- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Milyen routert?
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Opera böngésző
- Amazon
- Facebook és Messenger
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Windows 11
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
ArGab
őstag
válasz luciferc #26033 üzenetére
Ez egy jó kérdés, papíron csak annyi szerepel, hogy "garanciális javítás". De akkor erre rákérdezek egyértelműen. A forgalmazó jótállási jegye alapján 1 év volt rá és azt nem is fogadták el, csak a számlát. Sony leírása alapján is 1 év van kormányrendelet alapján és 1 év a termék anyagára és összeszerelésére de itt azzal a kitétellel, hogy ettől eltérhetnek.
Az, hogy a második éves szavatosságról tudok és emiatt nem leírtam bukóként, hanem visszavittem gyártó szervízébe már egy korábbi utánajárás eredménye. Tudom, hogy a szavatosság alatt a vásárlót terheli a bizonyítás terhe, de ezen szerencsére nem akadékoskodtak. Szerintem a többség eddig sem jut el mert a papíron csak 1 év szerepel.
Akkut külön nem cserélnek csak egyik vagy mindkettő egész fülest egyben. Tehát ha jól értem amennyiben azt mondják, hogy biztosítottak második éves gyártó garanciát a termékre, akkor onnantól az ő szabályaik lesznek érvényesek? Akkor is, ha egyébként a fogyasztó számára kedvezőbb lenne az újra induló szavatossági szabályozás?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Opel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Renault, Dacia topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EAFC 24
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen