Új hozzászólás Aktív témák

  • sohajda90

    tag

    Nem akarlak titeket rémisztgetni, de ha nem priority shippinggel rendeltétek, akkor én elkezdenék aggódni. A nem priority shippinget a DHL Parcel szállítja és nem a DHL Express, az előbbire teljesen más garanciát meg ügyfélszolgálatot vállalnak. Én májusban rendeltem DHL Expressel (prioirty) egy OnePlus 11-et hétfő reggel, kedden délban már a kezemben volt. Nyáron rendeltem családtagnak egy Nord 3-at előrendelési akcióban, gondoltam mivel több mint 1 hónap van a szülinapig, amire ajándék volt, belefér a nem prioirty. Hát long story short kb. ellopták a csomagot a német DHL raktárból, és a két fél egymásra mutogatott: OnePlus azt mondta, hogy ők a DHL Parcel-es státuszra nem látnak rá, náluk reklamáljak, a DHL meg azt mondta, hogy a DHL Parcel ergó egyszerű postai szolgáltatás, így édes mindegy, hogy én rendeltem és fizettem a telefont, ők csak a feladónak kötelesek adatot szolgáltatni. 3 hétig ordibáltam 2 ügyfélszolgálattal, nekem kellett bekérni a DHL-t a confirmation-t, hogy 4 hete semmi változás a delivery status-ban, mire kaptam egy full refundot...úgyhogy OnePlus-tól ha rászánsz egy telefonra több száz - ezer Eurót, inkább fizesd ki a 10 EUR szállítást, ha jót akarsz...

    Ja és az enyém nem egyedi eset volt!

Új hozzászólás Aktív témák