egyseg eddig is elfert ott senkit sem zavarva, siman kikerultek oket, amig nem volt dedikalt sav
...de kora delutan legalabb nem lett dugo
azert mert napkozben meg este nincs, az nem jelenti azt hogy reggel meg kora delutan sincs
delelott 11kor a Hungaria krt-n is zoldhullamban vegig lehet menni egesz sokaig, reggel 7 kor meg delutan 4kor meg nem
ugyhogy ezzel pont megint semmit nem mondtal szokas szerinttöbb drón kell ;P
-
npera
újonc
Nova, Nomad Sweden kipróbálta a KTM EXC500-ast. De rendesen.
-
Samott
addikt
válasz hobizoli #136772 üzenetére
Ja ertem, szoval akkor megiscsak van dugo. El kene mar donteni vegre mi az allaspont. Mert amikor en irtam hogy reggel este azert bedugul, jott az okoskodas, hogy de nem. Szoval megis?
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
újonc
Tegnap jött SMS, hogy ma beszélnének velem. A lehetséges főnököm volt. Kérdezte, hogy érdekel-e még a meló. Igen. Akkor elindítják az átvilágítást. Holnap vagy pár nap múlva hív a HR-es, hogy újra átnézzük a referenciáimat.
A teljes rendszer tesztelése, valamint egy a teljes rendszert modellező szimulátor továbbfejlesztése és azon való oktatás is lenne feladat. Érdekes, érdekes.
Akkor még versenyben vagyunk
-
blueboi69
csendes tag
válasz A. Crowley #136764 üzenetére
Ez csak asszony melóba járása, napi kb 20-25km, meg ha olyan dolgot kell elhozni, amihez kell a tetőcsomagtartó, egyébként a cégessel mászkálunk. Na mondjuk abba azért ennek a 2-3xosa megy még bele havonta.
-
-NoVa-
addikt
válasz hobizoli #136772 üzenetére
Ilyenkor ügyesen figyelmen kívül hagyod, hogy egy út a komplex rendszer része, ha azon a kis szakaszon kevesebb autó jut át egységnyi idő alatt, az tehermentesít egy kicsit minden csomópontot a környékén. Ha azoknak az áteresztőképességét túlterheled, akkor összességében nagyobb dugó lesz, mint amit az egy darab plusz sávval nyernél adott szakaszon. Az, hogy rátesznek egy bringasávot, vagy a járdát bővítik ki, az mindegy is, az a sáv már nem lesz ott autózható. Lassú, de következetesen futó folyamat része.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #136774 üzenetére
nemtom feltunt-e mar hogy nem allando a forgalom az utakon, de ezek szerint nem, nagyobb forgalomnal meg jobb a nagyobb keresztmetszet
bicajos meg igazabol allandoan nem kepviseltetei magat epkezlab letszamban, akarmikor mesz arra...szajjal mindig annyian vannak, hogy egymas seggebe ernek, meg amikor kellenek a PR kampanyolashoz a kepek
de ugyanok azt vetitik , hogy 0-24h be van allva minden es bezzeg ok de jol tekernek az allo kocsisorok mellett
erdekes hogy ez nem zavar teged sosem, mekkora kamilla
tegnap du Andrassy-rol indultam 16:53-kor haza, a Kobanyai uttol a Nepliget volt ~8-10perc
a Waze irta igy hogy nagy a forgalom... onnan az Ulloi ut meg tok sima haladas
ott sem allt be tokre az ut, de 1 kurva bicajos nem sok, de annyi sem ment el kozben a Hungaria-n akkor se....pedig Critical Mass-n mindig annyian vannak/voltak
nemtom ezek hol latjak ezeket a 0-24h-s dugoikat, de vmi igen jo dealeruk lehet, vmi tuti anyaggal
baromi modon felul vannak reprezentalva PR-ban a valos letszamhoz kepest
most meg "jo" ido is van ma is 22 fok volt, azaz tok idealis bicajos idojaras, Népligetnel se teker senki
Fertő utca->Vajda Péter uton mentem befele, egyszeru gyalogos siman tobb van, mint bicajos
ahogy bejon egy 10-15fokos karcosab ido es meg ennek is a tizede lesz csak
az meg kulon vicc, hogy a bicajosok 60-70% a kajafutar
azaz aki nem ezert teker, hanem tok sajat privat celbol megy vhonnan-vhova, az meg annak letszamnak is csak a kisebbik resze
ennyire erdekli igazabol az embereket eztöbb drón kell ;P
-
Samott
addikt
válasz -NoVa- #136779 üzenetére
Nem veletlenul van dugo a repuloteri lampanal, semmi nem indokolja ott a rendszeres piroslampat, nincs akkora befordulo forgalom, vagy gyalogos a zebran. Szakaszoljak a forgalmat, inkabb ott pofogjenek az autok, mint a gyorsforgalmin allva.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
hobizoli
nagyúr
válasz -NoVa- #136779 üzenetére
teljesen mind1, mert a valojaban erre megodlas, es ezt kivalto tomegkozlekedesi infrastrukturat kene epiteni elobb, ahogy mashol is teszik ezt, de az lathatoan nem akarodzik sehogy...
meg itt ez is ilyen nagyonmagyarul szertne mukodni izombol, hogy elobb csinaljuk meg a leendo hazra a tetot, aztan alaepitjuk a hazat
....ja kozben a budget elfogyott
meg a 10 pontos tervet egybol a 9.pontnal kezdjuk el, hogy elobb johessen a pezsgobontasi 10. pont
a tobbi 8 pont meg nem izzs vóóóddddtöbb drón kell ;P
-
Samott
addikt
válasz hobizoli #136781 üzenetére
Senki nem irt 0-24 dugot, ez egy akkora szalmabab, hogy evente felgyujtjak a svedeknel. Dugo akkor van amikor irod, a reggeli csucsban, akkor gyorsabb a villamos meg a bicikli. Az is csak bizonyos szakaszokon. En se irtam mast korabban. Es most mar te is ezt mondod. Szoval igazabol nincs is vita.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
zetor2000
senior tag
válasz ezittketto #136738 üzenetére
Hát... isminek van 3 verdája, amiből 2 villany, 1 ICE.
Az egyiket - villany - a neje használja, az egy Peugeot izé, a trióból a Pözsó. A másik villannyal ő jár(t), ez egy Smart. Az ICE egy Dacia, mert van kutyás peca. Emellé van egy motorja, mert haladni is szeret.
Nem gondolnám, hogy nagyon kilóg a középrétegből, állami intézményben dolgozik, a neje az egészségügyet erősíti valahol...Utoljára asszem fogászati asszisztens volt valamerre, de most valami kórházban "izé". Asszem az is állami.
Napelemjük még nincs, mert messze a villanypózna, és kéne oda ~100m földkábel, meg a mérőszekrény szabványosítása is pár Ft, szóval még nem lépte meg.
A Smart havi költsége (töltés) így konnektorról ~6-8000Ft, szemben a BKV bérlet 9500Ft jával. Ez zöld rendszámos, teljesen elektromos, most még nem kell parkolódíjat fizessen ott, ahol másnak óránként 200Ft 6:00-18:00 közt. Napi ~50km a táv, amit bejár. Budakalász vagy mi meg Kelenföld.Szerintem nem "annyira" elérhetetlen az (elektromos)autó. Nyilván egy új az drága, de egy jóállapotú használt se olcsó, de azért adódhatnak jó vételek.
Ha már megvan a verda, akkor a "tankolást" is meg fogod tudni oldani.
Ha nincs hol tartani, van egy kiadó helyem a teremgarázsbanEz a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
blueboi69
csendes tag
válasz ezittketto #136750 üzenetére
Kb 6Megaforint ez olyan 200db tankolás(vagy hónap), az 16évnyi tankolás.
Viszont az ioniq kicsit komfortosabb és nagyobb is mint a fiesta. -
zetor2000
senior tag
Ha esetleg érdekel valakit, az "ingyenes áruházból" le lehet tölteni az R-Type Final 2-t.
Emlékeim szerint ez egy Amigára írt sikerjáték volt, oldalra scrollozós lövöldözős.
Na, ez most PCn megy.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
válasz npera #136791 üzenetére
Szerintem az iOn.
Az, ami volt "Micsubucsi" emblémával meg talán Szitroennel is. Írtam is, hogy a "trió"'ból az egyik. Valami "filléres" izéke.Amúgy is használtan lett véve...
Kis akku, nej dombra megy, onnan gurul le ("rekuperál"), alig kell tölteni.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #136795 üzenetére
Nálunk szerintem eljött az utolsó új autó kora, a következőt már nem fogom újként megvenni. Ennek most jó lenne 6-10 évet futnia, mert semmi kedvem nincs cserélgetni a kocsikat a továbbiakban. Valami agyhalott drága minden, abszolút nem látom bennük a fantáziát, hogy erre nekem szükségem van.
Főleg azzal a felhasználási profillal, amit mi művelünk.
Ha erre még rájön a BEV felár, akkor belátható, hogy a világ jelenleg "musical chairs" játékot játszik. Az a kocsi, amiben ül az átlag vélhetően az utolsó autója. Mert ha kivonják tényleg a sima ICE kocsikat, akkor lesz helyette tipikusan PHEV és BEV. És azok olyan drágák, hogy esélytelen lesz.
Ezzel gyakorlatilag az átlag autós bekerül a használtpiacra, ahol ICE kocsikat cserélgetnek egymás között az emberek, amíg ki nem döglik mind. Utána lesz majd totál lefingott PHEV és BEV, ami addigra gyakorlatilag már roncsként fog csak futni. Szép új világ.
De közben mentjük a klííííímát....
-
zetor2000
senior tag
válasz npera #136796 üzenetére
Hát, ha igaz, amit itt linkeltetek, hogy idehaza a hibrideknek se lesz a mostani kedvezményrendszer, akkor idehaza lef*ngott ICE verdák lesznek, meg ki tudja, milyen állapotú akkuval rendelkező BEV-ek. Némi hibriddel, de az a "fantáziátlanság" meg a semmilyensége miatt nem lesz annyira érdekes.
Talán a Toyota... Mert az kimegy a világból, és hibridként is képes keveset enni.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
őstag
válasz blueboi69 #136787 üzenetére
Én az egyéb fenntartásra is kíváncsi leszek, meg olyasmikre, hogy ha véletlenül leverem a tükröt, kapok egy kavicsot, akkor mivel számoljak mert egy újabb kivitelű benyásnál sem nagyon tudnám kifizetni. Ennél meg a jövő titka minden, mondják, hogy jaaaaj nincs benne annyi kis bizbasz alkatrész, nem olyan a motor, hogy bonyolult kopó-fogyó legyen és ilyesmik. Én meg hallottam ezt már 30 éve másra is, oszt monitorok inverterei meg Vargáné tápok úgy mentek el borért, hogy nagyon.
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #136772 üzenetére
Na, most majd várunk. Én biztos ami tuti megnéztem Koppenhágát. Ott azért látványosabban vannak bicajosok az biztos, és kultúráltabbak, mint utoljára pld. Amszterdamban voltak. Itt reggeliztem nap elején, nem nagyon vettem észre azt a vidéki idillt, hogy kitiltották az autókat a városból, meg hasonló legendák. Még Gtérképen is látszik a teherforgalom, ha körbetekered a fejed. Persze, mert ebben a kávézóban is 4 féle sört lehetett venni, valamivel oda kell jutni és lehet a másik reggelizőhelyre sem teleportál az áru, meg meg.... Azzal szerintem továbbra is nehezen leszünk előbbre, ha erőből korlátozzuk és "ha kell akkor drágább lesz, majd kifizeti" lapot húz, mert csak egy ideig lehet csinálni, utána záróra.
Inkább közlekedés volt, mint tömeg, jópofa a hajójuk is, egyedül 18 óra után környékén volt nagyobb utasszám az ottani "Deák téren" a reptér felé.
-
-NoVa-
addikt
válasz npera #136796 üzenetére
A reprezentatívnak vett dolgokon felül itt sok sok éve is a 4-6 éves használt volt az opció mindenkinek. Amikor 6 évesen, az 5 éves cégautóc ciklusán túl 2 millióért kapni a 12 milliós listaáron futó S60-at, akkor az 1-2 karc meg az, hogy már belefingtak az ülésbe, hirtelen egy fél lakás árával kerül egy mérlegre. Jó, akkoriban ott volt pl a Renault Fluence mondjuk 3.6 milliós listaáron, mint új opció, és még sok más, most meg kb 4 milliós hasonló használtak vannak a 8 milliós beugró új autók ellen. Ok, már nem egy fél lakás, csak harmad, vagy negyed lassan az új árról esés, de még mindig komoly tétel.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! AMD GAMER PC: Ryzen 7 5700X / B450 / RX 6700XT 12GB / 2TB SSD / 16GB 3200MHz / 750W Moduláris
- Új állapotú Dell 14,1" Érintő kijelző,FullHd IPS,16GB RAM,i5 8350u(8x3,6Ghz)világító bill,SSD, jó ak
- Asus ZenBook(16mm!),13,3"4K(3200x1800)IPS,core i7 5500u,8GB Ram,512GB SSD,7 óra akku
- Asus játékra is,15,6 FullHd,Ryzen 3 3200u(3,5Ghz),RX Vega 3 2GB VGA,12GB DDR4 RAM,SSD, szép állapot
- HP EliteBook,FullHD IPS,core i7 6500,IntelHD VGA,16GB RAM,SSD, jó akku,Új töltő, szép állapot
- AKCIÓ! AMD Ryzen 5 3600 // Asus RTX 2070 Super // 48GB 3200MHz // 750W
- DELL G15 5511 Intel Core i5-11260H, 16 GB RAM, 512 GB PCI EXPRESS SSD, NVIDIA GeForce RTX 3050
- Dell WD15 K17A USB-C dokkoló tápegységgel
- Mini PC - HP ProDesk 400 G5 DM / i3-9100T / 8GB DDR4 / NVMe M.2 / USB 3.1 / WIN 11 / 27% áfás számla
- I3, 8GB RAM, 240GB SSD - Komplett PC
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen