Új hozzászólás Aktív témák
-
barcabome
aktív tag
válasz AsakuraDave #17947 üzenetére
Félreértések elkerülése végett, előbbi kérdésem arra irányult, hogy egyik haveromnak szeretném ajándékba megvenni a játékot PC-re.
Én XOne S-en tolom, anno toltam sokáig a Horizon 4-et, ami istenkirály játék, de mióta megvan a Motorsport 7 nekem gagyinak tűnik a Horizon, pedig a 7-et is kontrollerrel tolom és tudom, hogy csak félig szimulátor. Én annyit változtattam az irányításon, hogy a beállításoknál kivettem az LT és RT holtjátékot, így kisebb nyomásra már hamarabb reagál az autó. Ez finomabb gázadásokat és fékezéseket igényel, de cserébe nagyobb skálán enged vele játszani.
Teljesen jól irányítható a játék kontival, de múltkor majdnem elcsábultam egy Logitech G920-nak + H váltó. Szerintetek ad annyival nagyobb játékélményt, hogy megérje megvenni, mert amúgy tök jól elvagyok kontival is... viszont azt olvastam, hogy a G920 Xbox One és PC kompatibilis + "elvileg állítólag talán remélhetőleg" majd az új generációs Xbox-al is kompatibilis lesz.
Szerk.: Nekem a felfelé váltás Y, a lefelé váltás X. Így soha nem kell levenni az ujjaimat semmiről a váltáshoz.
[ Szerkesztve ]
-
AsakuraDave
őstag
Valaki vegye már fel ahogy megcsinálja az "Edinburgh New Town" sprintet egy alap DPS '19 Superleggera-val, Highly Skilled AI ellen... Lehetetlen, 3. hely a legjobb eddig.. Az AI kilök direkt kanyarba nekem jön mikor lassítok, belém szállnak piros kanyarvonalnál... Kanyarba a legapróbb gázra csinál egy 360-at a DBS...
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
barcabome
aktív tag
válasz AsakuraDave #17952 üzenetére
Ha minden segítség ki van kapcsolva, akkor kontrollerrel a szuperautókat, ha tetszik ha nem meg akármennyire elvesz a valósághűségből szerintem mindenképp összkerékre kell rakni, hogy át tudd vinni az erőt az aszfaltra és közben ne kapj agyvérzést.
-
AsakuraDave
őstag
válasz barcabome #17953 üzenetére
Indulásnál a fő gond, hogy nincs semmi ami mutatná mikortól érzékel pontosan a játék. Ha előre adok gázt kipörög, ha nem adok eleget nem érzékeli és állva marad a kocsi.. Ha még manuál lenne akkor gondolom még be is kéne tenni 1-esbe a kocsit miután az a nagyon jól megoldott "rajt" képernyő lemegy... Szeretem a kihívást de ez bullshit kategória... Esős pályán, S+ RWD kocsik használhatatlanok... Stock Huracan-nal egyből meglett sőt még emelhetném az AI nehézséget is vele...
[ Szerkesztve ]
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
rdt89
addikt
válasz AsakuraDave #17952 üzenetére
Vagy bekapcsolod a kipörgésgátlót, vagy 4wd-re alakítod át a kocsit. A hátsókerekes gépek S1-től felfele ezek kikapcsolásával tényleg már mesterszint /nekem se megy/
(#17954) AsakuraDave:
Nyomd meg a Dpadon a lefele gombot, majd navigálj jobbra. Minden erőhatás nézhető/monitorozható rajta. -
CJ4567
veterán
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz AsakuraDave #17952 üzenetére
Nem sok tapasztalatom RWD powerbuildekkel, de azért meg bírtam oldani. A segge tényleg folyamatosan ki akar csúszkálni, de végülis 715 lóerő hátsó keréken, az nem játék. Ilyen szinten már mindenképp illik legalább jobb gumit és/vagy spoilert tenni a kocsira, mert amúgy ezek nem versenyautók.
[ Szerkesztve ]
-
AsakuraDave
őstag
válasz CJ4567 #17956 üzenetére
Nekem a Forza úgy élvezetes, hogy nem csinálok minden kocsiból V12-es szunyog hangú kocsit Tuningolni max annyit szoktam, hogy kitolom az osztály tetejére tehát pl 900-ra. Most néztem videót, hogy elvileg ha a sebességeket belövöm kilehet valamennyire küszöbölni a kipörgést de lehet RWD-nél mindegy. Megfogadom @rdt89 javaslatát, hogy ezen a szinten RWD-nél bekapcsolom a kipörgésgátlót mint valami kis nyuszi
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
AsakuraDave
őstag
válasz Kisgépkezelő #17957 üzenetére
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
CJ4567
veterán
-
CJ4567
veterán
-
Qkackca
őstag
válasz AsakuraDave #17952 üzenetére
De én pc-n vagyok bill-lel, nem biztos, hogy segítség számodra.
Életem első videózása mellékesen, szóval olyan amilyen meg izgultam kicsit, több helyen elrontottam
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
szTotyy
őstag
válasz Kisgépkezelő #17965 üzenetére
Köszi akkor hagyom, az x-re tuningolt kocsik nem az én reflexeimnek lettek kitalálva.
-
Ventur@
senior tag
Van arról hír, hogy a héten megkapjuk az elmaradt update-et, vagy továbbra is pörgetésekért és kreditekért szórakozunk ?
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
AsakuraDave
őstag
Hmm annyira realisztikus ez a játék hogy az agyam eldobom.. Ha realisztikus törés modellel mész buggy-s pályán ahol 100km magasból ugrasz le akkor ennyi volt a verseny kész vége a kocsidnak, nem gyorsul és elhúz... Persze az AI meg tép 510-el...
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
AsakuraDave
őstag
válasz AsakuraDave #17969 üzenetére
Ha a radio hangerő 1 a többi 10 akkor miért a radio a leghangosabb a játékba?
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
Hirons
csendes tag
válasz AsakuraDave #17947 üzenetére
Mennyire masak vagyunk.. (nem te meg en, csak ugy altalanossagban)
Raunva a Horizonra, felpattintottam en is a FM7 trialt-t es nem győztem nem vigyorogni -
lanszelot
addikt
válasz AsakuraDave #17947 üzenetére
Valamit nem jól csinálsz, mert nekem nem megy ki 120ig mind, és a legerősebb se forog ki, ha megfelelő fordulaton indulsz /ott kell tartani, azért van a fordulatszám mérő/ illetve nem padlózod le, hanem lassan tolod a gáz pedált.
A valóságban is kifordul, ha nem így csinálod. Ezek nem Suzukik, hatalmas nyomaték van bennük. Ha rosszul valtassz is kifordul.Vegyél vissza a nehézségen, és tanuld meg először. Ez nem arcade mint a FH. Elsőre persze, hogy nehéz. Én toltam kontrollerrel és kormánnyal is. Kettő között is tanulni kell, nem hogy 2 különböző játék között.
-
AsakuraDave
őstag
válasz lanszelot #17973 üzenetére
Persze kicsit túloztam De nem tudod ott tartani, mivel nem látod. Szélesvásznon indul és ahogy eltűnik indul az AI , ha én csak akkor revelek fel az AI már rég a 2. kanyarban van.
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #17974 üzenetére
A kontrolleren a ravaszt érzed, hogy mennyire nyomod le, az általában elég normális rajtokhoz, de az AI nem nagyon tud kanyarodni, szóval a kanyarokban sokat be lehet hozni rajtuk. Szimulációs törésnek meg nincs értelme, egy 2-3 perces sprintben, vagy 3 körös körversenyen annyit nem romlik a gumi állapota, hogy észrevedd, de off-road versenyekben csak idegesítő.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
lanszelot
addikt
válasz AsakuraDave #17974 üzenetére
Én úgy szoktam, hogy tartok egy kb sebességet, ami tuti alacsonyabb. Majd mikor átadja minimálisan gyorsabban tolom neki addig amíg már sok lenne ha azon indulnék, és az pont olyan gyorsulás aminél nem pörög el, de alatta már érzed hol kell elfogni. Bár ők mini előnyre tesznek szert, de simán behozhatató. Sajna itt is sokat jelent a tuning.
Én alap autókkal toltam ki a kihívást, azt a 2t tuningoltam, ahol az volt a feladat. No meg egynél kellett kártya. Azt se szoktam használni. Azt hiszem 6szint van és mindbe van 1-1 másfél órás verseny, na azok nagyon durvák. Nem birtam pause nélkül, iszonyat elfáradtam alatta. Többször megállítottam, mert nagyon hosszan kell koncentrálni.
Volt amit utáltam, azokat a kis koporsó autókat...phfujjj
Csúszik-mászik, mint a jegkrem a halon. -
GhanBuri Ghan
őstag
válasz lanszelot #17976 üzenetére
Na, én meg a buggykat utáltam meg nagyon, különösen az utolsó season vége volt azokra kihegyezve.
Homokra biztos nagyon jók, de amúgy magas építés, széles gumik, rövid tengelytáv, egy nagyobb fűcsomó képes megfogni az első kereket és keresztbebillenteni, ami különösen ugrató előtt jó, mert akkor leérkezéskor már fordul is keresztbe. Bamburgh körversenynél volt egy sikán, előtte enyhe ugrató, amit terepjáróval észre sem veszel... -
Atmil
aktív tag
válasz AsakuraDave #17959 üzenetére
Az ABS-t kapcsold ki, mert blokkolja az autódat, ha egy kicsit leveszed az ujjad a ravaszról. Először lehet, hogy nehezebb, de később még nehezebb lesz. Hamar meg lehet szokni. Ezen kívűl kanyarokban lelassít, ami nagy hátrány az AI-val szemben.
CJ4567: Videójában láthatod, hogy ki van kapcsolva az ABS.
Ahogy már írták tanuld meg lassan nyomni a ravaszt a kontroleren.Üdv! Atmil.
-
Gabor777
aktív tag
válasz AsakuraDave #17954 üzenetére
Szerintem meg az az igazi. Harcolni az autóval, finoman játszani a gázadással...elveszi a játékélményt az AWD. Szentségtörésnek is tartom, ha egy vérbeli hátsókerekes szörnyet átrakok AWDbe..az úgy nem poén, túl egyszerű
-
SidCorky
senior tag
válasz Tibiajax #17978 üzenetére
Az előrendelők is biztos szidják őket, hogy nekik bezzeg elő kellett rendelni, más meg "ingyen" megkapja. Ilyen ez, egy lassan kifutófélben lévő játékról van szó, valamivel fent kell tartani az érdeklődést.
Ryzen 5 3600 // GTX 1660 Ti // iPhone 14 Pro // iPad Pro M2 // Nintendo Switch OLED // Fujifilm X-T30 II
-
AsakuraDave
őstag
Hát nagyon kontrollálom pedig a ravaszt... Van hogy direkt nézem hogy nem-e bugos vagy rosz a kontrollerem de 0-100% tartományba fullon mozog nem hagy ki %-okat... Megpróbálom ABS nélkül is, de RWD esőbe kanyarba 30% gáz és már ki is pördült csak azt tudom, hogy kanyarra legnagyobb sebességre lassítok és amig nem vagyok egyenesbe semmi gázadás.
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
lanszelot
addikt
válasz GhanBuri Ghan #17977 üzenetére
Nincs buggy a FM7-ben
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz lanszelot #17983 üzenetére
Mázlista...
FH4-ben van, és rendszeresen előjön még a Trialban is...Atmil: próbáltam ABS nélkül, de rettenetesen derékszögben tudtam csak kanyarodni nélküle. Persze lehet, hogy csak megszokás kérdése, a kuplungos váltás se állt kézre az elején.
Gabor777: hát nem tudom, van az a szint, amikor a küzdés már inkább szenvedés. Persze, amikor elkezd menni, onnan meg már nagyszerű érzés, de ilyen lehet az első lépés a mazochistává válás útján
-
Atmil
aktív tag
válasz AsakuraDave #17982 üzenetére
Ha mindenáron ragaszkodsz az RWD hajtáshoz, akkor ne tuningold az autót, mert ha feltuningolod és nem raksz rá AWD-t (összkerékhajtást) akkor elveszíted az irányítási kontrolt.
Ha mégis tuningolsz, rakd fel a légterelőket, gumikat, felfüggesztést és máris jobban irányítható.
A motort ne tuningold! így könnyebb!
Elégedj meg azzal, amit alapból tud, mert alapon jól irányíthatóak az RWD-és kocsik is.
Visszont elveszíted azt az élményt, amit az FH4 vérbeli árkádos játék nyújtani tud.Nyilván vannak olyan játékosok, akik tudnak RWD-t hajtani 450 Km-rel.
Ezek nagyon kevesen vannak.A másik dolog.
Döntsd el játszani akarsz, élvezni a játékot, ami az árkádos autós játékok célja, vagy szenvedni és megutálni ezt a kitünő játékot.Egy másik dolog. Fogj egy X-es kocsit összkerékhajtással. Csak úgy menj mindenfele, lassan is gyorsan is 450 Km-rel. Utána ülj át egy RWD-s kocsiba. Meglátod sokkal könnyebb lesz vezetni.
[ Szerkesztve ]
Üdv! Atmil.
-
Atmil
aktív tag
válasz GhanBuri Ghan #17984 üzenetére
"próbáltam ABS nélkül, de rettenetesen derékszögben tudtam csak kanyarodni nélküle"
Nagyon kicsit behúzod a kéziféket, pici apró mozdulattal ellenkormányzol és megjön a csoda.
Leírni könnyű, de sok gyakorlással elsajátítható.Üdv! Atmil.
-
AsakuraDave
őstag
Nekem pont ez a fura, hogy arcade játék lenne de még is próbál full realisztikus lenni ABS,TCS,kerék és motor degradálódás stb. Anno az NFS Shift volt ilyen hogy elvált a bevállt árkád nfs szériától és megpróbált szimulátor lenni amibe persze eléggé megbukott. Fura érzéseim vannak a FH4-el kapcsolatba, néha tök jó 300-al kanyarogni sikánba egy Veneno-val vagy Senna-val, de pl egy Laferrari már 200-al alig kanyarodik. Most persze stock nem tune-olt kocsikról beszélek Ahhoz nincs időm,türelmem se
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
lanszelot
addikt
válasz GhanBuri Ghan #17984 üzenetére
Meg van az összes FH is /mind ki is toltam/
A buggy-ra keress jó tuningot, és akkor kezelhetőbb. Ha csak felhúzod akkor zabolázatlan lesz, ahogy írod. Én nem értek a tuninghoz, én csak válogatok, és ha találok akkor rajta hagyom, és tudom, hogy az jó
FM7 ben se homok, se buggy, de ott is vannak olyan autók amitől leveted az agyad.
Pl track toys P900 felé tuningolva vezethetetlen idegbaj. Alatta se egyszerű. de ott nem a csoport, inkább autók iszonyat nehezek. és van amelyiken tuning se segít, pl pár prototype. -
lanszelot
addikt
válasz AsakuraDave #17987 üzenetére
Ha csak sima arcade lenne a kutya se játszana vele, épp ez a lényege, lehet full arcade, de eltolhatod szimulátor szerű felé.
Míg a FM szimulátor szerű és eltolhatod közel szimulátorra. Épp azért, hogy lehessen mindkettőt kontrollerrel és kormánnyal is tolni. Másként nem lehetne. Arcade-ot nem tudnál kormánnyal tolni, míg szimulátort kontrollerrel nem. Billentyűről ne is beszéljek. -
Gabor777
aktív tag
válasz lanszelot #17989 üzenetére
Sajnos ennek semmi köze nincs a szimulátorhoz, ezért nem is szabad ilyesmit várni ettől. Ez egy árkád játék És mégis sokan játszanak vele.
#17984: Természetesen nem arra gondoltam, hogy minden autó RWD-be tökéletes, de pl. annak értelmét nem látom, amikor B700-A800as autókat is átraknak AWD-re, mert...csak. Ezért nem játszok onlinet. Pl most van a Mazdás PVE event...Gyári RX7el mentem, csak egy utcai gumi szettet raktam fel, hogy meglegyen a 700...hoztam az első helyeket, de volt mellettem egy másik autó, ami agyon volt tuningolva, mert ugyebár a 700 és 700 között is óriási különbség... Picit gáz, amikor 700as szinten egy autó elmegy melletted 300al. Balance sajnos borzasztó ebbe a játékba..meta kocsik ide vagy oda. Mondjuk vérpistike általában csak egyenesbe tudja nyomni a gázkart, fékezni már nem tud, mert ahhoz túl hülye. Persze simán kilök úgy, hogy PVE event..ergo csapattárs.
[ Szerkesztve ]
-
Atmil
aktív tag
válasz AsakuraDave #17987 üzenetére
"motor degradálódás"
Nálam ez ki van kapcsolva. Hamar leamortizálódik az autó."néha tök jó 300-al kanyarogni sikánba egy Veneno-val vagy Senna-val, de pl egy Laferrari már 200-al alig kanyarodik"
Ennek a játéknak pont ez a szépsége, hogy a fejlesztők így próbálják realisztikussá tenni a játékot, hogy minden kocsit másfajta technikával kell vezetni.Személyes véleményem, az NFS nagyon elmarad a Forzától.
Próbálj ki egy F1, PC2, vagy AC-t. Ezek mind kőkemény szimulátorok. Itt kell a türelem és az idő. Ami nekem se nagyon van.
Üdv! Atmil.
-
Atmil
aktív tag
válasz Gabor777 #17992 üzenetére
Az F1 kb 11 éve volt benne egy kis árkádos beütés. Ha kikapcsoltad benne az összes segítséget, akkor nehéz lett volna azt mondani, hogy árkádos játék.
Azóta nagyon sokat változott az F1. A 2019-es kőkemény szimulátor. Ki kell kapcsolni az összes segítséget és úgy kell játszani, mert minek vesz valaki szimulátoros játékot, ha a gép játszik helyette.
A PC2-nek olvass utána.
Nehéz lenne (lehetetlen) árkádos játékként játszani gamepadal. Amikor a fejlesztők kiadták, úgy reklámozták, hogy gamepadal is élvezhető a játék. Ha játszottál vele, akkor tudhatod, hogy ez nem igaz.A többi címben teljesen igazad van. Asetto Corsa-t én is odaírtam. (AC)
Azok közül talán az iRacing a legkomolyabb, legjobban felkapott szimulátor.Üdv! Atmil.
-
Gabor777
aktív tag
Kerdezzuk meg Verstappent vagy Norrist, hogy tenylegesen szimulator-e az F1 2019. Nem..nem az. PC2nek nem olvasok utana, mert felesleges..megvan. Gamepaddal is tokeletesen lehet vele jatszani. (Izommemoria es mozdulatok finomhangolasa az egesz..mindent lehet gamepaddal jatszani). Ebbe ne menjunk bele.
Ezek atmenetek, amit "simcade"nek hívnak. Ilyen az F1, a PC2, a dirt rally, Forza Motorsport...stb. Mar van bennuk gumi modell, autok viselkedese sem egy dobozhoz hasonlithato, nehany palya mar laser scannelt..de ezek meg mindig nem szimulatorok.[ Szerkesztve ]
-
stillmatic
aktív tag
Jövő csütörtökön indul a 23. szezon, addig takarékon pörög tovább.
Mondjuk ha bedobnak még 1-2 PO autót a shopba én nem bánom! -
Kisgépkezelő
senior tag
A Forza Motorsportot és a Gran Turismot szokák simcadenek nevezni. A PC2-t többnyire szimulátornak tartják, de a PC3 úgy tűnik majd szintén a simcade kategóriát fogja erősíteni. A Horizon meg sima arcade, egy kicsit realisztikusabb beütéssel.
Az AWD Swap meg egyszerűen egy számítási hiba miatt többnyire versenyképesebb mindennél, kivéve egy-két powerbuildet, de azokat meg ember legyen a talpán aki elvezeti. Az AWD tuningnál a hátsó kerék szélesítése és a forza szárny az nem növeli, hanem csökkenti a pontokat, mert ugye általában attól rosszabbul megy a kocsi, ha az a gumi, amire a hajtás nagyobbik része jut másfélszer olyan széles. Az már csak grátisz, hogy még egy versenyváltót is kap az ember, miközben ezért alap hajtáslánccal egy rakás pontot kell áldozni, különben (főleg régebbi autóknál) mehet az ember valami olyan négyfokozatú váltóval, aminek csak a középső két fokozata jó valamire.
Egyébként ha realisztikusan nézi az ember, egy Aston Martin alapesetben arra van, hogy a befutottabb Premier League focisták azzal menjenek edzésre, ahhoz meg hogy versenyezni lehessen vele, kihajítanak belőle vagy 4-500 kilónyi koloncot, vagy 20 centit szélesítenek rajta, kap egy garnitúra slicket, meg egy elég durva aerokitet, úgyhogy szerintem egyáltalán nem gáz, ha FH-ban is kezelésbe veszi az ember egy kicsit ezeket a kocsikat, mielőtt nekiáll versenyezni. Egyébként a valóságban a vezetési segédleteket sem vetik meg annyira, mint mi itt a Forzában. Van ABS és TC is, ráadásul menet közben állítható. -
Gabor777
aktív tag
válasz Kisgépkezelő #17996 üzenetére
Bevett szokás. Többség használja is a segédleteket GT versenyzésben.. Forma autóknál nem szokták használni.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Gabor777 #17997 üzenetére
Persze, hogy nem szokás, mert tilos. Abban a pár évben, amíg nem tiltották, ott is használták, sőt gyaníthatóan voltak akik azután is.
-
Qkackca
őstag
Elég nyögvenyelős ez a trial is úgy érzem...
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
Új hozzászólás Aktív témák
- LG OLED55C37LA GYÁRI GARANCIA 3 ÉV
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Eladó jó állapotban levő HP Elitebook 840 G5 notebook dokkolóval, magyar bill!
- 8Gb 1866Mhz pc4 14900/8Gb 1600Mhz Pc3 12800 Micron / Nanya 2Gb/1600Mhz Hynix/Samu/Ramaxel/AdataElpid
- Új 16 GB-os DDR 5-ös Samsung asztali számítógép memóriák (RAM-ok) - MEGA akciók!
- PS4 Kontroller
- A4-es méretű számológép (zöld színű, 845-000280) eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen