Új hozzászólás Aktív témák

  • Jahno

    őstag

    válasz BobaHWSW #18636 üzenetére

    Ki tudja kinek mi a baromság. Legyen egy konkrétabb példa, amit már emlegettem, hogy a vágóhídon hallottam.

    Vacakol a géped. IT szerint nem, meg ránézésre sincs baja, de azért még hétvégére is elviszi haza hegeszteni, mert jó fej és előtte amúgy is belenyúlt egy olyan folyamatba, amibe nem kellett volna. Cserébe hétfőtől csak sír a főnökségnek, hogy nem hagyják dolgozni, minden szar, azonnal kér egy új gépet, mert mert... Pár napon belül kap egy új gépet, pont olyat, ami az egész cégnél van, jobbra ülő is ezen dolgozik és a balra ülő is, meg sokan másik. IT kihúzott mellkassal viszi, hogy lerakja, probléma megoldva, minden jó, de helyette júzer ránéz a gépre és közli, hogy "mi ez a szar? Ezen nem vagyok hajlandó dolgozni, azonnal vigyétek el innen és hozzatok valami rendeset". És akkor ott pislognak és nem értik. De lehet IT a hülye, mert már túl sokszor kerültek ilyen érthetetlen szituba. Mindennapos az olyan telefon is, hogy felhívják, aztán se köszönés, semmi, csak jön, hogy "még mindig nem megy ez a szar, azonnal csináljatok valamit". Jó, de mi, hol, Te ki vagy, ez milyen gép, fax, nyomtató, szerver, levelezés, mobil, kiírja a valamit? Erre az alap válasz, hogy "nem vagyok IT-s, Nektek kell tudni, csak oldjátok meg, mert....

    Vagy mond valamit, megy a hümmögés, felvázolják "a céges szabályzat szerint ezt igényelni kell itt és itt, aminek a módja ez és ez, ezt kell kitölteni, ide benyújtani, azt jóváhagyják és csináljuk" Válasz? "engem ez kurvára nem érdekel, oldjátok már meg, mert így nem lehet dolgozni". Ki kell tölteni formanyomtatványt? "ezzel én nem fogok baszakodni, nem vagyok IT-s, oldjátok már meg, mert...".

    Aztán mindig a farok rosszabb vége van, ha a júzer lead egy telefont akkor behúzzák, hogy van egy szabad a polcon, de a szájbakúrt alma le van kódolva, kiadni nem tudjuk és basztatnak, hogy ott van szabadon oldjuk már meg, a júzer fontos, a telefon kell, a júzer az igazgató, csilliárdot bukunk, minden fontosabb, mint ez, de valahogy nem hallgatnak meg, hogy csodát tenni nem mindig tudunk, ha az a vacak le van kódolva.

    Teljesen más univerzumban léteznek a júzerek, az IT, a kinti support, az anyavállalat és minden, mert még ott tartunk, hogy a héten felvettünk X embert, de hónapokon belül nem vehetünk Nekik gépet, mert előre nem rendelhetünk, mert keret van meg izé, de mivel papíron van annyi gépünk ami a létszám, így az is zűrös és ezeket a köröket futjuk már egy éve. És akkor a helyi főnökség kúrogat minket, hogy miért nem működik az, amit az anyavállalat megtilt.

Új hozzászólás Aktív témák