-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chaser
titán
válasz Csaba_20_ #4004 üzenetére
A legnagyobb probléma az, hogy a user hiába tudja a hibát, ha nem viszi be az adott hw-t, mert azt kideríteni nem lehet mikor murdelt meg pl az audio chip...az hogy 1-2 jóember' fórumokon elszólja magát, az 1 dolog, ettől a boltos még ilyen esetben copik.
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Ariadne
őstag
válasz Csaba_20_ #4004 üzenetére
Szavatosságnál így van, de jótállásnál nem! Lásd Ptk. 248. § (4) bek.
A jogosult a jótállási határidő alatt bármikor közölheti kifogását a kötelezettel.
Vagyis bármikor, tehát akár hónapokkal később is, és ebben az esetben ehhez kifejezetten joga van, tehát nem lehet arra hivatkozni a másik oldalon, hogy szándékosan késlekedett a vásárló a hiba közlésével...mod: Chaser-nek is szólt ez a hsz.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen