- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- ASUS routerek
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- DIGI kábel TV
- Linux - haladóknak
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz spleenszuru #35048 üzenetére
Ami kimaradt, vagy nem értek vele egyet:
0. Kitalálni azt, hogy az adott jármű mire alkalmas, mit akarunk belőle kihozni és eldönteni, hogy az elképzelések és a lehetőségek fedik e egymást. Pl: a legkanyargósabb pályákhoz már D500-ban is fel lehet tenni a teljes aero csomagot meg a slick gumit, máshoz meg akár S1-re se kell.
2. Aero A hátsó szárny FWD és AWD esetén jelentősen csökkenti a PI-t, úgyhogy sokszor akkor is megéri feltenni, ha egyébként vezethetőség szempontjából nincs rá szükség, sőt elég gyakran még akkor is, ha egyébként ront a helyzeten.
4.2 A sport az többnyire nem emeli annyira a PI-t, sőt gyárin hagyott hajtáslánc esetén gyakran még csökkenti is.
5.1 Szinte sosem éri meg a race. Sok PI-t visz a fékfejlesztés de a gyári fék szinte csak az ilyen 80 éves veteránokon olyan rossz, hogy azzal ne lehetne stabilan fékezni.
5.4+5.5 Offroad sprintre készült tuningoknál részesítem előnyben a 2,5 tonnás 1000+ lovas gépeket.
6.2+6.3. Olajhűtőt és intercoolert utolsó utáninak szoktam használni. Néha előny, mert csökkenti a PI-t, de amúgy az olajhűtő a legelterjedtebb motoroknál pl: többnyire 5-6 lóerőt hoz 25-30kg pluszsúly fejében és az intercooler sem sokkal jobb.CJ4567: ABS-el is ugyanúgy lehet fékezni kanyarban mint anélkül.
spleenszuru: Az életben én is unok vezetni. Én nemhogy váltani nem szeretnék, de még kormányozni sem, csak keresztbe feküdni és végigaludni az utat. Viszont pont azért mert ez egy játék, itt én szívesen váltogatok.
A kanyarban fékezéssel meg az van, hogy lehet azt, de csak lehellet finoman. Egy kis trailbraking segít befordulni, viszont tövig nyomni nem szabad mert a gumiknak egységnyi tapadása van és ha azt fékezésre használod, akkor fordulásra már nem marad. Ha egy kicsit elszámítja az ember a kanyarbemeneti tempót, akkor még jó eséllyel lehet menteni, csak épp utána szar lesz a kigyorsítása, de ha nagyon, akkor abból falnakmenés/checkpoint kihagyás lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Sorozatok
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS routerek
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- Új bontatlan Sandisk Ultra 3d SSD 4TB és Samsung 2.5 870 Evo 500GB SATA3 (MZ-77E500B)
- BONTATLAN ÚJ iPad Pro 2021 2022 M1 M2 Chip 11 és 12,9 128-2000GB DEÁK TÉRNÉL AZONNAL ÁTVEHETŐ
- Új! Lenovo IdeaPad Slim 5 Prémuim Laptop 16" -AMD Ryzen 5 7530U 8/512 AMD Radeon Graphics 2GB ! FHD+
- Samsung Galaxy Book2 Pro 360 Evo 13,3 makulátlan állapotban
- ÚJ, 30 HÓNAP GARANCIA - 2023 LG OLED 77" C3 4K HDR OLED77C31LA
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen