-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Szerintem simán írhatod az 5. pontba következő mondatnak, végülis ez a kereskedőnek is kedvez, ha úgy nézzük. A fogyasztó szükséglete lehet, hogy egynapos javítás, de ha törekedsz (de mondjuk a nagyker késik vagy hófúvás van Taiwanban) és mégiscsak 15 nap alatt megy, akkor nem állhat el a páciens a szerződéstől a neki okozott kényelmetlenség miatt.
''A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.'' Ez a jogszabályszöveg, teljes egészében lásd itt [link]
A kis gyűjteményem is segíthet: [link], meg ezek a magyarázatok [link] [link] [link] [link], bár ez a fogyasztók oldaláról nézve ilyen, de tkp ugyanarról van szó a pult túloldalán is.
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs