-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
TeeJay
félisten
Segítséget kérnék mert wiki.de nem ad pontos infót
2. gen Ford Galaxy-t nézek
Honnan lehetne megtudni hogy a 2.0 tdci motorral meddig ment DPF nélkül és mikortól kapott DPF-et?
Egyik EURO4 másik EURO5
Na most kérdés hogy melyikkel jár jobban az ember? Régebbi EURO osztály cserébe DPF nincs vagy legyen DPF de akkor EURO5 már vanKöszi
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
Csatlakozok én is egy Ford Galaxy-val 2011/7, 140LE 2.0 TDCi de az hamarosan 163LE-re lesz vissza állítva
Vezérlés cserét csináltatok meg persze olaj, olajszűrő, légszűrő meg pollenfilter csere is lesz
188e km van benne, porlasztók állapota tökéletes megnézte szaki diagnosztika eszközzel
Klíma hőmérő 8fokot mutatott alapjáraton, turbó nem csörög még úgyhogy királyságAjánlotta az állapotfelmérő szaki hogy 200e km körül már érdemes egy dióhéjas szívó oldali tisztítást csinálni meg DPF filtert átmosatni.
BP és Pest megyében van akik ajánlottak erre és árban is korrektek?Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz dellfanboy #51630 üzenetére
188e km gondolom 1x már volt benne cserélve mert mintha olyat láttam volna valahol hogy 100e km körül kell? De ezt nem tudom biztosra
Vízpumpa, vezérműszíj meg görgők ha nem egy hatalmas összeg akkor inkább megcsináltatom és elég lesz jó pár évig főleg hogy én évente 15e km-t ha menni fogok.
Nem chiptuning lesz hanem 163 LE a gyári motor 2010/5 utáni EURO V motoroknál és 140LE vissza van fogva, 30pénzért egy srác 11. kerben 20perc alatt frissíti a szotfvert és 163lovas lesz ez isMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz Zoli-bácsi #51634 üzenetére
Erről írnál bővebben hogy lehet 10perc alatt megcsinálni a szoftveres izmosítást?
na meg melyik 5ezres diag jó erre? Aliexpressen néztem pár ODB+ vagy mi cuccot de fene tudja mi mire jóMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz ReFleXx #51632 üzenetére
Szaki jött ki aki autó állapotfelmérést csinál és a nagy diagnosztikai eszközét rá dugta végig néztük a porlasztó korrekciós tényezők tökéletesen 1 körüli értéken voltak
Végig nyomozta a km állásokat is vagy 4-5 vezérlő van a kocsiban és mutatta hogy az egyik eltér pár km-el így 99% hogy valós 188e km van benne
Turbót meghajtotta jó pár gázfröccsel és figyeltük a hangját, indítást, leállást, kuplung, próbakör minden.
A két első lengéscsillapítót sajnos javasolta hogy egyből cseréljem mert nagyon határeset meg a motorolaj, olajszűrő, légszűrő ilyenek és vezérlést is de azt majd megnéztem akkor szakikkal itt autószervizben hogy mit látnak mennyire öreg lehet200e körül meg mondta jövőre egy dióhéjas tisztítást érdemes összehozni hogy megelőzzük a túlzott kokszosodást
Turbót meg majd 1-2év múlva felújítani még időben amikor nincs rommá menve
Alvázvédelemnél meg mondta hogy 200 körül korrekten lekelezik a rozsdát meg újra fújják szépen[ Szerkesztve ]
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
[link] Ezzel a cuccal megy a Forscan és lehet állítani a 2.0TDCi motoron 140--> 163LE-re teljesítményt? Mert akkor nem 30ezret fizetek egy srácnak hanem veszek inkább és utána is megmarad néha rá nézek az autóra mizu
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz amdboy #51697 üzenetére
Itt más a dolog. 2010 utáni Euro V 2.0 TDCi motornál 163LE az alap motor és azt fogták vissza szoftveresen 140 meg egyes országokban 116LE-re.
Na ezt a szoftveres kapcsolót kell állítólag át tenni hogy 163Le legyen újra a motorból. Nem tuning nem optimalizálás hanem sima limit leszedés.
30-at kér ezért a pár perces dologért egy srác de ha olcsóbban kijön a csatlakozó meg ott van az ingyenes szoftver akkor inkább megveszem és megcsinálom énMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz dellfanboy #51699 üzenetére
Olvass utána a 163LE az alap motor és a 140 és 116LE ugyanez a motor, turbó, ugyanaz a Delphi porlasztó ugyanaz minden csak szoftveresen vannak vissza fojtva a kissebb teljesítményűek a 116LE meg bizonyos országokban kellett hogy teljesítse a CO2 kibocsátást és adókedvezmény vagy mi jár rá.
Mondeo fórumban itt van a bejegyzés meg is csinálták már sokaknak csak ugye 30lepedő a szoftver upgrade
[link]Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
Ha megírod az eredményt azt megköszönöm mert ha tényleg annyi az egész mint a youtube videóban akkor olcsóbban kijön az eszköz és később is nézhető vele az autó
Itt csak az a kérdés hogy Predrag Todics is csak ennyit csinál vagy van valami spéci szoftver frissítése amivel 163paci lesz szabadjára engedve az adott 2.0TDCi motorbanMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
[link] DPF regenerálás jelző lámpa. Ezt valaki megcsinálta már itt? Lehet vennék pár méter vezetéket meg 12V LED-et és én is beépíteném valahova ahol látom ha regenerál az autó és akkor figyelni lehet menet közben lefusson ez Vajon nehéz kiépíteni?
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz molnarpeter #51736 üzenetére
Oké megjárattam ma M0-n a kocsit, nem tudom normális-e hogy kicsit mélyebb buhogósabb volt a kipufogó és 7,6liter volt a fogyasztás aztán a dübögés megszűnt és 6,4-re lement a fogyasztás 120-nál. Gondolom "2-3hónap autókereskedésben naponta többször beindítják parasztvakítás céljából" üzem után végre örült hogy kiment pályára és meg lett hajtva a motor Gyönyörűen suhan 130-nál is szinte minimális szélzaj úgyhogy nagyon elégedett vagyok a Galaxy-val
Szerdán megy olajcsere, olajszűrő, levegőszűrő, pollen szűrő meg üzemanyagszűrő cserére. Legalábbis remélem ezek benne lesznek mert 50ezer körülit mondtak itt a környéken autószervizbenJa ahogy elhoztam tele raktam OMV Prémium dízellel remélem ízleni fog a motornak Legközelebb MOL EVO Plus vagy mi lesz prémium dízel
[ Szerkesztve ]
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz Zoli-bácsi #51740 üzenetére
Na már csak meg kell fűznöm valakit BP körül akinek van ilyen eszköz és megcsinálja nekem is
140ps/320Nm vs 163ps/340Nm
A Forscan beállításban viszont 150/350 szerepel ami a következő Mondeo-ban a 2.0TDCi 150ló 350Nm verzió. 30Nm pár kattintással nem rossz azértMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz ReFleXx #51749 üzenetére
Tükör fűtés relé ugye? Mert akkor a bal oldali tükörről is lehet LED-et csinálni ha DPF regeneráláskor bekapcsolja azt. Ahogy látom nem nehéz lepattintani a tükör lapot és csak forrasztani kell a fűtőszál csatlakozóhoz piros LED-et és kivetezni a tükör szélére a vezeté felé. Megnézem megy-e
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
Ford Galaxy 2011-hez keresek motorháztető szigetelést. Van itt valaki aki kidobta és vett egyéb ragasztható motortér szigetelő anyagot? Lehet azzal jobban járok és stabilabb lenne?
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz molnarpeter #51758 üzenetére
Valamit azért hang és hőszigetelés céljából tennék bele
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz molnarpeter #51761 üzenetére
Oké De azért valamiért csak rakott bele a gyártó gondolom volt oka
30ezer körül írtak nekem Facebookon bontottat
Annyiért veszek kőzetgyapot táblát és fel ragasztomMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
2.0 TDCi Galaxy
60ezer körüli árat kaptam 18. ker üllői úton autószerelő műhelyben
Ford olaj 6liter (erre mondjuk unixból nézve 30ezret mondott máshol meg 16-18ezer)
Mann olajszűrő
Hengst levegőszűrő
Champion aktív szenes pollenszűrő
Hengst üzemanyagszűrőcserével együtt az jó ár azért gondolom, persze kapok kedvezményt mert vezérlést jövőhéten fogok cseréltetni náluk amikor lesz szabad nap
Ott Unix-ból SKF [link] vezérlést néztünk ez kompletten tömítés csavar mindennel
remélem az is kitart addig mint egy Gates vagy Ina vagy a drágábbakKét első lengéscsillapítót meg toronycsapággyal + porvédőgumival cseréltettem mert egyik oldal eresztette az olajat, a féktárcsát meg felszabályozzák a fékbetétet meg síkra csiszolja mert erősebb fékezéskor beremeg a kormány
Jakoparts lett rendelve gátlónak de lehet a drágább KYB kellett volna viszont Sachs szerintem túl drága és nem versenyzek a kocsival remélem nem szívom meg hogy az olcsót választottam...
Csinálnak még egy futóműbeállítást is meg megnéz valami szilentet mert jeleztem hogy kövér gázra kicsit balra visz a kormány amikor meg nagy motorfék van akkor meg inkább jobbra de mondta megnézi és jelzi ha valamit kell még cserélni.
Kíváncsi vagyok mennyi lesz a vége de így egyelőre egy ideig remélem menni fog a gépMár csak a motorháztető szigetelést kell kihajítanom és venni 10ezerért azt az öntapadós szigetelő lapot, meg ha már úgyis itt van tőlem pár sarokra az az autóhifi üzlet, megkérdezem mennyiért húz jobb hangszóró kábelt a fejegységtől mert a bal ajtó nyitáskor elmegy az ajtóban lévő hangszóró és ha becsukom újra jó. gondolom megtört a kábele.
[ Szerkesztve ]
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
Jól tippelek hogy a 18" gumi miatt jobban érzi a kocsi a fantasztikusan jó minőségű BP és környéki utakat?
2011-es Galaxyhoz ez a 3 méret van megadva
215/60 R16
225/50 R17
235/45 R18Jelenleg 18-as gumi van alufelnivel de szerintem vissza fogok menni 16"-ra mert olcsóbb is arra a gumi meg talán kevésbé fog szenvedni a sz@r úton a kocsi és még fogyasztás is jobb lehet. Kinek melyik van?
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz molnarpeter #51806 üzenetére
Évi 12e km-t szerintem nem érjük el, legmeredekebb út szüleim felé Eger melletti falvak de oda anyum 1,4-es H Astra-ja is bármikor elvitt pedig az kemény 92lóerő
18-as alu felnim van most még 2-3évet kibírna Continental nyári gumi van rajta
egy bajom van vele hogy minden kátyút meg vályút megtalál és szerencsétlen autó ezeken a tré Budapesti utakon szenved.
16" vagy max 17" alu felnit vennék és rá valami jobb 4évszakossal megnézném mit bírok. Nem versenyzek, nem hajtom, üzemanyag spórolós módra álltam rá18-as felnire is rakhatnék 4évszakosat csak minek, jó drága, ugyanúgy nagy a kerék és nem vagyok sokkal előbbre.
Megvenni viszont nem fogják a felnit tőlem mert a pereme azért már karcos és maximum jó olcsón venné valaki talánŐszig van időm kitalálni mi a fenét csináljak de megmondom a frankót főleg BP és környéke, kúltúrált tempoban, nulla tél nulla síelés semmi 160-al repesztés semmi veretés nincs csak A-ból B-be kevés üzemanyaggal szépen eljussunk
Sokan hülyének néznek hogy 4évszakosban gondolkozok de nem kellene évente 2x menni gumishoz átrakatni a kerekeket, nem kell tárolnom nem kell semmit csinálni. Felrakatom 1x azt mikor elkopik majd 2-3-4év múlva rakatok újatMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz gabor9991 #51830 üzenetére
[link] Auto Bild 2023-as 4évszakos tesztjét néztem
Ha 40ezret elmegy lehet jobban járok 3-4évente cserével mint két garnitúrát évente 2x oda vissza cserélni meg őrizni meg minden.
Az se jó ha a nyári gumi 5-6éve van rajta meg a téli is mire elkopik
Azon erősen agyalok hogy szép és vagány a Galaxy-ra a 18-as alufelni meg a peres Continental gumi de ilyen ergya utakra inkább kevésbé peres 16 vagy maximum 17" felnivel mennékMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz patomi #51848 üzenetére
Nem értek hozzá de nem tűnik rossznak ha 19-ben gyártották.
Kleber szintén Michelin csoport hátha azok is tudnak hasonlót jó áron. Vagy Hankook lesz lehet bevállalom 18-as felnire és meglátjuk. Nincs kedvem acél felnit is venni meg téli gumit rá, novemberig megyek a nyárival aztán kap négyévszakosat és kiderülMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz patomi #51856 üzenetére
Ma Grawens topiklakó kolléga 5perc alatt szabadjára engedte a kocsimban a maradék 23lovat (140-->163LE-re pöckölés), neki S-max van Kleber Quadralex 3 17" abroncsokkal és eléggé jónak tűnik. Ugye az is Michelin brand és a CrossClimate 2-höz képest 15ezerrel olcsóbb 235/45 R18 98W guminál. Lehet én bepróbálom. A végén marad a 18-as felni csak 4évszakosat rakok rá így marad a szélesség hogy ne legyen gond nyáron fékezésnél.
Pöckölés után amúgy érződik hogy alacsony fordulaton dinamikusabb a kocsi, induláskor párszor eddig majdnem lefulladtam vele, most mióta felpöckölte simábban indul meg zöld lámpára. Megérte az a pár perc Forscan módosítás
M0 hazafelé Törökbálint felől 18. kerületbe 5,6liter fogyasztás volt 120-as tempó mellett 6. fokozatban. Több mint tökéletesMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz NomadND1 #51865 üzenetére
Focus és Galaxy között van pár kiló meg méretben is van eltérés
Egyenes sima úton úgy siklik hogy öröm nézni de amint jön a vájús út meg sok kátyú ott értem hogy fogni kell a kormányt.
Még őszig kitalálom mi lesz mert Continental nyári gumival vettem ami 2023 3. hetében készült szóval 1 nyár volt benne és patika jó még csak ugye télre kellene a 18-as alu felnire 4évszakos akkor meg a 2 nyári gumit kidobni még kár lenne. Megkérdezek gumis ismerőst aztán kiderül. Ha 2 szezonban kibír áthúzást akkor lehet amíg a Continental el nem kopik akkor nyáron az lesz télen meg 4évszakos utána meg elkopott a nyár akkor marad fixen a 4évszakos.
2-3szezonos áthúzást még csak kibír a gumi[ Szerkesztve ]
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz molnarpeter #51861 üzenetére
Termosztát téma.
Vasárnap M0 12fokban jöttem 110-et hazafelé, az normális hogy tempomattal megy a kocsi és a vízhőfok a 75 és 90-es csík között volt de inkább a 75 felé állt mint 90 felé?
Városban ha megyek és nincs nagy sebesség akkor 90felé áll az óra tehát ott nincs gond a vízhőfokkal.
Adtak tippet hogy menjek vissza pályázni és 140-ről tegyem ki üresbe aztán ha gyorsan leesik a hőfok akkor vélhetően termosztát cserés lesz a dologból.
Ha fűtöttem egyik este akkor is inkább 75felé állt mint 90felé a mutató.Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz cyanide #51874 üzenetére
Városban simán 90fok körül van és hamar be is melegszik, pár km után már 60fok felett van a vízhőfok. Tesztelem még aztán meglátjuk de most pl nem volt gond simán 85fok körül lehetett és tökéletes az
Grawens rá nézett vasárnap és semmi ilyen hibát nem dobott a Forscan de majd meglátjuk, most még 163LE tesztelésen van és érződik azért szépen induláskor hogy több a paripaMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
Ha a szerelő akihez vinném vezérlés cserére a Galaxy-t unix-tól veszi az INA vízpumpás vezérlés szettet és ezt az árat mondja rá : [link] ~97ezer
miközben a Kauffer-ben ugyanez : [link] ~45ezer
Akkor hiába mondja hogy ad kedvezményt az alkatrészből még úgyis drágább lenne mintha én vinném a Kauffer-ből vásárolva és csak beszerelést kérek?
hány óra alatt lehet meg egy iylen vezérlés csere?Valahogy nem akarok 150ezres számlát 45ezres szett meg pár liter hűtőfolyadékért cserébe
[ Szerkesztve ]
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz molnarpeter #51897 üzenetére
Közel van az üllőin itt 18. kerületben szóval haza tudok gyalogolni és tudok dolgozni amíg kész nem lesz de azért közel dupla ár elég durva
baromi kíváncsi leszek a 97ezresre milyen kedvezményt ad és munkadíjjal mennyi lesz a vége. remélem nem lesz több 120-tól mert akkor nézek vidéken valakit aki csak simán kicseréli nekemMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
-
TeeJay
félisten
Kaptam árajánlatot 2011-es 2.0TDCi 140LE UFWA motorkódos Galaxy-ra
vezérlés (INA) +vízpumpa (INA) +hosszbordásszíj cserére 178ezer anyaggal munkadíjjal együtt.
3,2óra munkadíj van előre beírva 70ezer. Fagyálló 3 liter 12ezer, vezérlés INA 83ezer, rezsianyag 6ezer, hosszbordásszíj 9ezer. Mennyire reális ez szerintetek?Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
-
TeeJay
félisten
válasz ricsi8800gt #52175 üzenetére
Nekem is ez van csak 6 liter 2.0 TDCi
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz ricsi8800gt #52180 üzenetére
Nekem Ford CD 6000 van benne, már rendeltem keretet AliExpress-ről és egy 2din Pioneer MVH-S620BT megy majd bele.
[link]
Sokkal jobb minőségű mint bármelyik kínai Android csoda és gyorsabb meg stabilabb is. Úgyis telefonon navigálok mert az pontosabb meg gyorsabb és Bluetooth-on jó a zeneMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
Skacok DPF állapot ellenőrzésre van valami tuti OBD csatlakozó meg telefonos app?
Vagy inkább DPFKapi OBD cuccot vegyem meg és fixen mehet a csatlakozóba?
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz Csabusman18 #52259 üzenetére
Végül rendeltem Forscan oldalról Forscan Lite kompatibilis OBD cuccot AliExpress-ről és majd azon nézem telefonon az adatokat
Van fDPF app is az a fontos infókat mutatja szintén
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
Új hozzászólás Aktív témák
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs