- ASUS routerek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Max
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Facebook és Messenger
- Windows 11
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Mozilla Firefox
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz
adammm #23032 üzenetére
Igen, de aztán jönnek az olyan elágazások, hogy ez csak a kötelező jótállás első (vagy most már, idén vásárolt termék esetén értékhatártól függően 2., 3.) évében érvényes. Viszont ott, ahol a gyártó önként vállal mondjuk +2 évet, ott feltételül teheti a számla bemutatását(szokta is), hiszen már jogszabály által lefedett időszakon kívül van, és akkor vannak még olyan vicces történetek, amikor garicsere esetén beszámítás vagy pénzvisszafizetés történne és ahhoz kéne a számla. Ennek a bónusz verziója, amikor egyes kereskedők istennek hiszik magukat (Euronics, Alza eset volt már itt több is) és kizárólag az eredeti vásárlónak hajlandók pénzt visszaadni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nézzük együtt a ma esti Ubisoft Forwardot!
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- ASUS routerek
- Politika
- Google Pixel topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Notebook hibák
- Bluetooth hangszórók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen