Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz ncc1701 #14849 üzenetére
Nagyon sokat segít, ha van hőpumpa a BEV-ben és nem csak fűtőszállal próbál fűteni. Az eredeti Leafben nem volt hőpumpa, aztán az első generáció facelift kapott. Skandináv klíma alatt ez drámai különbséget adott a hatótávnak. A kolléganő az elsővel 80 km körül tudott menni dideregve úgy, hogy nem előzött kamiont. A hőpumással akár 110-el is tudott száguldozni és közel 150 km-t tudott. Mondjuk abban volt kormányfűtés is, így tudta a kezeit melegíteni és spórolni a fülke fűtésén.
Egy másik kolléganő nem hőpumpás Zoéja a beígért NEDC 240 km helyett tud 80-at fűtéssel a télben. Ő nem akar dideregni, 22 fok a kabinban. De akkor gyakran kell tölteni. A Renault azt ígérte, hogy majd a SW frissítésével jobb lesz. Hát persze.