- Aliexpress tapasztalatok
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- VMware
- Facebook és Messenger
- DIGI internet
- DIGI kábel TV
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Attix82 #11008 üzenetére
Ahogy Ati is írta, ha nem lett cserélve a termék, akkor jogosan járnak el. Amennyiben cserélték, akkor attól a ponttól újraindult az 1 év jótállás. Javítani biztos nem javították, Mo.-on semelyik szerviz sem csinál ilyet.
Edit: Speed(R)-nek akartam válaszolni...
[ Szerkesztve ]
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
válasz Attix82 #11008 üzenetére
Nyilván nem javították, tudtommal csere sem történt. Ugyanakkor a nem rendeltetészerű használat esete fennáll azzal, hogy náluk volt, nem?
Ami a hibajelentést illeti, nem 1, hanem 6 hónappal ezelőtt történt, de nem is ezen rugózok nyilván, hisz részemről nem történt meg a szükséges intézkedés (bebumlizni vidékről BP eldugott szegletébe). Hanem azon, hogy véleményem szerint a leírtaknak megfelelően a jótállás ideje ki kellett tolódjon 23.áig. Én 21.én vittem be, 18.áig szólt az eredeti 1 év jótállás.
Elfogadom, ha a törvény szerint csak javítás/csere esetén él fenti passzus, de a leírt mondatból nekem nem ez következik, nincs ilyen +infó mellette.
Várok még véleményt, aztán ha megerősítik a tiéd, IJB és írok Corsairéknek..
Superhun
Köszönöm a kiegészítést/megerősítést, amennyiben így van (nem történt csere, legalábbis nincs nyoma papíron), RMA igénylés indul..Köszi mindkettőtöknek
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen